abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37949061
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Druk op reply en je ziet weldegelijk het adres waaraan je replied en niet alkleen de naam
Denk je werkelijk dat Verdonk zelf e-mailt, daar heeft ze toch de secretaresse voor. Het is overigens vrij begrijpelijk dat je je niet afvraagt als iemand een andere achternaam gebruikt dan waaronder zij bekend is in Nederland of deze persoon wel correct genaturaliseerd is. Zie je het voor je kom nou toch.
pi_37949113
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:56 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Femke daarentegen... ! .. die aanval van haar vond ik echt geweldig .

*popcorn en cola bij gepakt heeft*
Halsema is een politiek onbenul, ze haakt in op zaken die eigenlijk maar zijdelinks ter zake doen.
pi_37949347
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:27 schreef moussie het volgende:

[..]

en dan kom je dus bij mijn vorige punt .. wordt ayaan wel gepakt of laat ze zich pakken ..
Dat laatste.
Ze is veeeeel te slim om zo dom te zijn.

Bovendien......deze zaken waren al lang bekend. Stonden te lezen in haar boek en waren binnen de VVD al besproken. Dan kan niemand meer piepen dat ze niks wisten.

Als dat wel zo is dat schort er iets behoorlijk aan de communicatie binnen in de tweede kamer actief zijnde leden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_37949481
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mwoah...Femke ging daar niet voor niets vanuit.

Met dat werk en met de overlappende materie waar beide dames mee bezig zijn kun je er redelijkerwijs wel vanuit gaan dat ze wel met enige regelmaat via e-mail moeten communiceren. Niet alles gaat in de wandelgangen.
Dan drukken ze toch de "reply" knop in of een contact list . Het wil niet zeggen dat ze het mailadres ook kent!
pi_37949586
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:39 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dan drukken ze toch de "reply" knop in of een contact list . Het wil niet zeggen dat ze het mailadres ook kent!
Dat is niet mijn ervaring met email-systemen binnen overheidsinstellingen. Ook niet bij interne communicatie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:48:31 #106
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37949831
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:29 schreef Steijn het volgende:

Halsema is een politiek onbenul, ze haakt in op zaken die eigenlijk maar zijdelinks ter zake doen.
Verdonk daarentegen....
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_37949961
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring met email-systemen binnen overheidsinstellingen. Ook niet bij interne communicatie.
idd, die moeten toch juist heel secuur zijn voor het versturen van mails etc, zelfs via de interne tamtam, dat dan om zeker te maken dat de juiste gegevens bij het juiste persoon belanden

maar ja, neemt niet weg dat het anyway niet gezien kan worden als sluitend bewijs .. het meeste wat je daaruit zou kunnen slepen is dat de minister niet weet wat er op het ministerie gebeurd, imo heeft Femke dat op tijd ingezien en is daarom wat gaan temperen
pleased to meet you
pi_37950590
Ik durf het als vaste truther hier haast niet te zeggen, maar euh........ ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik voel de leugen van Verdonk hier aan mijn water.
En het erop aansturen van Hirshi Magan ook

Ik vraag me af of dit ook zou zijn gebeurd als de laatste niet een voor haar leuk baantje in de Staes was aangeboden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:13:38 #109
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37950741
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef moussie het volgende:

[..]

maar ja, neemt niet weg dat het anyway niet gezien kan worden als sluitend bewijs .. het meeste wat je daaruit zou kunnen slepen is dat de minister niet weet wat er op het ministerie gebeurd, imo heeft Femke dat op tijd ingezien en is daarom wat gaan temperen
Wat Femke deed was debattechnisch (zeker daar het live was) natuurlijk heerlijk; ik zal voor de teevee en mijn bek zakte open toen ze het emailadres opnoemde. Daarna zag je dat ook bij Verdonk en anderen in de kamer. Heerlijk, één van de hoogtepunten.

Wat me ook opviel was dat de toon tussen Verdonk & vd Laan/Halsema duidelijk harder was dan die tussen Verdonk & de andere woordvoerders. Ik heb regelmatig 'bitch fight' lopen kirren.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_37950769
ZEVENENTWINTIG topics en nog krijgen jullie er geen genoeg van. Komt het nou bij niemand 'ns op dat al dit gekonkel een totale non-discussie is die alleen wordt veroorzaakt door het onzin-idee dat we een hek om ons land hebben staan en dat er regels moeten zijn over wie er door dat hek naar binnen mag? Van mij mag iedereen die voor zichzelf kan zorgen zich hier vestigen. Schaf dus alle immigratie-wetgeving af en tevens alle uitkeringen. Dit stopt de toestroom van onderontwikkelde kansloze bergbewoners en zorgt ervoor dat degenen die wel komen heel veel moeite zullen doen om zo goed mogelijk te integreren. Misschien wel net zo goed als Ayaan.
pi_37950798
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef moussie het volgende:

[..]

idd, die moeten toch juist heel secuur zijn voor het versturen van mails etc, zelfs via de interne tamtam, dat dan om zeker te maken dat de juiste gegevens bij het juiste persoon belanden

Dus moet het via een vast patroon gaan waarin je personen uit een lijst kan kiezen. Als je het telkens in moet tikken is de kans op een fout vele malen groter.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:16:42 #112
3542 Gia
User under construction
pi_37950846
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:29 schreef Steijn het volgende:

[..]

Bewuste typo? Ik vind hem goed!
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:18:28 #113
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37950904
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:14 schreef HenriOsewoudt het volgende:
ZEVENENTWINTIG topics en nog krijgen jullie er geen genoeg van.
Beter toch dan voor ieder non-issue dat in je eigen kromme richting gedraaid kan worden een nieuwe thread te openen?
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_37951028
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef nokwanda het volgende:
Ik durf het als vaste truther hier haast niet te zeggen, maar euh........ ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik voel de leugen van Verdonk hier aan mijn water.
En het erop aansturen van Hirshi Magan ook

Ik vraag me af of dit ook zou zijn gebeurd als de laatste niet een voor haar leuk baantje in de Staes was aangeboden.
denk het niet .. je zou wel gek zijn, het schip verbranden waarop je nog moet varen .

wat ik mij afvraag is hoe Verdonk zich echt voelt .. ik ben er nl van overtuigd dat zij niets wist van de TV uitzending en wat voor gevolgen dat zou hebben, zij is gewoon doodordinair in een postitie gemanouvreerd waar zij helemaal niet wou zijn, en dat door iemand die zij als een vriendin zat te beschouwen
pleased to meet you
pi_37951155
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Bewuste typo? Ik vind hem goed!
Heh, viel mij ook op inderdaad..
pi_37951366
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:21 schreef moussie het volgende:

[..]

denk het niet .. je zou wel gek zijn, het schip verbranden waarop je nog moet varen .

wat ik mij afvraag is hoe Verdonk zich echt voelt .. ik ben er nl van overtuigd dat zij niets wist van de TV uitzending en wat voor gevolgen dat zou hebben, zij is gewoon doodordinair in een postitie gemanouvreerd waar zij helemaal niet wou zijn, en dat door iemand die zij als een vriendin zat te beschouwen
Ze hoeft dit schip niet meer te bevaren.

Dat laatste..........
Ik, denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Maar die vriendschap was toch al behoorlijk bekoeld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:37:08 #117
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37951640
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:15 schreef Chadi het volgende:

Dus moet het via een vast patroon gaan waarin je personen uit een lijst kan kiezen. Als je het telkens in moet tikken is de kans op een fout vele malen groter.
Nee, da's veilig. Bij ons werken voldoende mensen dat sommige namen (soms zelfs inclusief voorletters!) 2x voorkomen, en geheid dat de een mail krijgt die eigenlijk voor de ander was bestemd.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_37952845
quote:
ZEVENENTWINTIG topics en nog krijgen jullie er geen genoeg van. Komt het nou bij niemand 'ns op dat al dit gekonkel een totale non-discussie is die alleen wordt veroorzaakt door het onzin-idee dat we een hek om ons land hebben staan en dat er regels moeten zijn over wie er door dat hek naar binnen mag? Van mij mag iedereen die voor zichzelf kan zorgen zich hier vestigen. Schaf dus alle immigratie-wetgeving af en tevens alle uitkeringen. Dit stopt de toestroom van onderontwikkelde kansloze bergbewoners en zorgt ervoor dat degenen die wel komen heel veel moeite zullen doen om zo goed mogelijk te integreren. Misschien wel net zo goed als Ayaan.
Jouw "onderontwikkelde bergbewoners" komen ook wel zonder uitkering hierheen hoor.
pi_37952988
quote:
En tegelijkertijd doe je lekker met mee de 'non-discussie'...
pi_37953243
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:18 schreef MrBean het volgende:
Jouw "onderontwikkelde bergbewoners" komen ook wel zonder uitkering hierheen hoor.
Nogmaals, als ze voor zichzelf zorgen heb ik daar geen enkel probleem mee.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:23 schreef Nielsch het volgende:
En tegelijkertijd doe je lekker met mee de 'non-discussie'...
Dit is welgeteld mijn 3e bericht in 27 topics dus dat valt wel mee, ik hou me juist verre van het onzinnige welles-nietes gekakel.
pi_37953443
104 Teletekst do 18 mei
Balkenende eist actie van Verdonk

` Premier Balkenende heeft tijdens een
ingelast politiek beraad van minister
Verdonk geëist dat zij de motie over
het Nederlanderschap van Hirsi Ali
grondig zal uitvoeren.Verdonk zal haar
in een brief uitleggen hoe de procedure
over haar nationaliteit in de komende
zes weken zal verlopen.

Gisteren zei de premier al dat hij op
de uitvoering van de motie zou toezien.
Na opmerkingen van Verdonk gisteren was
twijfel gerezen over de opstelling van
de minister in de zaak.

Verdonk viel gisteren terug op de
stelling 'regels zijn regels'.Ze zei
dat ze weinig voor Hirsi Ali kon doen.

Blijkbaar heeft Rita gisteravond weer stoer lopen doen
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:44:57 #122
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37953723
Moest ze nog een keer door het stof kruipen voor het kabinet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37953811
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef lurf_doctor het volgende:
Blijkbaar heeft Rita gisteravond weer stoer lopen doen
yup, nadat eerst de hele dag door al opmerkingen verschenen in de trend van : "Ik stond vanochtend op en ik dacht: ja, ik heb de juiste beslissing genomen."
zat ze gisteravond in NOVA nog een riant aantal keren te schermen met "de juistheid van haar besluit" ..of te wel .. de woorden- cq begrippeneukerij gaat gewoon door
pleased to meet you
pi_37954066
Ja stel je voor zeg dat de politiek nog ergens over zou gaan
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:22:31 #125
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37954950
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:47 schreef moussie het volgende:

yup, nadat eerst de hele dag door al opmerkingen verschenen in de trend van : "Ik stond vanochtend op en ik dacht: ja, ik heb de juiste beslissing genomen."
zat ze gisteravond in NOVA nog een riant aantal keren te schermen met "de juistheid van haar besluit" ..of te wel .. de woorden- cq begrippeneukerij gaat gewoon door
Volgens mij zijn er wel meer bewindslieden gesneuveld op dit soort stunts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')