Nooit zomaar je kruit verschieten he.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:18 schreef bixister het volgende:
ik ook, maar die had ik al in 't vorige bankje gebruikt.
Dat is idd wel fijn om te horen dan. Dan weet je iig dat het niet echt aan jouw makelaar ligt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:22 schreef Nijna het volgende:
Fantastisch plaatje Bix (vooral de laatste op het vorige bankje).
Kom nog even melden dat ik met een andere makelaar heb gesproken en hij ook wel een beetje zegt wat onze makelaar ook zegt. Er is veel aanbod, minder vraag en er zijn gewildere wijken omdat het wat minder centraal ligt waar ons flatje staat. Toch wel fijn om zoiets toch ook eens uit een vreemde mond te horen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef Belana het volgende:
nou evenstar, dat hoeft nou ook weer niet hoor "ze" wil gewoon een... vind ik nou ook weer niet zo vriendelijk klinken
Bixmooie foto's
gelukkig welquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:26 schreef Belana het volgende:
wel met terugwerkende kracht?
Tja, het zal wel komen... ooit. En nu ga ik als de bliksem even boodschappen doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:25 schreef bixister het volgende:
nijna, toch jammer dat je probleem niet in 1 klap op te lossen is door naar een andere makelaar over te stappen... heel veel succes ermee!
Neem maar geen internet via @home, want ik geloof dat die hetzelfde werkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:25 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens mag ik even mededelen dat we na 6 maanden jaja ( 8 weken is 6 maanden) eindelijk de huurtoeslag geregeld hebben![]()
lang leve de belastingdienst![]()
![]()
20equote:Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neem maar geen internet via @home, want ik geloof dat die hetzelfde werken![]()
Ik had je huurtoeslag-dinges ook al gelezen, dus ik hield mijn hart vast voor de mijne, maarrrr na 10 weken was het dan toch geregeld.
Al wacht ik nu op de nieuwe storting
kniesoor die daar op letquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef bixister het volgende:
belana, lissabon is niet helemaal Italie he.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:54 schreef dutchie het volgende:
Moeten we het ineens over Ayaan en Rita gaan hebben ofzo,
quote:
Québec. Ik ben er in 2004 geweest op site-visit en het is echt zo'n onwijs mooie stad!quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:58 schreef Belana het volgende:easy
oe, zuid afrika en canada in het verschiet BE
waar in Canada? Ik zou daar nog steeds graag een half jaar of jaartje gaan wonen.... zucht....
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:50 schreef Nijna het volgende:
BE, heb je nog iemand nodig om je koffers te tillen...?![]()
Doe es even opschieten danquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Was ik nou hoogzwanger geweest was het een ander verhaal.
dan zou ik er wel op in gaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef _evenstar_ het volgende:
LOL bix
ze wou gewoon een rel snap dat dan
serieus? Ik heb niet heel veel van Quebec city gezien, vooral het oude toeristische gedeelte, maar dat vond ik leuker dan Ottawa. Wel een leuke markt bezocht in Ottawa, maar verder...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:08 schreef bixister het volgende:
ik vond Québec maar een gekke stad eigenlijk. Ottawa vond ik leuker.
Ze gingen staan uitweiden over een heeeeeeeeel oud gebouw terwijl ik op dat moment in een huis uit 1600 woonde.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:11 schreef bixister het volgende:
el arenal zegt mij dan weer niks.
oh en in toronto is 't leuk uitgaan. quebec was trouwens ook wel gezellig hoor, maar ik vind al dat nieuwige in veel van die canadese steden zo raar. zo'n vreemd nep-oud kasteel, bijvoorbeeld. echt lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |