Scrollen is makkelijk met het trackpad, gewoon met 2 vingers.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tsja, 13 inch is net te klein voor andere toepassingen of je houd van scrollen
ik vind scrollen vervelend, vooral door lappen java codequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Scrollen is makkelijk met het trackpad, gewoon met 2 vingers.
Dan koop je toch het 15" model. Heb je nog een verlicht toetsenbord ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:47 schreef donald_dick het volgende:
waarom nou weer 13 inch, ik wil toch minimaal 15 inch
Wel,quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:14 schreef super-muffin het volgende:
De huidige iBook is niet meer.
Goed gelezenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:56 schreef Bellator het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de behuizing 80 graden wordt?
Sarcasme, vriendquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:37 schreef Bellator het volgende:
[..]
Ja hè. Lijkt mij vrij logisch dat je je vingers niet brandt hoor...
Heb er nog geen negatieve verhalen over gehoord. Wat een kraker zal dit ook weer worden!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:42 schreef tonks het volgende:
Nou! NOU!!!! op digg.com stond laatst een foto van een mevrouw die had een film gekeken op haar macbook pro en haar been was echt verbrand
Nee, misschien Vrijdagquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:22 schreef oor het volgende:
super-muffin, ga jij vanmiddag ook weer kijken op de lijnbaan?
En de laptop smolt niet ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:48 schreef MeneerTim het volgende:
Ik zag laatst een foto van iemand die op zijn MacBook aan het werken was op een glazen tafel en door de hitte smolt het glas en viel de laptop er dwars doorheen.
Ik las gisteren nog op een website dat MacBooks alleen met glossy schermen worden geleverd, omdat het smeltpunt daarvan hoger ligt dan matte schermenquote:
dat is offtopicquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:02 schreef tonks het volgende:
Mijn broertje lag in de tuin op zijn macbook pro te typen en nu woont hij in china
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Lijkt me perfect voor vrouwenbenen, zo'n MacBook, haren wegschroeien is een stuk handiger dan andere ontharingsmethodes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |