Hmm, zit nu ook te overwegen om de nieuwe 2.0 Ghz Macbook te kopen, witte uitvoering...
Grootste punt om geen Mac te kopen was toch wel de prijs, maar nu is enigzins die drempel wel omlaag gebracht. Klein mobiel formaat en best goeie prestaties. Verder kan ik er geloof ik wel alles mee, mailen, internetten, Films en Muziek afspelen, webdevelopen, photosoepen en office applicaties draaien, dus dit zou dan m'n allereerste laptop aanschaf zijn voor mezelf. Moet zeggen dat ik wel gecharmeerd ben van Mac OS X 10.4 die ik bij een vriend uitgeprobeerd heb op z'n iBook.
Enkele mindere puntjes zijn de videokaart en Mac OSX 10.5 komt eind van dit jaar er ook weer aan, maar goed voor spelletjes hoef ik het niet te gebruiken en ik neem aan dat ik gratis kan upgraden naar 10.5 (Leopard)? en ik neem aan dat Dual Boot met Windows XP ook wel mogelijk zou moeten zijn?
Wacht alleen even een paar maandjes totdat de kinderziektes eruit zijn...
Ga eind september naar Amerika, Ik kom dan in NY en San Fransisco. Als ik dan toch in NY ben, kan ik even de nieuwe store bezoeken die op 5th avenue staat
![]()
, maar goed mocht ik dat ding dan willen kopen dan wordt het toch op de terugweg naar NL.
Vraag me alleen hoe die prijzen die ze op de site hebben staan inclusief btw zijn. Euro<-> Dollar koers is wel erg gunstig op dit moment..
![]()
Maar goed, geloof dat de belasting per staat daar verschillend is.
$1299,- staat geloof ik op dit moment gelijk aan ¤1026,-
Als de belasting 6% is dan is het wel de moeite waard om te kopen..
En dan heb ik nog niet de onderwijskorting erbij meegerekend.
Verder is de garantie gewoon worldwide toch? Dus ik zou in NL als nog een applecare garantie van 3 jaar erbij kunnen kopen, (je zal maar net zien, er is altijd wel wat met die laptops na 1 jaar)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...