Als je hem wint ben je niet automatisch geplaatst toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef StarGazer het volgende:
Als Arsenal wint, mag TH dan alsnog voorronde CL spelen? Dan zou Davids nog wel eens kunnen blijven daar
Dat niet, maar voor 6 á 7 Miljoen euro, komt die direct in de basisquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef marsu het volgende:
Waarom zet iedereen Defour in zijn basisopstelling? Hebben jullie hem uberhaupt wel eens zien spelen?
Ideaal wil ik (in Nederland) 3-4-3 met ruit spelen, Maduro achterin de ruit, Sneijder op 10quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dus dan wil je met de punt naar achter spelen, zonder een echte nr 10?
Perez op de bank kan ik wel inkomen, maar dan liever Rosenberg gebaseerd op de prestaties van vorig seizoen. En Maduro zou je kunnen rouleren met een Defour, maar als Davids komt gaat dit ten kostte van de speeltijd van maduro ben ik bang!
Poco kan in Jong Ajax wel rijpen ja. Hij is 18.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kan toch nog bij jong Ajax rijpen, was meen ik de bedoeling? die jongen is pas 17 ofzo?
Als jij Luirink was, kwam jij dan naar Ajax, concurreren met Stam? of ging je bij AZ concurreren met Opdam? en dan hebben we ook nog Heitinga op de bank...
Ja, als 2 spitsen tegenover je staan zou het wel kunnen. Anders niet..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ideaal wil ik (in Nederland) 3-4-3 met ruit spelen, Maduro achterin de ruit, Sneijder op 10![]()
Ja en wat doe je met Heitinga dan, ik bedoel we hebben genoeg alternatieven. Hoe goed die Luirink ook is...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Poco kan in Jong Ajax wel rijpen ja. Hij is 18.
Beetje een bullshit vergelijking. Stam blijft niet eeuwig en begint ook z'n blessuretjes te krijgen.
zo speel ik met PES5 altijd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ideaal wil ik (in Nederland) 3-4-3 met ruit spelen, Maduro achterin de ruit, Sneijder op 10![]()
Ja en Luirink zal wel komen voor bij Ajax op de bank plaats te nemen? en weg te rotten, tevens kost deze man 5,5 miljoen euro beetje duur voor een bankzitter, zou uiteraard wel een mooie stand-in zijn voor Vermaelenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Nashje het volgende:
Heitinga op de bank voor Stam. Die kan zowel rechtsback als rechts in het centrum. Luirink op de bank voor Vermaelen. Die kan linksback en links in het centrum.
Het zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:45 schreef StarGazer het volgende:
2004-2005 Liverpool
2005-2006 Barcelona
2006-2007 Ajax
Kan niet anders
hij is al tekenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:50 schreef -Wolf- het volgende:
waar is Ten Cate trouwens? ik heb alleen maar Rijkaard net gezien.Is 'ie al op weg naar A'dam? :
Ik wou net zeggen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef marsu het volgende:
Waarom zet iedereen Defour in zijn basisopstelling? Hebben jullie hem uberhaupt wel eens zien spelen?
ik wil het uit z'n eigen mond horen en wel NU!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef Badabingea het volgende:
Morgen in de krant:
Henk ten Cate nieuwe coach Ajax.
Haha, ze zeiden op ned2 dat het al zeker was..
Ik ook. Denk eerlijk gezegd dat die nu met andere dingen bezig is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik wil het uit z'n eigen mond horen en wel NU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |