Ik gebruik SubEthaEditquote:Op maandag 22 mei 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Trouwens, is er nog iets van een echte goede editor voor OS X? Ik gebruik nu onder Windows UltraEdit.
Waar ga je 'm voor gebruiken dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef Q. het volgende:
Die hitte is toch alleen bij flinke belasting van beide cores? Daar zal ik niet snel aankomen met waarvoor ik hem gebruik iig.
FOK!ken voornamelijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:47 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Waar ga je 'm voor gebruiken dan?
Als je programmeert kan ik TextMate aanradenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Trouwens, is er nog iets van een echte goede editor voor OS X? Ik gebruik nu onder Windows UltraEdit.
Dat is allleen de CPU die zo heet wordt...quote:Op maandag 22 mei 2006 21:05 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
![]()
Die laptop wordt 80ºC, vind ik beetje heet.
Oh jee, dat word mijn PowerBook wel eens vaker, het is echt geen uitzondering, ook niet voor andere laptops.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:05 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
![]()
Die laptop wordt 80ºC, vind ik beetje heet.
Niet echt, een laptop zou m.i. niet warmer dan 65 graden mogen worden. Het is echt niet zo dat zo'n hoge temperatuur standaard is bij laptops.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oh jee, dat word mijn PowerBook wel eens vaker, het is echt geen uitzondering, ook niet voor andere laptops.
Alleen nu het is opgevallen word er een bigdeal van gemaakt.
Maar die is niet gratisquote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef Bigs het volgende:
[..]
Als je programmeert kan ik TextMate aanraden
Oe, ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef Tijn het volgende:
Gebruikte jij nou ook CorelDraw, Q?
Ten eerste zal ik je niet stom noemen hoor, niet iedere Apple fan is een MS hater.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:38 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Even een vraagje, ik heb ook het heftige plan om iets van apple te gaan kopen, waarschijnlijk de macbook, maar dat weet ik nog niet zeker.
Wel leek het me handig om hier dan microsoft office op te hebben, you can call me stupid if you want.![]()
Probleem was/is bij de apple store staat dit voor bijna 700 euro. Ik ben echt niet de beroerdste om iets voor m'n software te betalen, maar dit gaat haast mijn jaarsalaris te boven![]()
na even gegoogled te hebben kwam ik op surfspot uit, wat goedkoop zou moeten zijn voor legale(?) programma's, maar deze is down. Iemand anders nog suggesties?![]()
bedankt voor de snelle reactie. Momenteel zit ik nog op middelbare school, nog 5 examens en dan ben ik er weg.quote:
Er is weer een slowchat....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bij gebrek aan Apple topic kom ik toch maar even hier mijn vraag stellen. Het is niet boeiend genoeg om een nieuw topic voor te openen als alle fanboys toch hier zitten.
Ik wil iListen op mijn iBook installeren. Ik heb het van een docent van me gekregen op een cdtje. Alleen, de serienummers die ik nodig heb zitten in Serial Box. Met welk programma kan ik Serial Box openen ? Is me tot nu toe nl. nog niet gelukt, en dat is toch wel vrij essentieel voor de installatie..
Die docent van me toch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef XL het volgende:
[..]
Er is weer een slowchat....
Maar serial box is illegaal, dat mag ik op het forum dus niet uitleggen ;-)
Dat was gebeurdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die docent van me toch.! Had ik nou nooit achter die man gezocht.
Kan je me de uitleg misschien mailen als je zou willen ?
Kan je ze daar al kopen of hebben ze alleen showroom modellen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:46 schreef Q. het volgende:
Ik heb ze gezien bij beide Apple Centers in Utrecht. Godsamme wat geil!
Klopt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:53 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Xilan, jij hebt toch ook de 1.83GHz versie besteld? Via apple.nl?
Brandde je je vingers niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Klopt.
In de winkel heb ik gespeeld met een 1,83 GHz versie met 512 mb Ram.
(zelf heb ik et 1gb ram besteld).
nee!quote:
Stel de vraag dan daar dan kan ik je helpen..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:24 schreef Zkeppie het volgende:
Ik zit met een vraag. Ik heb een filmpje in quicktime formaat en die wil ik gewoon afspelen op een dvd. Nou had ik gelezen dat zoiets prima gaat met idvd, probleem is echter dat ik geen dvd brander heb. Zijn er mogelijkheden om zoiets makkelijk op een normale pc te doen?
Was eigenlijk bedoeld voor de apple slowchat...
WHZquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:18 schreef Q. het volgende:
Ikwilhemikwilhemikwilhemikwilhemikwilhemikwilhemikwilhemikwilhem maar ik moet nog een paar dagen wachten..
Koop een MacBook Pro. Ik hoef niet zo'n lomp ding. Kan je net zo goed een handvat aan een PowerMac lassen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:47 schreef donald_dick het volgende:
waarom nou weer 13 inch, ik wil toch minimaal 15 inch
tsja, 13 inch is net te klein voor andere toepassingen of je houd van scrollenquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Koop een MacBook Pro. Ik hoef niet zo'n lomp ding. Kan je net zo goed een handvat aan een PowerMac lassen.
Nee, je kan toch ook niet gratis upgraden naar Vistaquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
ik neem aan dat ik gratis kan upgraden naar 10.5 (Leopard)?
Ja, bootcamp. In leopard zelfs standaard meegebakken.quote:en ik neem aan dat Dual Boot met Windows XP ook wel mogelijk zou moeten zijn?
US prijzen zijn ex btw, NL prijzen zijn inc btw. editor 2 had een goed linkje in het apple SC topic dacht ikquote:Vraag me alleen hoe die prijzen die ze op de site hebben staan inclusief btw zijn. Euro<-> Dollar koers is wel erg gunstig op dit moment..
Maar goed, geloof dat de belasting per staat daar verschillend is.
12" 1024*768 op de huidige ibook is al erg goed te doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:00 schreef Q. het volgende:
Breedbeeld. 1280x800. Goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |