abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:17:23 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37954748
Jumping Flash was toch met dat konijn? Die heb ik ook nog gespeeld volgens mij
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37954868
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Water temple
enige stuk waar ik een walkthrough voor gepakt heb

(en stiekum de spirit temple ook )
pi_37954916
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:37 schreef peristilius het volgende:

[..]

Die heb ik even gespeeld ja, maar vond het doodsaai.
Waar zijn de vijanden? Het was bijna alleen maar door eentonige gangetjes wandelen en deurtjes zien te openen (voor zover ik het gezien heb tenminste ).
Ja kijk

Je moet het spelen en niet zomaar voor 3 minuutjes
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_37954981
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Als het toevoegen van HD-ondersteuning meer dan een paar euro zou kosten dan ben ik geschokt.
De ondersteuning zal vast niet zo duur zijn, maar je moet wel die duurdere cpu, duurdere gpu, meer geheugen etc erbij tellen die je vervolgens nodig hebt om een normaal een spel op HD reso te kunnen spelen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_37955004
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
Omdat het voor Nintendo hdtv te veel performance kost. Vergeet niet dat het een opgepoetste gamecube is. Voor next gen graphics verwijs ik u graag door naar ps3 en xbox360
Voor next gen gaming bent u hier wel aan het juiste adres
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_37955051
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:21 schreef Hansch het volgende:

[..]

Ja kijk

Je moet het spelen en niet zomaar voor 3 minuutjes
Hey, dat kan als ik een Wii heb.
Maar ja, we hebben dus al 2 games.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:32:44 #277
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37955282
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Omdat het voor Nintendo hdtv te veel performance kost. Vergeet niet dat het een opgepoetste gamecube is. Voor next gen graphics verwijs ik u graag door naar ps3 en xbox360
Voor next gen gaming bent u hier wel aan het juiste adres
Ja, die wii mote is wel leuk enzo, maar als de games niet drastisch beter worden dan op de cube heb je er ook niks aan.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:35:12 #278
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37955367
Wat weet jij daar nou van Capibar.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:35:32 #279
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37955381
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:59 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Toen kwam Mario64 en die veranderde alles. Die game is IMO nog steeds de blauwdruk wat 3D games heden ten dage tentoonspreiden. In die game had je voor het eerst het gevoel dat je je in een 3D wereld waande EN de gameplayelementen had die ons zo vertrouwd waren op 2D games. Het was het spel waarin ineens alles klikte en waarbij je WIST dat die game alles zou veranderen op 3D gebied. Jumping Flash heb ik ook gespeeld maar die game was enorm basic, platformjumpen was een crime en je had meer het gevoel dat je een soort Doomachtig spel speelde met polygonen als omgeving.

In Mario64 kon je zelf de camera bijstellen, kon je Mario onafhankelijk van die camera voortbewegen en had je echt het ruimtelijk gevoel. Damn, kan wel een boek schrijven over hoe geweldig die game was. 1 van de hoogtepunten in gaming en als 20jarig ervaringskundige zou jij dat ook wel moeten beamen lijkt me zo.
Mario was zeker een beter spel dan Jumping Flash, denk dat daar niemand over zal discusseren lol. Maar Mario64 is niet de overstap geweest van 2D naar 3D zoals iemand hier zei, want Jumping flash was wel degelijk helemaal 3D en je bewoog je zelf ook vrij rond in een 3D wereld. Dat mario64 dat alles later veel beter deed dan Jumping flash is een ander verhaal.

Het hangt er verder ook een beetje af hoe je tegen echt 3D aankijkt. Want spellen zoals Virtua Fighter, Toshinden, Destruction Derby waren ook allemaal games die echte 3D engines hadden en waar je vrij in kon bewegen, het waren alleen geen platform games. Maar zeggen dat Nintendo is gestart met 3D games is niet waar. En ik denk dat Tomb Raider, die bijna tegelijk uitkwam met mario64, net zoveel invloed heeft gehad op 3D games als Mario64

En ik moet helaas zeggen dat Mario64 niet een van mijn gaming hoogtepunten was. Ik had en heb niet veel met mario(hoewel ik het op de SNES en tof spel vond), en de N64 vond ik echt niks dus die heb ik ook niet lang gehad.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37955448
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:23 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

De ondersteuning zal vast niet zo duur zijn, maar je moet wel die duurdere cpu, duurdere gpu, meer geheugen etc erbij tellen die je vervolgens nodig hebt om een normaal een spel op HD reso te kunnen spelen.
Waarom?
Wat als iemand nou besluit een klassieke 2D/3D-isometrische RTS te maken voor de Wii?
Zoiets is wel te spelen in SD-resoluties, maar niet fijn (weinig overzicht). Een HD-resolutie kan dan uitkomst bieden voor de mensen met een HDTV en toevoegen aan het spelplezier. En omdat de game toch niet belastend is grafisch is er verder ook niks aan de hand .

Het kan geen kwaad om developers meer mogelijkheden te bieden, en HD resoluties kun je meer mee dan alleen mooiere graphics neerzetten .
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:38:35 #281
67128 capibar
pi_37955479
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
Wat weet jij daar nou van Capibar.
Ik heb ook zo' n gamecube, en alleen the windwaker was echt de moeite waard.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:43:10 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37955616
Onzin.

SSBM, Metroid, Fzero, Pikmin, Sunshine, Re4 en nog genoeg first en third party games die de moeite waard zijn/waren.
pi_37955632
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:38 schreef capibar het volgende:

[..]

Ik heb ook zo' n gamecube, en alleen the windwaker was echt de moeite waard.
*proest*

WW was echt een van de meest matige zelda games ooit....... TWW was aardig, mar zeker geen topgame.

er zijn veel betere titels op de Cube: F-Zero, Metroid Prime en nog meer (niet zeuren dat ik er maar 2 opgenoemd heb, vast wel andere mensen die er meer kunnen noemen)

edit: *spuit11
pi_37955677
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef capibar het volgende:
Nee, ik meen het, kan iemand mij vertellen waarom de wii niet in HD is?
- HD verhoogt de devcosts aanzienlijk
- HD verhoogt de devtijden
- HDtv's zijn nog steeds in de minderheid, en true HD tvs zijn bijna non-existent
- Nintendo kijkt naar kosten en baten van NU lanceren of volgende gen
- HD maakt de console iets duurder vanwege hogere hardwarevereisten
- HD bemoeilijkt oude catalogus games
- Japan is niet echt warm te krijgen voor HD
- Wii moest small, silent and affordable zijn
- HD development verreist andere engines, Nintendo wil wachten tot die engines tijdsefficienter worden
- voor Nintendo maakt t niet uit, met HD komt de nadruk nog meer te liggen op graphics en de vergelijking van de drie
- Nintendo kan soms heel vervelend zijn
- Miyamoto's tv is nog niet stuk en hoeft nog niet vervangen te worden
- Nintendo wil gewoon winst maken op de console
- Er is meer dan HD alleen
- DS was ook flink minder HDerig dan de PSP
- bedenk maar wat
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:46:13 #285
67128 capibar
pi_37955703
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Onzin.

SSBM, Metroid, Fzero, Pikmin, Sunshine, Re4 en nog genoeg first en third party games die de moeite waard zijn/waren.
Metroid oke, sunshine oke, ssbm leuk voor feestjes, en daar blijft het dan ook echt bij.
pi_37955704
Btw, vandaag als 1e een pre-order gezet bij de lokale gamesboer (bart smit).

nja, ze namen nog geen pre-orders aan, maar mn gegevens achtergelaten, en ik zou bovenaan de pre-order lijst komen te staan
pi_37955735
Wow ik mis even een heel topic na 1 dag afwezigheid
pi_37955772
omg...
ben ik er 1 middag niet, en het hele topic ligt overhoop...

Mensen wat nog steeds denken dat je de WiiMote naar de TV moet wijzen verwijs ik naar deze site...

Kom op jongens, trek die kop is uit de grond...
pi_37955779
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:45 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

- HD verhoogt de devcosts aanzienlijk
- HD maakt de console iets duurder vanwege hogere hardwarevereisten
- Wii moest small, silent and affordable zijn
- Nintendo kan soms heel vervelend zijn
- Nintendo wil gewoon winst maken op de console
Dit zijn wel aardige redenen, maar Retuobak heeft toch wel een goed punt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_37955809
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef BroesWillems het volgende:
omg...

Mensen wat nog steeds denken dat je de WiiMote naar de TV moet wijzen verwijs ik naar deze site...

Ja hey, mensen zeiden tegen mij dat dat een voordeel was, dat je ermee kunt wijzen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:50:37 #291
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37955831
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef capibar het volgende:

[..]

Metroid oke, sunshine oke, ssbm leuk voor feestjes, en daar blijft het dan ook echt bij.
Star Wars Rogue Squadron, Beyond good and Evil, Resident Evil 4, Mario Kart dd. Stuk voor stuk heerlijke games.

En over HD in de wii: daar wordt hij een heel stuk duurder van. Je hebt niet alleen de juiste uitgangen nodig, maar ook veel meer processing power. Dan kom je voor de Wii ook op 400 Euro, en dat is niet de strategy van Nintendo.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_37955919
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja hey, mensen zeiden tegen mij dat dat een voordeel was, dat je ermee kunt wijzen.
Jij wijst je muis ook altijd naar het scherm?
Je kunt hem richting de tv wijzen, net zoals in de RedSteel Trailer... je kun ook je arm op je been leggen en pols bewegen richting de muur.

Maarja, sommige mensen willen het gewoon niet weten...
pi_37955941
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Star Wars Rogue Squadron, Beyond good and Evil, Resident Evil 4, Mario Kart dd. Stuk voor stuk heerlijke games.

En over HD in de wii: daar wordt hij een heel stuk duurder van. Je hebt niet alleen de juiste uitgangen nodig, maar ook veel meer processing power. Dan kom je voor de Wii ook op 400 Euro, en dat is niet de strategy van Nintendo.
Je kan zoals Retuobak al zegt natuurlijk wat spetterende grafische effecten opofferen voor een hogere resolutie.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:54:03 #294
67128 capibar
pi_37955959
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:50 schreef Cheiron het volgende:

[..]

nee.
pi_37956049
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef capibar het volgende:

[..]

nee.
dan verwijs ik je naar:
[XBOX 360] Deel 97: Met heel veel Ubergames
of
[PS3 Centraal] #33 Nu mét tiltsensors!

donderdag 18 mei 2006 @ 16:56:21 #296
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37956050
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef BroesWillems het volgende:
omg...

Waar moet je dan naar wijzen?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37956092
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:53 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Jij wijst je muis ook altijd naar het scherm?
Je kunt hem richting de tv wijzen, net zoals in de RedSteel Trailer... je kun ook je arm op je been leggen en pols bewegen richting de muur.

Maarja, sommige mensen willen het gewoon niet weten...
Mensen niet ik zeiden tegen mij probeerden mij ervan te overtuigen dat het een voordeel is dat je ermee naar het scherm kunt wijzen.
pi_37956118
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:56 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Waar moet je dan naar wijzen?
Je hoeft niet te wijzen, je kan ook de Wii gewoon zo houden dat je in iedere hand een uiteinde hebt, en hem op die manier als stuurtje gebruiken, zie het filmpje van Excite truck.
pi_37956188
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:00 schreef EricG het volgende:

[..]

Je hoeft niet te wijzen, je kan ook de Wii gewoon zo houden dat je in iedere hand een uiteinde hebt, en hem op die manier als stuurtje gebruiken, zie het filmpje van Excite truck.
Vraag me af of dat een beetje fatsoenlijk gaat werken, zou wel leuk zijn.
Maar ja, ik race met controllers over het algemeen beter dan met stuurtjes.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:02:30 #300
67128 capibar
pi_37956193
quote:
k.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')