Was eigenlijk ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Das ook een manier van pesten Dirk.... Kost je alleen klauwen met geld om alle spelers welke ajax wil hebben op te kopen...
[..]
[..]
Dan moeten ze bij Ajax maar eens net als bij Psv de JUISTE beslissingen nemen, en NORMAAL met mensen omgaan. En een GOEIE medische staf aanstellen.quote:Volgend jaar wordt ons jaar, zoals het eigenlijk altijd hoort te zijn, de hegemonie van PSV duurt mij te lang.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moeten ze bij Ajax maar eens net als bij Psv de JUISTE beslissingen nemen, en NORMAAL met mensen omgaan. En een GOEIE medische staf aanstellen.
Ajax verkloot het jaar in jaar uit zelf hoor... Psv is gewoon veel stabieler.
Ancelotti wordt zeer nadrukkelijk genoemd als trainer van Real, Capello bij Inter. Er komt dus plek vrij bij Juve (waar Rijkaard nooit heen zal gaan, zeker niet na degradatie) en bij.... Milan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer Frank Rijkaard echt een sabbatical year besluit te nemen, is dat een hele verstandige keuze! Dit jaar valt toch niet te evenaren en dus kan je beter op je hoogtepunt stoppen, dan blijven de socio's van Barça je ook altijd met veel respect herinneren.
Persoonlijk verwacht ik dat Roberto Donadoni (ex-Livorno) de kans krijgt bij AC Milan en als dat niet gaat werken, Frank Rijkaard hem opvolgt tijdens of na dit seizoen. Na het EK van 2000 nam Frank Rijkaard ook een sabbatical year en kwam sterker terug dan ooit, dus waarom niet?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ancelotti wordt zeer nadrukkelijk genoemd als trainer van Real, Capello bij Inter. Er komt dus plek vrij bij Juve (waar Rijkaard nooit heen zal gaan, zeker niet na degradatie) en bij.... Milan.
Asjeblieft niet zeg. Gisteren met Jong Oranje was het weer huilen met de pet op. Die jongen kan gewoon geen fatsoenlijke voorzet geven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:59 schreef Badabingea het volgende:
Daniel de ridder moet terugkomen.
quote:Galásek naar FC Nürnberg
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Tomas Galásek (33) zet zijn loopbaan voort in de Bundesliga. De Ajacied, die voor één jaar kon bijtekenen in de Amsterdam ArenA, maar transfervrij besloot te vertrekken, zet zijn handtekening onder een tweejarig contract bij FC Nürnberg.
De Tsjech, die volgende maand actief is op het WK, speelde eerder voor Willem II en kwam de laatste zes seizoenen uit voor Ajax. In totaal speelde hij daar 158 competitieduels. Na de bekerfinale tegen PSV mocht Gálasek zijn eerste hoofdprijs als aanvoerder van de Amsterdammers in ontvangst nemen.
Tja. Opvallende keuze voor zo'n grauwe duitse middenmoter. Maargoed, ik wens 'm alle succes!quote:
Ik vind het juist wel bij hem passen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:21 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Tja. Opvallende keuze voor zo'n grauwe duitse middenmoter. Maargoed, ik wens 'm alle succes!
quote:
quote:Galásek vertrekt gefrustreerd
Tomás Galásek vertrekt deze zomer na zes seizoenen transfervrij bij Ajax. De aanvoerder en Tsjechisch international laat in een interview met Sportweek weten toch teleurgesteld te zijn in de club. Galásek is van mening dat hij nooit het respect en vertrouwen heeft gekregen wat hij eigenlijk verdiende.
"Ik heb nooit het gevoel gekregen dat ik de echte aanvoerder van Ajax was. Ik ben altijd anders benaderd. Onder de supporters word ik wel gewaardeerd, maar ik ben nooit uitgegroeid tot een populaire speler. Toen ik op de bank zat, werd mijn naam niet gescandeerd."
"Het eerste jaar bij Ajax, het seizoen 2000-2001, heb ik heel goed gepresteerd, 33 wedstrijden gespeeld en acht doelpunten gemaakt. Misschien was dat zelfs wel mijn beste jaar, maar niemand interesseerde zich voor mij. Omdat ik het vriendje van Co was, het vriendje van de trainer. Co liet soms ook duidelijk blijken dat ik zijn favoriete speler was. Daar was ik niet altijd even blij mee."
"Ik werd aan het begin van het seizoen aan de kant geschoven en niemand die het voor me opnam. Ook geen journalist. Na al die jaren had ik op iets meer steun gerekend. De club toonde weinig respect voor iemand die zes jaar goed heeft gepresteerd. Ik wilde op m'n juiste waarde worden geschat en dat is niet gebeurd. Ik dacht echt dat ik een gewaardeerde kracht was en kwam bedrogen uit."
"In Nederland praten ze alleen maar over ervaring, maar ze doen er niks mee. Het was alsof ik een mes in m'n rug kreeg. Ik ben teleurgesteld, maar opgelucht dat ik volgend seizoen niet meer voor Ajax speel. Ik vertrek met gemengde gevoelens," aldus Galásek.
Nee Tomas, dat was natuurlijk de schuld van de supporters!quote:Ik heb nooit het gevoel gekregen dat ik de echte aanvoerder van Ajax was
Lezen....... Hij geeft, in de volgende zin zelfs, aan dat het niet aan de supporters ligt....quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee Tomas, dat was natuurlijk de schuld van de supporters!
Beetje dubbelzinnig anders, hoe hij het verwoord.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef BoNi het volgende:
[..]
Lezen....... Hij geeft in de, volgende zin zelfs, aan dat het niet aan de supporters ligt....
Wel gewaardeerd, maar nooit echt gewaardeerd ...quote:Onder de supporters word ik wel gewaardeerd, maar ik ben nooit uitgegroeid tot een populaire speler. Toen ik op de bank zat, werd mijn naam niet gescandeerd
Je kan toch wel waardering hebben voor iemand, maar hem niet aanbidden? KJH is bijvoorbeeld populair en Markus Rosenberg gewaardeerd, maar dat is voor iedereen persoonlijk anders.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beetje dubbelzinnig anders, hoe hij het verwoord.
[..]
Wel gewaardeerd, maar nooit echt gewaardeerd ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |