Quotes van Chowi mogen wel door anderen worden gepost?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Ik vind BS leuk. LEUK!
een leuk meisje dat iemand leuk vind, wat is het leven toch leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Ik vind BS leuk. LEUK!
denk dat dat niet zon probleem voor haar zal zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Nou, veel plezier dan, hè. 300 posts tegen jezelf.
Leuk is zo, net niet. Alsof het sarcastisch is. Zeg maar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
een leuk meisje dat iemand leuk vind, wat is het leven toch leuk
en wat is leuk eigenlijk een kutwoord als je het vaak gebruikt![]()
Chow gebruikte dan ook dequote:Op woensdag 17 mei 2006 15:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Leuk is zo, net niet. Alsof het sarcastisch is. Zeg maar.
JK verwoordde het ooit veel beter, betreffende [afbeelding].
Voor BS is het nog veel erger.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
Chow gebruikte dan ook de [afbeelding] PI bij die post, wat ik opzich weer raar vind aangezien ze BS echt leuk vind het het zo erg sarcastisch overkomt
ze speelt gewoon met ons![]()
Er bestaat geenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
Chow gebruikte dan ook de [afbeelding] PI bij die post, wat ik opzich weer raar vind aangezien ze BS echt leuk vind het het zo erg sarcastisch overkomt
ze speelt gewoon met ons![]()
als jij nou eens als vrouw tot vrouw met miss gaat praten he, ze begrijpt je vast wel, dan kan miss dago onder druk zetten en dan kan dago weer zorgen dat er eenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er bestaat geen-PI. Als die bestond, had ik hem gebruikt.
Dan kan ik beter met Miss-Miss gaan praten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
als jij nou eens als vrouw tot vrouw met miss gaat praten he, ze begrijpt je vast wel, dan kan miss dago onder druk zetten en dan kan dago weer zorgen dat er eenPI komt
Dit lijkt mij een bijzonder goed plan!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef killswitch het volgende:
als jij nou eens als vrouw tot vrouw met miss gaat praten he, ze begrijpt je vast wel, dan kan miss dago onder druk zetten en dan kan dago weer zorgen dat er eenPI komt
ik heb zo men momentenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een bijzonder goed plan!
Ik heb ook vaak-momenten die ik graag met een
-PI zou willen duidelijk maken. Helaas is er geen enkele PI die bij de
in de buurt komt.
BS.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Hey, Mok. Het ging hier over mij. Ontopic blijven of optiefen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
E. Een van mijn favoriete users, hier.quote:
Het kan dan wel over jou gaan, ik wilde enkel aangeven dat meerdere mensen bij een dergelijke PI gebaat kunnen zijn. Dit ter ondersteuning van van Ch.'s missie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Fijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |