Etnische zuivering van een land? Daar richten ze internationale gerechtshoven tegenop en daar zal een reden voor zijn lijkt me..quote:
Tja van mij mag je er voor zijn. Daar is het een vrij land voor. Maar dan hoor je naar mijn idee wel bij het laagste soort mensen op deze planeetquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Reden, schmeden. Er is geen universele wet die ons voorschrijft dat etnische zuivering niet door de beugel kan. Dat dat op globaal gezien wel besloten is heeft daar niets mee te maken.
Dat klopt we zijn veel te afhankelijk van allerlei vreemde invloeden. Daar hebben we ook onze welvaart aan te danken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:52 schreef Khadgar het volgende:
Als je Nederland etnisch gaat zuiveren, houd je niemand meer over! Wij zijn al honderden jaren een mengeling van importvolk, daar hebt geen zuivering meer aan.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:38 schreef Ringo het volgende:
Etnische zuivering, tja.
Ik kan me voorstellen dat sommige volkeren idd beter van de aardbodem mogen verdwijnen.
Brabanders, bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Etnische zuivering, tja.
Ik kan me voorstellen dat sommige volkeren idd beter van de aardbodem mogen verdwijnen.
Dat is net zo`n onzin als te stellen dat we onze welvaart te danken hebben aan de uitbuiting & transport van negerslaven naar Amerika.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:54 schreef du_ke het volgende:
Dat klopt we zijn veel te afhankelijk van allerlei vreemde invloeden. Daar hebben we ook onze welvaart aan te danken.
Je hebt gelijk wij hebben onze welvaart te danken aan de uitbuiting & transport van negerslaven naar Surinamequote:Op woensdag 17 mei 2006 23:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat is net zo`n onzin als te stellen dat we onze welvaart te danken hebben aan de uitbuiting & transport van negerslaven naar Amerika.
Maar hoe denk je over etnische zuivering?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat is net zo`n onzin als te stellen dat we onze welvaart te danken hebben aan de uitbuiting & transport van negerslaven naar Amerika.
Trouwens, van de Brabo`s blijf je af. Daar zitten best schiere wichtkes tussen. Pak de Limburgers maar.
Dat zou je denken. ik was ook wel redelijk verbaasd dat er nog mensen zijn die dat aanhangen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het is allemaal zo'n achterhaalde materie.
Niks van. Flikker de Friezen maar buiten. Allemaal op dat stukje land en dan lossteken. Dat willen ze toch zo graag: hun eigen land?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:21 schreef Napalm het volgende:
Trouwens, van de Brabo`s blijf je af. Daar zitten best schiere wichtkes tussen. Pak de Limburgers maar.
Ja, in Rwanda of Congo misschien, landen waarbij de grenzen willekeurig getrokken zijn. Mensen die dat hier zeggen, neem ik sowieso niet serieus.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zou je denken. ik was ook wel redelijk verbaasd dat er nog mensen zijn die dat aanhangen.
Ben ik zwaar tegen. Maar voorkomen is beter dan genezen dus kan je beter die hele vermenging voorkomen. Komt er ook niemand op het idee te gaan zuiveren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:31 schreef du_ke het volgende:
Maar hoe denk je over etnische zuivering?
Idd, die kl*&tzakken hebben onze Bonifatius vermoord. Laat ze maar lekker in de zeezakken (dat fixen we al door zoveel gas weg te pompen dat ze daar nog harder daelen als de AEX tijdens een recessie).quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niks van. Flikker de Friezen maar buiten. Allemaal op dat stukje land en dan lossteken. Dat willen ze toch zo graag: hun eigen land?
Dus een soort preventieve etnische zuiveringquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:49 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ben ik zwaar tegen. Maar voorkomen is beter dan genezen dus kan je beter die hele vermenging voorkomen. Komt er ook niemand op het idee te gaan zuiveren.![]()
[..]
Durf je niet voor je gedachtegoed uit te komen soms?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Betere vraag: is de hele wereld multicultureel?
Durf je niet hardop te zeggen wat mijn verondersteld gedachtengoed is? Of is dit jouw idee van een fatsoenlijke discussie? Om niet nog een vraag te stellen; domweg poneren dat de hele wereld multicultureel is, is net zo laakbaar als domweg schreeuwen dat multiculturalisme een plaag is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:32 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Durf je niet voor je gedachtegoed uit te komen soms?
Fijn voor ze. Ik tel een veelvoud aan idiote pubers in het voetspoor van Bansheeboy's nieuwste oprisping.quote:Zelfs twee idiote pubers durfden het daarnet op Nova.
Pardonquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:37 schreef Johan_de_With het volgende:
; domweg poneren dat de hele wereld multicultureel is,
Ja natuurlijk. In die zin wel. Agressief monoculturalisme is echter geen onbekend verschijnsel. Dat te ontkennen is evenzeer een utopie. Waarmee ik meteen duidelijk hoop te hebben gemaakt dat ik een hekel heb aan agressief monoculturalisme.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Pardon.... is de hele wereld dan niet bestaande uit vele culturen?
Okee misverstand opgelost..quote:
Was mij allang duidelijk van je..quote:Waarmee ik meteen duidelijk hoop te hebben gemaakt dat ik een hekel heb aan agressief monoculturalisme.
Nee hoor, er zijn er meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
etnische zuiveringen?
dat zijn toch nazi gedachten![]()
Mooi eufemisme voor etnische zuiveringen trouwens, "government-backed emigration".quote:
More than half of Israelis want gov't to help Arabs emigrate
More than half of Israelis think the government should encourage its Arab citizens to emigrate from Israel, according to an annual survey by the Israel Democracy Institute.
A poll published Tuesday on the state of democracy in Israel found that 62 percent of Israelis support government-backed Arab emigration
Haaretz
quote:Wien Neerlands bloed in d' aders vloeit
Van vreemde smetten vrij
"Laat hij die zonder zonden is, de eerste steen werpen".quote:etnische zuivering
Dat is wel een punt inderdaad. Hoe ver ga je terug om raszuiverheid te bepalen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
[..]
"Laat hij die zonder zonden is, de eerste steen werpen".
Ach ja Israel. Alles wat God verboden heeft mogen ze uitvoeren, omdat wij met onze geschiedenis strubbelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 06:26 schreef NorthernStar het volgende:
Mooi eufemisme voor etnische zuiveringen trouwens, "government-backed emigration".
Als voorzetje zijn ze alvast begonnen met het blokkeren van voedsel en handel naar de Palestijnse gebieden.
'The idea is to put the Palestinians on a diet, but not to make them die of hunger' - Ehud Olmert, the Israeli Prime Minister
Etnische zuivering, tja.
Ik vind dat altijd zo'n flauw argument. Waarom zou het in het geval van Israel verlaat schuldgevoel zijn, maar in alle andere gevallen gewoon machtspolitiek?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ach ja Israel. Alles wat God verboden heeft mogen ze uitvoeren, omdat wij met onze geschiedenis strubbelen.
Omdat die schuldgevoel immers de Israelisch macht geeft. Het zal nog een hele lange tijd meespelen, lijkt me hoor. Kijk maar naar de woorden van Sharon een tijdje terug, "De VS levert onze veiligheid uit aan de Arabieren" meteen doen alsof je de underdog bent in het MO, als er bepaalde dingen van de Israelisch gevraagd wordt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n flauw argument. Waarom zou het in het geval van Israel verlaat schuldgevoel zijn, maar in alle andere gevallen gewoon machtspolitiek?
Dat feit vind ik eigenlijk helemaal niet grappig...quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zou je denken. ik was ook wel redelijk verbaasd dat er nog mensen zijn die dat aanhangen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef wok het volgende:
ik denk dat mensen beter zelf uitmaken met wie ze kinderen fokken, of niet?![]()
a little too latequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nou, als je andere volken niet binnen laat gaan ze ook niet met elkaar fokken ofwel soms?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |