abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37941445
Ik zit er al een tijdje over te denken mijn borsten op te laten vullen en te laten liften. Ben na 4 zwangerschapen plus borstvoeding van cup DD naar cup B gegaan (en dan hangt het uiteraard ook nog) en daar NIET blij mee. Iemand ervaring met plastische chirurgie, tips etc.?
pi_37941546
Mijn borsten zijn het enige aan mijn lichaam waar ik 200% tevreden mee ben. Ze zijn mooi, stevig en perfect in verhouding met mijn lichaam. Als ik kleine borsten (A) of hangende borsten zou hebben, en het geld en de moed (ik heb teveel van die enge programma's erover gezien, die zich meestal in Polen afspeelden) erbij, zou ik ze zeker laten liften.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37941561
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:03 schreef sadisticembrace het volgende:
Mijn borsten zijn het enige aan mijn lichaam waar ik 200% tevreden mee ben. Ze zijn mooi, stevig en perfect in verhouding met mijn lichaam. Als ik kleine borsten (A) of hangende borsten zou hebben, en het geld en de moed (ik heb teveel van die enge programma's erover gezien, die zich meestal in Polen afspeelden) erbij, zou ik ze zeker laten liften.
Pics.
pi_37941602
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:04 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Pics.
Zie de chicks uit de bikini-bushokjes-Wehkamp reclames.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_37941649
Heb een paar vriendinnen die het hebben laten doen.
Aantal keren zelfs, niet tevreden en heb ze door gestuurt naar een kennis van me.
Een hele goede plastische chirurg.

Ik heb zelf altijd gezegd, na kinderen en ze hangen en niet meer mooi zijn, dan gaat het mes erin!
Nu na 1 kindje is alles weer op z'n plek, dus zie de noodzaak er niet van in.

Zou verder niet beknibbelen, en eens rustig met chirurgen om je heen gaan praten.
Eerste consult is vaak gratis, maak daar gebruik van.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:38:54 #6
130081 manou
me love me boyfriend
pi_37941972
ik ken heel veel meiden die er iets aan hebben laten doen, tegenwoordig zijn de implantaten echt niet meer zo dat je borsten recht op blijven staan en kei-hard aanvoelen! ik zou het ook zo doen! maar goed cupje c is wel genoeg dacht ik zo mochten ze ooit zakken doe ik er gelijk wat aan!
pi_37942507
Ik kan niet zeggen dat ik 100% tevreden ben maar ik zou een operatie echt niet overwegen.
pi_37942562
Ik heb een beetje een Georgina Verbaan effect gekregen door de pil, van mij mag 't wel weer wat kleiner.. Ik zou een operatie te eng vinden, bang om het gevoel in m'n tepels kwijt te raken, je weet maar nooit
pi_37945487
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:03 schreef sadisticembrace het volgende:Als ik kleine borsten (A)
Wat is er mis met een Acupje? Ligt op zich ook wel een beetje aan vrouw maar ook een Aklasse kan erg mooi zijn (en valt niet zo snel om)
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:47:32 #10
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_37945568
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb een beetje een Georgina Verbaan effect gekregen door de pil, van mij mag 't wel weer wat kleiner.. Ik zou een operatie te eng vinden, bang om het gevoel in m'n tepels kwijt te raken, je weet maar nooit
Het gevoel in je tepels kwijtraken? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
pi_37945628
Als er iets is wat echt mooi is aanmezelf zijn het mijn borsten wel.
Vroeger vond ik ze te klein (75B/C) maar nu op mijn 28ste staan ze nog stevig en recht vooruit.
Mijn ma heeft van nature een flinke D cup maar kreeg kleine slappe theezakjes na haar bevallingen.
Ik hoop niet dat dat mijn voorland is.
pi_37945680
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo raar? Bij een borstverkleining snijden ze de tepels er compleet uit. Om ze er op de verkleinde borst weer aan te zetten.
Anders krijg je nooit een natuurlijk model.
pi_37945859
Ik heb zelf ook een B cup,maar dat hoort bij me
Zou ze niet groter willen,maar ze zijn wel mooi gevormd..Ben dus te vrede

EN mijn vriend vind ze mooi zoals ze zijn..

Maar je kan je eerst laten informeren,en dat moet je zeker eerst doen sowieso
Zou wel checken of het een goede kliniek is,want heb pas dingen gezien op tv
Kreeg er de bibbers van,

Maar er zijn wel mooie resultaten en snap je best wel.. succes als het zover is..
Salsa Española
pi_37945966
quote:

[..]

Ik zeg ook niet dat dat per se zou gebeuren maar er hoeft maar iets verkeerd te gaan..
pi_37945976
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:57 schreef hannelore het volgende:
Ik zit er al een tijdje over te denken mijn borsten op te laten vullen en te laten liften. Ben na 4 zwangerschapen plus borstvoeding van cup DD naar cup B gegaan (en dan hangt het uiteraard ook nog) en daar NIET blij mee. Iemand ervaring met plastische chirurgie, tips etc.?
ik heb een borstvergroting laten doen omdat ik bijna zo plat als een dubbeltje was. Een aa cup was nog te groot voor me.
Ik heb na jaren van lezen op internet de knoop doorgehakt en een consult aangevraagd.
Vanaf dat moment ging het eigenlijk wel heel hard. Kon vrij snel terecht enzo.

Je kunt heel veel informatie van internet halen natuurlijk. Wat voor soort implantaten en zijn, wat lijkt jou het beste. Wil je anatomische protheses of ronde. Wil je onder de spier of boven de spier etc.
Allemaal dingen die je zelf goed moet bestuderen om zeker te weten wat je wilt.

Ik heb het zo een 4 jaar geleden laten doen. Veel pijn gehad, kleine complicatie wat gelukkig goed is opgelost. Wel heb ik heel lang het gevoel gehad van waarom heb ik het laten doen. Hoewel ik eigenlijk na een maand of 5/6 na de vergroting mezelf toch ook al wel lekkerder vond voelen in mijn lichaam. Maar toch klopte er iets niet.
Nu na zo een 4 jaar later ben ik er pas echt helemaal tevreden mee. Ze zijn mooi, ze voelen goed en ik ben er blij mee. En ik zou het zo weer doen.
Het is een behoorlijk zwaar proces waar je doorheen moet, maar als je er echt goed over nagedacht hebt, alles afgewogen en je wilt het nog steeds dan zou ik zeggen ga er voor.

als je meer wilt weten laat het gerust weten. Ik kan je vast nog wel het een en ander vertellen.
pi_37946122
quote:

[..]

het gevoel in je tepels kan verloren gaan, maar is niet altijd het geval.
Het ligt er aan vanaf waar je de implantaat in je borst krijgt. Via je tepelhof is de kans het grootst omdat de mogelijkheid voor een zenuwbeschadiging daar natuurlijk het grootst is.
Ook via de borstplooi of via de oksel kunnen ze een implantaat inbrengen en is de kans op verminderde of misschien zelfs sterker gevoel van de tepels mogelijk.

Bij mij is het gevoel heel lang vrijwel weg geweest en ik merk dat ze nu wel redelijk gevoelig kunnen zijn.
Het is ook weer een proces die het lichaam moet herstellen wat niet over 1 nacht ijs gaat.
pi_37947067
Tja, echt blij ben ik er niet meer mee sinds dat ik een kind heb, maar een versteviging dmv ietwat vulling vind ik een moeilijk iets, zomaar even in je lichaam te laten snijden zonder dat het noodzakelijk is, na 10 jaar moeten die dingen vervangen worden(dat was in ieder geval zo vroeger), dus je bent er niet af met 1 operatie.

Dus ik heb wat anders geprobeerd, samen met bustecreme van de kruidvat gewoon om de huid lekker soepel te houden(wat al helpt, want het is vooral erg getergde huid door al die rek die erop heeft gestaan) heb ik van die borstenpillen aangeschaft en wat schertste mijn verbazing, ze helpen ook nog.
Nee, het is geen wereldschokkend effect, nee ik heb geen 16-jarige tieten terug gekregen ervan, maar ze zijn niet meer om van te huilen, ze zijn wat voller, huid ziet er beter uit, het kan ermee door.

Dus nee, geen operatie, wie weet ooit, maar ik blijf er wat tegen hebben om in me te laten snijden zonder noodzaak.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37947226
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:31 schreef erodome het volgende:
ik blijf er wat tegen hebben om in me te laten snijden zonder noodzaak.
Dat heb ik dus ook. En als ik eenmaal perfecte tieten zou hebben is er wel weer wat anders waar ik over ga zeuren
pi_37955061
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:

[..]

Wat is er mis met een Acupje? Ligt op zich ook wel een beetje aan vrouw maar ook een Aklasse kan erg mooi zijn (en valt niet zo snel om)
Niks mis mee, maar dan moeten ze niet hangen ...
pi_37955752
quote:
Tja, echt blij ben ik er niet meer mee sinds dat ik een kind heb, maar een versteviging dmv ietwat vulling vind ik een moeilijk iets, zomaar even in je lichaam te laten snijden zonder dat het noodzakelijk is, na 10 jaar moeten die dingen vervangen worden(dat was in ieder geval zo vroeger), dus je bent er niet af met 1 operatie.

Dus ik heb wat anders geprobeerd, samen met bustecreme van de kruidvat gewoon om de huid lekker soepel te houden(wat al helpt, want het is vooral erg getergde huid door al die rek die erop heeft gestaan) heb ik van die borstenpillen aangeschaft en wat schertste mijn verbazing, ze helpen ook nog.
Nee, het is geen wereldschokkend effect, nee ik heb geen 16-jarige tieten terug gekregen ervan, maar ze zijn niet meer om van te huilen, ze zijn wat voller, huid ziet er beter uit, het kan ermee door.

Dus nee, geen operatie, wie weet ooit, maar ik blijf er wat tegen hebben om in me te laten snijden zonder noodzaak.
Mee eens. Maar ik loop er al jaren mee... Na 1 kind was het al erg maar nog overkomelijk. Na een paar jaar had ik me erbij neergelegd. Daarna heb ik echter 3 kinderen gehad in 3 jaar.. en dat is mijn borsten echt aan te zien. Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan. Cremes zullen vast wel wat helpen maar genoeg kan he iet zijn voor die flupdingen van mij! Daar helpt Tita Tovenaar niet eens egen vrees ik.

pi_37955847
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

ik heb een borstvergroting laten doen omdat ik bijna zo plat als een dubbeltje was. Een aa cup was nog te groot voor me.
Ik heb na jaren van lezen op internet de knoop doorgehakt en een consult aangevraagd.
Vanaf dat moment ging het eigenlijk wel heel hard. Kon vrij snel terecht enzo.

Je kunt heel veel informatie van internet halen natuurlijk. Wat voor soort implantaten en zijn, wat lijkt jou het beste. Wil je anatomische protheses of ronde. Wil je onder de spier of boven de spier etc.
Allemaal dingen die je zelf goed moet bestuderen om zeker te weten wat je wilt.

Ik heb het zo een 4 jaar geleden laten doen. Veel pijn gehad, kleine complicatie wat gelukkig goed is opgelost. Wel heb ik heel lang het gevoel gehad van waarom heb ik het laten doen. Hoewel ik eigenlijk na een maand of 5/6 na de vergroting mezelf toch ook al wel lekkerder vond voelen in mijn lichaam. Maar toch klopte er iets niet.
Nu na zo een 4 jaar later ben ik er pas echt helemaal tevreden mee. Ze zijn mooi, ze voelen goed en ik ben er blij mee. En ik zou het zo weer doen.
Het is een behoorlijk zwaar proces waar je doorheen moet, maar als je er echt goed over nagedacht hebt, alles afgewogen en je wilt het nog steeds dan zou ik zeggen ga er voor.

als je meer wilt weten laat het gerust weten. Ik kan je vast nog wel het een en ander vertellen.

Dank je. En jaaah ik wil alles weten. Zo maak ik me nogal zorgen over de herstelperiode... Hoe lang duurt dat en hoe doe je dat met 4 kinderen? Het schijnt dat je niet eens mag tillen. En dan mijn werk. Kan ik me ziek melden of gaat dat van je vakantiedagen af? Enig idee?
pi_37955867
Dank je. En jaaah ik wil alles weten. Zo maak ik me nogal zorgen over de herstelperiode... Hoe lang duurt dat en hoe doe je dat met 4 kinderen? Het schijnt dat je niet eens mag tillen. En dan mijn werk. Kan ik me ziek melden of gaat dat van je vakantiedagen af? Enig idee?

DIT WAS DUS MIJN EIGEN TEKST. FOUTJE.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:53:32 #23
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_37955933
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef hannelore het volgende:

[..]Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan.

Dat zou ik als man zijnde echt vreselijk vinden, als mijn vrouw/vriendin het shirt aanhoud in de bed tijdens de seks.

Ook al ben je er zelf niet zo tevreden over, wil niet zeggen dat de andere partij dat ook vind!?
World domination is my middle name.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:54:27 #24
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_37955977
Waarom neem je uberhaupt zoveel kinderen, er zijn vast nog niet genoeg mensen zeker.

Ik was niet zo tevreden met mijn a'tjes, maar waarom eigenlijk niet? Ze zijn rond, zacht en stevig, staan parmantig rechtop, hebben mooie zachtgekleurde tepels en zijn heerlijk gevoelig voor de juiste aanraking of gedachten. Zonder bh in een wijd truitje deinen ze net genoeg mee om er geil uit te zien.

Aangezien er gelukkig geen kinderen aan zitten te komen en mijn gewicht al sinds mijn 16e stabiel is, maak ik me geen zorgen. .
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_37955999
Ik ben er tevreden mee, het past bij mijn lichaam. Voor geen goud zou een een operatie doen
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:00:13 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37956124
Ik zou zeker wel een operatie overwegen als ik echt ontevreden was. En ik zou het risico op gevoel in de tepels voor lief nemen. Het is toch een belangrijk onderdeel van je figuur en ook van je vrouwelijkheid. Een boezem springt het eerste in het oog en bepaalt hoe je kleding valt, en speelt ook een belangrijke rol in je seksleven. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik theezakjes had, het zou me enorm belemmeren in elk geval. Het hele ' maar je hebt er wel een kind voor terug' vind ik ook bullshit. Tegenwoordig is de mogelijkheid om er wat aan te doen...En dan kan je die best gebruiken.
pi_37956256
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Jett het volgende:
Ik ben er tevreden mee, het past bij mijn lichaam. Voor geen goud zou een een operatie doen
Bij mij passen miin borsten dus absoluut niet bij mijn lichaam. Ik ben lang en slank, op het magere af, heb zelfs geen buikje overgehouden aan 4 zwangerschappen maar wel die vreselijke fleptieten, bah!
pi_37956339
Ik ben niet zo tevreden met mijn borsten.
Opzich vind ik ze wel mooi, maar ze zijn te groot.
Ik heb 80 G, gelukkig zijn ze wel vrij stevig en hangen ze niet.
Ik denk wel eens na over een operatie, maar dat zie ik op dit moment niet zitten.
Mijn moeder had vroeger ook vrij grote borsten en als je ziet wat daar nu nog van over is.
Ik ben pas 18 en kijk eerst wat de toekomst brengt.

Verder ben ik vrij klein (1.55) en vind ze niet helemaal bij mij lichaam passen. (nouja, ik ben er aan gewend)
Ze zitten vaak een beetje in de weg, en met sporten is het ook niet zo prettig.

Toevoeging: Ik sport nu wat meer in de hoop dat ze wel wat kleiner worden.
Daarnaast draag ik geen extreem strakke kleding, maar gewoon normaal. Dus ze lijken daardoor ook wat minder groot.
pi_37956409
Ik vind de mijne te groot eik maar ze zijn wel in verhouding met de rest.
Ik zou zeker overwegen ze te laten liften als ik echt niet meer tevreden ben
Whatever you're about to discover we off that.
pi_37956966
Ben op zich wel tevreden met mijn C cup. Ze hangen wel een beetje, maar ja dat is nou eenmaal het resultaat van een zwangerschap. Heb altijd C gehad, behalve tijdens mijn zwangerschap dan... Mochten ze echt meer gaan hangen en ik er echt niet blij meer mee zijn, zou ik ze wel laten liften denk ik. Vergroten zou ik nooit doen, je krijgt toch iets in je lichaam dat er niet hoort.

Overigens zijn er maar weinig vrouwen die echt super tevreden zijn met hun borsten. Iemand op mijn werk klaagde dat als ze aankomt het altijd eerst bij haar borsten is. Hoe kun je daar nou over klagen? (behalve dan als je al heel grote hebt natuurlijk) Liever daar dan op de gebruikelijke plekken.
pi_37957282
Liften zou ik al helemaal niet doen, krijg je zo'n anker op je tiet...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:55:22 #32
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_37959591
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef Daklem het volgende:

[..]

Dat zou ik als man zijnde echt vreselijk vinden, als mijn vrouw/vriendin het shirt aanhoud in de bed tijdens de seks.

Ook al ben je er zelf niet zo tevreden over, wil niet zeggen dat de andere partij dat ook vind!?
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:26:04 #33
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_37968787
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef hannelore het volgende:

[..]

Mee eens. Maar ik loop er al jaren mee... Na 1 kind was het al erg maar nog overkomelijk. Na een paar jaar had ik me erbij neergelegd. Daarna heb ik echter 3 kinderen gehad in 3 jaar.. en dat is mijn borsten echt aan te zien. Ik schaam me dood voor die theezakjes en houd zelfs in bed een t-shirt aan. Cremes zullen vast wel wat helpen maar genoeg kan he iet zijn voor die flupdingen van mij! Daar helpt Tita Tovenaar niet eens egen vrees ik.

Hier een beetje hetzelfde verhaal, alleen 4 kinderen in 4 jaar tijd .

Ik stoor me er alleen niet zo erg aan dat ik ze altijd bedekt hou (alleen topless zonnen is voorgoed verleden tijd) . En gelukkig weet mijn partner ze nog steeds te waarderen . Als het schip met geld binnenloopt is dat één van de eerste dingen waar ik het aan ga besteden . Maar aangezien dat nog nooit hier is gestopt verwacht ik niet dat er binnen afzienbare tijd iets aan gedaan zal gaan worden . Ze horen bij me, het is niet anders .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_37969776
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:51 schreef hannelore het volgende:

DIT WAS DUS MIJN EIGEN TEKST. FOUTJE.
Nou vraag maar raak over dingen die je niet duidelijk zijn enzo.
Vanaf de operatie geven de doktoren een herstelperiode van 6 weken af. Dit doen ze zodat het implantaat genoeg tijd heeft om een natuurlijk kapsel te vormen en zeg maar 1 wordt met je lichaam.
Het niet mogen tillen en sporten heeft daar ook mee te maken en ook voor de hechtingen die ze natuurlijk zetten. Ik heb me er redelijk aan weten te houden, maar heb dan ook geen kinderen of een baan die het van me vraagt. Aangezien je 4 kinderen hebt zou ik wel zorgen dat je extra hulp in huis hebt, bijv familie/vrienden en dat je man/vriend natuurlijk voor je klaar staat.
Vooral de eerste 2 weken is wel behoorlijk afzien vond ik.
Ik heb mijn implantaat onder de borstspier laten plaatsen ( dit geeft het meest natuurlijke effect voor de buitenkant) en dit was behoorlijk pijnlijk. De spier wordt natuurlijk redelijk van zijn plaats getrokken om de spier er onder te plaatsen en voelde dan ook gedurende 2 weken als enorme spierpijn. Ik kon niet alleen uit bed komen en slapen was helemaal een ramp, want dat mag de eerste 6 weken gewoon niet op je buik. Zie dan maar eens lekker te slapen .
Ik zelf ben nog student, dus had op mijn bijbaantje gewoon aangegeven dat ik 4 weken lang niet kon werken daarna heb ik het weer opgepakt zonder iets te hoeven tillen. Ik heb ze er niets van verteld. En tot nu toe weten ze ook nog helemaal niets en gaat het ze ook helemaal niets aan .
Of je je ziek kunt melden weet ik dus niet. Het is in principe een cosmetische ingreep en wat daar de regels van zijn durf ik dan ook echt niet te zeggen. Je kunt het in vertrouwen met je bedrijfsarts overleggen en kijken wat voor advies hij erin geeft.

Ik hoor het wel als je meer wilt weten
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:55:04 #35
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_37970525
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Ik zelf ben nog student, dus had op mijn bijbaantje gewoon aangegeven dat ik 4 weken lang niet kon werken daarna heb ik het weer opgepakt zonder iets te hoeven tillen. Ik heb ze er niets van verteld. En tot nu toe weten ze ook nog helemaal niets en gaat het ze ook helemaal niets aan .
Het lijkt me dat ze toch wel hebben gezien dat je van een AA cup naar een ? cup bent gegaan?
pi_37971065
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef appelsap het volgende:
Ik ben niet zo tevreden met mijn borsten.
Opzich vind ik ze wel mooi, maar ze zijn te groot.
Ik heb 80 G, gelukkig zijn ze wel vrij stevig en hangen ze niet.
Ik denk wel eens na over een operatie, maar dat zie ik op dit moment niet zitten.
Mijn moeder had vroeger ook vrij grote borsten en als je ziet wat daar nu nog van over is.
Ik ben pas 18 en kijk eerst wat de toekomst brengt.

Verder ben ik vrij klein (1.55) en vind ze niet helemaal bij mij lichaam passen. (nouja, ik ben er aan gewend)
Ze zitten vaak een beetje in de weg, en met sporten is het ook niet zo prettig.

Toevoeging: Ik sport nu wat meer in de hoop dat ze wel wat kleiner worden.
Daarnaast draag ik geen extreem strakke kleding, maar gewoon normaal. Dus ze lijken daardoor ook wat minder groot.
hmm, zo ken ik er eigenlijk wel veel meer. Kleine dames met flinke voorgevel, en ook toevallig allemaal last van de rug en soms zelfs nog gevalletje chiroprakkkkter. 80G is mssn wat teveel van het goede
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37971109
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:55 schreef BettyWeter het volgende:

[..]

Het lijkt me dat ze toch wel hebben gezien dat je van een AA cup naar een ? cup bent gegaan?
of ze iets denken te weten, weet ik niet. Dat hoef ik verder ook niet te weten, hoor ook niets in de wandelgangen.

Voor de borstvergroting (BV) had ik altijd van die mooie, veel te dure watergevulde BH's aan die er voor zorgden dat je er wel uitzag alsof je een fatsoenlijke cupmaat had. Maar ik droeg nooit strakke truitjes of getailleerde dingen.
Nu wel maar kheb nu een ander baantje en die weten toch van niets.

Wel vraag ik me af hoe ik het mijn toekomstige vriend zou moeten vertellen. Mijn ex had er geen problemen mee, maar het voelt toch als een obstakel. Ook al verwacht ik niet dat dat een obstakel zal zijn. Het is meer een gevoelsprobleem

ik ben overigens van een aa cup naar een 75c cup gegaan. Voorspelling zou 75B zijn geweest, maar is iets groter uitgevallen.
Overigens vind ik ze niet lelijk groot, maar gewoon mooi formaat.
Het is wel even wennen voor je houding en je rug enzo
pi_38000034
Ik heb cub A en ben er echt tevreden mee. Lekker stevig en ze passen gewoon bij mijn lichaam. Het nadeel is wel dat ik goed moet zoeken om leuke BH's en bikini's te vinden, omdat die meestal bij cup B beginnen.
pi_38006201
doe iets waar je jezelf goed bij voelt laat je niet door andere beinvloeden.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:16:01 #40
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_38006469
Ik vind een A of B cup echt prima! ik vind kleine borsten echt heel sexy

Met een stel kleine borsten maak je mij heel erg blij! en ik wordt juist minder blij van een D cup. Niks voor mij!

Dus dames! NIET vergroten die borsten!
pi_38009619
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:16 schreef Daklem het volgende:
Ik vind een A of B cup echt prima! ik vind kleine borsten echt heel sexy

Met een stel kleine borsten maak je mij heel erg blij! en ik wordt juist minder blij van een D cup. Niks voor mij!

Dus dames! NIET vergroten die borsten!
Helemaal mee eens
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_38009713
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 03:40 schreef doka het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_38009737
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 03:54 schreef Gladys het volgende:

[..]

Tisser poepie?
pi_38009780
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 03:59 schreef doka het volgende:

[..]

Tisser poepie?
jij mij dus niet meer leuk vinden
pi_38009786
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:07 schreef Gladys het volgende:

[..]

jij mij dus niet meer leuk vinden
Tuurlijk wel. Altijd
pi_38009790
Vriendin van me broer heeft borstvergroting gedaan en een vriendin van mij borstverkleining. Ziet er bij beiden nu supermooi uit. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat

Vergroting van Kleine b naar grote c
Verkleining van dubbel e(!) naar grote c
pi_38009794
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:09 schreef doka het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Altijd
maar ik heb geen A of B
pi_38009797
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:11 schreef Gladys het volgende:

[..]

maar ik heb geen A of B
Nou en. Het gaat om de mens, niet om de borsten.

(Maar als je de behoefte voelt om mij een foto van je borsten te mailen, dan zeg ik daar geen nee tegen )
pi_38009802
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:13 schreef doka het volgende:

[..]

Nou en. Het gaat om de mens, niet om de borsten.

(Maar als je de behoefte voelt om mij een foto van je borsten te mailen, dan zeg ik daar geen nee tegen )
en wa krijg ik dan terug???
pi_38009806
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 04:15 schreef Gladys het volgende:

[..]

en wa krijg ik dan terug???
Merk je wel
pi_38009825

[ Bericht 100% gewijzigd door Gladys op 20-05-2006 20:23:15 ]
pi_38036437
Ik zou niet snel plastische chirurgie overwegen eerlijk gezegd. Op de één of andere manier kan ik het niet rijmen met de rest van de wereld. Het klopt gewoon niet dat mensen onder narcose gaan en risico's lopen, alleen maar om er goed uit te zien. Aan borstvergrotingen sterven misschien nauwelijks mensen, 1 per jaar ofzo, maar je zult die ene maar zijn. Da's dan leuk voor je vier kinderen.

En nee, ik ben ook niet 100% tevreden over mijn lijf. Over mijn borsten wel, maar mijn heupen en dijen zouden best wat minder kunnen. Van dat hardnekkige vet dat ik er met 5 x per week sporten en gezond eten niet af krijg. En dan zou ik dus een liposculptuur kunnen overwegen - zonder narcose zelfs tegenwoordig - maar het idee dat je in een gezond lichaam laat snijden, met risico's op complicaties, gaat mij echt veel te ver.

En nu werd onlangs ook nog bekend dat het schnabbelen van plastisch chirurgen zorgt voor wachtlijsten in de ziekenhuizen. Dus dan zou ik mijn liposculptuur krijgen terwijl een vrouw met een afgezette borst door kanker nog een maandje langer moet wachten op haar borstreconstructie. Dat kan er bij mij gewoon echt niet in.
pi_38038984
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:13 schreef weathergirl het volgende:
Ik zou niet snel plastische chirurgie overwegen eerlijk gezegd. Op de één of andere manier kan ik het niet rijmen met de rest van de wereld. Het klopt gewoon niet dat mensen onder narcose gaan en risico's lopen, alleen maar om er goed uit te zien. Aan borstvergrotingen sterven misschien nauwelijks mensen, 1 per jaar ofzo, maar je zult die ene maar zijn. Da's dan leuk voor je vier kinderen.

En nee, ik ben ook niet 100% tevreden over mijn lijf. Over mijn borsten wel, maar mijn heupen en dijen zouden best wat minder kunnen. Van dat hardnekkige vet dat ik er met 5 x per week sporten en gezond eten niet af krijg. En dan zou ik dus een liposculptuur kunnen overwegen - zonder narcose zelfs tegenwoordig - maar het idee dat je in een gezond lichaam laat snijden, met risico's op complicaties, gaat mij echt veel te ver.

En nu werd onlangs ook nog bekend dat het schnabbelen van plastisch chirurgen zorgt voor wachtlijsten in de ziekenhuizen. Dus dan zou ik mijn liposculptuur krijgen terwijl een vrouw met een afgezette borst door kanker nog een maandje langer moet wachten op haar borstreconstructie. Dat kan er bij mij gewoon echt niet in.
Ik heb zelf plastische chirurgie gehad,voor een litteken correctie... maar verder voor andere doeleinden zou ik nix laten verbouwen
  zondag 21 mei 2006 @ 11:07:12 #54
92409 Twinky
Little star.
pi_38040440
Ik was nooit echt tevreden met m'n borsten, ik vond ze te klein, al had ik 70B. Nu heb ik sinds ik de pil ben gaan slikken 70C, en dat zit al aardig strak in de cup. En daar ben ik echt heel erg blij mee. Ze passen heel mooi bij mijn lijfje en ik heb nou zo'n mooi gleufje enzo. Het nadeel is dat 70C bh's erg zeldzaam zijn.
Plastische chirurgie vind ik iets dat echt per persoon verschillend is. Het nadeel in de maatschappij van tegenwoordig is dat iedereen perfect moet zijn, en dat je met een buikje of zonder borsten buiten de boot valt. Plastische chirurgie biedt dan de oplossing, maar het nadeel eraan is, dat je niet helemaal echt meer bent, en daar zou ik moeite mee hebben. Ik hoorde ooit iemand zeggen dat je met 'siliconentieten' nooit meer naakt kan zijn, en misschien is dat wel de beste omschrijving. Natuurlijk kan je naakt zijn, maar nooit meer naakt jezelf, hoe je echt bent/was...
pi_38040579
quote:
Dus ik heb wat anders geprobeerd, samen met bustecreme van de kruidvat gewoon om de huid lekker soepel te houden(wat al helpt, want het is vooral erg getergde huid door al die rek die erop heeft gestaan) heb ik van die borstenpillen aangeschaft
Wat voor pillen moet ik me daarbij voorstellen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_38040589
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo raar? Bij een borstverkleining snijden ze de tepels er compleet uit. Om ze er op de verkleinde borst weer aan te zetten.
Anders krijg je nooit een natuurlijk model.
Euh? De tepels worden idd rondom losgesneden maar niet eruit gehaald of doorgesneden? Of zeg je nu daadwerkenlijk dat ze doorgesneden worden en later weer erop gezet worden? Dat is dus niet zo...
  zondag 21 mei 2006 @ 11:18:35 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38040623
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:16 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Euh? De tepels worden idd rondom losgesneden maar niet eruit gehaald of doorgesneden? Of zeg je nu daadwerkenlijk dat ze doorgesneden worden en later weer erop gezet worden? Dat is dus niet zo...
Ze bedoelt denk ik hetzelfde als jij, de tepels worden rondom van de omringende huid losgesneden. Ze zijn dan nog wel verbonden met de rest van het borstweefsel.
pi_38040821
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ze bedoelt denk ik hetzelfde als jij, de tepels worden rondom van de omringende huid losgesneden. Ze zijn dan nog wel verbonden met de rest van het borstweefsel.
Ok, maar als de tepels worden losgesneden rondom en weer vastgenaaid op de verkleinde versie, hoe kan er dan gevoel verloren gaan?
pi_38041154
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:07 schreef Twinky het volgende:
Het nadeel in de maatschappij van tegenwoordig is dat iedereen perfect moet zijn.
Perfectie bestaat dan ook niet... komt dat even goed uit! Jammer dat zo weinig vrouwen dat inzien en daardoor van alles en nog wat aan zichzelf (willen) laten veranderen.

Op TMF/MTV/The Box draaien ze de hele dag negerschlager... maar ondanks dat gooi ik liever een toffe Floyd-CD in m'n CD-speler...
pi_38045659
Ik ben absoluut niet tevreden met mijn borsten. Ik doe er verder niks aan omdat ik en geen geld heb en ik vind het idee dat er dan in een gezond lichaam wordt gesneden ook niet zo prettig. Ik zal er dus toch maar op een één of andere manier mee moeten leren leven dan.
pi_38056789
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:44 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:

[..]

Perfectie bestaat dan ook niet... komt dat even goed uit! Jammer dat zo weinig vrouwen dat inzien en daardoor van alles en nog wat aan zichzelf (willen) laten veranderen.

Op TMF/MTV/The Box draaien ze de hele dag negerschlager... maar ondanks dat gooi ik liever een toffe Floyd-CD in m'n CD-speler...
ik vind het niet per definitie met streving naar perfectie te maken hebben.
Ik heb het besluit voor mijn BV niet genomen om perfect voor de dag te willen komen.
Het is een wel overwogen keuze geweest van een aantal jaren nadenken en lezen wat en BV precies inhoud.

ik weet niet goed hoe ik het echt moet verwoorden. ben niet zo helder vandaag. Hoop dat het toch een beetje duidelijk is.
pi_38086498
quote:

Je hebt helemaal gelijk. Maarja. De schuld ligt atuurlijk niet alleen bij gefrustreerde vrouwen die er beter uit willen zien. Zouden die plastisch chirurgen, die toch ARTS zijn en dus mensen zouden moeten willen helpen, zich niet schuldig voelen? Ik vind dat die eerst eens onder de loep genomen moeten worden.
  maandag 22 mei 2006 @ 15:43:23 #63
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_38086558
Ik zou alleen om medische redenen wat aan mijn borsten laten doen.

Maar dat is ook best makkelijk praten als je zoals ik helemaal content met ze bent.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_38086640
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Gatverdamme! Dat is dus wat mij tegenhoudt. Ik ben toch geen pop?
pi_38086725
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:45 schreef hannelore het volgende:

[..]

Gatverdamme! Dat is dus wat mij tegenhoudt. Ik ben toch geen pop?
Ik kan je reactie niet plaatsen op aventura haar postje? Wat heeft een pop met het scheiden van tepels en borsten te maken?
  maandag 22 mei 2006 @ 15:49:30 #66
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_38086771
Ik ben er blij mee (en dat zeg ik niet over veel uiterlijke dingen ).

ze hebben een keurig C-cupje, hangen niet of nauwelijks en zitten niet in de weg

Ik overweeg dus geen plastische chirurgie. Maar goed wie weet voelt het wel heel anders als ik ooit een kind heb gekregen en alleen twee theezakjes overheb oid.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_38086822
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef Daklem het volgende:

[..]

Mijn vent vindt me mooi. Wat niet wil zeggen dat hij niet van grote tieten houdt... Hij zegt dat ie me de 6 weken na de operatie in de watten zal leggen en alles zal doen als ik besluit me te laten opereren, maar ik twijfel nog steeds.
pi_38086861
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:48 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik kan je reactie niet plaatsen op aventura haar postje? Wat heeft een pop met het scheiden van tepels en borsten te maken?
I bedoel dat ik een LEVEND mens ben en dit klinkt alsof het gaat om een rubberen pop die gemodelleerd moet worden...
pi_38086918
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben er blij mee (en dat zeg ik niet over veel uiterlijke dingen ).

ze hebben een keurig C-cupje, hangen niet of nauwelijks en zitten niet in de weg

Ik overweeg dus geen plastische chirurgie. Maar goed wie weet voelt het wel heel anders als ik ooit een kind heb gekregen en alleen twee theezakjes overheb oid.
Zoals gezegd had ik ze geaccepteerd na 1 kind, al waren ze toen al gaan hangen, maar nu na nummer 4..... Theezakjes en dan van een bijzonder slap soort. Maarja, ik heb ze wel en waarschijnlijk laat ik jhet ook zo. Ik durf gewoon niet!
pi_38086995
Is er eigenlijk een manier om stevigere tieten te krijgen behalve plastische chirurgie? Sporten? Anabolen in beperkte mate slikken? Gewichtheffen? Dieet?
  maandag 22 mei 2006 @ 15:57:19 #71
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_38087087
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
Is er eigenlijk een manier om stevigere tieten te krijgen behalve plastische chirurgie? Sporten? Anabolen in beperkte mate slikken? Gewichtheffen? Dieet?
Mjah, je borstspieren trainen zal wel iets helpen denk ik. Hoop ik tenminste! Maar als je vel is uitgerekt kun je dat minder makkelijk weer in vorm krijgen door allen wat te sporten.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_38087109
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Nou vraag maar raak over dingen die je niet duidelijk zijn enzo.
Vanaf de operatie geven de doktoren een herstelperiode van 6 weken af. Dit doen ze zodat het implantaat genoeg tijd heeft om een natuurlijk kapsel te vormen en zeg maar 1 wordt met je lichaam.
Het niet mogen tillen en sporten heeft daar ook mee te maken en ook voor de hechtingen die ze natuurlijk zetten. Ik heb me er redelijk aan weten te houden, maar heb dan ook geen kinderen of een baan die het van me vraagt. Aangezien je 4 kinderen hebt zou ik wel zorgen dat je extra hulp in huis hebt, bijv familie/vrienden en dat je man/vriend natuurlijk voor je klaar staat.
Vooral de eerste 2 weken is wel behoorlijk afzien vond ik.
Ik heb mijn implantaat onder de borstspier laten plaatsen ( dit geeft het meest natuurlijke effect voor de buitenkant) en dit was behoorlijk pijnlijk. De spier wordt natuurlijk redelijk van zijn plaats getrokken om de spier er onder te plaatsen en voelde dan ook gedurende 2 weken als enorme spierpijn. Ik kon niet alleen uit bed komen en slapen was helemaal een ramp, want dat mag de eerste 6 weken gewoon niet op je buik. Zie dan maar eens lekker te slapen .
Of je je ziek kunt melden weet ik dus niet. Het is in principe een cosmetische ingreep en wat daar de regels van zijn durf ik dan ook echt niet te zeggen. Je kunt het in vertrouwen met je bedrijfsarts overleggen en kijken wat voor advies hij erin geeft.

Ik hoor het wel als je meer wilt weten
Dank voor de info en de tips. Ik ben er nog niet uit!
pi_38087177
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:55 schreef SolidasRock het volgende:
Vrees dat NIKS echt helpt. Vandaar het succes van plastische chirurgie...
  maandag 22 mei 2006 @ 16:14:48 #74
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38087826
Hmm, ik ook maar even dan.

Ik heb drie kinderen gehad en elke zwangerschap van een bescheiden B-tje naar een F gegaan. Reslutaat: je tieten hebben door de nooduitgang het pand verlaten
Toen ging ik scheiden, en kreeg ik een nieuwe vriend, jaja ze zeggen altijd er geen moeite mee te hebben, maar hij liet ze helemaal links liggen (kan ook aan zijn manier van sex gelegen hebben natuurlijk) de frustratie was al enorm, maar hierdoor werd het een compleet complex. Die relatie ging uit, en ik kreeg wat met mijn huidige vriend. Ik durfde me niet eens uit te kleden en verontschuldigde me wel honderd keer voor mijn lelijke borsten. Hij maakte er totaal geen punt van en na een paar maanden relatie zei hij: dan doe je er toch wat aan? Iets wat ik had aangegeven heel graag te willen.
En ik heb het laten doen, ik ben wel meteen drastisch gegaan, naar een DD, maar ik ben er ontzettend blij mee. Het verhaal van de pijn en niet tillen etc. klopt allemaal. Het doet verdomd pijn.
Ik heb nu alleen 1 probleem, na drie jaar is de rechterprothese onder de borstspier vandaan gekomen, die ligt er nu dus los bovenop. Ik ben al teruggeweest naar de kliniek, en daar stonden ze met open ogen van verbazing (gelukkig zie je het niet goed, vorm is hetzelfde) maar ik moet dus wel opnieuw onder het mes en mag weer bijna 1000 euro betalen voor de herstel operatie....maar zelfs met dit erbij gerekend heb ik nog steeds geen minuut spijt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_38087828
als je meer wilt weten laat het maar weten
als je wilt mag je me ook op msn toevoegen als je meer wilt weten ofzo
pi_38087939
Ik ben wel tevreden met borsten.. meestal.
  maandag 22 mei 2006 @ 16:17:21 #77
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38087944
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:14 schreef tirannetje24 het volgende:
als je meer wilt weten laat het maar weten
als je wilt mag je me ook op msn toevoegen als je meer wilt weten ofzo
same here
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_38088002
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
Hmm, ik ook maar even dan.

Ik heb drie kinderen gehad en elke zwangerschap van een bescheiden B-tje naar een F gegaan. Reslutaat: je tieten hebben door de nooduitgang het pand verlaten
Toen ging ik scheiden, en kreeg ik een nieuwe vriend, jaja ze zeggen altijd er geen moeite mee te hebben, maar hij liet ze helemaal links liggen (kan ook aan zijn manier van sex gelegen hebben natuurlijk) de frustratie was al enorm, maar hierdoor werd het een compleet complex. Die relatie ging uit, en ik kreeg wat met mijn huidige vriend. Ik durfde me niet eens uit te kleden en verontschuldigde me wel honderd keer voor mijn lelijke borsten. Hij maakte er totaal geen punt van en na een paar maanden relatie zei hij: dan doe je er toch wat aan? Iets wat ik had aangegeven heel graag te willen.
En ik heb het laten doen, ik ben wel meteen drastisch gegaan, naar een DD, maar ik ben er ontzettend blij mee. Het verhaal van de pijn en niet tillen etc. klopt allemaal. Het doet verdomd pijn.
Ik heb nu alleen 1 probleem, na drie jaar is de rechterprothese onder de borstspier vandaan gekomen, die ligt er nu dus los bovenop. Ik ben al teruggeweest naar de kliniek, en daar stonden ze met open ogen van verbazing (gelukkig zie je het niet goed, vorm is hetzelfde) maar ik moet dus wel opnieuw onder het mes en mag weer bijna 1000 euro betalen voor de herstel operatie....maar zelfs met dit erbij gerekend heb ik nog steeds geen minuut spijt.
wow, een prothese die onder de spier vandaan komt. Had ik nog niet eerder gehoord.
Ik heb ze ook onder de spier en hoop dat ze daar blijven zitten .
Waar heb je het laten doen ?
Ik heb zelf mijn operatie in belgie laten doen en ben er gewoon erg blij mee.
Hopelijk mijn toekomstige vriend ook en anders heeft ie pech
  maandag 22 mei 2006 @ 16:26:59 #79
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38088376
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:18 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

wow, een prothese die onder de spier vandaan komt. Had ik nog niet eerder gehoord.
Ik heb ze ook onder de spier en hoop dat ze daar blijven zitten .
Waar heb je het laten doen ?
Ik heb zelf mijn operatie in belgie laten doen en ben er gewoon erg blij mee.
Hopelijk mijn toekomstige vriend ook en anders heeft ie pech
ik ben ook naar Belgie geweest : http://www.linea-aesthetica.com/doelstellingen.htm

tsja het is niet echt een goede reclame voor ze denk ik, ook het feit dat ik nu dus weer 1000 euro mag betalen om het te laten repareren. Ik had eigenlijk verwacht dat ze dat ofwel kostenloos of alleen tegen betaling van de anestesist (wtf?? nouja die kerel die je platspuit ) zouden doen.
Maar helaas....het zou alleen in het eerste jaar onder de garantie gevallen zijn en dan ook nog wanneer het een fout van de chirurg zou betreffen. Hun beweren natuurlijk dat dat niet het geval is. Ik ben wel boos geworden hoor, alsof ze impliceerden dat ik het dan zelf heb gedaan ofzo...waarom zou ik dat in Godsnaam doen?
pi_38088587
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:26 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik ben ook naar Belgie geweest : http://www.linea-aesthetica.com/doelstellingen.htm

tsja het is niet echt een goede reclame voor ze denk ik, ook het feit dat ik nu dus weer 1000 euro mag betalen om het te laten repareren. Ik had eigenlijk verwacht dat ze dat ofwel kostenloos of alleen tegen betaling van de anestesist (wtf?? nouja die kerel die je platspuit ) zouden doen.
Maar helaas....het zou alleen in het eerste jaar onder de garantie gevallen zijn en dan ook nog wanneer het een fout van de chirurg zou betreffen. Hun beweren natuurlijk dat dat niet het geval is. Ik ben wel boos geworden hoor, alsof ze impliceerden dat ik het dan zelf heb gedaan ofzo...waarom zou ik dat in Godsnaam doen?
is idd geen goede reclame voor ze. Krijg je dan een compleet nieuwe prothese of stoppen ze deze terug onder de spier ?
Ik dacht altijd (misschien heb ik het dus mis) dat er een soort natuurlijk kapsel om de prothese heen komt die je lichaam zelf maakt en dat dit kapsel dan zich vast maakt aan de spier/vet weet ik veel wat zodat het niet kan verschuiven.

Maar 1000e is wel veel geld als ze het alleen terugplaatsen. Ik zou het ook een garantiekwestie vinden iig
  maandag 22 mei 2006 @ 16:37:57 #81
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38088826
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:31 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

is idd geen goede reclame voor ze. Krijg je dan een compleet nieuwe prothese of stoppen ze deze terug onder de spier ?
Ik dacht altijd (misschien heb ik het dus mis) dat er een soort natuurlijk kapsel om de prothese heen komt die je lichaam zelf maakt en dat dit kapsel dan zich vast maakt aan de spier/vet weet ik veel wat zodat het niet kan verschuiven.

Maar 1000e is wel veel geld als ze het alleen terugplaatsen. Ik zou het ook een garantiekwestie vinden iig
dat hangt er vanaf.
de chirurg wil eigenlijk dat ik in Nederland een echo laat doen zodat hij aan de hand van die echo kan nagaan of de prothese nog weer her te gebruiken is. wanneer deze bijvoorbeeld er gerimpeld uitziet kan hij 'm niet terugplaatsen.

ik vind het alleen een beetje idioot dat ik in Nederland een echo moet laten maken. Ik denk ook dat ik daarmee mijn 250 euro kwijtspeel van het ziekenfonds want ik ben tenslotte naar een specialist geweest. daar heb ik dus ook niet zo'n zin in
ik ben nu nog aan het sparen voor de hersteloperatie, dus ik wacht het allemaal nog even af. zal ergens in september worden denk ik.

het heeft in die zin ook niet zoveel haast want je ziet het niet als ik een BH draag, alleen als ik in bad zit zie je het (door de druk van het water) heel goed. Dan zie je 'm echt zitten (kan 'm zelfs vastpakken )
pi_38089065
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dat hangt er vanaf.
de chirurg wil eigenlijk dat ik in Nederland een echo laat doen zodat hij aan de hand van die echo kan nagaan of de prothese nog weer her te gebruiken is. wanneer deze bijvoorbeeld er gerimpeld uitziet kan hij 'm niet terugplaatsen.

ik vind het alleen een beetje idioot dat ik in Nederland een echo moet laten maken. Ik denk ook dat ik daarmee mijn 250 euro kwijtspeel van het ziekenfonds want ik ben tenslotte naar een specialist geweest. daar heb ik dus ook niet zo'n zin in
ik ben nu nog aan het sparen voor de hersteloperatie, dus ik wacht het allemaal nog even af. zal ergens in september worden denk ik.

het heeft in die zin ook niet zoveel haast want je ziet het niet als ik een BH draag, alleen als ik in bad zit zie je het (door de druk van het water) heel goed. Dan zie je 'm echt zitten (kan 'm zelfs vastpakken )
kunnen ze geen echo doen in hun vestiging in Utrecht of hebben ze daar de middelen niet voor ?
Over die 250e die je kwijtspeelt durf ik niet echt iets zinnigs te zeggen.
Ik loop al jaren bij een uroloog. En ga er gemiddeld 5 keer per jaar zeker heen en heb een kleine 200e terug gekregen. Misschien moet je dat anders eens navragen via je huisarts ofzo. En waarom zou je geen echo in Belgie kunnen krijgen ? Of zijn die kosten er dan weer niet in meebegrepen?
Of een second opinion bij een andere dokter? of kijken bij een PC in Nederland?
Ik ken nog een vriendelijke dokter in Tongeren
pi_38089569
Ik snap niet dat veel van jullie chirurgie overwegen. Waarom probeer je het niet door met een wc-papiertje tussen je borsten te wrijven, schijnt dat ze daar ook groter van worden. Is tenslotte met de konten van de meeste vrouwen wel aardig gelukt zou ik zo zeggen.
If I save all the whales, where should I put them?
pi_38089932
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:55 schreef Foxborow het volgende:
Ik snap niet dat veel van jullie chirurgie overwegen. Waarom probeer je het niet door met een wc-papiertje tussen je borsten te wrijven, schijnt dat ze daar ook groter van worden. Is tenslotte met de konten van de meeste vrouwen wel aardig gelukt zou ik zo zeggen.
En jij maar wrijven over die piemel van je.
pi_38090147
quote:
sorry vrouwen
pi_38090170
quote:

tjah, typisch een mannenopmerking he .

Ach we laten natuurlijk voor de lol in ons snijden zonder onderzoek te doen naar complicaties of andere mogelijk natuurlijke oplossingen.
En een WC papiertje ? Ik weet niet wat jij er allemaal mee doet..
pi_38090457
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

tjah, typisch een mannenopmerking he .

Ach we laten natuurlijk voor de lol in ons snijden zonder onderzoek te doen naar complicaties of andere mogelijk natuurlijke oplossingen.
En een WC papiertje ? Ik weet niet wat jij er allemaal mee doet..
Over zijn fluitje wrijven natuurlijk. In de hoop dat dat ding wat groter wordt. Dat moeten wij vrouwen immers ook doen
pi_38091079
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef hannelore het volgende:

[..]

Over zijn fluitje wrijven natuurlijk. In de hoop dat dat ding wat groter wordt. Dat moeten wij vrouwen immers ook doen
ja precies. Ben benieuwd hoeveel cms erbij heeft weten te wrijven
pi_38091705
Bij mij wordt ie van wrijven ook alleen maar groter hoor! (komt alleen weer altijd in de oude vorm terug)
If I save all the whales, where should I put them?
pi_38093264
nepborsten zijn afstotelijk. dan maar hangtieten, kun je nog steeds leuk mee spelen , wat vind je man er eigenlijk van ts ? en als je je zulke zorgen maakt om de vorm kun je toch gewoon bh vullingen doen ?
underground forever baby
pi_38096709
Ik was absoluut niet tevreden over mijn borsten, en heb op mijn 17e een borstverkleiningsoperatie ondergaan. Op mijn 11e, toen alle meisjes in mijn klas nog plat waren, had ik al een grote cup C. Op mijn 13e was dit al 70DD, terwijl ik voor de rest (toen nog wel ) een echt dun meisjesfiguur had. Op mijn 17e had ik een 75F, soms zelfs G, dus heb ik ze naar een D laten verkleinen, en nu ik wat gewicht kwijt ben is het een mooie stevige C
pi_38102372
Is op je 17e al een cosmetische operatie ondergaan niet dom? Ik bedoel, je bent nog niets eens helemaal volgroeid?
pi_38102572
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef Paltos het volgende:
Is op je 17e al een cosmetische operatie ondergaan niet dom? Ik bedoel, je bent nog niets eens helemaal volgroeid?
Nee, ik heb het goed overlegd met huisarts en daarna plastisch chirurg, en ik had er echt gigantisch last van, ik was 17 met een cup G en voor de rest toen nog redelijk slank, da's echt geen doen, ik kreeg last van mijn rug etc.
pi_38103804
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:44 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

kunnen ze geen echo doen in hun vestiging in Utrecht of hebben ze daar de middelen niet voor ?
Over die 250e die je kwijtspeelt durf ik niet echt iets zinnigs te zeggen.
Ik loop al jaren bij een uroloog. En ga er gemiddeld 5 keer per jaar zeker heen en heb een kleine 200e terug gekregen. Misschien moet je dat anders eens navragen via je huisarts ofzo. En waarom zou je geen echo in Belgie kunnen krijgen ? Of zijn die kosten er dan weer niet in meebegrepen?
Of een second opinion bij een andere dokter? of kijken bij een PC in Nederland?
Ik ken nog een vriendelijke dokter in Tongeren
Dat is toch te krankzinnig om los te lopen? Je laat in Belgie in een privekliniek een borstvergroting uitvoeren, er gaat wat mis en dan mag het ziekenfonds hier in Nederland opdraaien voor aanvullend onderzoek en mogelijk herstelkosten? Die betaal je dan ook maar zelf.
Ik heb veel patienten gezien die voor een dubbeltje op de eerste rang wilden zitten; cheap ass buikwandcorrecties lieten doen, en dan zich meldden op de eerste hulp met een ontsteking die de cosmetisch chirurg (want dat zijn het vaak, kwakzalvers) niet kon verhelpen buiten kantooruren.
pi_38104175
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Dat is toch te krankzinnig om los te lopen? Je laat in Belgie in een privekliniek een borstvergroting uitvoeren, er gaat wat mis en dan mag het ziekenfonds hier in Nederland opdraaien voor aanvullend onderzoek en mogelijk herstelkosten? Die betaal je dan ook maar zelf.
Ik heb veel patienten gezien die voor een dubbeltje op de eerste rang wilden zitten; cheap ass buikwandcorrecties lieten doen, en dan zich meldden op de eerste hulp met een ontsteking die de cosmetisch chirurg (want dat zijn het vaak, kwakzalvers) niet kon verhelpen buiten kantooruren.
Tuurlijk, als ik me in nederland in een privekliniek had laten helpen had je het zelfde verhaal getypt.
pi_38104452
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:42 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Tuurlijk, als ik me in nederland in een privekliniek had laten helpen had je het zelfde verhaal getypt.
Mijn ervaring is dat grotere Nederlandse priveklinieken wel 24-uurszorg leveren.
pi_38105078
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat grotere Nederlandse priveklinieken wel 24-uurszorg leveren.
wie zegt dat Belgische klinieken dat niet doen of zowiezo nazorg verlenen.

Ik heb een kleine complicatie gehad na de BV en heb de perfecte zorg gehad netjes bij mijn chirurg in belgie.

ik zou het zo weer in Belgie doen als na een goed onderzoek zou blijken dat daar naar mijn mening betere doktoren zitten dan hier die voor een mooier resultaat kunnen zorgen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 07:37:30 #98
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38111380
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ik ben perfect verzorgd door de Belgische kliniek, maar helaas leveren die niet 4 jaars na-zorg

en middelen om een echo te maken hebben ze daar niet, dus zal dat in nederland gedaan moeten worden. maar om nou te roepen dat ik het door een cheap ass kwakzalver heb laten doen gaat me wel wat te ver. Ik heb nadien geen enkele complicatie gehad, geen ontsteking helemala niets nada...ja twee bont en blauwe tieten

wat er bij mij is gebeurd is een uitzondering op de regel, dit gebeurt in 98% van de gevallen (en ja dat heb ik weer ) maar we plaatsen 'm gewoon ff terug onder de spier en er is niets aan het handje
pi_38112037
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 07:37 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik ben perfect verzorgd door de Belgische kliniek, maar helaas leveren die niet 4 jaars na-zorg

en middelen om een echo te maken hebben ze daar niet, dus zal dat in nederland gedaan moeten worden. maar om nou te roepen dat ik het door een cheap ass kwakzalver heb laten doen gaat me wel wat te ver. Ik heb nadien geen enkele complicatie gehad, geen ontsteking helemala niets nada...ja twee bont en blauwe tieten

wat er bij mij is gebeurd is een uitzondering op de regel, dit gebeurt in 98% van de gevallen (en ja dat heb ik weer ) maar we plaatsen 'm gewoon ff terug onder de spier en er is niets aan het handje
ik heb ook prima nazorg gehad hoor. Niets mis met de Belgische klinieken. En niets een cheap ass kwakzalver. Ik vond gewoon dat die van mij prima werk leverde met prima resultaat.
En idd, jou complicatie is een uitzondering en wordt gewoon netjes terug op z'n plekje gezet om weer verder er van te kunnen genieten.
  Vis een optie? dinsdag 23 mei 2006 @ 11:02:04 #100
70532 loveli
N
pi_38115481
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind het alleen een beetje idioot dat ik in Nederland een echo moet laten maken. Ik denk ook dat ik daarmee mijn 250 euro kwijtspeel van het ziekenfonds want ik ben tenslotte naar een specialist geweest.
Als je tijdens de zwangerschap een echo laat maken bij de verloskundige, is het tarief volgens mij onder de 40 euro. Als je alleen een echo laat maken bij een echoscopiste zal het rond dat bedrag zitten. Ik weet niet hoeveel het zal kosten als er een specialist komt kijken, die mensen hebben natuurlijk een minder aangenaam uurloon.
crap in = crap out
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:07:44 #101
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38115651
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je tijdens de zwangerschap een echo laat maken bij de verloskundige, is het tarief volgens mij onder de 40 euro. Als je alleen een echo laat maken bij een echoscopiste zal het rond dat bedrag zitten. Ik weet niet hoeveel het zal kosten als er een specialist komt kijken, die mensen hebben natuurlijk een minder aangenaam uurloon.
er hoeft geen specialist naar te komen kijken, het gaat de chirurg erom dat hij op het plaatje kan zien of de prothese niet gerimpeld is. dus een 'pret echo' is denk ik wel de manier om te gaan, maar die zijn alleen maar voor zwangere vrouwen die graag een filmpje van hun ongeboren kindje willen denk ik....
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:22:23 #102
37769 erodome
Zweefteef
pi_38116184
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat voor pillen moet ik me daarbij voorstellen?
Breast gro pro en het helpt echt, mits je trouw slikt, wat best een opgave is met de max. dosis van 5 fikse pillen per dag, zit hop enzo in...

Nogmaals, het geeft geen effect zoals een borstvergroting, maar er zit nu weer in het bovendeel vulling, gewoonweg vulling waar het altijd zat.
Het maakt voor mij net het verschil tussen in schaam mezelf ervoor en ik kan er prima mee leven.
  Vis een optie? dinsdag 23 mei 2006 @ 11:35:19 #103
70532 loveli
N
pi_38116624
Als je het declareert bij de verzekering heb je een verwijzing nodig. Als je het zelf betaalt (wat je eigenlijk toch doet als het met je no-claim wordt verrekend) kun je ook proberen om een afspraak te maken bij een verloskundige voor een echo of bij een praktijk voor echografie.
De helft van de verloskundigen heeft zo'n apparaat staan, hun vaste tarief voor een echo is (uit m'n hoofd) 36 euro. Het belangrijkste zal zijn dat je een afdruk mee naar huis krijgt. De terieven zijn natuurlijk berekend op de tijd die ze kwijt zijn met de handeling (ligging bekijken, hartje zoeken, zwangerschapsduur bepalen), allemaal dingen die bij jou niet nodig zijn. Bel gewoon een paar praktijken af en vraag wat ze rekenen voor zoiets, dan kun je daarna nog beslissen of je het doet.
Praktijken voor echografie hebben volgens mij geen vaste tarieven (zag met google dat een praktijk voor een uitgebreide zwangerschapsecho 45 euro vroeg, een andere paktijk vroeg 70 euro). Als je duidelijk aangeeft wat je wilt, inclusief beeldmateriaal, kunnen ze vast een goedkope echo uitvoeren.
crap in = crap out
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:59:53 #104
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38117386
Ik ben erg ontevreden met mijn borsten, ze passen niet bij mijn lichaam (ze zijn te klein). Ik ben niet superslank, en heb wel een A-cup, waardoor truien/truitjes/topjes/jurkjes, wel.. eigenlijk niets erg tof zit..

Ook in bed maakt me dat erg onzeker, omdat ik vind dat ik niet mooi en in verhouding ben

Wat ik er aan doe? niets.. nou ja, ik draag bh's met voorgevormde cups, maar een operatie? daar heb ik uberhaupt geen geld voor, en ik vraag me af of ik het zou durven als ik het wel had...

tot die tijd maar afvallen en hopen dat 't beter wordt, maarjah.. als je afvalt, vallen je borsten ook een stukje mee af
Doei.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:02:42 #105
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38117484
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:35 schreef loveli het volgende:
Als je het declareert bij de verzekering heb je een verwijzing nodig. Als je het zelf betaalt (wat je eigenlijk toch doet als het met je no-claim wordt verrekend) kun je ook proberen om een afspraak te maken bij een verloskundige voor een echo of bij een praktijk voor echografie.
De helft van de verloskundigen heeft zo'n apparaat staan, hun vaste tarief voor een echo is (uit m'n hoofd) 36 euro. Het belangrijkste zal zijn dat je een afdruk mee naar huis krijgt. De terieven zijn natuurlijk berekend op de tijd die ze kwijt zijn met de handeling (ligging bekijken, hartje zoeken, zwangerschapsduur bepalen), allemaal dingen die bij jou niet nodig zijn. Bel gewoon een paar praktijken af en vraag wat ze rekenen voor zoiets, dan kun je daarna nog beslissen of je het doet.
Praktijken voor echografie hebben volgens mij geen vaste tarieven (zag met google dat een praktijk voor een uitgebreide zwangerschapsecho 45 euro vroeg, een andere paktijk vroeg 70 euro). Als je duidelijk aangeeft wat je wilt, inclusief beeldmateriaal, kunnen ze vast een goedkope echo uitvoeren.
goed punt
pi_38156535
quote:
Op maandag 22 mei 2006 18:32 schreef Laton het volgende:
nepborsten zijn afstotelijk. dan maar hangtieten, kun je nog steeds leuk mee spelen , wat vind je man er eigenlijk van ts ? en als je je zulke zorgen maakt om de vorm kun je toch gewoon bh vullingen doen ?
Mijn man vindt het prima als ik ze zou laten opereren. En natuurlijk draag ik ook van die softcups en ziet het er gekleed best aardig uit, maar draag jij een BH in bed?
pi_38156588
Ben er zeer tevreden mee
maar ik heb zowiezo vrede met mijzelf ,denk dat dat ook erg belangrijk is
Jezelf accepteren is gewoonweg heel gezond voor je eigenwaarde.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_38156591
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Breast gro pro en het helpt echt, mits je trouw slikt, wat best een opgave is met de max. dosis van 5 fikse pillen per dag, zit hop enzo in...

Nogmaals, het geeft geen effect zoals een borstvergroting, maar er zit nu weer in het bovendeel vulling, gewoonweg vulling waar het altijd zat.
Het maakt voor mij net het verschil tussen in schaam mezelf ervoor en ik kan er prima mee leven.
Maar, is het effect blijvend of moet je je leven lang die pillen slikken?
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:15:11 #109
37769 erodome
Zweefteef
pi_38157140
Je moet naar een onderhoudsdosis van 2 per dag, maar je kan er ook mee stoppen na een tijdje, ze beloven niets, maar tot nu toe blijft het hier redelijk zonder de pillen(heb een half jaar geslikt).
pi_38164394
Ben tevreden.
pi_38165961
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:58 schreef hannelore het volgende:

[..]

Mijn man vindt het prima als ik ze zou laten opereren. En natuurlijk draag ik ook van die softcups en ziet het er gekleed best aardig uit, maar draag jij een BH in bed?
vind je man het ook prima als je het niet laat opereren ? Ik begrijp wel dat je er zelf van baalt.. maar neptieten.. vind het zo afstotelijk dat ik zou overwegen het uit te maken.
underground forever baby
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:28:17 #112
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38167234
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef Laton het volgende:

[..]

vind je man het ook prima als je het niet laat opereren ? Ik begrijp wel dat je er zelf van baalt.. maar neptieten.. vind het zo afstotelijk dat ik zou overwegen het uit te maken.
alleen het idee? je zou het verschil namelijk niet eens merken als de vrouw het je niet verteld.
pi_38167270
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:28 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

alleen het idee? je zou het verschil namelijk niet eens merken als de vrouw het je niet verteld.
tuurlijk wel, je ziet het direct.
underground forever baby
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:30:50 #114
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38167355
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:29 schreef Laton het volgende:

[..]

tuurlijk wel, je ziet het direct.
jij kijkt teveel naar pornofilms denk ik. het zijn echt niet twee halve meloenen die eruit zien alsof ze elk moment in je gezicht uit elkaar kunnen barsten hoor
pi_38167899
ik vind mijn borsten eigenlijk ook te groot, maar weet niet of ik er wat aan laat doen of niet. ik moet sowieso eerst wachten van mijn vader tot ik 18 ben geweest, en daarna nja ik weet niet, kosten en pijn houden me tegen. mijn vriend vind mijn borsten gelukkig wel mooi, en dat stelt me wel op mijn gemak omdat ik me onzeker voel over mijn borsten
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_38168436
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:30 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

jij kijkt teveel naar pornofilms denk ik. het zijn echt niet twee halve meloenen die eruit zien alsof ze elk moment in je gezicht uit elkaar kunnen barsten hoor
Nee goh uiteraard niet, maar het blijft onnatuurlijk. Als het jou helpt; dan prima, maar ik zou het toch iedereen afraden.
underground forever baby
pi_38169428
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:58 schreef Laton het volgende:

[..]

Nee goh uiteraard niet, maar het blijft onnatuurlijk. Als het jou helpt; dan prima, maar ik zou het toch iedereen afraden.
Waarom dan? Ik bedoel, ik vind het gewoon een eng IDEE. Maar volgens mij zie je er helemaal niets van. Behal;ve dan dat ze groter zijn dan eerst natuurlijk. Als het er echt NEP zou uitzien, zou niemand het toch laten doen?
pi_38169494
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef Laton het volgende:

[..]

En ja, mijn man legt zich neer bij mijn beslissing. Het zijn per slot van rekening MIJN tieten, niet die van hem. Maar ik denk dat jij inderdaad vooral het IDEE afstotelijk vindt.
pi_38169744
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:24 schreef hannelore het volgende:

[..]

En ja, mijn man legt zich neer bij mijn beslissing. Het zijn per slot van rekening MIJN tieten, niet die van hem. Maar ik denk dat jij inderdaad vooral het IDEE afstotelijk vindt.
En terecht, het is idd jouw beslissing

http://www.drgrover.com/breast-augmentation-photo-gallery.htm

Mja duidelijk zat toch he.
underground forever baby
pi_38169842
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:22 schreef hannelore het volgende:

Als het er echt NEP zou uitzien, zou niemand het toch laten doen?
Mja, veel mensen lopen ook met plastic nagels rond.. zie je ook direct.. en ik zie ook weinig natuurlijke wenkbrouwen

Maar ik zal me verder verwijderen uit dit topic. heb mijn punt wel gemaakt. Wees tevree met jezelf !
underground forever baby
pi_38170130
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef erodome het volgende:
Je moet naar een onderhoudsdosis van 2 per dag, maar je kan er ook mee stoppen na een tijdje, ze beloven niets, maar tot nu toe blijft het hier redelijk zonder de pillen(heb een half jaar geslikt).
En is het duur?? Het lijkt me wel beter dan opereren, ben eerlijk gezegd als de dood voor alles met een witte jas aan!
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:26:05 #122
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38173788
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:32 schreef Laton het volgende:

[..]

die foto's zijn 4 weken na de operatie genomen waar alles idd nog superstrak staat

geen vergelijkingsmateriaal met hoe het er na 1 of 2 jaar uitziet want hoe je het ook went of keert we ontkomen niet aan de zwaartekracht
pi_38175115
Ik zit er over na te denken mijn borsten te laten verkleinen.
Als die kleine van mij geboren is en is uitgezoogd.
Daarna wil ik ze denk ik wel laten verkleinen. Ik had al cup G en nu is het een grote cup H geworden. Nu ben ik wel een stevige meid, maar dit is niet leuk meer, ze mogen mij zeker wel een stuk kleiner
mama van Myrddin
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:01:58 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_38175312
Ik ben er tevreden mee. Ze zouden ietsjes kleiner mogen zijn, omdat grote-maten-bh's zo achterlijk duur zijn, maar verder heb ik niks te klagen. Het mooiste aan mijn hele lichaam. .
KuikenGuppy
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:54:06 #125
37769 erodome
Zweefteef
pi_38177571
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:43 schreef hannelore het volgende:

[..]

En is het duur?? Het lijkt me wel beter dan opereren, ben eerlijk gezegd als de dood voor alles met een witte jas aan!
Was over de 100 euro heen voor 3 verpakkingen, daar doe je een maand of 3 mee, je moet zo'n 2 a 3 keer zo'n set hebben...
pi_38178068
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:26 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

die foto's zijn 4 weken na de operatie genomen waar alles idd nog superstrak staat

geen vergelijkingsmateriaal met hoe het er na 1 of 2 jaar uitziet want hoe je het ook went of keert we ontkomen niet aan de zwaartekracht
idd. Gemiddeld duurt het tussen de 6 en 12 maanden voor je je eindresultaat echt bereikt. In die periode zal je lichaam de juiste vormen aannemen.

En als een vent het daarom zou uitmaken moeten ze lekker doen. Weet ik iig als vrouw dat het niet om mij gaat maar om het feit dat ik geen natuurlijke borstomvang zou hebben.
Ik heb liever een vent die me neemt zoals ik ben dan een vent die zich niet eens kan verplaatsen in waarom je zoiets zou overwegen.
pi_38179870
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:07 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

En als een vent het daarom zou uitmaken moeten ze lekker doen. Weet ik iig als vrouw dat het niet om mij gaat maar om het feit dat ik geen natuurlijke borstomvang zou hebben.
Ik heb liever een vent die me neemt zoals ik ben dan een vent die zich niet eens kan verplaatsen in waarom je zoiets zou overwegen.
Juist!
  woensdag 24 mei 2006 @ 21:55:56 #128
37769 erodome
Zweefteef
pi_38180038
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef Laton het volgende:

[..]

Mja, veel mensen lopen ook met plastic nagels rond.. zie je ook direct.. en ik zie ook weinig natuurlijke wenkbrouwen

Maar ik zal me verder verwijderen uit dit topic. heb mijn punt wel gemaakt. Wees tevree met jezelf !
Het ligt eraan hoe het gebeurt, ik ken een vrouw die echt theezakjes had na het baren van kinderen die vergroot(lees opnieuw gevuld) heeft en het is dat ze heeft verteld dat ze nep tieten had, maar je zag het totaal niet en voelde er ook zo goed als niet van.

maar die had het niet strak laten zetten ofzo, heeft nogsteeds geen priemende tietjes, maar het zijn geen lege theezakjes meer, gewoon borsten die bij een vrouw van over de 40 passen, niet geweldig strak meer, maar nogsteeds mooi.
pi_38182053
Ik ben tevreden, en ik weet niet of ik het zou laten opereren als ik dat niet was: want ik ben het wel .
pi_38189692
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Was over de 100 euro heen voor 3 verpakkingen, daar doe je een maand of 3 mee, je moet zo'n 2 a 3 keer zo'n set hebben...
Hmm. Is best veel geld maar toch STUKKEN minder dan zo'n operatie. Haal je dat gewoon bij de drogist?
pi_38189705
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoe het gebeurt, ik ken een vrouw die echt theezakjes had na het baren van kinderen die vergroot(lees opnieuw gevuld) heeft en het is dat ze heeft verteld dat ze nep tieten had, maar je zag het totaal niet en voelde er ook zo goed als niet van.

maar die had het niet strak laten zetten ofzo, heeft nogsteeds geen priemende tietjes, maar het zijn geen lege theezakjes meer, gewoon borsten die bij een vrouw van over de 40 passen, niet geweldig strak meer, maar nogsteeds mooi.
En zo zou IK het ook willen. Van die tienertietjes, in welke maat dan ook, bij een vrouw van 40 is toch geen gezicht! Maargoed. Ik ben nog steeds bang voor de operatie en zie bovendien de herstelperiode met 4 kinderen waarvan 1 nog niet eens loopt, echt niet zitten. Mijn man zegt dat hij me alles uit handen zal nemen maar ik denk dat hij zich niet realiseert wat ik allemaal doe op een dag... Hij zou echt niet meer kunnen werken!
pi_38190184
Heb echter geen borsten!
Dus ik kan niet oordelen.

Over mijn vriendin heb ik niets te klagen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:37:07 #133
3038 Emel
realist
pi_38190199
ik ben tevreden
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_38190224
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:37 schreef Emel het volgende:
ik ben tevreden
Laat ze eens zien!
pi_38190412
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 08:06 schreef hannelore het volgende:

[..]

En zo zou IK het ook willen. Van die tienertietjes, in welke maat dan ook, bij een vrouw van 40 is toch geen gezicht! Maargoed. Ik ben nog steeds bang voor de operatie en zie bovendien de herstelperiode met 4 kinderen waarvan 1 nog niet eens loopt, echt niet zitten. Mijn man zegt dat hij me alles uit handen zal nemen maar ik denk dat hij zich niet realiseert wat ik allemaal doe op een dag... Hij zou echt niet meer kunnen werken!
Met 4 kinderen lijkt me dat idd zwaar. Het is voor hun namelijk ook moeilijk om hun moeder met rust te laten en niet even lekker te stoeien voor 4-6 weken.
Daarnaast voor jou om even lekker je kinderen op te tillen en knuffelen.
En alle huishoudelijke klusjes vandien.
Niet om je bang te maken natuurlijk , maar houdt er wel rekening mee. Want het kan gewoon voor complicaties zorgen en dan ben je verder van huis.
Ik vond het al moeilijk om niets te doen zonder kinderen. En de eerste periode was alles een ramp. Kon nog niet zelf eten, draaien, douchen aankleden. Je bent echt afhankelijk.
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:32:16 #136
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_38192337
ik ben wel tevreden. zijn wel klein [nja, ik zeg altijd 'compact' ] maar ben zelf ook klein en ze zijn wel mooi in verhouding met de rest
an urge to help mankind overcomes me
pi_38196168
quote:

Goed/mooi verwoord en helemaals eens!
pi_38226016
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:54 schreef erodome het volgende:

[..]

E nu ben ik eens gaan kijken op internet, blijkt dat er stapels van dit soort producten zijn.... Allemaal beloven ze gouden bergen. Heeft iemand BREAST GAIN PLUS wel eens geprobeerd?
Zou ook goed zijn en is volgens mij net zoiets als breastgro en ook goedkoper, zie link

http://www.breast-enhancement-guide.com/product-reviews.htm
  Vis een optie? vrijdag 26 mei 2006 @ 12:42:44 #139
70532 loveli
N
pi_38227897
De werking is ongeveer hetzelfde als van breast gro. Er staat niet exact bij welke ingredienten erin zitten, maar wel dat phyto-oestrogen voor de werking zorgen.
crap in = crap out
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:19:18 #140
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_38228985
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:32 schreef Laton het volgende:

[..]

In elk geval van de fotos vind ik het geen vooruitgang.

Ik vind het ronduit lelijk als mensen hun lichaam zo toetakelen.

Ik zou er niet vrolijk van worden als mijn vriendin er zo uitzag als ze borstimplantaten zou hebben genomen.

plastic neptieten, en dat zie je er direct vanaf.
pi_38232818

[ Bericht 85% gewijzigd door Laton op 26-05-2006 15:34:59 ]
underground forever baby
  Vis een optie? vrijdag 26 mei 2006 @ 15:11:15 #142
70532 loveli
N
pi_38232943
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef Laton het volgende:
Toch weer terug?
crap in = crap out
pi_38232996
boeie ook.

[ Bericht 96% gewijzigd door Laton op 26-05-2006 15:35:15 ]
underground forever baby
pi_38259225
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:55 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

Met 4 kinderen lijkt me dat idd zwaar. Het is voor hun namelijk ook moeilijk om hun moeder met rust te laten en niet even lekker te stoeien voor 4-6 weken.
Daarnaast voor jou om even lekker je kinderen op te tillen en knuffelen.
En alle huishoudelijke klusjes vandien.
Niet om je bang te maken natuurlijk , maar houdt er wel rekening mee. Want het kan gewoon voor complicaties zorgen en dan ben je verder van huis.
Ik vond het al moeilijk om niets te doen zonder kinderen. En de eerste periode was alles een ramp. Kon nog niet zelf eten, draaien, douchen aankleden. Je bent echt afhankelijk.
Dat ga ik dus niet trekken. Ik kan nu al niet stilzitten....
pi_38259230
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:12 schreef Laton het volgende:
boeie ook.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:24:22 #146
148836 Moschimoschi
* Stersaffier *
pi_38271729
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 08:17 schreef hannelore het volgende:

[..]

Dat ga ik dus niet trekken. Ik kan nu al niet stilzitten....
Als je er echt zoveel moeite mee hebt, zou ik die 4 tot 6 weken proberen door te komen ! Vriendinnetje van mij heeft het ook gedaan met kids. T is even doorbijten, maar ze zit een stuk beter in haar vel ! Ik ben écht niet zo'n prototype snijfanaat, maar ongelukkig zijn vind ik helemaal zonde. Gelukkig heeft haar vent haar écht gesteund in die weken.

Ik heb zelf gemazzeld...kindje en toch nog een D-cup die de goede kant op kijkt.... Wel gigantisch ingesnoerd gehouden tijdens mn zwangerschap. Heb een superbeha met volledige rugbaleinen gekocht overseas...geen pretje en geen borstvoeding gegeven (is niet mijn ding)...regelmatig koude douche... Maar ja....de natuur doet wat ie wil....dus geen enkel advies is zaligmakend..

Good luck !
Per ardua ad astra !! (Door ernaar te streven bereiken we de sterren)
pi_38280605
Hmm, zelf ben ik er ook niet echt tevreden mee. Ben van een cup C (net tegen de D aan) naar een B gegaan (en naar mijn gevoel zelfs een A al zijn die BH's dan weer te klein ) vanwege afvallen.

Maar ik zou er eigenlijk niets aan willen laten doen hoor. Ik vond het echt vreselijk dat die dingen dan mee gingen wiebelen als ik als een hyperactief konijn zat rond te springen in huis, of dat als je wilde gaan zwemmen, dat het touwtje van je bikini dan in je nek sneed en dat het niet alles kon bedekken.

Nee, doe mij maar een maatje small. Veel praktischer gewoon.
pi_38291550
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 20:41 schreef vintrax het volgende:

Met zo'n koppie heb je helemaal geen borsten nodig
pi_38325679
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:24 schreef Moschimoschi het volgende:

[..]

Als je er echt zoveel moeite mee hebt, zou ik die 4 tot 6 weken proberen door te komen ! Vriendinnetje van mij heeft het ook gedaan met kids. T is even doorbijten, maar ze zit een stuk beter in haar vel ! Ik ben écht niet zo'n prototype snijfanaat, maar ongelukkig zijn vind ik helemaal zonde. Gelukkig heeft haar vent haar écht gesteund in die weken.

Ik heb zelf gemazzeld...kindje en toch nog een D-cup die de goede kant op kijkt.... Wel gigantisch ingesnoerd gehouden tijdens mn zwangerschap. Heb een superbeha met volledige rugbaleinen gekocht overseas...geen pretje en geen borstvoeding gegeven (is niet mijn ding)...regelmatig koude douche... Maar ja....de natuur doet wat ie wil....dus geen enkel advies is zaligmakend..

Good luck !
Tenx.
Ik heb bij de eerste ook geen borstvoeding gegeven en toen viel het inderdaad wel mee. Daarna 3 keer wel borstvoeding gegeven, daar zal het dus wel aan liggen. Maargoed. Ik kan het altijd nog doen als ze wat groter zijn (en ik 50 ben, woeha!). Ik bedoel ik heb er nu 3 onder de 4 jaar.... Dat kan mijn man geen eens aan in zijn eentje! En dan nog mijn werk. Mijn vakantiedagen zijn al op!
  maandag 29 mei 2006 @ 12:04:33 #150
37769 erodome
Zweefteef
pi_38329117
Borstvoeding is een fukker voor borsten, ik heb dan gekolfd omdat de kleine in het ziekenhuis al fles had gekregen van de zusters(en dus dat veel makkelijker vond dan die stomme tiet ), maar mijn borsten waren gewoon eng groot toen, gigantisch veel spanning erop.

Dat doet de huid gewoon geen goed, na 6 maanden kolfen en dus hele dikke tieten hebben is die huid wel wat uitgerekt.
pi_38497665
Precies na 3 keer van cup D naar cup F en terug, en dat in 3 jaar tijd, is alle rek er wel uit.... Leuk hoor zo'n cupje B!
Maargoed, volgens mij zijn we uitgeluld hier. Sluiten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')