abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:39:43 #256
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37953532
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
pi_37953555
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:30 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nintendo games zijn altijd zo simpel.
dan moet je ook de wat moeilijke missies doen he
pi_37953594
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
Omdat de Wii dan duur wordt en Nintendo bang is dat ze dan niet genoeg verkopen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:42:39 #259
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37953630
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
Waarom wel? En anders haal je ook ff een onderwerp op van een jaar geleden
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_37953633
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:38 schreef Sjotime het volgende:

[..]

GAM mod en geen OoT gespeeld
Ja hey, ik vond de N64 sucken, dan krijg je dat, ik heb tenminste wel een hoop Final Fantasies gespeeld.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:45:10 #261
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37953731
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:41 schreef peristilius het volgende:

[..]

Omdat de Wii dan duur wordt en Nintendo bang is dat ze dan niet genoeg verkopen.
Als ze het niet hebben verkoopt dat geval minder.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waarom wel? En anders haal je ook ff een onderwerp op van een jaar geleden
Serieus, de xbox kon 10 jaar geleden ofzo al 1080i weergeven, ik vind het vaag dat een console van een generatie verder dat niet kan.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:45:17 #262
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_37953734
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef peristilius het volgende:

[..]

Die heb ik even gespeeld ja, maar vond het doodsaai.
Waar zijn de vijanden? Het was bijna alleen maar door eentonige gangetjes wandelen en deurtjes zien te openen (voor zover ik het gezien heb tenminste ).
Zo te horen heb je inderdaad echt maar heel even gespeeld ja. Beetje last van een korte attention span?

En ik heb toch echt meer spellen op m'n Gamecube aangeschaft dan op m'n XBox, dus spellen genoeg hoor Ligt er denk ik maar net aan waar je interesses liggen qua genres.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:52:33 #263
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_37953967
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef capibar het volgende:

[..]

Als ze het niet hebben verkoopt dat geval minder.
[..]

Serieus, de xbox kon 10 jaar geleden ofzo al 1080i weergeven, ik vind het vaag dat een console van een generatie verder dat niet kan.
Ja en daar hebben ook gigantisch veel mensen gebruik van gemaakt bij de XBox. Voornamelijk een kleine hoeveelheid tech-heads die 'm op hun monitor hebben aansloten of die paar early adopters die een HD tv hadden.
De marktverzadiging van echte HD tv's is echt nog heel laag. In Amerika misschien niet, maar in Europa en zelfs Japan nog wel.

Het is gewoon weer hetzelfde verhaal als met online een paar jaar terug, Nintendo ziet er gewoon nog geen meerwaarde in om het nu al toe te voegen. Zeker niet als het de prijs van hun console zodanig opschroeft dat ze te dicht bij de overige consoles komen, aangezien ze daar niet rechtstreeks mee willen concurreren.
Ze willen gewoon voor het breedste publiek gaan en dat zijn op dit moment nog echt wel mensen zonder HD tv. En mocht jij een van de gelukkige zijn die al wel zo'n ding heeft, dan kan de Wii altijd nog 480P aan. Is 't toch weer wat mooier als op een SD tv
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:54:16 #264
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37954000
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef capibar het volgende:

[..]

Als ze het niet hebben verkoopt dat geval minder.
[..]

Serieus, de xbox kon 10 jaar geleden ofzo al 1080i weergeven, ik vind het vaag dat een console van een generatie verder dat niet kan.
!!

Ja, laten we een console 150 euro duurder maken en hem 6 keer zo groot maken voor de 0,06 % van de bevolking die een HDTV heeft
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:55:05 #265
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37954017
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef capibar het volgende:

[..]

Als ze het niet hebben verkoopt dat geval minder.
[..]

Serieus, de xbox kon 10 jaar geleden ofzo al 1080i weergeven, ik vind het vaag dat een console van een generatie verder dat niet kan.
Dat is knap, de xbox is nog geen 6 jaar oud
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37954091
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!!

Ja, laten we een console 150 euro duurder maken en hem 6 keer zo groot maken voor de 0,06 % van de bevolking die een HDTV heeft
Als het toevoegen van HD-ondersteuning meer dan een paar euro zou kosten dan ben ik geschokt.
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:59:13 #267
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37954157
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!!

Ja, laten we een console 150 euro duurder maken en hem 6 keer zo groot maken voor de 0,06 % van de bevolking die een HDTV heeft
Geloof me, tegen de tijd dat al die consoles lopen heeft een aanzienlijk deel wel hdtv hoor.
Ennu hebben alleen in mijn straat al 3 mensen HDTV, mezelf niet meegerekend
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:55 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dat is knap, de xbox is nog geen 6 jaar oud
Niet alles serieus nemen
pi_37954163
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Jumping Flash was ook volledig 3d en die was er al een jaar eerder dan Mario64.
Je was me net voor, ik wilde net Jumping Flash opnoemen, maar niet als illustratie dat Mario64 niet revolutionair was, maar juist wel.

Ikzelf ga ook al 20 jaar mee in de industrie en Mario64 was het spel dat 3Dgaming as we know it gelanceerd heeft. Kijk, 3D visuals alleen is niet het criteria, anders zouden we nog terug kunnen gaan naar Starfox of verder terug. Het probleem was dat developers nog niet echt om konden gaan met 3D werelden en de daarbij behorende controls, physics en gameplay.

Toen kwam Mario64 en die veranderde alles. Die game is IMO nog steeds de blauwdruk wat 3D games heden ten dage tentoonspreiden. In die game had je voor het eerst het gevoel dat je je in een 3D wereld waande EN de gameplayelementen had die ons zo vertrouwd waren op 2D games. Het was het spel waarin ineens alles klikte en waarbij je WIST dat die game alles zou veranderen op 3D gebied. Jumping Flash heb ik ook gespeeld maar die game was enorm basic, platformjumpen was een crime en je had meer het gevoel dat je een soort Doomachtig spel speelde met polygonen als omgeving.

In Mario64 kon je zelf de camera bijstellen, kon je Mario onafhankelijk van die camera voortbewegen en had je echt het ruimtelijk gevoel. Damn, kan wel een boek schrijven over hoe geweldig die game was. 1 van de hoogtepunten in gaming en als 20jarig ervaringskundige zou jij dat ook wel moeten beamen lijkt me zo.

Needless to say, de Marioengine werd in rap tempo ontleed en gecopieerd door de concurrentie. Maar het heeft jaren geduurd voordat er echte concurrentie kwam, en dat zegt volgens mij al wel genoeg over het revolutioniare gehalte.
pi_37954219
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef Phonebone het volgende:

[..]

Zo te horen heb je inderdaad echt maar heel even gespeeld ja. Beetje last van een korte attention span?
Nee, ik heb last van het niet hebben van een GameCube.
quote:
En ik heb toch echt meer spellen op m'n Gamecube aangeschaft dan op m'n XBox, dus spellen genoeg hoor Ligt er denk ik maar net aan waar je interesses liggen qua genres.
Nee, joh.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:05:14 #270
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37954391
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Je was me net voor, ik wilde net Jumping Flash opnoemen, maar niet als illustratie dat Mario64 niet revolutionair was, maar juist wel.

Ikzelf ga ook al 20 jaar mee in de industrie en Mario64 was het spel dat 3Dgaming as we know it gelanceerd heeft. Kijk, 3D visuals alleen is niet het criteria, anders zouden we nog terug kunnen gaan naar Starfox of verder terug. Het probleem was dat developers nog niet echt om konden gaan met 3D werelden en de daarbij behorende controls, physics en gameplay.

Toen kwam Mario64 en die veranderde alles. Die game is IMO nog steeds de blauwdruk wat 3D games heden ten dage tentoonspreiden. In die game had je voor het eerst het gevoel dat je je in een 3D wereld waande EN de gameplayelementen had die ons zo vertrouwd waren op 2D games. Het was het spel waarin ineens alles klikte en waarbij je WIST dat die game alles zou veranderen op 3D gebied. Jumping Flash heb ik ook gespeeld maar die game was enorm basic, platformjumpen was een crime en je had meer het gevoel dat je een soort Doomachtig spel speelde met polygonen als omgeving.

In Mario64 kon je zelf de camera bijstellen, kon je Mario onafhankelijk van die camera voortbewegen en had je echt het ruimtelijk gevoel. Damn, kan wel een boek schrijven over hoe geweldig die game was. 1 van de hoogtepunten in gaming en als 20jarig ervaringskundige zou jij dat ook wel moeten beamen lijkt me zo.

Needless to say, de Marioengine werd in rap tempo ontleed en gecopieerd door de concurrentie. Maar het heeft jaren geduurd voordat er echte concurrentie kwam, en dat zegt volgens mij al wel genoeg over het revolutioniare gehalte.
Woordgebruik +9
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:17:23 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37954748
Jumping Flash was toch met dat konijn? Die heb ik ook nog gespeeld volgens mij
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37954868
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Water temple
enige stuk waar ik een walkthrough voor gepakt heb

(en stiekum de spirit temple ook )
pi_37954916
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef peristilius het volgende:

[..]

Die heb ik even gespeeld ja, maar vond het doodsaai.
Waar zijn de vijanden? Het was bijna alleen maar door eentonige gangetjes wandelen en deurtjes zien te openen (voor zover ik het gezien heb tenminste ).
Ja kijk

Je moet het spelen en niet zomaar voor 3 minuutjes
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_37954981
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Als het toevoegen van HD-ondersteuning meer dan een paar euro zou kosten dan ben ik geschokt.
De ondersteuning zal vast niet zo duur zijn, maar je moet wel die duurdere cpu, duurdere gpu, meer geheugen etc erbij tellen die je vervolgens nodig hebt om een normaal een spel op HD reso te kunnen spelen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_37955004
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
Omdat het voor Nintendo hdtv te veel performance kost. Vergeet niet dat het een opgepoetste gamecube is. Voor next gen graphics verwijs ik u graag door naar ps3 en xbox360
Voor next gen gaming bent u hier wel aan het juiste adres
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_37955051
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:21 schreef Hansch het volgende:

[..]

Ja kijk

Je moet het spelen en niet zomaar voor 3 minuutjes
Hey, dat kan als ik een Wii heb.
Maar ja, we hebben dus al 2 games.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:32:44 #277
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37955282
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Omdat het voor Nintendo hdtv te veel performance kost. Vergeet niet dat het een opgepoetste gamecube is. Voor next gen graphics verwijs ik u graag door naar ps3 en xbox360
Voor next gen gaming bent u hier wel aan het juiste adres
Ja, die wii mote is wel leuk enzo, maar als de games niet drastisch beter worden dan op de cube heb je er ook niks aan.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:35:12 #278
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37955367
Wat weet jij daar nou van Capibar.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:35:32 #279
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37955381
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Toen kwam Mario64 en die veranderde alles. Die game is IMO nog steeds de blauwdruk wat 3D games heden ten dage tentoonspreiden. In die game had je voor het eerst het gevoel dat je je in een 3D wereld waande EN de gameplayelementen had die ons zo vertrouwd waren op 2D games. Het was het spel waarin ineens alles klikte en waarbij je WIST dat die game alles zou veranderen op 3D gebied. Jumping Flash heb ik ook gespeeld maar die game was enorm basic, platformjumpen was een crime en je had meer het gevoel dat je een soort Doomachtig spel speelde met polygonen als omgeving.

In Mario64 kon je zelf de camera bijstellen, kon je Mario onafhankelijk van die camera voortbewegen en had je echt het ruimtelijk gevoel. Damn, kan wel een boek schrijven over hoe geweldig die game was. 1 van de hoogtepunten in gaming en als 20jarig ervaringskundige zou jij dat ook wel moeten beamen lijkt me zo.
Mario was zeker een beter spel dan Jumping Flash, denk dat daar niemand over zal discusseren lol. Maar Mario64 is niet de overstap geweest van 2D naar 3D zoals iemand hier zei, want Jumping flash was wel degelijk helemaal 3D en je bewoog je zelf ook vrij rond in een 3D wereld. Dat mario64 dat alles later veel beter deed dan Jumping flash is een ander verhaal.

Het hangt er verder ook een beetje af hoe je tegen echt 3D aankijkt. Want spellen zoals Virtua Fighter, Toshinden, Destruction Derby waren ook allemaal games die echte 3D engines hadden en waar je vrij in kon bewegen, het waren alleen geen platform games. Maar zeggen dat Nintendo is gestart met 3D games is niet waar. En ik denk dat Tomb Raider, die bijna tegelijk uitkwam met mario64, net zoveel invloed heeft gehad op 3D games als Mario64

En ik moet helaas zeggen dat Mario64 niet een van mijn gaming hoogtepunten was. Ik had en heb niet veel met mario(hoewel ik het op de SNES en tof spel vond), en de N64 vond ik echt niks dus die heb ik ook niet lang gehad.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37955448
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:23 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

De ondersteuning zal vast niet zo duur zijn, maar je moet wel die duurdere cpu, duurdere gpu, meer geheugen etc erbij tellen die je vervolgens nodig hebt om een normaal een spel op HD reso te kunnen spelen.
Waarom?
Wat als iemand nou besluit een klassieke 2D/3D-isometrische RTS te maken voor de Wii?
Zoiets is wel te spelen in SD-resoluties, maar niet fijn (weinig overzicht). Een HD-resolutie kan dan uitkomst bieden voor de mensen met een HDTV en toevoegen aan het spelplezier. En omdat de game toch niet belastend is grafisch is er verder ook niks aan de hand .

Het kan geen kwaad om developers meer mogelijkheden te bieden, en HD resoluties kun je meer mee dan alleen mooiere graphics neerzetten .
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:38:35 #281
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37955479
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
Wat weet jij daar nou van Capibar.
Ik heb ook zo' n gamecube, en alleen the windwaker was echt de moeite waard.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:43:10 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37955616
Onzin.

SSBM, Metroid, Fzero, Pikmin, Sunshine, Re4 en nog genoeg first en third party games die de moeite waard zijn/waren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37955632
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:38 schreef capibar het volgende:

[..]

Ik heb ook zo' n gamecube, en alleen the windwaker was echt de moeite waard.
*proest*

WW was echt een van de meest matige zelda games ooit....... TWW was aardig, mar zeker geen topgame.

er zijn veel betere titels op de Cube: F-Zero, Metroid Prime en nog meer (niet zeuren dat ik er maar 2 opgenoemd heb, vast wel andere mensen die er meer kunnen noemen)

edit: *spuit11
pi_37955677
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
- HD verhoogt de devcosts aanzienlijk
- HD verhoogt de devtijden
- HDtv's zijn nog steeds in de minderheid, en true HD tvs zijn bijna non-existent
- Nintendo kijkt naar kosten en baten van NU lanceren of volgende gen
- HD maakt de console iets duurder vanwege hogere hardwarevereisten
- HD bemoeilijkt oude catalogus games
- Japan is niet echt warm te krijgen voor HD
- Wii moest small, silent and affordable zijn
- HD development verreist andere engines, Nintendo wil wachten tot die engines tijdsefficienter worden
- voor Nintendo maakt t niet uit, met HD komt de nadruk nog meer te liggen op graphics en de vergelijking van de drie
- Nintendo kan soms heel vervelend zijn
- Miyamoto's tv is nog niet stuk en hoeft nog niet vervangen te worden
- Nintendo wil gewoon winst maken op de console
- Er is meer dan HD alleen
- DS was ook flink minder HDerig dan de PSP
- bedenk maar wat
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:46:13 #285
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37955703
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Onzin.

SSBM, Metroid, Fzero, Pikmin, Sunshine, Re4 en nog genoeg first en third party games die de moeite waard zijn/waren.
Metroid oke, sunshine oke, ssbm leuk voor feestjes, en daar blijft het dan ook echt bij.
pi_37955704
Btw, vandaag als 1e een pre-order gezet bij de lokale gamesboer (bart smit).

nja, ze namen nog geen pre-orders aan, maar mn gegevens achtergelaten, en ik zou bovenaan de pre-order lijst komen te staan
pi_37955735
Wow ik mis even een heel topic na 1 dag afwezigheid
pi_37955772
omg...
ben ik er 1 middag niet, en het hele topic ligt overhoop...



Mensen wat nog steeds denken dat je de WiiMote naar de TV moet wijzen verwijs ik naar deze site...

Kom op jongens, trek die kop is uit de grond...
pi_37955779
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:45 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

- HD verhoogt de devcosts aanzienlijk
- HD maakt de console iets duurder vanwege hogere hardwarevereisten
- Wii moest small, silent and affordable zijn
- Nintendo kan soms heel vervelend zijn
- Nintendo wil gewoon winst maken op de console
Dit zijn wel aardige redenen, maar Retuobak heeft toch wel een goed punt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_37955809
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef BroesWillems het volgende:
omg...
ben ik er 1 middag niet, en het hele topic ligt overhoop...



Mensen wat nog steeds denken dat je de WiiMote naar de TV moet wijzen verwijs ik naar deze site...

Kom op jongens, trek die kop is uit de grond...
Ja hey, mensen zeiden tegen mij dat dat een voordeel was, dat je ermee kunt wijzen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:50:37 #291
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37955831
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef capibar het volgende:

[..]

Metroid oke, sunshine oke, ssbm leuk voor feestjes, en daar blijft het dan ook echt bij.
Star Wars Rogue Squadron, Beyond good and Evil, Resident Evil 4, Mario Kart dd. Stuk voor stuk heerlijke games.

En over HD in de wii: daar wordt hij een heel stuk duurder van. Je hebt niet alleen de juiste uitgangen nodig, maar ook veel meer processing power. Dan kom je voor de Wii ook op 400 Euro, en dat is niet de strategy van Nintendo.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_37955919
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja hey, mensen zeiden tegen mij dat dat een voordeel was, dat je ermee kunt wijzen.
Jij wijst je muis ook altijd naar het scherm?
Je kunt hem richting de tv wijzen, net zoals in de RedSteel Trailer... je kun ook je arm op je been leggen en pols bewegen richting de muur.

Maarja, sommige mensen willen het gewoon niet weten...
pi_37955941
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Star Wars Rogue Squadron, Beyond good and Evil, Resident Evil 4, Mario Kart dd. Stuk voor stuk heerlijke games.

En over HD in de wii: daar wordt hij een heel stuk duurder van. Je hebt niet alleen de juiste uitgangen nodig, maar ook veel meer processing power. Dan kom je voor de Wii ook op 400 Euro, en dat is niet de strategy van Nintendo.
Je kan zoals Retuobak al zegt natuurlijk wat spetterende grafische effecten opofferen voor een hogere resolutie.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:54:03 #294
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37955959
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Star Wars Rogue Squadron, Beyond good and Evil, Resident Evil 4, Mario Kart dd. Stuk voor stuk heerlijke games.
nee.
pi_37956049
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef capibar het volgende:

[..]

nee.
dan verwijs ik je naar:
[XBOX 360] Deel 97: Met heel veel Ubergames
of
[PS3 Centraal] #33 Nu mét tiltsensors!

  donderdag 18 mei 2006 @ 16:56:21 #296
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37956050
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef BroesWillems het volgende:
omg...
ben ik er 1 middag niet, en het hele topic ligt overhoop...



Mensen wat nog steeds denken dat je de WiiMote naar de TV moet wijzen verwijs ik naar deze site...

Kom op jongens, trek die kop is uit de grond...
Waar moet je dan naar wijzen?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37956092
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Jij wijst je muis ook altijd naar het scherm?
Je kunt hem richting de tv wijzen, net zoals in de RedSteel Trailer... je kun ook je arm op je been leggen en pols bewegen richting de muur.

Maarja, sommige mensen willen het gewoon niet weten...
Mensen niet ik zeiden tegen mij probeerden mij ervan te overtuigen dat het een voordeel is dat je ermee naar het scherm kunt wijzen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_37956118
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Waar moet je dan naar wijzen?
Je hoeft niet te wijzen, je kan ook de Wii gewoon zo houden dat je in iedere hand een uiteinde hebt, en hem op die manier als stuurtje gebruiken, zie het filmpje van Excite truck.
pi_37956188
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:00 schreef EricG het volgende:

[..]

Je hoeft niet te wijzen, je kan ook de Wii gewoon zo houden dat je in iedere hand een uiteinde hebt, en hem op die manier als stuurtje gebruiken, zie het filmpje van Excite truck.
Vraag me af of dat een beetje fatsoenlijk gaat werken, zou wel leuk zijn.
Maar ja, ik race met controllers over het algemeen beter dan met stuurtjes.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:02:30 #300
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37956193
quote:
k.
pi_37956195
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef peristilius het volgende:

[..]

Je kan zoals Retuobak al zegt natuurlijk wat spetterende grafische effecten opofferen voor een hogere resolutie.
De vraag is: wil je dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')