zo speel ik met PES5 altijd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ideaal wil ik (in Nederland) 3-4-3 met ruit spelen, Maduro achterin de ruit, Sneijder op 10![]()
Ja en Luirink zal wel komen voor bij Ajax op de bank plaats te nemen? en weg te rotten, tevens kost deze man 5,5 miljoen euro beetje duur voor een bankzitter, zou uiteraard wel een mooie stand-in zijn voor Vermaelenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Nashje het volgende:
Heitinga op de bank voor Stam. Die kan zowel rechtsback als rechts in het centrum. Luirink op de bank voor Vermaelen. Die kan linksback en links in het centrum.
Het zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:45 schreef StarGazer het volgende:
2004-2005 Liverpool
2005-2006 Barcelona
2006-2007 Ajax
Kan niet anders
hij is al tekenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:50 schreef -Wolf- het volgende:
waar is Ten Cate trouwens? ik heb alleen maar Rijkaard net gezien.Is 'ie al op weg naar A'dam? :
Ik wou net zeggen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef marsu het volgende:
Waarom zet iedereen Defour in zijn basisopstelling? Hebben jullie hem uberhaupt wel eens zien spelen?
ik wil het uit z'n eigen mond horen en wel NU!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef Badabingea het volgende:
Morgen in de krant:
Henk ten Cate nieuwe coach Ajax.
Haha, ze zeiden op ned2 dat het al zeker was..
Ik ook. Denk eerlijk gezegd dat die nu met andere dingen bezig is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik wil het uit z'n eigen mond horen en wel NU!
Nee vrijdag of zaterdag zei Jackie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef Jasza het volgende:
VRIJDAG OF ZATERDAG PERSONFERENTIE IN A'DAM![]()
![]()
Proficiat sterquote:Wesley Sneijder wordt spoedig vader
Woensdag 17 mei, door SV, Amsterdam, 23.02u GMT+01.00, Novum/Shownieuws
De echtgenote van Oranje-middenvelder Wesley Sneijder is zwanger. Dat meldt het SBS-programma Shownieuws woensdag. Begin september is Ramona uitgerekend.
De 21-jarige Utrechter en zijn vrouw weten of het een jongen of een meisje is en ook de naam, maar die informatie houden ze geheim.
Aan het begin van de zwangerschap kreeg Ramona een nierbekkeninfectie, die inmiddels is genezen. Het voetbalpaar wil een groot gezin, met ongeveer drie kinderen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef PLAE@ het volgende:
Dat mokkel moet haar financiele zekerheid ook regelen natuurlijk.
Vrijdag speelt Barca nog een wedstrijd, zal wel zaterdag worden.quote:
Wordt het nog een leuk weekend.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vrijdag speelt Barca nog een wedstrijd, zal wel zaterdag worden.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef PLAE@ het volgende:
Dat mokkel moet haar financiele zekerheid ook regelen natuurlijk.
BRONquote:EXCLUSIEF: Ook Rijkaard weg bij Barcelona
Frank Rijkaard zal naar alle waarschijnlijkheid aan het einde van de week zijn vertrek bij FC Barcelona bekend maken. Dat zelfde geldt voor zijn assistent Henk ten Cate. Deze laatste zal zondag worden gepresenteerd als de nieuwe trainer van Ajax, Rijkaard daarentegen is niet van plan naar een andere club te gaan. Net als zes jaar geleden, na afloop van EURO 2000, is de Amsterdammer toe aan een sabbatical-jaar. Rijkaard en Ten Cate wonnen woensdagavond met FC Barcelona de Champions League-finale tegen Arsenal (2-1), voor beiden het hoogtepunt in hun trainers-loopbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |