quote:
Ik ook. De ierse pub, dus het zal wel vol arsenal-aanhangers zitten. Dus ik ben voor Barca, tenzij bergkamp scoort.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef pfaf het volgende:
Ik duik zo de kroeg in. Dan supporter ik het team wel dat de minste aanhangers heeft.
Ik ga naar een Nederlandse kroeg, dus zal het wel vol Barca-aanhangers zitten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ook. De ierse pub, dus het zal wel vol arsenal-aanhangers zitten. Dus ik ben voor Barca, tenzij bergkamp scoort.
quote:
niet iedereen doet als Darkshinequote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal wel in het stadion z'n roes gaan uitslapen dan.
Van Bommelquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:59 schreef mcyodogg het volgende:
]Maar stiekem gun ik van Bommel wel die hoofdprijs.
precies dezelfde gevoelens hier. Bergkamp mag hem opzich ook wel winnen als afsluiting van zn carriere. Dus heb me zelden zo neutraal gevoeldquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:59 schreef mcyodogg het volgende:
Lood om oud ijzer. Twee kut clubs.
Maar stiekem gun ik van Bommel wel die hoofdprijs.
Maar dan moet ie wel spelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
precies dezelfde gevoelens hier. Bergkamp mag hem opzich ook wel winnen als afsluiting van zn carriere. Dus heb me zelden zo neutraal gevoeld
Overhyped en overgewaardeerd.quote:
Ja gelukkig wel anders was ik naar Frank Raes gegaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:06 schreef Zwansen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA! Franjk Snoeks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Overhyped en overgewaardeerd.
Goeie speler wel, maar zeker niet de beste.
Om de beste te zijn moet je meer kunnen dan een beetje trucjes doen.
ZOals een WK winnen, kampioen worden van Spanje en de CL finale halen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
echt wel de beste!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
maar hoe ie speelt moeten we nog zien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef Ludacriss het volgende:
Chill dat v Bommel speelt.
quote:
Gelukkig kan hij niet meer dan een paar trucjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
had jij verwacht dat Dennis in de basis zou beginnen dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:09 schreef roelofjan het volgende:
Bergkamp speelt niet.
Mag hopen dat 'ie invalt en de winnende scoort.
Speelt Dennis helemaal niet dan mag Barca dik winnen.
Z'n eigen schuld dat dat niet gebeurde...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]jammer dat het pas zn eerste finale is, hij had er vorig jaar ook een moeten spelen
Maximaal een kwartier.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
had jij verwacht dat Dennis in de basis zou beginnen dan?![]()
Niet verwacht nee... wel gehoopt (tegen beter weten in..)quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
had jij verwacht dat Dennis in de basis zou beginnen dan?![]()
En dat heeft ie helemaal zelf gedaan? Nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ZOals een WK winnen, kampioen worden van Spanje en de CL finale halen?
Assist op Giuly was toch aardig functioneel, qua dat er het beslissende doelpunt uit voortkwamquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een #14 Arsenal shirt met de naam Dieuquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
Henry
de man waarvoor deze smily zo ongeveer gemaakt is
zelfs na goals lacht hij zelden
Behalve tegen Tottenhamquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
Henry
En Ronaldinho lacht zelfs als hij 20 keer achter elkaar mis schiet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
Henry
Ja de wereld-en europese commisies die hem al 2 jaar als beste van de wereld hebben gekozen zijn geïnfiltreerd door de NOS.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dat heeft ie helemaal zelf gedaan? Nee.
Hij wordt gewoon zo gehyped omdat hij van die actietjes doet die niemand anders kan, maar die totaal nutteloos zijn. De chauvistische pro-Barça NOS lust er wel pap van en iedere Nederlander trapt er in en denkt dat Ronaldinho de beste speler is.
Qua snelheid en doelgerichtheid is er niks mis met Ronaldinho, maar als het aankomt op passes levert hij er 19 van de 20 in, om vervolgens de 20e pass briljant aan te geven.
Dat vind ik geen beste speler van de wereld, dat vind ik een showspeler.
Nee die gaan gewoon met het publiek mee, die kiezen natuurlijk voor een showspeler.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de wereld-en europese commisies die hem al 2 jaar als beste van de wereld hebben gekozen zijn geïnfiltreerd door de NOS.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
En Ronaldinho lacht zelfs als hij 20 keer achter elkaar mis schiet.
Het vreemde is echter dat mensen hem dan nog de hemel in prijzen 'want hij lacht altijd'.
Bleh
Iemand die Real Madrid supportert, moet z'n muil maar beter houden over showspelers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee die gaan gewoon met het publiek mee, die kiezen natuurlijk voor een showspeler.
Wat mij betreft is Xavi de beste speler van Barcelona, danwel Puyol, maar dat zijn geen showspelers, die brengen geen geld in het laatje.
Want?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Iemand die Real Madrid supportert, moet z'n muil maar beter houden over showspelers.![]()
Dus omdat de media hem hypt haat jij hem? Grote kerel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon zo gehyped omdat hij van die actietjes doet die niemand anders kan, maar die totaal nutteloos zijn. De chauvistische pro-Barça NOS lust er wel pap van en iedere Nederlander trapt er in en denkt dat Ronaldinho de beste speler is.
Qua snelheid en doelgerichtheid is er niks mis met Ronaldinho, maar als het aankomt op passes levert hij er 19 van de 20 in, om vervolgens de 20e pass briljant aan te geven.
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:18 schreef jojomen4 het volgende:
Van Bommel basis Iniesta eruit! hahahahaaha
Ik krijg vooral door de media een hekel aan hem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus omdat de media hem hypt haat jij hem? Grote kerel.
Als jij zegt dat Ronaldinho alleen maar een showspelertje is dan doe je hem gewoon ernstig tekort.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Want?
Barcelona supporters kunnen niet tegen kritiek op Ronaldinho?
Totaal nutteloos?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
Maradona werd ook al zo opgehemeld. Man wat haatte ik die man om over Pele maar te zwijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:20 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik krijg vooral door de media een hekel aan hem.
lijkt me geen duo Eto'o en Henryquote:
Gewoon een dure bankzitter natuurlijkquote:
voor de 3-3quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:25 schreef Messenga het volgende:
Hup...
Ik weet niet voor wie ik moet zijn.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:26 schreef Radegast het volgende:
Waarom speelt Van Bommel?
Rijkaard: Ja, ik moet er elf opstellen dus...
![]()
Ik heb dat met ene Cruijff.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maradona werd ook al zo opgehemeld. Man wat haatte ik die man om over Pele maar te zwijgen.
Ironie is Cultheld vreemd.quote:
4 jaar geleden en vorig jaar welquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn jullie ook al zo zenuwachtig ?
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn jullie ook al zo zenuwachtig ?
Genoeg Nederlanders die het niet zo op Maradona en Pele hadden hoor.quote:
Superspeler was het, maar als persoon moet ik er niks van hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Haat jij Cruijff? Lekkere Ajacied ben jij.
Die tegen Newcastle?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef Brahimov het volgende:
De mooiste goal ooit
Die tegen Argentiniëquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Die tegen Newcastle?
Was wel een overtreding natuurlijk, maar hij blijft mooi
quote:
Kippevelquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die goal tegen Argentinië. Op die zaterdagmiddag..
De mooiste goal die ik met eigen ogen (wel op tv helaasquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die goal tegen Argentinië. Op die zaterdagmiddag..
Ja Volkert van der G en Rita Verdonkquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders die het niet zo op Maradona en Pele hadden hoor.
En knapper. Maar dat is bijquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Bergkamp is veel stoerder dan Ronaldinho
Je kent hem persoonlijk erg goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:33 schreef Corksterr het volgende:
Superspeler was het, maar als persoon moet ik er niks van hebben.
niks moetquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:36 schreef jakees het volgende:
Moet focking zaalvoetballen om kwart voor 10. Ongelooflijk!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Die tegen Newcastle?
Was wel een overtreding natuurlijk, maar hij blijft mooi
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:34 schreef Mr.Mills het volgende:
Mensen, veel plezier straks.
Ik heb het gevoel dat dit een legendarische avond gaat worden.
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er hier zodadelijk voetbal kijken en fokken tegelijk
wel een mongool die de wedstrijd van dichtbij mag meemakenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:42 schreef WeebI het volgende:
je zal maar zo'n mongool zijn die rondjes rent op dat veld
dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:42 schreef BB-King het volgende:
Ik gok op een hele saaie finale.
0-0 verlenging/ penalties die gewonnen worden door Aarsanaal.
Lijkt me juist wel vet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:42 schreef WeebI het volgende:
je zal maar zo'n mongool zijn die rondjes rent op dat veld
Much ado about nothing, inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:43 schreef Pritt het volgende:
ahah die ceremonie, rode van schaamte!
Inderdaad, heb reeds men sterrenkijker er bij gepaktquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Wedstrijd valt tegen tot nu toe.Had er meer van verwacht.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Wedstrijd valt tegen tot nu toe.Had er meer van verwacht.
Idd. beetje als de Arena.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:48 schreef Corksterr het volgende:
Je zit té ver van het veld in dat kutstadion.
In de Arena vind ik het ook een probleem ja.quote:
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:48 schreef Corksterr het volgende:
Je zit té ver van het veld in dat kutstadion.
Soms geweldig, meestal een clown.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:50 schreef WeebI het volgende:
Valdes
De Spaanse Catalaanse Barthez
Af en toe geweldig, af en toe een clown.
Van Persie speelt bij Arse.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:50 schreef Cart_man het volgende:
Barca moet winnen en dat alleen maar omdat Gio er speelt. Verder is het een schijtploeg.
Wat lul je nou, ze zijn net 6 minuten bezigquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:51 schreef Soul79 het volgende:
Doet me aan 1994 denken: favoriet Barcelona weggespeeld door ontketend Milan![]()
Geintje, flappiequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ze zijn net 6 minuten bezig
Henri bedoel jequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:53 schreef Brahimov het volgende:
Arsenal begint sterk
Laat ze maar even uitrazenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:53 schreef Brahimov het volgende:
Arsenal begint sterk
Goed te zien dat een Feyenoord supporter kan vergeven en vergetenquote:
Ook als ie ooit nog terug komt?quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef Soul79 het volgende:
IK WORD GEK VAN AL DIE GEKLEURDE SCHOENTJES![]()
Is dat altijd zo?
Cheryl Tweedy doet dat eerder, denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef Pritt het volgende:
Ashly Cole suckt
Die komt niet terug, dus daar hoef ik me ook niet druk om te maken.quote:
Klinkt nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:59 schreef Soul79 het volgende:
Ronaldinjoe
Dat is gewoon Snoeks, laat die ventquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Waarom zegt ie het dan? Is dat correct Portugees ofzo?
Welke Idioot flikt het nou om een verjaardag te houden op de dag van de CL finalequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die komt niet terug, dus daar hoef ik me ook niet druk om te maken.
Zit via sopcast te kijken. Leuk koreaans commentaar.
Ja, zo dien je het uit te spreken. Net zoals Ronaldoe, Rivaldoe, etc.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Waarom zegt ie het dan? Is dat correct Portugees ofzo?
Niet zoals Snoeks het uitspreekt, maar het is inderdaad geen Ronaldinhooo of Ronaldooo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, zo dien je het uit te spreken. Net zoals Ronaldoe, Rivaldoe, etc.
Maar goed, wij zijn Nederlanders en hoeven niet met elke taal rekening te houden vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |