dan moet je ook de wat moeilijke missies doen hequote:Op donderdag 18 mei 2006 15:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nintendo games zijn altijd zo simpel.
Omdat de Wii dan duur wordt en Nintendo bang is dat ze dan niet genoeg verkopen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
Waarom wel? En anders haal je ook ff een onderwerp op van een jaar geledenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
Ja hey, ik vond de N64 sucken, dan krijg je dat, ik heb tenminste wel een hoop Final Fantasies gespeeld.quote:
Als ze het niet hebben verkoopt dat geval minder.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat de Wii dan duur wordt en Nintendo bang is dat ze dan niet genoeg verkopen.
Serieus, de xbox kon 10 jaar geleden ofzo al 1080i weergeven, ik vind het vaag dat een console van een generatie verder dat niet kan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom wel? En anders haal je ook ff een onderwerp op van een jaar geleden
Zo te horen heb je inderdaad echt maar heel even gespeeld ja. Beetje last van een korte attention span?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die heb ik even gespeeld ja, maar vond het doodsaai.
Waar zijn de vijanden? Het was bijna alleen maar door eentonige gangetjes wandelen en deurtjes zien te openen (voor zover ik het gezien heb tenminste).
Ja en daar hebben ook gigantisch veel mensen gebruik van gemaakt bij de XBox. Voornamelijk een kleine hoeveelheid tech-heads die 'm op hun monitor hebben aansloten of die paar early adopters die een HD tv hadden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef capibar het volgende:
[..]
Als ze het niet hebben verkoopt dat geval minder.
[..]
Serieus, de xbox kon 10 jaar geleden ofzo al 1080i weergeven, ik vind het vaag dat een console van een generatie verder dat niet kan.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef capibar het volgende:
[..]
Als ze het niet hebben verkoopt dat geval minder.
[..]
Serieus, de xbox kon 10 jaar geleden ofzo al 1080i weergeven, ik vind het vaag dat een console van een generatie verder dat niet kan.
Dat is knap, de xbox is nog geen 6 jaar oudquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef capibar het volgende:
[..]
Als ze het niet hebben verkoopt dat geval minder.
[..]
Serieus, de xbox kon 10 jaar geleden ofzo al 1080i weergeven, ik vind het vaag dat een console van een generatie verder dat niet kan.
Als het toevoegen van HD-ondersteuning meer dan een paar euro zou kosten dan ben ik geschokt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]!!
Ja, laten we een console 150 euro duurder maken en hem 6 keer zo groot maken voor de 0,06 % van de bevolking die een HDTV heeft
Geloof me, tegen de tijd dat al die consoles lopen heeft een aanzienlijk deel wel hdtv hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
!!
Ja, laten we een console 150 euro duurder maken en hem 6 keer zo groot maken voor de 0,06 % van de bevolking die een HDTV heeft
Niet alles serieus nemenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:55 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is knap, de xbox is nog geen 6 jaar oud![]()
Je was me net voor, ik wilde net Jumping Flash opnoemen, maar niet als illustratie dat Mario64 niet revolutionair was, maar juist wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Jumping Flash was ook volledig 3den die was er al een jaar eerder dan Mario64.
Nee, ik heb last van het niet hebben van een GameCube.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:45 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Zo te horen heb je inderdaad echt maar heel even gespeeld ja. Beetje last van een korte attention span?
Nee, joh.quote:En ik heb toch echt meer spellen op m'n Gamecube aangeschaft dan op m'n XBox, dus spellen genoeg hoorLigt er denk ik maar net aan waar je interesses liggen qua genres.
Woordgebruik +9quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Je was me net voor, ik wilde net Jumping Flash opnoemen, maar niet als illustratie dat Mario64 niet revolutionair was, maar juist wel.
Ikzelf ga ook al 20 jaar mee in de industrie en Mario64 was het spel dat 3Dgaming as we know it gelanceerd heeft. Kijk, 3D visuals alleen is niet het criteria, anders zouden we nog terug kunnen gaan naar Starfox of verder terug. Het probleem was dat developers nog niet echt om konden gaan met 3D werelden en de daarbij behorende controls, physics en gameplay.
Toen kwam Mario64 en die veranderde alles. Die game is IMO nog steeds de blauwdruk wat 3D games heden ten dage tentoonspreiden. In die game had je voor het eerst het gevoel dat je je in een 3D wereld waande EN de gameplayelementen had die ons zo vertrouwd waren op 2D games. Het was het spel waarin ineens alles klikte en waarbij je WIST dat die game alles zou veranderen op 3D gebied. Jumping Flash heb ik ook gespeeld maar die game was enorm basic, platformjumpen was een crime en je had meer het gevoel dat je een soort Doomachtig spel speelde met polygonen als omgeving.
In Mario64 kon je zelf de camera bijstellen, kon je Mario onafhankelijk van die camera voortbewegen en had je echt het ruimtelijk gevoel. Damn, kan wel een boek schrijven over hoe geweldig die game was. 1 van de hoogtepunten in gaming en als 20jarig ervaringskundige zou jij dat ook wel moeten beamen lijkt me zo.
Needless to say, de Marioengine werd in rap tempo ontleed en gecopieerd door de concurrentie. Maar het heeft jaren geduurd voordat er echte concurrentie kwam, en dat zegt volgens mij al wel genoeg over het revolutioniare gehalte.
Ja kijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die heb ik even gespeeld ja, maar vond het doodsaai.
Waar zijn de vijanden? Het was bijna alleen maar door eentonige gangetjes wandelen en deurtjes zien te openen (voor zover ik het gezien heb tenminste).
De ondersteuning zal vast niet zo duur zijn, maar je moet wel die duurdere cpu, duurdere gpu, meer geheugen etc erbij tellen die je vervolgens nodig hebt om een normaal een spel op HD reso te kunnen spelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als het toevoegen van HD-ondersteuning meer dan een paar euro zou kosten dan ben ik geschokt.
Omdat het voor Nintendo hdtv te veel performance kost. Vergeet niet dat het een opgepoetste gamecube is. Voor next gen graphics verwijs ik u graag door naar ps3 en xbox360quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
Hey, dat kan als ik een Wii heb.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:21 schreef Hansch het volgende:
[..]
Ja kijk
Je moet het spelen en niet zomaar voor 3 minuutjes
Ja, die wii mote is wel leuk enzo, maar als de games niet drastisch beter worden dan op de cube heb je er ook niks aan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat het voor Nintendo hdtv te veel performance kost. Vergeet niet dat het een opgepoetste gamecube is. Voor next gen graphics verwijs ik u graag door naar ps3 en xbox360
Voor next gen gaming bent u hier wel aan het juiste adres
Mario was zeker een beter spel dan Jumping Flash, denk dat daar niemand over zal discusseren lol. Maar Mario64 is niet de overstap geweest van 2D naar 3D zoals iemand hier zei, want Jumping flash was wel degelijk helemaal 3D en je bewoog je zelf ook vrij rond in een 3D wereld. Dat mario64 dat alles later veel beter deed dan Jumping flash is een ander verhaal.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Toen kwam Mario64 en die veranderde alles. Die game is IMO nog steeds de blauwdruk wat 3D games heden ten dage tentoonspreiden. In die game had je voor het eerst het gevoel dat je je in een 3D wereld waande EN de gameplayelementen had die ons zo vertrouwd waren op 2D games. Het was het spel waarin ineens alles klikte en waarbij je WIST dat die game alles zou veranderen op 3D gebied. Jumping Flash heb ik ook gespeeld maar die game was enorm basic, platformjumpen was een crime en je had meer het gevoel dat je een soort Doomachtig spel speelde met polygonen als omgeving.
In Mario64 kon je zelf de camera bijstellen, kon je Mario onafhankelijk van die camera voortbewegen en had je echt het ruimtelijk gevoel. Damn, kan wel een boek schrijven over hoe geweldig die game was. 1 van de hoogtepunten in gaming en als 20jarig ervaringskundige zou jij dat ook wel moeten beamen lijkt me zo.
Waarom?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:23 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De ondersteuning zal vast niet zo duur zijn, maar je moet wel die duurdere cpu, duurdere gpu, meer geheugen etc erbij tellen die je vervolgens nodig hebt om een normaal een spel op HD reso te kunnen spelen.
Ik heb ook zo' n gamecube, en alleen the windwaker was echt de moeite waard.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
Wat weet jij daar nou van Capibar.
*proest*quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:38 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb ook zo' n gamecube, en alleen the windwaker was echt de moeite waard.
- HD verhoogt de devcosts aanzienlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
Metroid oke, sunshine oke, ssbm leuk voor feestjes, en daar blijft het dan ook echt bij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Onzin.
SSBM, Metroid, Fzero, Pikmin, Sunshine, Re4 en nog genoeg first en third party games die de moeite waard zijn/waren.
Dit zijn wel aardige redenen, maar Retuobak heeft toch wel een goed punt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
- HD verhoogt de devcosts aanzienlijk
- HD maakt de console iets duurder vanwege hogere hardwarevereisten
- Wii moest small, silent and affordable zijn
- Nintendo kan soms heel vervelend zijn
- Nintendo wil gewoon winst maken op de console
Ja hey, mensen zeiden tegen mij dat dat een voordeel was, dat je ermee kunt wijzen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef BroesWillems het volgende:
omg...
ben ik er 1 middag niet, en het hele topic ligt overhoop...
Mensen wat nog steeds denken dat je de WiiMote naar de TV moet wijzen verwijs ik naar deze site...
Kom op jongens, trek die kop is uit de grond...
Star Wars Rogue Squadron, Beyond good and Evil, Resident Evil 4, Mario Kart dd. Stuk voor stuk heerlijke games.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef capibar het volgende:
[..]
Metroid oke, sunshine oke, ssbm leuk voor feestjes, en daar blijft het dan ook echt bij.
Jij wijst je muis ook altijd naar het scherm?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja hey, mensen zeiden tegen mij dat dat een voordeel was, dat je ermee kunt wijzen.
Je kan zoals Retuobak al zegt natuurlijk wat spetterende grafische effecten opofferen voor een hogere resolutie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Star Wars Rogue Squadron, Beyond good and Evil, Resident Evil 4, Mario Kart dd. Stuk voor stuk heerlijke games.
En over HD in de wii: daar wordt hij een heel stuk duurder van. Je hebt niet alleen de juiste uitgangen nodig, maar ook veel meer processing power. Dan kom je voor de Wii ook op 400 Euro, en dat is niet de strategy van Nintendo.
nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Star Wars Rogue Squadron, Beyond good and Evil, Resident Evil 4, Mario Kart dd. Stuk voor stuk heerlijke games.
dan verwijs ik je naar:quote:
Waar moet je dan naar wijzen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef BroesWillems het volgende:
omg...
ben ik er 1 middag niet, en het hele topic ligt overhoop...
Mensen wat nog steeds denken dat je de WiiMote naar de TV moet wijzen verwijs ik naar deze site...
Kom op jongens, trek die kop is uit de grond...
Mensen niet ik zeiden tegen mij probeerden mij ervan te overtuigen dat het een voordeel is dat je ermee naar het scherm kunt wijzen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jij wijst je muis ook altijd naar het scherm?
Je kunt hem richting de tv wijzen, net zoals in de RedSteel Trailer... je kun ook je arm op je been leggen en pols bewegen richting de muur.
Maarja, sommige mensen willen het gewoon niet weten...
Je hoeft niet te wijzen, je kan ook de Wii gewoon zo houden dat je in iedere hand een uiteinde hebt, en hem op die manier als stuurtje gebruiken, zie het filmpje van Excite truck.quote:
Vraag me af of dat een beetje fatsoenlijk gaat werken, zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:00 schreef EricG het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wijzen, je kan ook de Wii gewoon zo houden dat je in iedere hand een uiteinde hebt, en hem op die manier als stuurtje gebruiken, zie het filmpje van Excite truck.![]()
k.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan verwijs ik je naar:
[XBOX 360] Deel 97: Met heel veel Ubergames
of
[PS3 Centraal] #33 Nu mét tiltsensors!
![]()
De vraag is: wil je dat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan zoals Retuobak al zegt natuurlijk wat spetterende grafische effecten opofferen voor een hogere resolutie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |