Nee dat ligt naast Hoffman, op het Janskerkhof dus. Komt ook wat ouder publiek volgens mij, de wat oudere studenten iig.. Kom er verder niet zo vaak hoor..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat is 't Pakhuis voor tent ? Is dat een van die kroegjes op de Nobelstraat ?
waarom niet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:02 schreef Silenus het volgende:
Jaar geleden ook vaak naar de Nexxt/PleinMeander, maar nu nooit meer.
Omdat het niet meer bestaat.quote:
hopelijk ga ik ook schitterende avonden meemaken als ik naar utrecht gaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:32 schreef Silenus het volgende:
Hmm ok, thanks. Dan ga ik daar dus niet heen, als alle kerels het nu ontdekt hebben...
Ach, die goeie ouwe tijd..;)
Wat een schitterende avonden heb ik daar toch meegemaakt.
wat is daar sweet memory aan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik werd destijds op de eerste dag van mijn UIT door mijn Veritasmentoren meegesleept naar de Meander. Ik weet nog dat ik vooral heel erg teleurgesteld was. ("Suffe mensen en laffe jaren 70 disco, is dit nou het Allesoverweldigende Studentenleven ?") Sweet memories..
Nou gewoon. Die hele UIT, alle dingen die er toen gebeurd zijn. De mensen die ik toen heb leren kennen. Heeft toch al met al best veel invloed gehad op de jaren erna. En ook gewoon omdat die week het Echte Officiele Begin Van De Rest Van Mijn Leven was. Ongeveer. Op jezelf gaan wonen, met je studie beginnen dat soort dingen.quote:
hmm.. ja..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou gewoon. Die hele UIT, alle dingen die er toen gebeurd zijn. De mensen die ik toen heb leren kennen. Heeft toch al met al best veel invloed gehad op de jaren erna. En ook gewoon omdat die week het Echte Officiele Begin Van De Rest Van Mijn Leven was. Ongeveer. Op jezelf gaan wonen, met je studie beginnen dat soort dingen.
wat doe je dan allemaal? ik kan het niet veroorloven om voor stufi ontvangst op kamers te gaan.. begin oktober een kamer hebben zou dus mooi zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:Utrecht
ik (hoop) er ook in de zomer te gaan wonen maar nee ik heb nog geen kamer maar ben er heel druk mee bezig
ik krijg al scholierentegemoetkoning dus kan dat gewoon nara uitwonend doen toch> en anders betalen mn ouders maar eerste maandenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat doe je dan allemaal? ik kan het niet veroorloven om voor stufi ontvangst op kamers te gaan.. begin oktober een kamer hebben zou dus mooi zijnik sta wel op zon wachtlijst, maar das pas rond de jaarwisseling.. en das mss toch wat laat
idd, ik zou ook in zeist uitkomen dan.. vind ik ook wel jammer, maar bij die andere was de wachtlijst gewoon zo lang dat het geen zin had.. wat heb ik nou aan een kamer in juli 07quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik krijg al scholierentegemoetkoning dus kan dat gewoon nara uitwonend doen toch> en anders betalen mn ouders maar eerste maandenhoewel die dat ook niet kunnen betalen
ja bij sshu ben ik voor zeist nu aan de beurt, ik mag hospiteren (is beter dan friesland) maar toch liever de stad zelf dus overal melde an mensen die mensen op kamers kennen in utrecht of ze oren enzo open willen houden en alle emailalerts aan vand e kamersites maar idd veel is al te snel beschikbaar.
Ik zou er maar niet al teveel hoop op vestigen want juist dan zijn echt heeeel veel mensen op zoek naar een kamer, in het begin heb ik de hoeveelheid nieuwe studenten voor Utrecht ook echt onderschatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:11 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd, ik zou ook in zeist uitkomen dan.. vind ik ook wel jammer, maar bij die andere was de wachtlijst gewoon zo lang dat het geen zin had.. wat heb ik nou aan een kamer in juli 07
maar wie weet, leer ik wel een invloedrijk iemand kennen op de UIT week die toevallig een vet leuk studentenhuis weet met een vrije kamer
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Vanavond gala. De rest van t weekeind zal ik wel een kasplantje zijn.
Het positieve aan Utrecht is dat er heel veel lekkere vrouwe(lijke studentjes) wonen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
Praat hier verder over ons prachtige stadsie.
Waar woon je ? Hoe ben je aan je huis gekomen ? Wat zijn leuke winkels ? Wat is leuk om te doen ? Waar ga je uit ? Wat zijn fijne wijken ? Waar zijn de leuke terrasjes en parken waar je lekker buiiten kan zitten ?. Utreg.
.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:18 schreef Quiestisia het volgende:
Ik wil mss over 2 jaar in utrecht gaan studeren.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het positieve aan Utrecht is dat er heel veel lekkere vrouwe(lijke studentjes) wonen.
Van die horny verenigingsdeernes.
Altijd leuk.![]()
waarom dan pas?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, dus jij was één van die jokers in rok die ik gisteravond door de stad zag struinen. Mooi werk. Ik kwam vanmorgen om een uur of negen, terwijl ik me als brave arbeider weer opmaakte voor een dag sloven, ook nog eentje tegen bij Utrecht CS. In de regen, zonder rokjasje, met gans vermeukt shirt.quote:
quote:
Q.quote:
In Utrecht werken en in Zwolle wonen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja ik moet straks werk opzoekenEens kijken waar ik terecht kom mss wel utrecht of anders zwolle .. qua wonen dan.
rhenen iig nooit meer
Ik vind een uurtje treinen voor mn werkdag wel prettig ... Ik ben zo iemand die moet opstarten met een kopje koffie. En ik ben ook zo iemand die thuis in zn bed blijft liggen todat het bijna te laat isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In Utrecht werken en in Zwolle wonen?
Uur treinen, auto langer in de spits.
Bad idea.
je hebt mij vast wel eens op mijn bankje zien zitten/liggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:07 schreef Silenus het volgende:
Woon in de watervogelbuurt, lekker bij het Ledig Erf dus terrasjes in de buurt!![]()
Hoe langer ik nu in Utrecht woon (nu 3,5 jaar) hoe fijner ik het er vind.![]()
Yuck fou.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:56 schreef Q. het volgende:
Okay. Zodra jij je huis volledig hebt ingericht, okay?
Ja, je gaat daar echt ver terug in de tijd.quote:
.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:34 schreef Aurelium het volgende:
Je moet gyros bij El Greco halen, vlakbij city hall!
Eens!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:42 schreef Curare het volgende:
[..]
.
Gyros haal je bij Giros op de Abel Tasmanstraat. En shoarma bij Orkide, anders kun je niet orkideren.
\quote:Op zondag 21 mei 2006 00:42 schreef Curare het volgende:
[..]
.
Gyros haal je bij Giros op de Abel Tasmanstraat. En shoarma bij Orkide, anders kun je niet orkideren.
Loop er altijd langs op weg naar de jb, die zit daar om de hoek. Vind t een beetje een muf hol en ben nooit echt aangetrokken om eens een kijkje te gaan nemen.quote:
Tsskquote:
met regelmaat. omdat ik een billige hond ben.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:27 schreef Aurelium het volgende:
Komt er iemand eigenlijk wel eens in cafe zotte op de nobelstraat? 1 euro bier tussen 10 en 1
Vaasjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |