Z'n eigen schuld dat dat niet gebeurde...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]jammer dat het pas zn eerste finale is, hij had er vorig jaar ook een moeten spelen
Maximaal een kwartier.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
had jij verwacht dat Dennis in de basis zou beginnen dan?![]()
Niet verwacht nee... wel gehoopt (tegen beter weten in..)quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
had jij verwacht dat Dennis in de basis zou beginnen dan?![]()
En dat heeft ie helemaal zelf gedaan? Nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ZOals een WK winnen, kampioen worden van Spanje en de CL finale halen?
Assist op Giuly was toch aardig functioneel, qua dat er het beslissende doelpunt uit voortkwamquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Overhyped en overgewaardeerd.
Goeie speler wel, maar zeker niet de beste.
Om de beste te zijn moet je meer kunnen dan een beetje trucjes doen.
Ik zag vanmiddag een #14 Arsenal shirt met de naam Dieuquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
Henry
de man waarvoor deze smily zo ongeveer gemaakt is
zelfs na goals lacht hij zelden
Behalve tegen Tottenhamquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
Henry
En Ronaldinho lacht zelfs als hij 20 keer achter elkaar mis schiet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
Henry
Ja de wereld-en europese commisies die hem al 2 jaar als beste van de wereld hebben gekozen zijn geïnfiltreerd door de NOS.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dat heeft ie helemaal zelf gedaan? Nee.
Hij wordt gewoon zo gehyped omdat hij van die actietjes doet die niemand anders kan, maar die totaal nutteloos zijn. De chauvistische pro-Barça NOS lust er wel pap van en iedere Nederlander trapt er in en denkt dat Ronaldinho de beste speler is.
Qua snelheid en doelgerichtheid is er niks mis met Ronaldinho, maar als het aankomt op passes levert hij er 19 van de 20 in, om vervolgens de 20e pass briljant aan te geven.
Dat vind ik geen beste speler van de wereld, dat vind ik een showspeler.
Nee die gaan gewoon met het publiek mee, die kiezen natuurlijk voor een showspeler.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de wereld-en europese commisies die hem al 2 jaar als beste van de wereld hebben gekozen zijn geïnfiltreerd door de NOS.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:15 schreef WeebI het volgende:
[..]
En Ronaldinho lacht zelfs als hij 20 keer achter elkaar mis schiet.
Het vreemde is echter dat mensen hem dan nog de hemel in prijzen 'want hij lacht altijd'.
Bleh
Iemand die Real Madrid supportert, moet z'n muil maar beter houden over showspelers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee die gaan gewoon met het publiek mee, die kiezen natuurlijk voor een showspeler.
Wat mij betreft is Xavi de beste speler van Barcelona, danwel Puyol, maar dat zijn geen showspelers, die brengen geen geld in het laatje.
Want?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Iemand die Real Madrid supportert, moet z'n muil maar beter houden over showspelers.![]()
Dus omdat de media hem hypt haat jij hem? Grote kerel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dat heeft ie helemaal zelf gedaan? Nee.
Hij wordt gewoon zo gehyped omdat hij van die actietjes doet die niemand anders kan, maar die totaal nutteloos zijn. De chauvistische pro-Barça NOS lust er wel pap van en iedere Nederlander trapt er in en denkt dat Ronaldinho de beste speler is.
Qua snelheid en doelgerichtheid is er niks mis met Ronaldinho, maar als het aankomt op passes levert hij er 19 van de 20 in, om vervolgens de 20e pass briljant aan te geven.
Dat vind ik geen beste speler van de wereld, dat vind ik een showspeler.
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:18 schreef jojomen4 het volgende:
Van Bommel basis Iniesta eruit! hahahahaaha
Ik krijg vooral door de media een hekel aan hem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus omdat de media hem hypt haat jij hem? Grote kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |