zwart of wit scheelt maar een paar graden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef warrel het volgende:
@ Xilantof;
Dat warm worden bedacht ik me ook al bij dat zwarte MacBookje, die kan je nooit zomaar eventjes in de zon laten staan. Of mee in de zon werken..
Appleknopje + tabquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:24 schreef Light het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan quicksilver, maar daar lijkt het achteraf toch niet echt op.
Oehhoewhoeoehh!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Graag gedaan
Hij kan trouwens ook open en dicht
Voor mij wel, vooral de grafische kaart, verlicht tb, Express card en groter scherm.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja...die specs en test had ik ook gelezen. Ik vraag me toch af of de MBP die honderden euro's extra waard is atm....
Mij is het anders wel gelukt een keer, maar dat was met Panther. Kan het nu niet proberen, ik zit achter een PCquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol....ik probeer al vijf minuten een screenshot te maken met command+Tab zichtbaar. Maar als ik dan shift+command+3 doe verdwijnt het command+tab-deelscherm...![]()
In sum: command+tab ziet er bij mij anders uit
Gewoon overgeschreven. Woensdagavond gedaan, en bij mij was het gelijk eraf. Dus binnenkort moet het toch bij hun aankomenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:30 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
CC of overboeking?
ik ook besteld, afwachten nou mar danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb er gisteren een besteld (2.0ghz, witte).. als ik de verkoper mag geloven komen volgende week de eersten in NL binnen.
Spannend Q.quote:
Tof!quote:
En je kunt 'm anders altijd nog vervangen of er een externe aan hangen als je meer ruimte nodig hebt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Q. het volgende:
2 GHz met 1 Gig en 60 gb. Anders ging het wat langer duren, die 20 gig mis ik toch niet.![]()
zwart is mooi. Alu van mijn powerbook is ook mooi.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef X-Naut het volgende:
Blijf het een afknapper vinden dat alleen de dikste uitvoering in zwart te krijgen is![]()
![]()
Verdient dat zo goed, melkboer?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:33 schreef Eland het volgende:
De buurvrouw van de vriendin van m'n oma haar melkboer ook![]()
Dat telt niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:33 schreef Eland het volgende:
De buurvrouw van de vriendin van m'n oma haar melkboer ook![]()
Verdient dat zo goed, buurvrouw?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:57 schreef Eland het volgende:
[..]
Begrijpend lezen knul, de buurvrouw koopt hem![]()
Hangt ervan af hoe goed je bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Verdient dat zo goed, buurvrouw?
Ik heb het over de MacBook, jij ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:21 schreef slashyou het volgende:
[..]
zwart is mooi. Alu van mijn powerbook is ook mooi.
Heb je 'm alquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Q. het volgende:
2 GHz met 1 Gig en 60 gb. Anders ging het wat langer duren, die 20 gig mis ik toch niet.![]()
- windows xp vs os-xquote:Op zondag 21 mei 2006 16:46 schreef Eland het volgende:
Waarom twijfel je?
Die keuze hoef je bij een MacBook in elk geval niet te maken, want je kunt het allebei draaien.quote:
Levert Sony nog laptops met matte schermen?quote:- glossy scherm vs mat scherm
Het is even in de buidel tasten, maar je zou AppleCare kunnen overwegen. Dat is 3 jaar volledige ondersteuning en garantie voor je Mac. Als er dan iets misgaat met je machine, levert het in elk geval geen gezeik op.quote:- garantievoorwaarden (laptop moet een jaartje mee naar china)
Als je bij Apple bestelt, krijg je een jaar lang wereldwijd. Voor meer zal je Applecare moeten aanschaffen.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
- garantievoorwaarden (laptop moet een jaartje mee naar china)
Uiteraard mag je niet kiezen welk jaar, dus je moet meteen vertrekken.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:39 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Als je bij Apple bestelt, krijg je een jaar lang wereldwijd. Voor meer zal je Applecare moeten aanschaffen.
De bedoeling is vanaf september, dus dan zou ik hem in juli/augustus gaan aanschaffen. Moet die extra apple care trouwens direct worden bijgekocht of kun je ook na een jaar nog een jaar of twee jaar extra garantie nemen?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:41 schreef Slarioux het volgende:
Uiteraard mag je niet kiezen welk jaar, dus je moet meteen vertrekken.
Binnen dat jaar moet je AppleCare kopen. Zo werkt het iig met iPod Applecare.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
De bedoeling is vanaf september, dus dan zou ik hem in juli/augustus gaan aanschaffen. Moet die extra apple care trouwens direct worden bijgekocht of kun je ook na een jaar nog een jaar of twee jaar extra garantie nemen?
gaan de apple macbooks ook nog voordeliger worden door Intel's core duo processor prijsverlaging eind deze maand? ook prijs is namelijk één van m'n afwegingen en tot dusver wint apple...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:08 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Binnen dat jaar moet je AppleCare kopen. Zo werkt het iig met iPod Applecare.
Dat is bij laptops ook zo (en alle andere producten van Apple voor zover ik weet).quote:Op zondag 21 mei 2006 19:08 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Binnen dat jaar moet je AppleCare kopen. Zo werkt het iig met iPod Applecare.
je kan op je apple gewoon de bestanden openen. je hebt apple works op je apple staan bij aanschaf, deze geeft de pagina alleen in tekst en kolommen weer. maar als je plaatjes in je document hebt kan je de apple versie van office kopen. volgens mij zijn er wel alternatieven zoals open office. maar daar weet ik zelf niet zo veel vanaf.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:03 schreef Slomy het volgende:
Ok ik ga even een hele stomme vraag stellen. Ik ben een leek op het gebied van Apple OS en de programma's die daarop draaien. Wanneer ik op mijn gewone pc in een word document iets uitgetyped heb, kan ik dit dan openen op een Apple of is dat absoluut niet mogelijk (zelfde met typen op een iBook --> openen op pc).
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:53 schreef Bigs het volgende:
Sterker nog.. je complete scherm wordt dmv pdf gerenderd
De grafische laag van Mac OS X (Quartz) maakt gebruik van PDF voor het tekenen van tekst en afbeeldingen op je scherm.quote:
Aanvullend: eerdere Os X versies maakten van een screenshot ook gewoon een pdf, en volgens mij kun je dat nu nog als optie aanzetten.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
De grafische laag van Mac OS X (Quartz) maakt gebruik van PDF voor het tekenen van tekst en afbeeldingen op je scherm.
Wat dat laatste betreft: je kunt de harde schijf vrij makkelijk zelf vervangen, dus je kunt beter nu voor de 60 GB gaan en hem later, voor niet eens heel veel meer geld, vervangen door een 7200 rpm met, bijvoorbeeld, 100 GBquote:Op maandag 22 mei 2006 12:51 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Ik twijfel nog een beetje wanneer ik dat kreng (Macbook) nou ga bestellen...
En of ik die 60GB nou wel of niet vervang door 80GB...
In verhouding met een 12" iBook vind ik de afmetingen nog meevallen, om eerlijk te zijn. De 12" PowerBook is nog een stukje kleiner.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan maar niet warm lopen voor de Macbooks...ik was juist zo gecharmeerd van mijn huidige Ibookje vanwege zijn afmetingen, 12".
Ik had gehoopt dat als het weer tijd is om deze in te ruilen, ik ook weer een 12" uitvoering zou kunnen kopen. Maar helaas
De 13" Macbook gaat alleen niet in mijn tas passen, de 12" iBook net wel. Hoewel het natuurlijk ook wel wat groter wordt door de second skin. Zonder zou de 13" misschien ook wel passen, en de 12" met gemak.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In verhouding met een 12" iBook vind ik de afmetingen nog meevallen, om eerlijk te zijn. De 12" PowerBook is nog een stukje kleiner.
Hoger en dieper.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, qua volume, doordat de iBook waarschijnlijk wat dikker is.
Het probleem zit 'm bij mijn tas in de breedte.quote:
12,78x8.92x1.08 (in inches)quote:Op maandag 22 mei 2006 16:01 schreef oor het volgende:
iemand de maten van de macbook? dan kan ik hem ff meten met mijn tas, een messengerbag met een second skin, van het merk targus
Afmetingen en gewichtquote:
Tof!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft: je kunt de harde schijf vrij makkelijk zelf vervangen, dus je kunt beter nu voor de 60 GB gaan en hem later, voor niet eens heel veel meer geld, vervangen door een 7200 rpm met, bijvoorbeeld, 100 GB
Loop je dan niet de kans je garantie te verkloten?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:55 schreef Tijn het volgende:
Ik zit er stevig aan te denken m'n machine binnenkort eens open te maken om de koelpasta wat beter aan te brengen, dat schijnt namelijk het probleem van de hitte te zijn.
Ik wil toch wel DVD'tjes kijken met laptop op m'n schoot zonder te hoeven vrezen voor mijn vruchtbaarheidquote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef Q. het volgende:
Die hitte is toch alleen bij flinke belasting van beide cores? Daar zal ik niet snel aankomen met waarvoor ik hem gebruik iig.
Niet als ik het netjes doequote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Loop je dan niet de kans je garantie te verkloten?
Ik gebruik TextWrangler.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Trouwens, is er nog iets van een echte goede editor voor OS X? Ik gebruik nu onder Windows UltraEdit.
En nu maar hopen dat er overal een Universal Binary van te vinden isquote:Op maandag 22 mei 2006 21:00 schreef Q. het volgende:
Ik moet nog zoveel nieuwe programma's hebben zometeen.
Dat hangt uiteraard ook van het ype dvd's af die je kijktquote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Ik wil toch wel DVD'tjes kijken met laptop op m'n schoot zonder te hoeven vrezen voor mijn vruchtbaarheid.
Rosetta.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat er overal een Universal Binary van te vinden is
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat hangt uiteraard ook van het ype dvd's af die je kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |