Valt onder dataverkeer, niet onder belminutenquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:27 schreef Baleog het volgende:
jij wil de nieuwste schnappi ringtone? of misschien van dat frivole kuikentje?
dus de jamba-ratten en kornuiten kunnen alleen nog maar gebruikers van enkele providers terroriseren?quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Valt onder dataverkeer, niet onder belminuten
Tevens zijn alle websites die belminuten cashen enkel geschikt voor pre-paid kaarten. Ware het niet dat KPN, vodafone, T-mobile, Orange, Debitel en Tele2 toegang tot die nummers heeft geblokkeerd voor de nummers op die sites
precies dat bedoel ik... De nummers voor Schnappi enzo zeker ook niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:16 schreef LotjeSpieg het volgende:
0900-nummers en bellen naar het buitenland vallen meestal niet in de belbundel....
Nee ook nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:13 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
precies dat bedoel ik... De nummers voor Schnappi enzo zeker ook niet?
toch weer jammer voor jequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:13 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
precies dat bedoel ik... De nummers voor Schnappi enzo zeker ook niet?
Daar naai je alleen jezelf mee. de telefoonrekening word alleen maar hoger door dat 0909 nummer. (1,30 per minuut) dus bij 30 minuten bellen heb je 30credits voor 39euro ! en je kan er zo`n headset ter waarde van 20euro voor kopen! 19euro verneukt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |