Pics.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:03 schreef sadisticembrace het volgende:
Mijn borsten zijn het enige aan mijn lichaam waar ik 200% tevreden mee ben. Ze zijn mooi, stevig en perfect in verhouding met mijn lichaam. Als ik kleine borsten (A) of hangende borsten zou hebben, en het geld en de moed (ik heb teveel van die enge programma's erover gezien, die zich meestal in Polen afspeelden) erbij, zou ik ze zeker laten liften.
Zie de chicks uit de bikini-bushokjes-Wehkamp reclames.quote:
Wat is er mis met een Acupje? Ligt op zich ook wel een beetje aan vrouw maar ook een Aklasse kan erg mooi zijn (en valt niet zo snel om)quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:03 schreef sadisticembrace het volgende:Als ik kleine borsten (A)
Het gevoel in je tepels kwijtraken? Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb een beetje een Georgina Verbaan effect gekregen door de pil, van mij mag 't wel weer wat kleiner.. Ik zou een operatie te eng vinden, bang om het gevoel in m'n tepels kwijt te raken, je weet maar nooit![]()
Dat is toch niet zo raar? Bij een borstverkleining snijden ze de tepels er compleet uit. Om ze er op de verkleinde borst weer aan te zetten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Het gevoel in je tepels kwijtraken? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord![]()
Ik zeg ook niet dat dat per se zou gebeuren maar er hoeft maar iets verkeerd te gaan..quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
ik heb een borstvergroting laten doen omdat ik bijna zo plat als een dubbeltje was. Een aa cup was nog te groot voor me.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:57 schreef hannelore het volgende:
Ik zit er al een tijdje over te denken mijn borsten op te laten vullen en te laten liften. Ben na 4 zwangerschapen plus borstvoeding van cup DD naar cup B gegaan (en dan hangt het uiteraard ook nog) en daar NIET blij mee. Iemand ervaring met plastische chirurgie, tips etc.?
het gevoel in je tepels kan verloren gaan, maar is niet altijd het geval.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. En als ik eenmaal perfecte tieten zou hebben is er wel weer wat anders waar ik over ga zeurenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef erodome het volgende:
ik blijf er wat tegen hebben om in me te laten snijden zonder noodzaak.
Niks mis mee, maar dan moeten ze niet hangen ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Acupje? Ligt op zich ook wel een beetje aan vrouw maar ook een Aklasse kan erg mooi zijn (en valt niet zo snel om)
Mee eens. Maar ik loop er al jaren mee... Na 1 kind was het al erg maar nog overkomelijk. Na een paar jaar had ik me erbij neergelegd. Daarna heb ik echter 3 kinderen gehad in 3 jaar.. en dat is mijn borsten echt aan te zien. Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan. Cremes zullen vast wel wat helpen maar genoeg kan he iet zijn voor die flupdingen van mij! Daar helpt Tita Tovenaar niet eens egen vrees ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef erodome het volgende:
Tja, echt blij ben ik er niet meer mee sinds dat ik een kind heb, maar een versteviging dmv ietwat vulling vind ik een moeilijk iets, zomaar even in je lichaam te laten snijden zonder dat het noodzakelijk is, na 10 jaar moeten die dingen vervangen worden(dat was in ieder geval zo vroeger), dus je bent er niet af met 1 operatie.
Dus ik heb wat anders geprobeerd, samen met bustecreme van de kruidvat gewoon om de huid lekker soepel te houden(wat al helpt, want het is vooral erg getergde huid door al die rek die erop heeft gestaan) heb ik van die borstenpillen aangeschaft en wat schertste mijn verbazing, ze helpen ook nog.
Nee, het is geen wereldschokkend effect, nee ik heb geen 16-jarige tieten terug gekregen ervan, maar ze zijn niet meer om van te huilen, ze zijn wat voller, huid ziet er beter uit, het kan ermee door.
Dus nee, geen operatie, wie weet ooit, maar ik blijf er wat tegen hebben om in me te laten snijden zonder noodzaak.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik heb een borstvergroting laten doen omdat ik bijna zo plat als een dubbeltje was. Een aa cup was nog te groot voor me.
Ik heb na jaren van lezen op internet de knoop doorgehakt en een consult aangevraagd.
Vanaf dat moment ging het eigenlijk wel heel hard. Kon vrij snel terecht enzo.
Je kunt heel veel informatie van internet halen natuurlijk. Wat voor soort implantaten en zijn, wat lijkt jou het beste. Wil je anatomische protheses of ronde. Wil je onder de spier of boven de spier etc.
Allemaal dingen die je zelf goed moet bestuderen om zeker te weten wat je wilt.
Ik heb het zo een 4 jaar geleden laten doen. Veel pijn gehad, kleine complicatie wat gelukkig goed is opgelost. Wel heb ik heel lang het gevoel gehad van waarom heb ik het laten doen. Hoewel ik eigenlijk na een maand of 5/6 na de vergroting mezelf toch ook al wel lekkerder vond voelen in mijn lichaam. Maar toch klopte er iets niet.
Nu na zo een 4 jaar later ben ik er pas echt helemaal tevreden mee. Ze zijn mooi, ze voelen goed en ik ben er blij mee. En ik zou het zo weer doen.
Het is een behoorlijk zwaar proces waar je doorheen moet, maar als je er echt goed over nagedacht hebt, alles afgewogen en je wilt het nog steeds dan zou ik zeggen ga er voor.
als je meer wilt weten laat het gerust weten. Ik kan je vast nog wel het een en ander vertellen.
Dank je. En jaaah ik wil alles weten. Zo maak ik me nogal zorgen over de herstelperiode... Hoe lang duurt dat en hoe doe je dat met 4 kinderen? Het schijnt dat je niet eens mag tillen. En dan mijn werk. Kan ik me ziek melden of gaat dat van je vakantiedagen af? Enig idee?
Dat zou ik als man zijnde echt vreselijk vinden, als mijn vrouw/vriendin het shirt aanhoud in de bed tijdens de seks.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef hannelore het volgende:
[..]Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan.
![]()
Bij mij passen miin borsten dus absoluut niet bij mijn lichaam. Ik ben lang en slank, op het magere af, heb zelfs geen buikje overgehouden aan 4 zwangerschappen maar wel die vreselijke fleptieten, bah!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Jett het volgende:
Ik ben er tevreden mee, het past bij mijn lichaam. Voor geen goud zou een een operatie doen
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat zou ik als man zijnde echt vreselijk vinden, als mijn vrouw/vriendin het shirt aanhoud in de bed tijdens de seks.
Ook al ben je er zelf niet zo tevreden over, wil niet zeggen dat de andere partij dat ook vind!?
Hier een beetje hetzelfde verhaal, alleen 4 kinderen in 4 jaar tijdquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef hannelore het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik loop er al jaren mee... Na 1 kind was het al erg maar nog overkomelijk. Na een paar jaar had ik me erbij neergelegd. Daarna heb ik echter 3 kinderen gehad in 3 jaar.. en dat is mijn borsten echt aan te zien. Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan. Cremes zullen vast wel wat helpen maar genoeg kan he iet zijn voor die flupdingen van mij! Daar helpt Tita Tovenaar niet eens egen vrees ik.
![]()
Nou vraag maar raak over dingen die je niet duidelijk zijn enzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:51 schreef hannelore het volgende:
Dank je. En jaaah ik wil alles weten. Zo maak ik me nogal zorgen over de herstelperiode... Hoe lang duurt dat en hoe doe je dat met 4 kinderen? Het schijnt dat je niet eens mag tillen. En dan mijn werk. Kan ik me ziek melden of gaat dat van je vakantiedagen af? Enig idee?
DIT WAS DUS MIJN EIGEN TEKST. FOUTJE.
Het lijkt me dat ze toch wel hebben gezien dat je van een AA cup naar een ? cup bent gegaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik zelf ben nog student, dus had op mijn bijbaantje gewoon aangegeven dat ik 4 weken lang niet kon werken daarna heb ik het weer opgepakt zonder iets te hoeven tillen. Ik heb ze er niets van verteld. En tot nu toe weten ze ook nog helemaal niets en gaat het ze ook helemaal niets aan.
hmm, zo ken ik er eigenlijk wel veel meer. Kleine dames met flinke voorgevel, en ook toevallig allemaal last van de rug en soms zelfs nog gevalletje chiroprakkkkter. 80G is mssn wat teveel van het goedequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef appelsap het volgende:
Ik ben niet zo tevreden met mijn borsten.
Opzich vind ik ze wel mooi, maar ze zijn te groot.
Ik heb 80 G, gelukkig zijn ze wel vrij stevig en hangen ze niet.
Ik denk wel eens na over een operatie, maar dat zie ik op dit moment niet zitten.
Mijn moeder had vroeger ook vrij grote borsten en als je ziet wat daar nu nog van over is.
Ik ben pas 18 en kijk eerst wat de toekomst brengt.
Verder ben ik vrij klein (1.55) en vind ze niet helemaal bij mij lichaam passen. (nouja, ik ben er aan gewend)
Ze zitten vaak een beetje in de weg, en met sporten is het ook niet zo prettig.
Toevoeging: Ik sport nu wat meer in de hoop dat ze wel wat kleiner worden.
Daarnaast draag ik geen extreem strakke kleding, maar gewoon normaal. Dus ze lijken daardoor ook wat minder groot.
of ze iets denken te weten, weet ik niet. Dat hoef ik verder ook niet te weten, hoor ook niets in de wandelgangen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze toch wel hebben gezien dat je van een AA cup naar een ? cup bent gegaan?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:16 schreef Daklem het volgende:
Ik vind een A of B cup echt prima! ik vind kleine borsten echt heel sexy
Met een stel kleine borsten maak je mij heel erg blij! en ik wordt juist minder blij van een D cup. Niks voor mij!
Dus dames! NIET vergroten die borsten!
quote:
jij mij dus niet meer leuk vindenquote:
maar ik heb geen A of Bquote:
Nou en. Het gaat om de mens, niet om de borsten.quote:
en wa krijg ik dan terug???quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:13 schreef doka het volgende:
[..]
Nou en. Het gaat om de mens, niet om de borsten.
(Maar als je de behoefte voelt om mij een foto van je borsten te mailen, dan zeg ik daar geen nee tegen)
Ik heb zelf plastische chirurgie gehad,voor een litteken correctie... maar verder voor andere doeleinden zou ik nix laten verbouwenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:13 schreef weathergirl het volgende:
Ik zou niet snel plastische chirurgie overwegen eerlijk gezegd. Op de één of andere manier kan ik het niet rijmen met de rest van de wereld. Het klopt gewoon niet dat mensen onder narcose gaan en risico's lopen, alleen maar om er goed uit te zien. Aan borstvergrotingen sterven misschien nauwelijks mensen, 1 per jaar ofzo, maar je zult die ene maar zijn. Da's dan leuk voor je vier kinderen.
En nee, ik ben ook niet 100% tevreden over mijn lijf. Over mijn borsten wel, maar mijn heupen en dijen zouden best wat minder kunnen. Van dat hardnekkige vet dat ik er met 5 x per week sporten en gezond eten niet af krijg. En dan zou ik dus een liposculptuur kunnen overwegen - zonder narcose zelfs tegenwoordig - maar het idee dat je in een gezond lichaam laat snijden, met risico's op complicaties, gaat mij echt veel te ver.
En nu werd onlangs ook nog bekend dat het schnabbelen van plastisch chirurgen zorgt voor wachtlijsten in de ziekenhuizen. Dus dan zou ik mijn liposculptuur krijgen terwijl een vrouw met een afgezette borst door kanker nog een maandje langer moet wachten op haar borstreconstructie. Dat kan er bij mij gewoon echt niet in.
Wat voor pillen moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef erodome het volgende:
Dus ik heb wat anders geprobeerd, samen met bustecreme van de kruidvat gewoon om de huid lekker soepel te houden(wat al helpt, want het is vooral erg getergde huid door al die rek die erop heeft gestaan) heb ik van die borstenpillen aangeschaft
Euh? De tepels worden idd rondom losgesneden maar niet eruit gehaald of doorgesneden? Of zeg je nu daadwerkenlijk dat ze doorgesneden worden en later weer erop gezet worden? Dat is dus niet zo...quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar? Bij een borstverkleining snijden ze de tepels er compleet uit. Om ze er op de verkleinde borst weer aan te zetten.
Anders krijg je nooit een natuurlijk model.
Ze bedoelt denk ik hetzelfde als jij, de tepels worden rondom van de omringende huid losgesneden. Ze zijn dan nog wel verbonden met de rest van het borstweefsel.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Euh? De tepels worden idd rondom losgesneden maar niet eruit gehaald of doorgesneden? Of zeg je nu daadwerkenlijk dat ze doorgesneden worden en later weer erop gezet worden? Dat is dus niet zo...
Ok, maar als de tepels worden losgesneden rondom en weer vastgenaaid op de verkleinde versie, hoe kan er dan gevoel verloren gaan?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze bedoelt denk ik hetzelfde als jij, de tepels worden rondom van de omringende huid losgesneden. Ze zijn dan nog wel verbonden met de rest van het borstweefsel.
Perfectie bestaat dan ook niet... komt dat even goed uit! Jammer dat zo weinig vrouwen dat inzien en daardoor van alles en nog wat aan zichzelf (willen) laten veranderen.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:07 schreef Twinky het volgende:
Het nadeel in de maatschappij van tegenwoordig is dat iedereen perfect moet zijn.
ik vind het niet per definitie met streving naar perfectie te maken hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:44 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Perfectie bestaat dan ook niet... komt dat even goed uit! Jammer dat zo weinig vrouwen dat inzien en daardoor van alles en nog wat aan zichzelf (willen) laten veranderen.
Op TMF/MTV/The Box draaien ze de hele dag negerschlager... maar ondanks dat gooi ik liever een toffe Floyd-CD in m'n CD-speler...
Je hebt helemaal gelijk. Maarja. De schuld ligt atuurlijk niet alleen bij gefrustreerde vrouwen die er beter uit willen zien. Zouden die plastisch chirurgen, die toch ARTS zijn en dus mensen zouden moeten willen helpen, zich niet schuldig voelen? Ik vind dat die eerst eens onder de loepquote:Op zondag 21 mei 2006 01:13 schreef weathergirl het volgende:
Ik zou niet snel plastische chirurgie overwegen eerlijk gezegd. Op de één of andere manier kan ik het niet rijmen met de rest van de wereld. Het klopt gewoon niet dat mensen onder narcose gaan en risico's lopen, alleen maar om er goed uit te zien. Aan borstvergrotingen sterven misschien nauwelijks mensen, 1 per jaar ofzo, maar je zult die ene maar zijn. Da's dan leuk voor je vier kinderen.
En nu werd onlangs ook nog bekend dat het schnabbelen van plastisch chirurgen zorgt voor wachtlijsten in de ziekenhuizen. Dus dan zou ik mijn liposculptuur krijgen terwijl een vrouw met een afgezette borst door kanker nog een maandje langer moet wachten op haar borstreconstructie. Dat kan er bij mij gewoon echt niet in.
Gatverdamme! Dat is dus wat mij tegenhoudt. Ik ben toch geen pop?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze bedoelt denk ik hetzelfde als jij, de tepels worden rondom van de omringende huid losgesneden. Ze zijn dan nog wel verbonden met de rest van het borstweefsel.
Ik kan je reactie niet plaatsen op aventura haar postje? Wat heeft een pop met het scheiden van tepels en borsten te maken?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:45 schreef hannelore het volgende:
[..]
Gatverdamme! Dat is dus wat mij tegenhoudt. Ik ben toch geen pop?
Mijn vent vindt me mooi. Wat niet wil zeggen dat hij niet van grote tieten houdt...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat zou ik als man zijnde echt vreselijk vinden, als mijn vrouw/vriendin het shirt aanhoud in de bed tijdens de seks.
Ook al ben je er zelf niet zo tevreden over, wil niet zeggen dat de andere partij dat ook vind!?
I bedoel dat ik een LEVEND mens ben en dit klinkt alsof het gaat om een rubberen pop die gemodelleerd moet worden...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan je reactie niet plaatsen op aventura haar postje? Wat heeft een pop met het scheiden van tepels en borsten te maken?
Zoals gezegd had ik ze geaccepteerd na 1 kind, al waren ze toen al gaan hangen, maar nu na nummer 4..... Theezakjes en dan van een bijzonder slap soort. Maarja, ik heb ze wel en waarschijnlijk laat ik jhet ook zo. Ik durf gewoon niet!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben er blij mee (en dat zeg ik niet over veel uiterlijke dingen).
ze hebben een keurig C-cupje, hangen niet of nauwelijks en zitten niet in de weg
Ik overweeg dus geen plastische chirurgie. Maar goed wie weet voelt het wel heel anders als ik ooit een kind heb gekregen en alleen twee theezakjes overheb oid.
Mjah, je borstspieren trainen zal wel iets helpen denk ik. Hoop ik tenminste! Maar als je vel is uitgerekt kun je dat minder makkelijk weer in vorm krijgen door allen wat te sporten.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
Is er eigenlijk een manier om stevigere tieten te krijgen behalve plastische chirurgie? Sporten? Anabolen in beperkte mate slikken? Gewichtheffen? Dieet?
Dank voor de info en de tips. Ik ben er nog niet uit!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Nou vraag maar raak over dingen die je niet duidelijk zijn enzo.
Vanaf de operatie geven de doktoren een herstelperiode van 6 weken af. Dit doen ze zodat het implantaat genoeg tijd heeft om een natuurlijk kapsel te vormen en zeg maar 1 wordt met je lichaam.
Het niet mogen tillen en sporten heeft daar ook mee te maken en ook voor de hechtingen die ze natuurlijk zetten. Ik heb me er redelijk aan weten te houden, maar heb dan ook geen kinderen of een baan die het van me vraagt. Aangezien je 4 kinderen hebt zou ik wel zorgen dat je extra hulp in huis hebt, bijv familie/vrienden en dat je man/vriend natuurlijk voor je klaar staat.
Vooral de eerste 2 weken is wel behoorlijk afzien vond ik.
Ik heb mijn implantaat onder de borstspier laten plaatsen ( dit geeft het meest natuurlijke effect voor de buitenkant) en dit was behoorlijk pijnlijk. De spier wordt natuurlijk redelijk van zijn plaats getrokken om de spier er onder te plaatsen en voelde dan ook gedurende 2 weken als enorme spierpijn. Ik kon niet alleen uit bed komen en slapen was helemaal een ramp, want dat mag de eerste 6 weken gewoon niet op je buik. Zie dan maar eens lekker te slapen.
Ik zelf ben nog student, dus had op mijn bijbaantje gewoon aangegeven dat ik 4 weken lang niet kon werken daarna heb ik het weer opgepakt zonder iets te hoeven tillen. Ik heb ze er niets van verteld. En tot nu toe weten ze ook nog helemaal niets en gaat het ze ook helemaal niets aan.
Of je je ziek kunt melden weet ik dus niet. Het is in principe een cosmetische ingreep en wat daar de regels van zijn durf ik dan ook echt niet te zeggen. Je kunt het in vertrouwen met je bedrijfsarts overleggen en kijken wat voor advies hij erin geeft.
Ik hoor het wel als je meer wilt weten
Vrees dat NIKS echt helpt.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
Is er eigenlijk een manier om stevigere tieten te krijgen behalve plastische chirurgie? Sporten? Anabolen in beperkte mate slikken? Gewichtheffen? Dieet?
same herequote:Op maandag 22 mei 2006 16:14 schreef tirannetje24 het volgende:
als je meer wilt weten laat het maar weten
als je wilt mag je me ook op msn toevoegen als je meer wilt weten ofzo
wow, een prothese die onder de spier vandaan komt. Had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
Hmm, ik ook maar even dan.
Ik heb drie kinderen gehad en elke zwangerschap van een bescheiden B-tje naar een F gegaan. Reslutaat: je tieten hebben door de nooduitgang het pand verlaten
Toen ging ik scheiden, en kreeg ik een nieuwe vriend, jaja ze zeggen altijd er geen moeite mee te hebben, maar hij liet ze helemaal links liggen (kan ook aan zijn manier van sex gelegen hebben natuurlijk) de frustratie was al enorm, maar hierdoor werd het een compleet complex. Die relatie ging uit, en ik kreeg wat met mijn huidige vriend. Ik durfde me niet eens uit te kleden en verontschuldigde me wel honderd keer voor mijn lelijke borsten. Hij maakte er totaal geen punt van en na een paar maanden relatie zei hij: dan doe je er toch wat aan? Iets wat ik had aangegeven heel graag te willen.
En ik heb het laten doen, ik ben wel meteen drastisch gegaan, naar een DD, maar ik ben er ontzettend blij mee. Het verhaal van de pijn en niet tillen etc. klopt allemaal. Het doet verdomd pijn.
Ik heb nu alleen 1 probleem, na drie jaar is de rechterprothese onder de borstspier vandaan gekomen, die ligt er nu dus los bovenop. Ik ben al teruggeweest naar de kliniek, en daar stonden ze met open ogen van verbazing (gelukkig zie je het niet goed, vorm is hetzelfde) maar ik moet dus wel opnieuw onder het mes en mag weer bijna 1000 euro betalen voor de herstel operatie....maar zelfs met dit erbij gerekend heb ik nog steeds geen minuut spijt.
ik ben ook naar Belgie geweest : http://www.linea-aesthetica.com/doelstellingen.htmquote:Op maandag 22 mei 2006 16:18 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
wow, een prothese die onder de spier vandaan komt. Had ik nog niet eerder gehoord.
Ik heb ze ook onder de spier en hoop dat ze daar blijven zitten.
Waar heb je het laten doen ?
Ik heb zelf mijn operatie in belgie laten doen en ben er gewoon erg blij mee.
Hopelijk mijn toekomstige vriend ooken anders heeft ie pech
is idd geen goede reclame voor ze. Krijg je dan een compleet nieuwe prothese of stoppen ze deze terug onder de spier ?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben ook naar Belgie geweest : http://www.linea-aesthetica.com/doelstellingen.htm
tsja het is niet echt een goede reclame voor ze denk ik, ook het feit dat ik nu dus weer 1000 euro mag betalen om het te laten repareren. Ik had eigenlijk verwacht dat ze dat ofwel kostenloos of alleen tegen betaling van de anestesist (wtf?? nouja die kerel die je platspuit) zouden doen.
Maar helaas....het zou alleen in het eerste jaar onder de garantie gevallen zijn en dan ook nog wanneer het een fout van de chirurg zou betreffen. Hun beweren natuurlijk dat dat niet het geval is. Ik ben wel boos geworden hoor, alsof ze impliceerden dat ik het dan zelf heb gedaan ofzo...waarom zou ik dat in Godsnaam doen?
dat hangt er vanaf.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
is idd geen goede reclame voor ze. Krijg je dan een compleet nieuwe prothese of stoppen ze deze terug onder de spier ?
Ik dacht altijd (misschien heb ik het dus mis) dat er een soort natuurlijk kapsel om de prothese heen komt die je lichaam zelf maakt en dat dit kapsel dan zich vast maakt aan de spier/vet weet ik veel wat zodat het niet kan verschuiven.
Maar 1000e is wel veel geld als ze het alleen terugplaatsen. Ik zou het ook een garantiekwestie vinden iig
kunnen ze geen echo doen in hun vestiging in Utrecht of hebben ze daar de middelen niet voor ?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf.
de chirurg wil eigenlijk dat ik in Nederland een echo laat doen zodat hij aan de hand van die echo kan nagaan of de prothese nog weer her te gebruiken is. wanneer deze bijvoorbeeld er gerimpeld uitziet kan hij 'm niet terugplaatsen.
ik vind het alleen een beetje idioot dat ik in Nederland een echo moet laten maken. Ik denk ook dat ik daarmee mijn 250 euro kwijtspeel van het ziekenfonds want ik ben tenslotte naar een specialist geweest. daar heb ik dus ook niet zo'n zin in
ik ben nu nog aan het sparen voor de hersteloperatie, dus ik wacht het allemaal nog even af. zal ergens in september worden denk ik.
het heeft in die zin ook niet zoveel haast want je ziet het niet als ik een BH draag, alleen als ik in bad zit zie je het (door de druk van het water) heel goed. Dan zie je 'm echt zitten (kan 'm zelfs vastpakken)
En jij maar wrijven over die piemel van je.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:55 schreef Foxborow het volgende:
Ik snap niet dat veel van jullie chirurgie overwegen. Waarom probeer je het niet door met een wc-papiertje tussen je borsten te wrijven, schijnt dat ze daar ook groter van worden. Is tenslotte met de konten van de meeste vrouwen wel aardig gelukt zou ik zo zeggen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:55 schreef Foxborow het volgende:
Ik snap niet dat veel van jullie chirurgie overwegen. Waarom probeer je het niet door met een wc-papiertje tussen je borsten te wrijven, schijnt dat ze daar ook groter van worden. Is tenslotte met de konten van de meeste vrouwen wel aardig gelukt zou ik zo zeggen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:55 schreef Foxborow het volgende:
Over zijn fluitje wrijven natuurlijk. In de hoop dat dat ding wat groter wordt. Dat moeten wij vrouwen immers ook doenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
![]()
tjah, typisch een mannenopmerking he.
Ach we laten natuurlijk voor de lol in ons snijden zonder onderzoek te doen naar complicaties of andere mogelijk natuurlijke oplossingen.
En een WC papiertje ? Ik weet niet wat jij er allemaal mee doet..
ja precies. Ben benieuwd hoeveel cms erbij heeft weten te wrijvenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef hannelore het volgende:
[..]
Over zijn fluitje wrijven natuurlijk. In de hoop dat dat ding wat groter wordt. Dat moeten wij vrouwen immers ook doen![]()
Nee, ik heb het goed overlegd met huisarts en daarna plastisch chirurg, en ik had er echt gigantisch last van, ik was 17 met een cup G en voor de rest toen nogquote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef Paltos het volgende:
Is op je 17e al een cosmetische operatie ondergaan niet dom? Ik bedoel, je bent nog niets eens helemaal volgroeid?
Dat is toch te krankzinnig om los te lopen? Je laat in Belgie in een privekliniek een borstvergroting uitvoeren, er gaat wat mis en dan mag het ziekenfonds hier in Nederland opdraaien voor aanvullend onderzoek en mogelijk herstelkosten? Die betaal je dan ook maar zelf.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kunnen ze geen echo doen in hun vestiging in Utrecht of hebben ze daar de middelen niet voor ?
Over die 250e die je kwijtspeelt durf ik niet echt iets zinnigs te zeggen.
Ik loop al jaren bij een uroloog. En ga er gemiddeld 5 keer per jaar zeker heen en heb een kleine 200e terug gekregen. Misschien moet je dat anders eens navragen via je huisarts ofzo. En waarom zou je geen echo in Belgie kunnen krijgen ? Of zijn die kosten er dan weer niet in meebegrepen?
Of een second opinion bij een andere dokter? of kijken bij een PC in Nederland?
Ik ken nog een vriendelijke dokter in Tongeren
Tuurlijk, als ik me in nederland in een privekliniek had laten helpen had je het zelfde verhaal getypt.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dat is toch te krankzinnig om los te lopen? Je laat in Belgie in een privekliniek een borstvergroting uitvoeren, er gaat wat mis en dan mag het ziekenfonds hier in Nederland opdraaien voor aanvullend onderzoek en mogelijk herstelkosten? Die betaal je dan ook maar zelf.
Ik heb veel patienten gezien die voor een dubbeltje op de eerste rang wilden zitten; cheap ass buikwandcorrecties lieten doen, en dan zich meldden op de eerste hulp met een ontsteking die de cosmetisch chirurg (want dat zijn het vaak, kwakzalvers) niet kon verhelpen buiten kantooruren.
Mijn ervaring is dat grotere Nederlandse priveklinieken wel 24-uurszorg leveren.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:42 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik me in nederland in een privekliniek had laten helpen had je het zelfde verhaal getypt.
wie zegt dat Belgische klinieken dat niet doen of zowiezo nazorg verlenen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat grotere Nederlandse priveklinieken wel 24-uurszorg leveren.
Ik ben perfect verzorgd door de Belgische kliniek, maar helaas leveren die niet 4 jaars na-zorgquote:Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat grotere Nederlandse priveklinieken wel 24-uurszorg leveren.
ik heb ook prima nazorg gehad hoor. Niets mis met de Belgische klinieken. En niets een cheap ass kwakzalver. Ik vond gewoon dat die van mij prima werk leverde met prima resultaat.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben perfect verzorgd door de Belgische kliniek, maar helaas leveren die niet 4 jaars na-zorg
en middelen om een echo te maken hebben ze daar niet, dus zal dat in nederland gedaan moeten worden. maar om nou te roepen dat ik het door een cheap ass kwakzalver heb laten doen gaat me wel wat te ver. Ik heb nadien geen enkele complicatie gehad, geen ontsteking helemala niets nada...ja twee bont en blauwe tieten
wat er bij mij is gebeurd is een uitzondering op de regel, dit gebeurt in 98% van de gevallen (en ja dat heb ik weer) maar we plaatsen 'm gewoon ff terug onder de spier en er is niets aan het handje
Als je tijdens de zwangerschap een echo laat maken bij de verloskundige, is het tarief volgens mij onder de 40 euro. Als je alleen een echo laat maken bij een echoscopiste zal het rond dat bedrag zitten. Ik weet niet hoeveel het zal kosten als er een specialist komt kijken, die mensen hebben natuurlijk een minder aangenaam uurloon.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind het alleen een beetje idioot dat ik in Nederland een echo moet laten maken. Ik denk ook dat ik daarmee mijn 250 euro kwijtspeel van het ziekenfonds want ik ben tenslotte naar een specialist geweest.
er hoeft geen specialist naar te komen kijken, het gaat de chirurg erom dat hij op het plaatje kan zien of de prothese niet gerimpeld is. dus een 'pret echo' is denk ik wel de manier om te gaan, maar die zijn alleen maar voor zwangere vrouwen die graag een filmpje van hun ongeboren kindje willen denk ik....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je tijdens de zwangerschap een echo laat maken bij de verloskundige, is het tarief volgens mij onder de 40 euro. Als je alleen een echo laat maken bij een echoscopiste zal het rond dat bedrag zitten. Ik weet niet hoeveel het zal kosten als er een specialist komt kijken, die mensen hebben natuurlijk een minder aangenaam uurloon.
Breast gro pro en het helpt echt, mits je trouw slikt, wat best een opgave is met de max. dosis van 5 fikse pillen per dag, zit hop enzo in...quote:Op zondag 21 mei 2006 11:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat voor pillen moet ik me daarbij voorstellen?
goed puntquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:35 schreef loveli het volgende:
Als je het declareert bij de verzekering heb je een verwijzing nodig. Als je het zelf betaalt (wat je eigenlijk toch doet als het met je no-claim wordt verrekend) kun je ook proberen om een afspraak te maken bij een verloskundige voor een echo of bij een praktijk voor echografie.
De helft van de verloskundigen heeft zo'n apparaat staan, hun vaste tarief voor een echo is (uit m'n hoofd) 36 euro. Het belangrijkste zal zijn dat je een afdruk mee naar huis krijgt. De terieven zijn natuurlijk berekend op de tijd die ze kwijt zijn met de handeling (ligging bekijken, hartje zoeken, zwangerschapsduur bepalen), allemaal dingen die bij jou niet nodig zijn. Bel gewoon een paar praktijken af en vraag wat ze rekenen voor zoiets, dan kun je daarna nog beslissen of je het doet.
Praktijken voor echografie hebben volgens mij geen vaste tarieven (zag met google dat een praktijk voor een uitgebreide zwangerschapsecho 45 euro vroeg, een andere paktijk vroeg 70 euro). Als je duidelijk aangeeft wat je wilt, inclusief beeldmateriaal, kunnen ze vast een goedkope echo uitvoeren.
Mijn man vindt het prima als ik ze zou laten opereren. En natuurlijk draag ik ook van die softcups en ziet het er gekleed best aardig uit, maar draag jij een BH in bed?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:32 schreef Laton het volgende:
nepborsten zijn afstotelijk. dan maar hangtieten, kun je nog steeds leuk mee spelen, wat vind je man er eigenlijk van ts ? en als je je zulke zorgen maakt om de vorm kun je toch gewoon bh vullingen doen ?
Maar, is het effect blijvend of moet je je leven lang die pillen slikken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Breast gro pro en het helpt echt, mits je trouw slikt, wat best een opgave is met de max. dosis van 5 fikse pillen per dag, zit hop enzo in...
Nogmaals, het geeft geen effect zoals een borstvergroting, maar er zit nu weer in het bovendeel vulling, gewoonweg vulling waar het altijd zat.
Het maakt voor mij net het verschil tussen in schaam mezelf ervoor en ik kan er prima mee leven.
vind je man het ook prima als je het niet laat opereren ? Ik begrijp wel dat je er zelf van baalt.. maar neptieten..quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:58 schreef hannelore het volgende:
[..]
Mijn man vindt het prima als ik ze zou laten opereren. En natuurlijk draag ik ook van die softcups en ziet het er gekleed best aardig uit, maar draag jij een BH in bed?
alleen het idee? je zou het verschil namelijk niet eens merken als de vrouw het je niet verteld.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef Laton het volgende:
[..]
vind je man het ook prima als je het niet laat opereren ? Ik begrijp wel dat je er zelf van baalt.. maar neptieten..vind het zo afstotelijk dat ik zou overwegen het uit te maken.
![]()
tuurlijk wel, je ziet het direct.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
alleen het idee? je zou het verschil namelijk niet eens merken als de vrouw het je niet verteld.
jij kijkt teveel naar pornofilms denk ik. het zijn echt niet twee halve meloenen die eruit zien alsof ze elk moment in je gezicht uit elkaar kunnen barsten hoorquote:
Nee goh uiteraard niet, maar het blijft onnatuurlijk. Als het jou helpt; dan prima, maar ik zou het toch iedereen afraden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij kijkt teveel naar pornofilms denk ik. het zijn echt niet twee halve meloenen die eruit zien alsof ze elk moment in je gezicht uit elkaar kunnen barsten hoor
Waarom dan? Ik bedoel, ik vind het gewoon een eng IDEE. Maar volgens mij zie je er helemaal niets van. Behal;ve dan dat ze groter zijn dan eerst natuurlijk. Als het er echt NEP zou uitzien, zou niemand het toch laten doen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:58 schreef Laton het volgende:
[..]
Nee goh uiteraard niet, maar het blijft onnatuurlijk. Als het jou helpt; dan prima, maar ik zou het toch iedereen afraden.![]()
En ja, mijn man legt zich neer bij mijn beslissing. Het zijn per slot van rekening MIJN tieten, niet die van hem. Maar ik denk dat jij inderdaad vooral het IDEE afstotelijk vindt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef Laton het volgende:
[..]
vind je man het ook prima als je het niet laat opereren ? Ik begrijp wel dat je er zelf van baalt.. maar neptieten..vind het zo afstotelijk dat ik zou overwegen het uit te maken.
![]()
En terecht, het is idd jouw beslissingquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:24 schreef hannelore het volgende:
[..]
En ja, mijn man legt zich neer bij mijn beslissing. Het zijn per slot van rekening MIJN tieten, niet die van hem. Maar ik denk dat jij inderdaad vooral het IDEE afstotelijk vindt.
Mja, veel mensen lopen ook met plastic nagels rond.. zie je ook direct.. en ik zie ook weinig natuurlijke wenkbrouwenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef hannelore het volgende:
Als het er echt NEP zou uitzien, zou niemand het toch laten doen?
En is het duur?? Het lijkt me wel beter dan opereren, ben eerlijk gezegd als de dood voor alles met een witte jas aan!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef erodome het volgende:
Je moet naar een onderhoudsdosis van 2 per dag, maar je kan er ook mee stoppen na een tijdje, ze beloven niets, maar tot nu toe blijft het hier redelijk zonder de pillen(heb een half jaar geslikt).
die foto's zijn 4 weken na de operatie genomen waar alles idd nog superstrak staatquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:32 schreef Laton het volgende:
[..]
En terecht, het is idd jouw beslissing
http://www.drgrover.com/breast-augmentation-photo-gallery.htm
Mja duidelijk zat toch he.![]()
Was over de 100 euro heen voor 3 verpakkingen, daar doe je een maand of 3 mee, je moet zo'n 2 a 3 keer zo'n set hebben...quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef hannelore het volgende:
[..]
En is het duur?? Het lijkt me wel beter dan opereren, ben eerlijk gezegd als de dood voor alles met een witte jas aan!
idd. Gemiddeld duurt het tussen de 6 en 12 maanden voor je je eindresultaat echt bereikt. In die periode zal je lichaam de juiste vormen aannemen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die foto's zijn 4 weken na de operatie genomen waar alles idd nog superstrak staat![]()
geen vergelijkingsmateriaal met hoe het er na 1 of 2 jaar uitziet want hoe je het ook went of keert we ontkomen niet aan de zwaartekracht
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
En als een vent het daarom zou uitmaken moeten ze lekker doen. Weet ik iig als vrouw dat het niet om mij gaat maar om het feit dat ik geen natuurlijke borstomvang zou hebben.
Ik heb liever een vent die me neemt zoals ik ben dan een vent die zich niet eens kan verplaatsen in waarom je zoiets zou overwegen.
Juist!![]()
Het ligt eraan hoe het gebeurt, ik ken een vrouw die echt theezakjes had na het baren van kinderen die vergroot(lees opnieuw gevuld) heeft en het is dat ze heeft verteld dat ze nep tieten had, maar je zag het totaal niet en voelde er ook zo goed als niet van.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef Laton het volgende:
[..]
Mja, veel mensen lopen ook met plastic nagels rond.. zie je ook direct.. en ik zie ook weinig natuurlijke wenkbrouwen![]()
Maar ik zal me verder verwijderen uit dit topic.heb mijn punt wel gemaakt. Wees tevree met jezelf !
![]()
Hmm. Is best veel geld maar toch STUKKEN minder dan zo'n operatie. Haal je dat gewoon bij de drogist?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Was over de 100 euro heen voor 3 verpakkingen, daar doe je een maand of 3 mee, je moet zo'n 2 a 3 keer zo'n set hebben...
En zo zou IK het ook willen. Van die tienertietjes, in welke maat dan ook, bij een vrouw van 40 is toch geen gezicht! Maargoed. Ik ben nog steeds bang voor de operatie en zie bovendien de herstelperiode met 4 kinderen waarvan 1 nog niet eens loopt, echt niet zitten. Mijn man zegt dat hij me alles uit handen zal nemen maar ik denk dat hij zich niet realiseert wat ik allemaal doe op een dag... Hij zou echt niet meer kunnen werken!quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe het gebeurt, ik ken een vrouw die echt theezakjes had na het baren van kinderen die vergroot(lees opnieuw gevuld) heeft en het is dat ze heeft verteld dat ze nep tieten had, maar je zag het totaal niet en voelde er ook zo goed als niet van.
maar die had het niet strak laten zetten ofzo, heeft nogsteeds geen priemende tietjes, maar het zijn geen lege theezakjes meer, gewoon borsten die bij een vrouw van over de 40 passen, niet geweldig strak meer, maar nogsteeds mooi.
Met 4 kinderen lijkt me dat idd zwaar. Het is voor hun namelijk ook moeilijk om hun moeder met rust te laten en niet even lekker te stoeien voor 4-6 weken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:06 schreef hannelore het volgende:
[..]
En zo zou IK het ook willen. Van die tienertietjes, in welke maat dan ook, bij een vrouw van 40 is toch geen gezicht! Maargoed. Ik ben nog steeds bang voor de operatie en zie bovendien de herstelperiode met 4 kinderen waarvan 1 nog niet eens loopt, echt niet zitten. Mijn man zegt dat hij me alles uit handen zal nemen maar ik denk dat hij zich niet realiseert wat ik allemaal doe op een dag... Hij zou echt niet meer kunnen werken!
Goed/mooi verwoord en helemaals eens!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:13 schreef weathergirl het volgende:
En nee, ik ben ook niet 100% tevreden over mijn lijf. Over mijn borsten wel, maar mijn heupen en dijen zouden best wat minder kunnen. Van dat hardnekkige vet dat ik er met 5 x per week sporten en gezond eten niet af krijg. En dan zou ik dus een liposculptuur kunnen overwegen - zonder narcose zelfs tegenwoordig - maar het idee dat je in een gezond lichaam laat snijden, met risico's op complicaties, gaat mij echt veel te ver.
E nu ben ik eens gaan kijken op internet, blijkt dat er stapels van dit soort producten zijn.... Allemaal beloven ze gouden bergen. Heeft iemand BREAST GAIN PLUS wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Was over de 100 euro heen voor 3 verpakkingen, daar doe je een maand of 3 mee, je moet zo'n 2 a 3 keer zo'n set hebben...
In elk geval van de fotos vind ik het geen vooruitgang.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:32 schreef Laton het volgende:
[..]
En terecht, het is idd jouw beslissing
http://www.drgrover.com/breast-augmentation-photo-gallery.htm
Mja duidelijk zat toch he.![]()
Toch weer terug?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef Laton het volgende:
Maar ik zal me verder verwijderen uit dit topic.heb mijn punt wel gemaakt. Wees tevree met jezelf !
![]()
Dat ga ik dus niet trekken. Ik kan nu al niet stilzitten....quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:55 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Met 4 kinderen lijkt me dat idd zwaar. Het is voor hun namelijk ook moeilijk om hun moeder met rust te laten en niet even lekker te stoeien voor 4-6 weken.
Daarnaast voor jou om even lekker je kinderen op te tillen en knuffelen.
En alle huishoudelijke klusjes vandien.
Niet om je bang te maken natuurlijk, maar houdt er wel rekening mee. Want het kan gewoon voor complicaties zorgen en dan ben je verder van huis.
Ik vond het al moeilijk om niets te doen zonder kinderen. En de eerste periode was alles een ramp. Kon nog niet zelf eten, draaien, douchen aankleden. Je bent echt afhankelijk.
Als je er echt zoveel moeite mee hebt, zou ik die 4 tot 6 weken proberen door te komen ! Vriendinnetje van mij heeft het ook gedaan met kids. T is even doorbijten, maar ze zit een stuk beter in haar vel ! Ik ben écht niet zo'n prototype snijfanaat, maar ongelukkig zijn vind ik helemaal zonde. Gelukkig heeft haar vent haar écht gesteund in die weken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:17 schreef hannelore het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet trekken. Ik kan nu al niet stilzitten....
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:41 schreef vintrax het volgende:
Tenx.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:24 schreef Moschimoschi het volgende:
[..]
Als je er echt zoveel moeite mee hebt, zou ik die 4 tot 6 weken proberen door te komen ! Vriendinnetje van mij heeft het ook gedaan met kids. T is even doorbijten, maar ze zit een stuk beter in haar vel ! Ik ben écht niet zo'n prototype snijfanaat, maar ongelukkig zijn vind ik helemaal zonde. Gelukkig heeft haar vent haar écht gesteund in die weken.
Ik heb zelf gemazzeld...kindje en toch nog een D-cup die de goede kant op kijkt.... Wel gigantisch ingesnoerd gehouden tijdens mn zwangerschap. Heb een superbeha met volledige rugbaleinen gekocht overseas...geen pretje en geen borstvoeding gegeven (is niet mijn ding)...regelmatig koude douche... Maar ja....de natuur doet wat ie wil....dus geen enkel advies is zaligmakend..
Good luck !![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |