Dat deed ik toen dus ook via noxjequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:20 schreef Devrim_ het volgende:
Proxy
Dochter van IRC admin geneukt en zwanger gemaaktquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:20 schreef ThE_ED het volgende:
whehehe, wat heb je gedaan?
Lijkt me stug dat ze je dan snappenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat deed ik toen dus ook via noxje
waarna ik dus die mail kreeg dat als ik het nogmaals deed ze stappen gingen ondernemen
Alsof jij dat nooit hebt gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef tonks het volgende:
Dan had je niet dat EO forum moeten onderspammen enzovoorts.
Dat was ik echt niet alleen hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef tonks het volgende:
Dan had je niet dat EO forum moeten onderspammen enzovoorts.
en dat kleine ding is?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was ik echt niet alleen hoor
ik was er bij aanwezig idd..
en niks kapot gemaakt wat niet weer terug kon oid
niks strafsbaars op 1 klein dingke na
Kennen wij elkaar? Serieus, ze heet Tessa. Dochter van één van de drie oprichters.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:23 schreef Razor21 het volgende:
Ik ken een fok user die de dochters van de oprichterv.d. Kwantum heeft gebeft![]()
Vertel 't of hou gewoon je bek man, tering.quote:
ik heb dus niks in de naam van tweakers gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:26 schreef tonks het volgende:
Sebasser heb je nu het forum van EO ondergespamt in de naam van Tweakers of het daar gepost ofzo?
en daar ging je foutquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat was ik echt niet alleen hoor
ik was er bij aanwezig idd..
en niks kapot gemaakt wat niet weer terug kon oid
niks strafsbaars op 1 klein dingke na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |