abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:18:28 #76
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37936262
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef Jasza het volgende:
VRIJDAG OF ZATERDAG PERSONFERENTIE IN A'DAM
Nee vrijdag of zaterdag zei Jackie.
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:20:32 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37936368
Henk is in the winning mood, dus komt mooi uit. Edgar Davids er nog bij en we zijn in maart al kampioen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37936455
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Dat staat er toch ook
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:24:15 #79
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_37936551
We zullen de beurs in de gaten houden
Jawel, je keek.
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:27:31 #80
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37936705
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat staat er toch ook
Thanks voor de edit, nu lijkt ik nóg zwakbegaafder
pi_37936961
nu vooruit kijken..... Henkie gaat Ajax kampioen maken
Haleloeja
pi_37937086
Wesley is er vroeg bij.
quote:
Wesley Sneijder wordt spoedig vader
Woensdag 17 mei, door SV, Amsterdam, 23.02u GMT+01.00, Novum/Shownieuws

De echtgenote van Oranje-middenvelder Wesley Sneijder is zwanger. Dat meldt het SBS-programma Shownieuws woensdag. Begin september is Ramona uitgerekend.

De 21-jarige Utrechter en zijn vrouw weten of het een jongen of een meisje is en ook de naam, maar die informatie houden ze geheim.

Aan het begin van de zwangerschap kreeg Ramona een nierbekkeninfectie, die inmiddels is genezen. Het voetbalpaar wil een groot gezin, met ongeveer drie kinderen.
Proficiat ster .
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:40:45 #83
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37937284
Dat mokkel moet haar financiele zekerheid ook regelen natuurlijk.
pi_37937317
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef PLAE@ het volgende:

pi_37937626
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Vrijdag speelt Barca nog een wedstrijd, zal wel zaterdag worden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_37938507
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:49 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Vrijdag speelt Barca nog een wedstrijd, zal wel zaterdag worden.
Wordt het nog een leuk weekend.
pi_37938546
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef PLAE@ het volgende:

Henk schijnt as vrijdag een persconferentie te geven. Maar diegene die Sportweek gelezen hebben, heeft eigelijk al definitief te horen gekregen dat Henkie richting Amsterdam komt.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:42:31 #88
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37938991
Een geruchtje:
quote:
EXCLUSIEF: Ook Rijkaard weg bij Barcelona

Frank Rijkaard zal naar alle waarschijnlijkheid aan het einde van de week zijn vertrek bij FC Barcelona bekend maken. Dat zelfde geldt voor zijn assistent Henk ten Cate. Deze laatste zal zondag worden gepresenteerd als de nieuwe trainer van Ajax, Rijkaard daarentegen is niet van plan naar een andere club te gaan. Net als zes jaar geleden, na afloop van EURO 2000, is de Amsterdammer toe aan een sabbatical-jaar. Rijkaard en Ten Cate wonnen woensdagavond met FC Barcelona de Champions League-finale tegen Arsenal (2-1), voor beiden het hoogtepunt in hun trainers-loopbaan.
BRON
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:44:06 #89
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37939024
Het gerucht gaat inmiddels dat Rijkaard zich weer op onderbroeken wil concentreren
pi_37939036
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:42 schreef Trancelocator het volgende:
Een geruchtje:
[..]

BRON
En gelijk heeft ie. Stoppen op het hoogtepunt.
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:45:54 #91
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37939054
quote:
Een geruchtje:
[..]

BRON
Ik poep zo op die zogenaamde bronnen he. Je hebt in Nederland 20 sites die in elkaar geflanst worden door types als methodmich, cutheld etc. Ze verzinnen het voor 99% ter plekke.
  donderdag 18 mei 2006 @ 02:36:56 #92
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37940146
quote:
Ten Cate wacht nog even

PARIJS - Henk ten Cate wilde na de gewonnen finale van de Champions League (2-1 tegen Arsenal) nog geen opening van zaken geven. De succesvolle collega van hoofdtrainer Frank Rijkaard bij Barcelona wil pas komend weekeinde na de laatste competitiewedstrijd tegen Athletic de Bilbao (vrijdag) duidelijkheid verschaffen over zijn toekomst.

Volgens aanhoudende berichten in verscheidene media is Ten Cate bij Ajax de opvolger van de ontslagen hoofdcoach Danny Blind. "Ik zeg daar nu niets over", liet Ten Cate woensdagavond in Parijs weten. "We gaan eerst feestvieren met Barcelona. Daarna spelen we nog tegen Bilbao en pas daarna is het moment daar om iets over mij te zeggen. Dat gebeurt in de vorm van een persverklaring van Barcelona. Ik ben tenslotte nog steeds in dienst van deze prachtige club."

pi_37941160
Als ik Rijkaard was, zou ik nu ook stoppen met coachen, hij was een van de weinigen die nu als Speler en Trainer de cup heeft gewonnen. En gewoon nooit meer in het voetbal terugkeren, hooguit een beetje commentaar leveren net als Cruijff...

TVP !
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37941190
Das ook een manier van pesten Dirk.... Kost je alleen klauwen met geld om alle spelers welke ajax wil hebben op te kopen...
quote:
Simon Cziommer zal de komende vier seizoenen in het shirt van AZ zijn te bewonderen. De middenvelder kon transfervrij vertrekken bij zijn werkgever Schalke 04 en koos voor de club uit Alkmaar.
Cziommer werd afgelopen seizoen gehuurd door Roda JC en liet daar zien over veel kwaliteit te beschikken. Eerder kwam hij uit voor FC Twente, waar hij 81 wedstrijden in actie kwam.

Na het afgelopen seizoen in Kerkrade toonden veel clubs interesse in de diensten van de Duitser. Ook Ajax wilde de middenvelder graag inlijven.
quote:
De overgang van Gijs Luirink is beklonken. De 22-jarige verdediger stapt komende zomer over van FC Groningen naar AZ, waar hij een contract voor nog onbekende duur gaat tekenen. Beide clubs hebben een akkoord bereikt over de transfersom.
FC Groningen leek in eerste instantie niet te willen meerwerken aan de overgang van de jeugdinternational, maar kon de lokroep van de Alkmaarse miljoenen niet weerstaan. Volgens RTV Noord zal FC Groningen circa drie tot vier miljoen euro ontvangen voor de mandekker.

Luirink kende een sterk seizoen bij FC Groningen en bereikte eerder deze week al een persoonlijk akkoord met AZ. Het wachten was op een overeenstemming tussen de clubs, die er woensdagmiddag is gekomen.
pi_37941201
quote:
Een geruchtje:
[..]

BRON
Die Evers zegt vanmorgen op 538 gewoon dat Rijkaard bij CL-winst met Ten Cate mee zou komen naar Ajax

Maar aan de andere kant, hij zei ook dat de eindstand 2-2 was geworden gisteravond....
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_37941222
quote:
Volgens de Ajax-weblog Dappere Strijders is Michael Laudrup kandidaat om in Amsterdam de waarschijnlijke nieuwe trainer Henk ten Cate te gaan assisteren. De site baseert zich op bronnen rondom de club.
De Deen, die zijn carrière in 1998 afsloot in Ajax-shirt, is momenteel in zijn vaderland hoofdtrainer van Bröndby IF.

Verschillende Spaanse bronnen brengen de oud-aanvaller zelfs in verband met het hoofdtrainerschap bij Real Madrid. Sterspeler Raúl zou bij het bestuur van De Koninklijke hebben aangedrongen op zijn komst.
pi_37941593
quote:
'De Boer wordt assistent van Ten Cate'
Donderdag 18 mei, door SV, Amsterdam, 08.53u GMT+01.00, AS

Frank de Boer is de grootste kandidaat om assistent trainer te worden van Henk ten Cate. Dit heeft Ajax Showtime (AS) vernomen uit betrouwbare bronnen rondom Ajax.

De Boer is vorige week al in gesprek geweest met Ajax om volgend seizoen tot de technische staf van Ajax toe te treden. Momenteel is hij aangewezen als de trainer van Ajax A1 volgend seizoen. De Boer landde vorige week op Schiphol na een lange periode in Qatar te zijn geweest.

Aanstaande zaterdag maakt FC Barcelona bekend dat Henk ten Cate vertrekt. Eerder vielen de namen van Aron Winter en Michael Laudrup als assistenten, maar Winter gaat bij Jong Ajax aan de slag. De Boer is voor zover bekend de grootste kandidaat.
pi_37941978
Hmmm hmmmm hmmmm nee liever nog geen Frank.
Laat hem maar even rijpen bij de jeugd.
Bovendien verstaan de spelers zijn Engels (en Nederlands ook) niet.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:47:22 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37942139
Ja, ik begin al die vage geruchten nu ook echt wel zat te worden hoor..

Slappe gelul, als de helft waar zou zijn zouden we 34 trainers hebben en een selectie van 490 man ofzo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:50:30 #100
131561 Nega
AFC AJAX
pi_37942181
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:39 schreef Pritt het volgende:
Hmmm hmmmm hmmmm nee liever nog geen Frank.
Laat hem maar even rijpen bij de jeugd.
Bovendien verstaan de spelers zijn Engels (en Nederlands ook) niet.
Mja, ik heb geen idee wie de assistent zal worden. Afwachten, aan al die geruchten heb je toch niks.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')