Nooit zomaar je kruit verschieten he.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:18 schreef bixister het volgende:
ik ook, maar die had ik al in 't vorige bankje gebruikt.
Dat is idd wel fijn om te horen dan. Dan weet je iig dat het niet echt aan jouw makelaar ligt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:22 schreef Nijna het volgende:
Fantastisch plaatje Bix (vooral de laatste op het vorige bankje).
Kom nog even melden dat ik met een andere makelaar heb gesproken en hij ook wel een beetje zegt wat onze makelaar ook zegt. Er is veel aanbod, minder vraag en er zijn gewildere wijken omdat het wat minder centraal ligt waar ons flatje staat. Toch wel fijn om zoiets toch ook eens uit een vreemde mond te horen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef Belana het volgende:
nou evenstar, dat hoeft nou ook weer niet hoor "ze" wil gewoon een... vind ik nou ook weer niet zo vriendelijk klinken
Bixmooie foto's
gelukkig welquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:26 schreef Belana het volgende:
wel met terugwerkende kracht?
Tja, het zal wel komen... ooit. En nu ga ik als de bliksem even boodschappen doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:25 schreef bixister het volgende:
nijna, toch jammer dat je probleem niet in 1 klap op te lossen is door naar een andere makelaar over te stappen... heel veel succes ermee!
Neem maar geen internet via @home, want ik geloof dat die hetzelfde werkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:25 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens mag ik even mededelen dat we na 6 maanden jaja ( 8 weken is 6 maanden) eindelijk de huurtoeslag geregeld hebben![]()
lang leve de belastingdienst![]()
![]()
20equote:Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neem maar geen internet via @home, want ik geloof dat die hetzelfde werken![]()
Ik had je huurtoeslag-dinges ook al gelezen, dus ik hield mijn hart vast voor de mijne, maarrrr na 10 weken was het dan toch geregeld.
Al wacht ik nu op de nieuwe storting
kniesoor die daar op letquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef bixister het volgende:
belana, lissabon is niet helemaal Italie he.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:54 schreef dutchie het volgende:
Moeten we het ineens over Ayaan en Rita gaan hebben ofzo,
quote:
Québec. Ik ben er in 2004 geweest op site-visit en het is echt zo'n onwijs mooie stad!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:58 schreef Belana het volgende:easy
oe, zuid afrika en canada in het verschiet BE
waar in Canada? Ik zou daar nog steeds graag een half jaar of jaartje gaan wonen.... zucht....
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:50 schreef Nijna het volgende:
BE, heb je nog iemand nodig om je koffers te tillen...?![]()
Doe es even opschieten danquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Was ik nou hoogzwanger geweest was het een ander verhaal.
dan zou ik er wel op in gaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef _evenstar_ het volgende:
LOL bix
ze wou gewoon een rel snap dat dan
serieus? Ik heb niet heel veel van Quebec city gezien, vooral het oude toeristische gedeelte, maar dat vond ik leuker dan Ottawa. Wel een leuke markt bezocht in Ottawa, maar verder...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:08 schreef bixister het volgende:
ik vond Québec maar een gekke stad eigenlijk. Ottawa vond ik leuker.
Ze gingen staan uitweiden over een heeeeeeeeel oud gebouw terwijl ik op dat moment in een huis uit 1600 woonde.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:11 schreef bixister het volgende:
el arenal zegt mij dan weer niks.
oh en in toronto is 't leuk uitgaan. quebec was trouwens ook wel gezellig hoor, maar ik vind al dat nieuwige in veel van die canadese steden zo raar. zo'n vreemd nep-oud kasteel, bijvoorbeeld. echt lachwekkend.
Dat is/was de hyperjompelmeis die het dus blijkbaar niet meer doet..quote:
waarom zou je niet mogen zeuren? ik kan me best voorstellen dat je je nu allerlei dingen in je hoofd haalt hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:15 schreef coolbabe het volgende:
We gaan naar Monster. Lekker dicht bij het strand, een recreatieplas en het bos dus ik moet niet zeuren..
LadyS, dat slaat natuurlijk allemaal nergens op! Alsof je dat soort dingen achteraf zou kunnen verhalenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef LadyS het volgende:
willen jullie nog meer opbeurende huis-verkoop-verhalen horen, ik heb nog wel wat
heel verhaal...
Gelukkig is onze rechtsbijstandverzekring het met ons eens
Ja, dat laatste klopt zeker. Succes met afvallen, je kunt het!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik doe alleen 1 ding niet, en dat is op de weegschaal gaan staan. Dat durf ik (nog) niet.Ik voel dondersgoed dat ik dikker word, dus ik voel het ook wel als ik dunner word. Iik wil me niet meer gek laten maken door schommelingen op de weegschaal (het kan zo 2 kilo per dag verschillen namelijk).
Is een teken dat je echt echt echt gemotiveerd bent als je door dit weer gaat!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
*sucht*
Ik heb een leuke baan gezien in de buurt, en belde daarover!
"Komt u maar even langs" !Het stormt hier ENORM!!
Ik word echt weggeblazen dan!![]()
dan kan je met recht zeggen dat je even komt langswaaienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
*sucht*
Ja net!! Echt wel gaaf!! Eindelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef sjak het volgende:
Heeft iedereen het goede "slaap"nieuws al gelezen????
Meen je dit nou?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
*sucht*
idd, gewoon ff die storm trotseren... Laat zien da tje een bikkel bentquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meen je dit nou?
Als het toch echt een hele leuke baan is dan ga je toch gewoon?
Nu gaan is aantonen dat je flexibel genoeg bent om zo even hup langs te komen. Ik zou niet al te moeilijk doen geloof ik als het een baan is die ik graag zou willen hebben.
Je bedoelt toch niet..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef sjak het volgende:
Heeft iedereen het goede "slaap"nieuws al gelezen????
4 is voor ons voldoende eigenlijk, maar ik neem ze wel alle 5, we bedenken wel iemand die mee kanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:06 schreef Jonnetje het volgende:
Hoeveel zou jij er willen hebben Belana?
Nog vijf bij onze eigen negen was voor onszelf namelijk ook nét iets te gortig..
Ze zijn trouwens te gebruiken voor kinderen, volwassenen en 65+
Onbeperkt geldig dus ook volgend jaar nog
En kinderen van 0 t/m 2 jaar zijn dus gratis..
Eerlijk? Ik kan namelijk de 'juf' nog wel bellen. Misschien dat het lukt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Hm ik ben te laat zie ik... ik had ze graag willen hebben. Kun je niet nog wat extra bestellen, Jonnetje?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:14 schreef Syrena het volgende:
Beertjesgips is coolKun je geen foto versieren, zodat ik ook weet hoe het eruitziet?
nee, dat vonden wij ook alquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:29 schreef Belana het volgende:
[..]
LadyS, dat slaat natuurlijk allemaal nergens op! Alsof je dat soort dingen achteraf zou kunnen verhalenje kunt die dingen vooraf niet eens "verhalen" je doet een bod op een huis naar aanleiding van hoe je het huis vind...
gelukkig dat jullie verzekering achter jullie staat. Stom ook van die makelaar trouwens, dat is echt een groffe fout!
Niet gewoon in Almere Stad?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:59 schreef Ladybos het volgende:
Iemand een idee hoe ik vanmiddag nog aan een donkerblauwe polo maat M kan komen ?
Ja maar het moet een hele goedkope zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:00 schreef LadyS het volgende:
[..]
Niet gewoon in Almere Stad?
Zijn nog een uur open! Of Buiten heeft koopavond toch?
volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:35 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Ja maar het moet een hele goedkope zijnEn ik weet niet of ze bij de Wibra/Zeeman/Hans Textiel donkerblauwe polo's hebben, dus ik dacht, ik gooi het even op de bank
precies, want dit is echt zeiken gewoon!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:23 schreef LadyS het volgende:
[..]
nee, dat vonden wij ook alMaar ze krijgen vandaag onze brief terug binnen, en daar worden ze niet vrolijk van
Zo vlak voor het weekend.
Na de overdracht is alles in principe voor risico koper, mits er daadwerkelijk sprake is van verborgen gebreken (grote dingen dus)
en dat we deze site hadden gevonden, maakte me helemaal blij. Daar staat eigenlijk keer op keer dat wij in ons recht staan en de kopers niet zo moeten zeuren
Volgens mij kun je ze wel gewoon proberen te bestellen hoor! Er wordt geen kamer van koophandel of niks van je gevraagd. Ken je niet iemand met een winkel of bedrijfje?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Hm ik ben te laat zie ik... ik had ze graag willen hebben. Kun je niet nog wat extra bestellen, Jonnetje?
Toen was het ook koud, winderig en nat helaas, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb 1 hele vage foto, die zal ik ff online gooien..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:43 schreef sjak het volgende:
Gefeliciteerd Belana en KBot!
Was het op jullie trouwdag wel mooi weer? En we willen natuurlijk nog een foto zien van de trouwdag, ter herinnering
ik wist helemaal niet dat dat kon! Nu heeft Jonnetje al voor mij besteld, maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:50 schreef Dinus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ze wel gewoon proberen te bestellen hoor! Er wordt geen kamer van koophandel of niks van je gevraagd. Ken je niet iemand met een winkel of bedrijfje?
Ik heb er voor m'n werk net 30 besteld.
Toen kwam ik uit het ziekenhuis metquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:59 schreef Belana het volgende:
zo kwam ik er 3 jaar geleden achter, 3 dagen NA ons huwelijk, dus de 23e, dat ik zwanger was
Toen we 1 jaar getrouwd waren had ie geregeld dat Liam naar opa en oma ging en wij in een taxi naar het hotel waar we op onze trouwdag ook geweest warenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:26 schreef m@x het volgende:
Romantisch hoor! Lief als een man daar aan denkt.
wat denk je zelfquote:
Ik vind 'm ook heel leuk Sugarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:45 schreef Saffier het volgende:
Wat een werk zit daarin zeg,Sugar!
in het lijstje met missers valt de laatste regel weg volgens mij.
Ik heb een hele koffer vol met blote kleren dus dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:03 schreef Luchtbel het volgende:
M@x veel plezier op vakantie, lekker bruin worden he!
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:44 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb een hele koffer vol met blote kleren dus dat moet wel lukken
Date ?????? met aan ander????quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:00 schreef Luchtbel het volgende:
* Luchtbel loopt met ziel onder arm want ruzie met vriend en eigenlijk date met iemand anders vanavond en wil tien miljoen sigaretten gaan roken, dus een missie zou leuk zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
Ja nou dit neits aan het feit dat ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ruzie heb met hem en door mijn eigen dikke domme schuld natuurlijk. Maar ja, ik hoef het niet erger te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:14 schreef Rottdog het volgende:
Had je ook al bijna onder je kont willen trappen
Ik schrok me even de tandjes.. tot ik besefte dat het niet over het weerbericht in NL gingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:25 schreef m@x het volgende:
Ze hebben voor maandag en dinsdag 39 graden voorspelt. Woensdag gaan we waarschijnlijk een tocht door de Sahara maken (compleet met ingehuurde kamelen en woestijnnomaden die na 5-en hun spijkerbroek weer aantrekken). Ik ben benieuwd of het daar nog warmer is
Euhm wat betekent dat dan? Want het moet dus wel een "fout" blijven, snap je? Het is een tekstje dat ik in zijn geheel ergens vandaan heb, ergens stond het zo als anekdote. Dus misschien kun je nog even zeggen wat er dan nu staat en wat er zou staan als ik het verander in wat jij zegt? Dank!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:55 schreef La_Guiri het volgende:
Sugar, mooi boekje. Misschien iets kleins maar dat Spaanse zinnetje: Vola en cuero, moet zijn: Vuela en cuero.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:00 schreef Lois het volgende:
Zo de kamer is versierd, het cadeau is ingepakt en wij knetteren van de voorpret. Morgen vieren we Eva's Sven's verjaardag
dat kan ik me best voorstellen dat ze dat een beetje eng vindquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef Lois het volgende:
Hahaha ja de meiden van ons ook. De hele dag wordt de lijst met visite opgenoemd (is ook een soort gewenning voor Eva vast) en Iris begint steevast met Liam en jullieZe vind het helemaal geweldig dat er nu een baby in je buik zit maar ze wil niet voelen, das een beetje eng
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:04 schreef Lois het volgende:
Hahaha dat kan ook niet anders als ze zo dichtbij elkaar jarig zijn
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef Ladybos het volgende:
Anitra, zometeen bij Nova een docu over Bruce in Amsterdam !
mooi geworden, leuk!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:25 schreef Sugar het volgende:
Mijn boekje dat hoort bij mijn afstudeerscriptie
De kruidenbitter zelf heet Beerenburg, met twee e's dus. Één verhaal is dat de grootste stokerij van Nederland een eigen mening denkt te hebben en het gewoon Berenburg met één e heeft genoemd. Ander verhaal is dat hij de rechten niet had om het met twee e's te schrijven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
ja, die berenburg viel me ook op, ik dacht ook dat er nog een e tussen hoorde, maar ik nam aan dat ik het wel fout zou hebben
quote:Uit BE(E)RENBURG, DE HISTORIE VAN EEN KRUIDENBITTER. :
Een tijdgenoot van Hendrik Beerenburg was ene Fedde Sonnema, gevestigd in Dokkum. Deze Fedde Sonnema was eigenlijk één van de eersten die begon met het distribueren van een zelfgemaakte kruidenbitter. Hij liet op een gegeven moment 71 verschillende soorten kruiden, in een strikt geheime samenstelling, 24 uur lang trekken in een pot met alcohol. De geheel eigen, karakteristieke kruidenbitter die hierdoor ontstond bracht hij vervolgens met succes aan de man. Het verzamelen en drogen van al die kruiden was een heidens karwei, terwijl de vraag naar zijn specifieke kruidenbitter alsmaar bleef stijgen. Op een gegeven moment kwam hij in contact met Hendrik Beerenburg en misschien was dat wel omdat deze inmiddels een behoorlijke reputatie had opgebouwd bij veel Friese schippers. De twee kwamen overeen dat Beerenburg voortaan de kruiden zou gaan leveren aan Sonnema, die in ruil daarvoor een deel van de geheime samenstelling van zijn kruidenmengsel moest prijs geven.
Fedde deed goede zaken, dat laat zich raden. En uit dank voor de goede samenwerking noemde hij zijn kruidenbitter "Sonnema Berenburg". Waarom Berenburg met één 'e'? Tot op de dag van vandaag wordt dat toegeschreven aan zijn eigenzinnigheid. De Friese kruidenbitter had in ieder geval uiteindelijk een naam. Deze naam, Be(e)renburg, werd voortaan de herkenbare merknaam voor de kruidenbitter in het algemeen.
quote:Sonnema Berenburg wordt slechts met één e geschreven, omdat Sonnema niet de rechten had de naam Beerenburg, die kwam van de ontdekker Hendrik Beerenburg, te gebruiken.
bron
Nix te sorry, je hebt helemaal gelijk....maar als er een fok-inburgeringscursus zou bestaan dan zou ik zo erggggg falen...maar met de weken leer ik bijquote:Op zondag 21 mei 2006 17:58 schreef _evenstar_ het volgende:sorry maar werd meer gelkul als foto's en we willen foto's!!! snel even foto's van cam plukt :p straks ff uploaden
![]()
ik zit voor vandaag ook pas op 2maar hoest me een ei lek
![]()
Durf het nieteens aan vriendlief te vertellenquote:
Weet niet of hij het zo leuk zal vinden.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef _evenstar_ het volgende:
oefzou die het leuk vinden mocht het zo zijn?
ben even iets doen wat jij uh niet kanen "mag"
![]()
Ik weet nieteens of ik wacht. Mijn kinderwens is mega-groot...van partnerlief is op dit moment nog te betwijfelen. Voor zijn gevoel heeft hij 1 kindje, mijn dochter. Een tweede kind wil hij ook...maar niet nu.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:38 schreef beefcake het volgende:
SeaOfLove... Wachten op het tweede streepje - deel 80
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:07 schreef LadyS het volgende:
dan is dit misschien een beter topic voorje:
Het grote 'rammelaars'topic, deel 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames... ik weet ut niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |