abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:55:06 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37942286
Ik denk Pele als coach, met Cruijff als zijn assistent.

En verder komen gewoon de hele top 20 van de beste spelers van het WK .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:56:20 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37942323
Hoop toch echt dat Frank Rijkaard, wanneer hij komende zomer stopt bij Barça, niet met Henk ten Cate meekomt naar Ajax. Henk ten Cate verdient een eerlijke kans op eigen benen en daarbij schat ik hem hoger in dan Frank Rijkaard, die alléén voor de buitenwereld trainer/coach is van de CL-winnaar.

Wanneer ik verantwoordelijk zou zijn voor het aankoop-beleid van Ajax, zou ik niet Steven Defour maar Denny Landzaat halen, aangezien deze er meteen staat. Verder (natuurlijk) Edgar Davids, Andy v/d Meyde en Dwight Tiendalli. Volgend jaar wordt ons jaar, zoals het eigenlijk altijd hoort te zijn, de hegemonie van PSV duurt mij te lang.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37942361
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Das ook een manier van pesten Dirk.... Kost je alleen klauwen met geld om alle spelers welke ajax wil hebben op te kopen...
[..]

[..]
Was eigenlijk ook het eerste wat ik dacht.
Ik kon een kleine glimlach met niet onderdrukken.

Geen blije glimlach, maar een glimlach om de stuiptrekkingen van meneer Scheringa.
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:58:21 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37942366
quote:
Volgend jaar wordt ons jaar, zoals het eigenlijk altijd hoort te zijn, de hegemonie van PSV duurt mij te lang.
Dan moeten ze bij Ajax maar eens net als bij Psv de JUISTE beslissingen nemen, en NORMAAL met mensen omgaan. En een GOEIE medische staf aanstellen.

Ajax verkloot het jaar in jaar uit zelf hoor... Psv is gewoon veel stabieler.
Get woke, go broke!
pi_37942431
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan moeten ze bij Ajax maar eens net als bij Psv de JUISTE beslissingen nemen, en NORMAAL met mensen omgaan. En een GOEIE medische staf aanstellen.

Ajax verkloot het jaar in jaar uit zelf hoor... Psv is gewoon veel stabieler.

Ik kan me ook niet voorstellen dat Ten Cate liever als assistent bij Ajax zit dan als eindverantwoordelijke bij PSV. Oké, Ajax heeft meer uitsraling, maar zoveel meer,
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:11:57 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37942637
Ten Cate zal toch ook gewoon hoofdtrainer worden?
Get woke, go broke!
pi_37942758
Rijkaard gaat niet naar Ajax als hoofdtrainer hoor.

Denk dat Ten Cate het gewoon allemaal lekker zelf gaat doen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:17:51 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37942780
Wanneer Frank Rijkaard echt een sabbatical year besluit te nemen, is dat een hele verstandige keuze! Dit jaar valt toch niet te evenaren en dus kan je beter op je hoogtepunt stoppen, dan blijven de socio's van Barça je ook altijd met veel respect herinneren.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37942877
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer Frank Rijkaard echt een sabbatical year besluit te nemen, is dat een hele verstandige keuze! Dit jaar valt toch niet te evenaren en dus kan je beter op je hoogtepunt stoppen, dan blijven de socio's van Barça je ook altijd met veel respect herinneren.
Ancelotti wordt zeer nadrukkelijk genoemd als trainer van Real, Capello bij Inter. Er komt dus plek vrij bij Juve (waar Rijkaard nooit heen zal gaan, zeker niet na degradatie) en bij.... Milan.
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:22:38 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37942879
Rijkaard zal wel gek zijn om NU naar Ajax te komen. Ben je net ZO succesvol......

Als hij met Ajax geen kampioen wordt en halve finale CL zou halen zou hij al mislukt zijn .
Get woke, go broke!
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:27:13 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37942980
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ancelotti wordt zeer nadrukkelijk genoemd als trainer van Real, Capello bij Inter. Er komt dus plek vrij bij Juve (waar Rijkaard nooit heen zal gaan, zeker niet na degradatie) en bij.... Milan.
Persoonlijk verwacht ik dat Roberto Donadoni (ex-Livorno) de kans krijgt bij AC Milan en als dat niet gaat werken, Frank Rijkaard hem opvolgt tijdens of na dit seizoen. Na het EK van 2000 nam Frank Rijkaard ook een sabbatical year en kwam sterker terug dan ooit, dus waarom niet?
pi_37943978
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:59 schreef Badabingea het volgende:
Daniel de ridder moet terugkomen.
Asjeblieft niet zeg. Gisteren met Jong Oranje was het weer huilen met de pet op. Die jongen kan gewoon geen fatsoenlijke voorzet geven.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:04:58 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37944057
Ik was ook niet echt onder de indruk van de Ridder gisteren. Maar ook niet echt van KJH .
Get woke, go broke!
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:05:15 #114
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37944065
De enige ex-Ajacieden die ik nog terug wil zien zijn Davids, VdV en Chivu. Voorderest mogen ze wmb wegblijven. Anders blijf je bezig met spelers terughalen.
pi_37944564
quote:
Galásek naar FC Nürnberg
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Tomas Galásek (33) zet zijn loopbaan voort in de Bundesliga. De Ajacied, die voor één jaar kon bijtekenen in de Amsterdam ArenA, maar transfervrij besloot te vertrekken, zet zijn handtekening onder een tweejarig contract bij FC Nürnberg.
De Tsjech, die volgende maand actief is op het WK, speelde eerder voor Willem II en kwam de laatste zes seizoenen uit voor Ajax. In totaal speelde hij daar 158 competitieduels. Na de bekerfinale tegen PSV mocht Gálasek zijn eerste hoofdprijs als aanvoerder van de Amsterdammers in ontvangst nemen.
pi_37944613
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:19 schreef Jasza het volgende:

[..]
Tja. Opvallende keuze voor zo'n grauwe duitse middenmoter. Maargoed, ik wens 'm alle succes!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:22:58 #117
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37944679
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:21 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Tja. Opvallende keuze voor zo'n grauwe duitse middenmoter. Maargoed, ik wens 'm alle succes!
Ik vind het juist wel bij hem passen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:23:20 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37944692
het ga je goed Tomas .
Get woke, go broke!
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:25:13 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37944762
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:19 schreef Jasza het volgende:

[..]
quote:
Galásek vertrekt gefrustreerd

Tomás Galásek vertrekt deze zomer na zes seizoenen transfervrij bij Ajax. De aanvoerder en Tsjechisch international laat in een interview met Sportweek weten toch teleurgesteld te zijn in de club. Galásek is van mening dat hij nooit het respect en vertrouwen heeft gekregen wat hij eigenlijk verdiende.

"Ik heb nooit het gevoel gekregen dat ik de echte aanvoerder van Ajax was. Ik ben altijd anders benaderd. Onder de supporters word ik wel gewaardeerd, maar ik ben nooit uitgegroeid tot een populaire speler. Toen ik op de bank zat, werd mijn naam niet gescandeerd."

"Het eerste jaar bij Ajax, het seizoen 2000-2001, heb ik heel goed gepresteerd, 33 wedstrijden gespeeld en acht doelpunten gemaakt. Misschien was dat zelfs wel mijn beste jaar, maar niemand interesseerde zich voor mij. Omdat ik het vriendje van Co was, het vriendje van de trainer. Co liet soms ook duidelijk blijken dat ik zijn favoriete speler was. Daar was ik niet altijd even blij mee."

"Ik werd aan het begin van het seizoen aan de kant geschoven en niemand die het voor me opnam. Ook geen journalist. Na al die jaren had ik op iets meer steun gerekend. De club toonde weinig respect voor iemand die zes jaar goed heeft gepresteerd. Ik wilde op m'n juiste waarde worden geschat en dat is niet gebeurd. Ik dacht echt dat ik een gewaardeerde kracht was en kwam bedrogen uit."

"In Nederland praten ze alleen maar over ervaring, maar ze doen er niks mee. Het was alsof ik een mes in m'n rug kreeg. Ik ben teleurgesteld, maar opgelucht dat ik volgend seizoen niet meer voor Ajax speel. Ik vertrek met gemengde gevoelens," aldus Galásek.
pi_37944812
quote:
Ik heb nooit het gevoel gekregen dat ik de echte aanvoerder van Ajax was
Nee Tomas, dat was natuurlijk de schuld van de supporters!
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:44:39 #121
148059 Pritt
Atheïst
pi_37945460
Leuk al die nieuwe transfers, maar ik wil liever een nieuwe medische staf.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:45:01 #122
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_37945477
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nee Tomas, dat was natuurlijk de schuld van de supporters!
Lezen....... Hij geeft, in de volgende zin zelfs, aan dat het niet aan de supporters ligt....

Wat ik wel vreemd vind is dat Tomas in het begin juist zelf aangaf liever geen aanvoerder te willen zijn.

Wel een tegenstrijdig bericht trouwens vergeleken met eerdere berichten.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_37945514
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef BoNi het volgende:

[..]

Lezen....... Hij geeft in de, volgende zin zelfs, aan dat het niet aan de supporters ligt....
Beetje dubbelzinnig anders, hoe hij het verwoord.
quote:
Onder de supporters word ik wel gewaardeerd, maar ik ben nooit uitgegroeid tot een populaire speler. Toen ik op de bank zat, werd mijn naam niet gescandeerd
Wel gewaardeerd, maar nooit echt gewaardeerd ...
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:46:19 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37945521
Als je al begint te mekkeren dat je geen aanvoerder wilt zijn, dan is het natuurlijk vrij logisch dat je niet als aanvoerder wordt beschouwd.

Maar vooruit:

GAAAAAAA-LAAAAAAA-SEKKKK

OOOOOOOOOH-OOOOHH

GAAAAA-LAAAAAAA-SEKKKKKK

OOOH-OOOH-OOOH-OH
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:50:45 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37945693
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:46 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Beetje dubbelzinnig anders, hoe hij het verwoord.
[..]

Wel gewaardeerd, maar nooit echt gewaardeerd ...
Je kan toch wel waardering hebben voor iemand, maar hem niet aanbidden? KJH is bijvoorbeeld populair en Markus Rosenberg gewaardeerd, maar dat is voor iedereen persoonlijk anders.
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:53:11 #126
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37945775
Ik vind trouwens dat het een beetje onterecht is om alle Barcelona credits nu aan Ten Cate te geven (o.a. MONTANA). Dat is heel erg simpel natuurlijk. Je roept het al een tijd, dat weet ik, maar het is wel erge papegaaienpraat. Het is echt niet zo dat Rijkaard binnen limonade zit te drinken terwijl Ten Cate iedereen daar beter maakt en de tactiek bepaalt, en wanneer Rijkaard dan eens een kijkje komt nemen, Henk zijn handje vast houdt.

Henk Ten Cate is een zeer belangrijke assistent, maar zeer zeker niet het grote publieke geheim achter het succes van Rijkaard.
pi_37945919
'De Boer wordt assistent van Ten Cate'
Donderdag 18 mei, door SV, Amsterdam, 08.53u GMT+01.00, AS

Frank de Boer is de grootste kandidaat om assistent trainer te worden van Henk ten Cate. Dit heeft Ajax Showtime (AS) vernomen uit betrouwbare bronnen rondom Ajax.

De Boer is vorige week al in gesprek geweest met Ajax om volgend seizoen tot de technische staf van Ajax toe te treden. Momenteel is hij aangewezen als de trainer van Ajax C1. De Boer landde vorige week op Schiphol na een lange periode in Qatar te zijn geweest.

Aanstaande zaterdag maakt FC Barcelona bekend dat Henk ten Cate vertrekt. Eerder vielen de namen van Aron Winter, Robert Maaskant en Michael Laudrup als assistenten, maar Winter gaat bij Jong Ajax aan de slag. De Boer is voor zover bekend de grootste kandidaat.

Maaskant zal overigens voor een vergoeding van 50.000 euro overgenomen moeten worden van RBC. Dit meldde de Voetbal International in haar wekelijkse uitgave.
Haleloeja
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:59:16 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37945981
50.000 euro, nou nou, poeh poeh .
Get woke, go broke!
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:01:49 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37946073
Maaskant en De Boer, lijken me prima Nu Ronald nog even weghalen uit Qatar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 mei 2006 @ 12:04:59 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37946177
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef HeatWave het volgende:
voor RBC is dat erg veel hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:05:12 #131
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37946187
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Kun je een mooie auto voor krijgen
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:06:13 #132
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37946219
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:01 schreef twi het volgende:
Maaskant en De Boer, lijken me prima Nu Ronald nog even weghalen uit Qatar
"Ja uuuuhhhh Urby nu ehh ren je dus fftjes naar dat pionnetje hè ehhhhh"
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:08:05 #133
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_37946277
Henk en Frank als duo
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:08:27 #134
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37946289
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:08 schreef DeTolk het volgende:
Henk en Frank als duo
Krijgen we toch nog een Frank
pi_37946343
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:57 schreef Gelderland het volgende:
'De Boer wordt assistent van Ten Cate'
Donderdag 18 mei, door SV, Amsterdam, 08.53u GMT+01.00, AS

Frank de Boer is de grootste kandidaat om assistent trainer te worden van Henk ten Cate. Dit heeft Ajax Showtime (AS) vernomen uit betrouwbare bronnen rondom Ajax.

De Boer is vorige week al in gesprek geweest met Ajax om volgend seizoen tot de technische staf van Ajax toe te treden. Momenteel is hij aangewezen als de trainer van Ajax C1. De Boer landde vorige week op Schiphol na een lange periode in Qatar te zijn geweest.

Aanstaande zaterdag maakt FC Barcelona bekend dat Henk ten Cate vertrekt. Eerder vielen de namen van Aron Winter, Robert Maaskant en Michael Laudrup als assistenten, maar Winter gaat bij Jong Ajax aan de slag. De Boer is voor zover bekend de grootste kandidaat.

Maaskant zal overigens voor een vergoeding van 50.000 euro overgenomen moeten worden van RBC. Dit meldde de Voetbal International in haar wekelijkse uitgave.
Ha! Mijn voorspelling komt uit
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:10:28 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37946370
De Boer kan ik wel mee leven hoor .
Get woke, go broke!
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:19:21 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37946665
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:53 schreef twi het volgende:
Ik vind trouwens dat het een beetje onterecht is om alle Barcelona credits nu aan Ten Cate te geven (o.a. MONTANA). Dat is heel erg simpel natuurlijk. Je roept het al een tijd, dat weet ik, maar het is wel erge papegaaienpraat. Het is echt niet zo dat Rijkaard binnen limonade zit te drinken terwijl Ten Cate iedereen daar beter maakt en de tactiek bepaalt, en wanneer Rijkaard dan eens een kijkje komt nemen, Henk zijn handje vast houdt.

Henk Ten Cate is een zeer belangrijke assistent, maar zeer zeker niet het grote publieke geheim achter het succes van Rijkaard.
Ben nog nooit onder de indruk geweest van Frank Rijkaard en ik verkondig dan ook (in mijn ogen) geen papegaaienpraat, daar heb ik juist een verschrikkelijke hekel aan. Frank Rijkaard had bij Oranje het geluk om te werken met één van de beste generaties op hun hoogtepunt en hetzelfde geldt voor zijn successen bij Barça. Bij Sparta heeft hij aangetoond helemaal niet zo’n geweldige trainer/coach te zijn, hij is nog altijd de enige in de clubhistorie die is gedegradeerd naar de eerste divisie. Toen Edgar Davids een contract tekende bij Internazionale gaf hij al aan dat wat hem betreft Henk ten Cate de man was achter het succes van Barça en niet Frank Rijkaard, voor de buitenwereld is Frank Rijkaard de succesvolle trainer/coach van Barça, maar voor mij is dat Henk ten Cate. Frank Rijkaard heeft nu in Catalonië het geluk dat hij samenwerkt met wereldspelers als Ronaldinho, Eto'o, Deco, Puyol en Xavi. Trainer/coaches als Co Adriaanse presteren ook met middelmatige spelers, doordat ze een geweldig team bouwen, maar bij Frank Rijkaard moet echt alles perfect geregeld zijn, voordat hij iets presteert.
pi_37946838
mooiste zou zijn:

hoofdcoach: Henk ten Cate
Assistenten: Laudrup én Frank de boer

Haleloeja
pi_37946965
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben nog nooit onder de indruk geweest van Frank Rijkaard en ik verkondig dan ook (in mijn ogen) geen papegaaienpraat, daar heb ik juist een verschrikkelijke hekel aan. Frank Rijkaard had bij Oranje het geluk om te werken met één van de beste generaties op hun hoogtepunt en hetzelfde geldt voor zijn successen bij Barça. Bij Sparta heeft hij aangetoond helemaal niet zo’n geweldige trainer/coach te zijn, hij is nog altijd de enige in de clubhistorie die is gedegradeerd naar de eerste divisie. Toen Edgar Davids een contract tekende bij Internazionale gaf hij al aan dat wat hem betreft Henk ten Cate de man was achter het succes van Barça en niet Frank Rijkaard, voor de buitenwereld is Frank Rijkaard de succesvolle trainer/coach van Barça, maar voor mij is dat Henk ten Cate. Frank Rijkaard heeft nu in Catalonië het geluk dat hij samenwerkt met wereldspelers als Ronaldinho, Eto'o, Deco, Puyol en Xavi. Trainer/coaches als Co Adriaanse presteren ook met middelmatige spelers, doordat ze een geweldig team bouwen, maar bij Frank Rijkaard moet echt alles perfect geregeld zijn, voordat hij iets presteert.
Ten 1e kan je niet oordelen wie wat doet, je weet niet h oe 't op de trainingen en in de kleedkamer gaat....

ten 2e... er zijn genoeg coaches die een 'dream-team' hebben.... en er zijn genoeg coaches die daar nog niets van maken! Dus de credits moeten zeker ook naar Rijkaard!! Die heeft dit team staan en je wint niet voor niets 3 prijzen in het seizoen!
Haleloeja
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:44:22 #140
148059 Pritt
Atheïst
pi_37947502
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:06 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_37947603
quote:

[..]

Datzelfde materiaal hadden zijn voorgangers en de mensen na hem ook en die hebben er niks van gebakken.
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:53:29 #142
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37947820
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Datzelfde materiaal hadden zijn voorgangers en de mensen na hem ook en die hebben er niks van gebakken.
Precies. Zijn Real Madrid, Chelsea en AC Milan geen dreamteams? Die zijn allemaal verslagen door Barça.
pi_37948062
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:06 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

langs de kant van het veld :

JA UHHHHHHH pak die man EHHHHHHHH
Ajax!!
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:28:26 #144
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_37949073
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:01 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

langs de kant van het veld :

JA UHHHHHHH pak die man EHHHHHHHH
En Maaskant die het nog even dunnetjes over doet "visualiseer de tegenstander dan verdomme, ik heb je net bij de mental coach langs gestuurd. Dit hebben we toch allemaal besproken tijdens de teambuilding sessie #@@$$!%^#^$^"
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:31:19 #145
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37949178
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef D1 het volgende:

[..]

En Maaskant die het nog even dunnetjes over doet "visualiseer de tegenstander dan verdomme, ik heb je net bij de mental coach langs gestuurd. Dit hebben we toch allemaal besproken tijdens de teambuilding sessie #@@$$!%^#^$^"
"En vergeet niet het briefje dat ik onder de deur heb geschoven "
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:32:49 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37949230
quote:

[..]

Ik kan me wel een klein beetje vinden in je betoog, maar er zit een grote denkfout in. Je schrijft min of meer dat Frank het geluk heeft dat 'ie bij Nederland en Barca met zo'n fantastische selectie heeft mogen werken. Maar is het dan niet zijn ongeluk dat hij bij Sparta met zo'n bedroevend slechte selectie heeft moeten werken? In die tijd was Martin van Leeuwen, die overkwam van de amateurs van Katwijk, nog bijna een vaste waarde.

Ik vind Frenk geen wereldcoach, maar het lijkt mij zeer zeker geen slechte coach. Samen met Henk is hij mede verantwoordelijk voor het succes, en bovendien heeft hij als hoofdcoach als enige te maken met de media en diens (in eerste instantie) afrekenen met hem. Ten Cate heeft lekker uit de wind gezeten, in Barcelona.
pi_37949898
Frank de Boer . Lijkt mij geschikt, maar wel als er nog een assistent bij komt. Frank moet ook het nodige leren.
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:59:07 #148
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37950241
quote:
DVD seizoen 1994-1995 nu in de winkel!

Amsterdam, 17 mei 2006
De DVD van het magische Ajax-seizoen 1994-1995 is vanaf vandaag te koop. Beleef opnieuw mee hoe het Ajax van Louis van Gaal, Jari Litmanen, Frank Rijkaard en al die andere Ajacieden Nederland, Europa en de wereld veroverde.

Ajax werd in het seizoen 1994-1995 ongeslagen kampioen in de Nederlandse competitie. Het was de doorbraak van Patrick Kluivert en Nwankwo Kanu, de brille van Jari Litmanen, de acties van Ronald de Boer en Finidi George, de snelheid van Marc Overmars, het inzicht van Frank de Boer en aanvoerder Danny Blind, de reddingen van Edwin van der Sar, de tackles van Edgar Davids, de effectiviteit van Clarence Seedorf, de energie van Michael Reiziger en de routine en de klasse van Frank Rijkaard.
Onder leiding van de briljante trainer/coach Louis van Gaal bezorgde dit collectief Ajax na 22 jaar ook weer de belangrijkste Europese voetbalbeker. Ook weer zonder maar een wedstrijd te verliezen. Voel nog eens de spanning van de halve finale tegen Bayern München en de emotie na het puntertje van Kluivert in de Champions Leaguefinale in Wenen.

En geniet nog een keer mee hoe Danny Blind met de beslissende strafschop Ajax de Wereldbeker bezorgt in Tokio.

Het seizoen 1994-1995 was een seizoen vol hoogtepunten. Vanaf vandaag kan iedere Ajacied deze sprookjesachtige voetbaljaargang opnieuw beleven. De DVD is nu te koop in de Ajax Fanshop, via www.ajax.nl en in de winkel voor ¤19,95.

Jawel, je keek.
pi_37950343
Frank de Boer assistent zou ik leuk vinden.
pi_37950362
Ik snap niet waarom men Davids zo graag terug ziet komen, ik vind hem echt over-the-hil.

Met risico dat ik later ooit knoerthard met deze uitspraak om mijn oren wordt gemept...
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')