Als Davids terugkomt, is de kans veel groter dat Lindenbergh op de bank/tribune zit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik snap niet waarom men Davids zo graag terug ziet komen, ik vind hem echt over-the-hil.
Met risico dat ik later ooit knoerthard met deze uitspraak om mijn oren wordt gemept...
Daar heb je gelijk in. Totdat Lindenbergh linksback komt te staan, ben je nog niet van hem af. Doet ie in ieder geval minder schade.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Davids terugkomt, is de kans veel groter dat Lindenbergh op de bank/tribune zit.
Da's dus een groot voordeel.
Was het niet gewoon Harmen Siezen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik had trouwens echt een kut droom... Lippi zou coach worden van Ajax....
quote:18/5/2006 - Investeerders wilden 11-jarige Jean Carlos Chera naar Ajax of PSV halen [update]
(Gepost door RvN)
Volgens Braziliaanse media hebben Nederlandse investeerders vorige week een poging gedaan om de 11-jarige Jean Carlos Chera naar Nederland te halen. Ze zouden hem hebben willen stallen bij Ajax of PSV. Zijn familie was werk in Nederland in het vooruitzicht gesteld. De ouders kozen er echter voor om hem bij Santos te laten blijven. Op zijn negende trok Chera al de aandacht van manchester United en Real Madrid. Daar was destijds al veel te doen over geweest in media wereldwijd.
[update] Eerder circuleerde er al eens een filmpje met goals en acties van dit jongetje op internet. De meeste van die goals maakte hij toen hij naar we mogen aannemen nog maar 9 jaar was, hoewel de tijdsaanduiding in beeld niet altijd klopt. Het filmpje is hier te zien. Een langere versie van de goals, met enkele nieuwe beelden en interviews met het jongetje, is hier te zien.
Als je het zo bekijkt zou je ook kunnen zeggen dat hij bij Sparta het slechtste spelersmateriaal in handen kreeg wat er denkbaar is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben nog nooit onder de indruk geweest van Frank Rijkaard en ik verkondig dan ook (in mijn ogen) geen papegaaienpraat, daar heb ik juist een verschrikkelijke hekel aan. Frank Rijkaard had bij Oranje het geluk om te werken met één van de beste generaties op hun hoogtepunt en hetzelfde geldt voor zijn successen bij Barça. Bij Sparta heeft hij aangetoond helemaal niet zo’n geweldige trainer/coach te zijn, hij is nog altijd de enige in de clubhistorie die is gedegradeerd naar de eerste divisie. Toen Edgar Davids een contract tekende bij Internazionale gaf hij al aan dat wat hem betreft Henk ten Cate de man was achter het succes van Barça en niet Frank Rijkaard, voor de buitenwereld is Frank Rijkaard de succesvolle trainer/coach van Barça, maar voor mij is dat Henk ten Cate. Frank Rijkaard heeft nu in Catalonië het geluk dat hij samenwerkt met wereldspelers als Ronaldinho, Eto'o, Deco, Puyol en Xavi. Trainer/coaches als Co Adriaanse presteren ook met middelmatige spelers, doordat ze een geweldig team bouwen, maar bij Frank Rijkaard moet echt alles perfect geregeld zijn, voordat hij iets presteert.
Ik krijg er ook braakneigingen van, maar als zo'n knuppeltje naar PSV verhuist, daar de sterren van de hemel speelt en de nieuwe Ronaldo of Messi (hoewel die laatste er natuurlijk nog LANG niet is) blijkt te zijn, dan begin ik toch te denken dat het ondanks morele bezwaren misschien wel een verstandige zet zou zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hopelijk doet Ajax hier niet aan mee.
![]()
wat moeten zijn teamgenootjes weinig plezier hebbenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:05 schreef jna het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3305475400210934506&q=Jean+Carlos+Chera
De lange versie
Of zijn tegenstanders en teamgenoten zijn gewoon ongelofelijk slechtquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:02 schreef jna het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar dat joch kan wel voetballen![]()
Goh, daar kom ik al bij in de buurtquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:14 schreef Pritt het volgende:
Die kleine is in iedergeval beter dan Boukhari.
meer aan ronaldinho, hij maakt iig dezelfde bewegingen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:08 schreef jna het volgende:
Hij doet me wel een beetje aan Bergkamp denken.
Dan nog niet. Kinderhandel gaat mij net iets te ver....quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik krijg er ook braakneigingen van, maar als zo'n knuppeltje naar PSV verhuist, daar de sterren van de hemel speelt en de nieuwe Ronaldo of Messi (hoewel die laatste er natuurlijk nog LANG niet is) blijkt te zijn, dan begin ik toch te denken dat het ondanks morele bezwaren misschien wel een verstandige zet zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |