Zou ik juist een berg onzekere nerds verwachtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef Dickies het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is internet en je zit ook nog eens op fok.
Hier ben ik, schatje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zou ik juist een berg onzekere nerds verwachten![]()
Dat is het echte levenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zou ik juist een berg onzekere nerds verwachten![]()
Wat passen we toch goed bij elkaar he..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
Ik heb er geen last vanIk maak mensen eerder depressief dan zij mij...
()
Geweldige slogan!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
If you can't beat them, depress them!
Je bent een lekker dingquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Die zijn meestal toch te veel met hun uiterlijk bezig die hunks en/of zijn arrogant.
Dat dames daar op vallen moeten ze zelf weten.
Ik ben altijd kritisch geweest over mijn eigen uiterlijk (vind mezelf niet knap), maar dan is het altijd leuk als je de fotoscore op Paiq ziet![]()
ach ja het is leuk als andere je leuk vinden, maar zelf heb ik dat nooit gevonden. Het is in ieder geval nooit echt tegen me gezegd. En ik denk dat het daardoor ook wel komt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zo beroerd zie je er niet uit man, iets bovengemiddeld.![]()
Ik heb er geen last (meer) van. Heb over aandacht al een tijdje niet meer te klagen dus ik vind het wel best allemaal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
Word jij als heteroman depressief als je goeduitziende mannen tegenkomt op straat?
Dat bleek wel uit het programma "Onder de tram", mannen werden depressief van beelden van "hunks" die ze vaak in advertenties en dergelijke tegenkwamen.
Niet dat heteromannen in het algemeen veel verstand hebben van wat een hunk is, maar iedere heteroman kan natuurlijk ook wel zien dat figuren als Brad Pitt en Johnny Depp niet bepaald lelijk zijn.
Wat voor gevoel komt er bij je op als heteroman een "hunk" tegenkomt?
En dezelfde vraag ook aan heterovrouwen, maar dan natuurlijk over goeduitziende dames.
*Zegt*quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ach ja het is leuk als andere je leuk vinden, maar zelf heb ik dat nooit gevonden. Het is in ieder geval nooit echt tegen me gezegd. En ik denk dat het daardoor ook wel komt.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef Dickies het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is internet en je zit ook nog eens op fok.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:03 schreef Mustard_Man het volgende:
ik denk bij de meeste hunks altijd: 'teeeeeering wat een homo'.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |