abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37946064
Deel hier je ervaringen met voetfetisj en alle subcatogorieen. Heb je een voetfetisj? Ken je iemand met een voetfetisj. Heb je een vriend met een voetfetisj? Hoe ga je hiermee om? Heb je ooit foto's gemaakt op straat of van je vriendin? Alle serieuze reacties zijn welkom.

Aarzel niet en praat erover!
pi_37946345
Ik vind blote voetjes best sexy
Maar een echte fetisjist ben ik niet. Ook noot foto's gemaakt speciaal voor de blote voetjes.
pi_37946578
Voeten waar enkels boven zitten die net zo breed zijn als de voet en bovenbeen... bahhhh
/0
pi_37946706
zal ik maar het lef hebben om te beginnen dan..
ik word best opgewonden van een goede voetmassage... en mijn man word er weer geil van als hij mij hoort genieten...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_37946796
hehe had t wel weer verwacht... pls probeer het een beetje serieus te houden.

Ik heb zolang ik me kan herinnneren iets met voeten. Al op zeer jonge leeftijd kwam ik erachter dat ik voetjes van dames bere interessant vond. Later koppelde ik er seksuele gevoelens aan.

Ik vind blote en voeten in kousen zeer aantrekkelijk. Ik kan vooral op straat of in een restaurant volop genieten van vrouwen die met hun schoenen spelen en daarbij een kleine peepshow van hun voeten geven.

Ik heb mijn laatste vriendinnetjes hierover verteld en stonden hier ook open voor. Mijn huidige vriendin heeft zeer mooie voeten en verleid mij ook dagelijks.

foto's volgen nog...ben niet thuis.

vraag maar raak
pi_37946805
tis niet iets wat me kan opwinden..
maar onverzorgde voeten kan ik wel op afknappen..
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:19:40 #7
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_37948767
Móóie vrouwen met móóie voeten (dus geen Hobbit poten waar de vellen aanhangen) zijn best geil ja. Maar ik ga me heus niet publiekelijk lopen afberen zodra ik de teen van een vrouw zie.
pi_37948874
Ik vind voeten echt niet cool. Je loopt er de hele dag op en ruiken nou niet bepaald fris.
Zeg niet dat ze stinken, maar fris is onmogelijk.
Persoonlijk vind ik het een beetje onzin. Mensen hebben blijkbaar niet genoeg aan casual sex, en gaan daarom maar gekke dingen bedenken zoals voetfetisj.
Nee ik vind witte sokjes daarentegen erg geil tijdens de sex.
Het vrouwtje gewoon naakt, maar wel met sokjes aan
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:23:42 #9
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_37948907
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:22 schreef kaos- het volgende:
Ik vind voeten echt niet cool. Je loopt er de hele dag op en ruiken nou niet bepaald fris.
Zeg niet dat ze stinken, maar fris is onmogelijk.
Persoonlijk vind ik het een beetje onzin. Mensen hebben blijkbaar niet genoeg aan casual sex, en gaan daarom maar gekke dingen bedenken zoals voetfetisj.
Nee ik vind witte sokjes daarentegen erg geil tijdens de sex.
Het vrouwtje gewoon naakt, maar wel met sokjes aan
Ehm, een fetisj bedenk je niet hoor, da's nou juist wat het apart maakt.
pi_37949246
Denk dat je dat de holbewoners vroeger ook aan elkaars tenen zaten te lebberen ?
Persoonlijk vind ik het maar beetje apart. Ik sta voor veel dingen open, en ik ben niet echt niet de lastigste als het gaat om wat experimentele dingen uit te voeren. Maar bepaalde dingen gaan toch wel te ver
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_37958455
Ik vind dat een voet van een dame ontzettend geil kan zijn..uiteraard alleen als het goed verzorgd is etc.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 09:23:50 #12
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_37979175
Een voet van een dame... klinkt zo groot!
Voetje klinkt beter.

Ik heb eigenlijk niks met voeten, maar als een vrouw/meisje van die lelijke voeten heeft.. tsjah
dat is toch niet zo mooi.. Maar ja dat is hetzelfde met handen of iets dergelijks als daar de velle van los hangen dan is dat ook niet zo .. tsjah .. mooi
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
pi_38615700
Ik vind het een beetje onzin wat jij nou allemaal uitkraamd kaos.... Wat versta jij dan onder "casual sex" ???? Er zijn jongens die graag aan tieten likken, of graag de billen van z'n vriendin vasthouden, jij vindt het geil als een meisje sokken draagt en de ander vind het geil om haar voeten te likken. Als je het mij vraagt zou het allemaal wel onder "casual sex" kunnen vallen.
Een fetisj verzin je niet. Dat heb je gewoon. Net als iemand die homo of lesbisch is. Dat zit in je en je kan er niks aan doen. Een fetisj daarentegen kan je wel ontwikkelen door er bijvoorbeeld over te fantaseren of op internet erover te lezen of juist te experimenteren.
Ik ben zelf ook voetfetisjist. Ik lik graag aan m'n vriendin d'r voeten, ik ruik eraan en ik masseer ze enz. Als ik er alleen al naar kijk raak ik opgewonden. Natuurlijk heb ik vaak sex met haar en ik betrek daar bijna altijd haar voeten bij. Zelf raakt ze er niet opgewonden van maar mij geeft het een beetje extra opwinding.
Ik heb aardig wat ervaring met voetfetisj. In totaal heb ik 9 vriendinnen gehad die ervan af wisten. Er waren 2 meiden die het niet zo'n succes vonden en wilden ook liever niet dat ik sex met hun voeten had maar een voetmassage vonden ze dan weer wel ok. De andere 7 mocht ik alles mee doen.
jeroen
pi_38615713
ik word wel degelijk opgewonden als hij aan m'n voeten friemelt en likt..

ben ik dan weer zo'n uitzondering?
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_38615714
Voeten masseren vinden vrouwen meestal wel lekker maar helaas komt er in de jaren ook steeds meer eelt op.
pi_38616680
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 04:43 schreef Jeroensv het volgende:
Er waren 2 meiden die het niet zo'n succes vonden en wilden ook liever niet dat ik sex met hun voeten had maar een voetmassage vonden ze dan weer wel ok.
Dude
pi_38620762
badlittlegirl kom je binnekort ook weer es online?
pi_38632833
Ja thrilled.... sommige voetfetisjisten vinden dat lekker....heet een footjob......google maar eens....
jeroen
pi_38741857
Ik heb dit nooit goed begrepen van welk deel van een voet wordt je dan geil, de vorm of zo ? ...

Ik stel me dit voor:
Een leuk uitziende meid loopt op blote voeten door de kamer en je wordt geil omdat je naar haar voeten kijkt? ... ik kan me er echt geen voorstelling van maken. Wat is er nu geil aan een voet ook als is die super verzorgd.
pi_38746192
ik denk omdat je voeten niet altijd kunt zien, ze zitten altijd verborgen in schoenen..
daarom zijn voetfetishisten een stuk blijer als het zomer is..
pi_38746290
quote:
Op zondag 11 juni 2006 04:45 schreef colossus01 het volgende:
Ik heb dit nooit goed begrepen van welk deel van een voet wordt je dan geil, de vorm of zo ? ...

Ik stel me dit voor:
Een leuk uitziende meid loopt op blote voeten door de kamer en je wordt geil omdat je naar haar voeten kijkt? ... ik kan me er echt geen voorstelling van maken. Wat is er nu geil aan een voet ook als is die super verzorgd.
Tsja, dat heeft nu met smaak en voorkeur te maken. Jij kan het je niet voorstellen, maar voor andere mensen is het de geilste aanblik van de wereld.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_38758440
Insomaniac stel je dan eens voor dat datzelfde meisje met haar blote tieten door de kamer loopt.... daar worden sommige mannen ook geil van.....of met haar blote reet....
jeroen
pi_38758452
Sorry... insomaniac... ik bedoelde dus colossus01
jeroen
pi_38786192
Blijf het raar vinden...het heeft iets vieze mannetjes achtig. Daarom kijken die ''gasten'' altijd naar de voeten van mijn vriendin op de boulevard, gadver... ze moet voortaan laarzen van me aan dan is het afgelopen.

Zijn er ook dames die geilen van voeten? Ik heb hoor wel eens dat ik mooie voeten heb maar nooit geweten dat ik daar nog eens een meid mee kan opgeilen.

[ Bericht 62% gewijzigd door colossus01 op 12-06-2006 19:01:08 ]
pi_38786225
er zijn mannen met een armkwabben fetish
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')