Dat had ik laatst nog... ik zat luidkeels mee te bleren en mijn vriend (die jonger is dan ik ben) kijkt me aan van: 'Uhmmm, moet ik dat nummer kennen?'quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:Als ze op de muziekzenders jouw jeugdnummers gaan draaien tijdens het programma "Golden Oldies" ![]()
Maarre, van dat laatste zou je je toch juist jong moeten voelen?quote:Als rond de middagpauze de AH-beveiligingsmeneer de scholier die voor je loopt de toegang weigert en jij wel door mag lopen
Dat laatste heb ik dus zojuist meegemaakt, wat wel leuk was, was dat die jongen zei: "Waarom mag dat meisje dan wel doorlopen?!"![]()
Wanneer besef jij je ineens dat je oud aan het worden bent?!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat had ik laatst nog... ik zat luidkeels mee te bleren en mijn vriend (die jonger is dan ik ben) kijkt me aan van: 'Uhmmm, moet ik dat nummer kennen?'
Ja, vandaar ook het "quote:Maarre, van dat laatste zou je je toch juist jong moeten voelen?
*checkquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:Als rond de middagpauze de AH-beveiligingsmeneer de scholier die voor je loopt de toegang weigert en jij wel door mag lopen
Heb ik al met xx-xx-8xquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 't ook als ik hier mensen zie posten met als geboortedatum xx-xx-'91 ofzo
quote:
Ik heb 't ook als ik hier mensen zie posten met als geboortedatum xx-xx-'80 ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 't ook als ik hier mensen zie posten met als geboortedatum xx-xx-'91 ofzo
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:49 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Dacht ik ook, *checkt fotoboek XcUZ_Me*, zeur niet, jong zat![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef DarkElf het volgende:
als je je beseft dat je tien jaar geleden eindexamen hebt gedaan
ik ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik deed 10 jaar geleden HAVO-eindexamen.
En 9 jaar geleden VWOquote:
Ja, dat heb ik ook met geboortedata.. als ik zie dat iemand bv. in 1989 geboren is dan ga ik er altijd nog steeds van uit dat ze dan nu 10 jaar oud zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja precies!! Dat je helemaal staat te kijken als je iemand uit '92 ziet posten en je je bedenkt dat 'ie al 14 is en natuurlijk al wel kan schrijven enzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:54 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met geboortedata.. als ik zie dat iemand bv. in 1989 geboren is dan ga ik er altijd nog steeds van uit dat ze dan nu 10 jaar oud zijn.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:54 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met geboortedata.. als ik zie dat iemand bv. in 1989 geboren is dan ga ik er altijd nog steeds van uit dat ze dan nu 10 jaar oud zijn.
Of:quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:55 schreef Natalie het volgende:
"Stam jij nog uit de VBO-tijd? Da's wel lang geleden zeg...."
mijn nichtje die zat laatst te lezen met echt énorme herrie aan . En ik maar niet snappen hoe ze in godsnaam iets in zich op kon nemenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook een leuke: minder goed tegen harde muziek kunnen, terwijl 't vroeger nooit hard genoeg kon.
checkquote:Als mode van jouw jeugd weer hip begint te worden
checkquote:Als muziek die jij draait bij klassiekers staat
BBS ja, 28k8 neequote:Als je de tijd van de BBS en 28k8 modems mee hebt gemaakt
check... en ik moet nog 18 wordenquote:Als de term Atari, commodore en MSX je wat zeggen
omg droegen ze vroeger ook stuka broeken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of dat je kledingstijlen die jij gedragen hebt, weer opnieuw in de mode ziet komen.
Inderdaad. En ik merk dat ik me beter / meer moet concentreren als ik auto rij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:53 schreef Natalie het volgende:
Als ik mezelf erop betrap dat ik niet meer dan 3 dingen tegelijk kan doen
Checkquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:59 schreef Metro2005 het volgende:
Als mode van jouw jeugd weer hip begint te worden
Uhmm... ja, sommige welquote:Als muziek die jij draait bij klassiekers staat
Dat zou best kunnen.quote:Als je de tijd van de BBS en 28k8 modems mee hebt gemaakt
Jaquote:Als de term Atari, commodore en MSX je wat zeggen
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef Snakey het volgende:
Maar ik word nog wel vaak met 'jongeman' aangesproken, dus ik ga ervan uit dat ik er nog jong uitzie. Toch, XcUZ_Me?![]()
*Fotoboek checkt*quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef Snakey het volgende:
Inderdaad. En ik merk dat ik me beter / meer moet concentreren als ik auto rij.![]()
Maar ik word nog wel vaak met 'jongeman' aangesproken, dus ik ga ervan uit dat ik er nog jong uitzie. Toch, XcUZ_Me?![]()
die beveiligingsmeneer spoort niet, iedereen mag de supermarkt inquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:Als ze op de muziekzenders jouw jeugdnummers gaan draaien tijdens het programma "Golden Oldies" Als rond de middagpauze de AH-beveiligingsmeneer de scholier die voor je loopt de toegang weigert en jij wel door mag lopen
Dat laatste heb ik dus zojuist meegemaakt, wat wel leuk was, was dat die jongen zei: "Waarom mag dat meisje dan wel doorlopen?!"![]()
Wanneer besef jij je ineens dat je oud aan het worden bent?!
Ja, precies. En ZEKER als ze dan over seks gaan praten of zo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh eerlijk. DVDtje erin. Lekker op de bank hangen met m'n vriend. Kopje thee erbij. Bakje chips.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
als je het ook af en toe fijn vindt om op een zaterdagavond niet uit te gaan en lekker op de bank hangen en een filmpje kijkt
Nee hoor, tussen 11.30 - 12.30 (ongeveer) mogen scholieren er in groepjes niet in, omdat ze elke keer etenswaren opaten in de supermarkt zonder af te rekenen, dingen jatten, enz.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef MLF het volgende:
[..]
die beveiligingsmeneer spoort niet, iedereen mag de supermarkt in
aangifte doen
"Toen ik zo oud was als jij..."quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:08 schreef laika het volgende:
wanneer je praat over dingen van 20 jaar geleden..
Met eenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ooh eerlijk. DVDtje erin. Lekker op de bank hangen met m'n vriend. Kopje thee erbij. Bakje chips.
Ja psiesquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, precies. En ZEKER als ze dan over seks gaan praten of zo.
In mijn tijd speelden we nog met barbiepoppen op die leeftijd. Nou ja, zoiets.
en de winkel kan het niet verbieden dus mogen ze gewoon doorlopen, wat ie wel kan doen is wachten tot er 1 uit komt en daarna de volgendequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, tussen 11.30 - 12.30 (ongeveer) mogen scholieren er in groepjes niet in, omdat ze elke keer etenswaren opaten in de supermarkt zonder af te rekenen, dingen jatten, enz.
Dus rond die tijden zijn de blikjes fris, chips en snoepwaren bij de servicebalie te krijgen.
Ik werd laatst door een jongen van een jaar of 19 steeds met 'U' aangesproken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef Snakey het volgende:
Maar ik word nog wel vaak met 'jongeman' aangesproken, dus ik ga ervan uit dat ik er nog jong uitzie.
Dat is een ietwat ander onderwerp als dat in dit topicquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:13 schreef MLF het volgende:
[..]
en de winkel kan het niet verbieden dus mogen ze gewoon doorlopen, wat ie wel kan doen is wachten tot er 1 uit komt en daarna de volgende
maar weigeren is tegen de wet
die schoolkids mogen gewoon doorlopen
28K8?!!?!?!?!? Jongen, mijn eerst modem was 1200 baud! Gekocht in de uitverkoop voor 75 gulden! 1200 baud = 1k2! Later bij een blikseminslag overleden. Van het verzekeringsgeld een 14k4 gekocht!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:59 schreef Metro2005 het volgende:
Als je de tijd van de BBS en 28k8 modems mee hebt gemaakt
Doet me denken aan de eerste pc die er in huis kwam. Een Tulip, met groen/zwart schermquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
28K8?!!?!?!?!? Jongen, mijn eerst modem was 1200 baud! Gekocht in de uitverkoop voor 75 gulden! 1200 baud = 1k2! Later bij een blikseminslag overleden. Van het verzekeringsgeld een 14k4 gekocht!
28k8 als 'oude modem' noemen...Nu voel ik me dus ECHT oud.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:36 schreef Natalie het volgende:
Als je buurjongen van 9 voorbij skate alsof ie erin geboren is... en jij daar met kniebeschermers en al staande probeert te houden bij wat containers
Shit, nu heb ik spijt dat dit in mijn AT staat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:36 schreef Natalie het volgende:
Als je buurjongen van 9 voorbij skate alsof ie erin geboren is... en jij daar met kniebeschermers en al je staande probeert te houden bij wat containers
Heb je je eerste grijze haar al ondekt Snake?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, nu heb ik spijt dat dit in mijn AT staat.![]()
Ja, ik heb er meerdere.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb je je eerste grijze haar al ondekt Snake?
Ik nog niet trouwens!
Awwwwquote:
Tjsa, moet wel eerlijk toegeven, je ziet er wel een tikkie OUD uit..quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef Natalie het volgende:
Ook leuk... met je neefje op pad zijn en de vraag krijgen of ze z'n moeder bent
ik nog nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb je je eerste grijze haar al ondekt Snake?
Ik nog niet trouwens!
Mijn vriend heeft er ook nog geen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik nog niet
Mijn echtgenoot wel, en niet maar eentje ofzo
Ik verf mijn haar stiekem als je slaapt!quote:
Wel lief van je dat je je borsthaar ook meeneemt danquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik verf mijn haar stiekem als je slaapt!![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:48 schreef Natalie het volgende:
En m'n intelligente blik kan het niet geweest zijn.
Dat lijkt mij dan ook niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:55 schreef Natalie het volgende:
"Stam jij nog uit de VBO-tijd? Da's wel lang geleden zeg...."
Dat heb ik echt nog nooit gehadquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik heb gelukkig geen grijze haren, al moet ik me nu wel al vaker scheren. Maar ik heb nog steeds redelijk een babyface, dus dat scheelt. Ik moest zelfs laatst m'n identiteitsbewijs laten zien toen ik bier kocht. Dan voel je je extreem jong (volgens mij heb ik dat in Nederland nooit hoeven te doen).
't Is wel een geklooi met verschillende kleuren. Je voelt je soms net een gifmenger, kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel lief van je dat je je borsthaar ook meeneemt dan.
Wie kent die 'klassieker' nu niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:20 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik begon in m'n klas eens te praten over Doom, geen idee waarom, maar niemand wist waar ik het over had.
Dat bedacht ik me net ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het juiste antwoord is trouwens 'je weet dat je oud wordt als je topics als dit opent'.
Ik weet weer dat ik oud ben toen iemand mij dit topic gaf.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het juiste antwoord is trouwens 'je weet dat je oud wordt als je topics als dit opent'.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
28K8?!!?!?!?!? Jongen, mijn eerst modem was 1200 baud! Gekocht in de uitverkoop voor 75 gulden! 1200 baud = 1k2! Later bij een blikseminslag overleden. Van het verzekeringsgeld een 14k4 gekocht!
28k8 als 'oude modem' noemen...Nu voel ik me dus ECHT oud.
Mijn jeugdigheid, wat doe jequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je fan bent van de Nits, Drs. P, Boudewijn de Groot en graag naar Jazz luistert.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet weer dat ik oud ben toen iemand mij dit topic gaf.
Bedankt Natalie
Mwah die laatste valt mee. Als je regelmatig radio luisterd ken je die nummers ook, ik ken de meeste ook en ik ben pas 18quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn jeugdigheid, wat doe je![]()
Op jazz na erg herkenbaar
Om van abba en the beatles nog maar te zwijgen
Ik weet er nog wel 1:
Als je GTA vice city of san andreas aan het spelen bent en je herkent meer dan 90% van de muziek![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:55 schreef Mike het volgende:
Als je bij enquetes opeens bij de groep '30 tot 49' hoort.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet weer dat ik oud ben toen iemand mij dit topic gaf.
Bedankt Natalie
Ik snap de loco nogquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Als mijn neefje van 10 de moderne techniek wel begrijpt en ik niet.
Als ik niet meer snap hoe een loco puzzel ook alweer werkt
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor mij is dat 'nieuwe muziek' trouwens.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:36 schreef aidyl het volgende:
Kurt Cobain
Of als je bij die enquetes ook al te oud bent voor die leeftijdsgroep.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:55 schreef Mike het volgende:
Als je bij enquetes opeens bij de groep '30 tot 49' hoort.
Goeie hemelquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:36 schreef aidyl het volgende:
Als je in een willekeurig roddelblad een jongen ziet die erg veel op Kurt Cobain lijkt en dat zegt tegen een jongere collega
Aidyl: -wijzend naar de foto- "Mooie jongen, lijkt op Kurt Cobain"
Collega: "WIE?!?!" "Kurt? welke Kurt?"
Aidyl: "Je weet wel, van de band Nirvana?"
Collega: "Nooit van gehoord, wat voor muziek maken die"
Aidyl: "maakten, ze bestaan niet meer hij heeft zn eigen kapot geschoten." "Ze maakten grunge, lekkere muziek"
Collega: (kijkt me steeds verbaasder aan) "Grunge???"
Aidyl: "Ja, je weet wel... uhm, Smells like teenspirit zegt dat je wat?"
Collega: "nee"
Aidyl: "Nevermind?"
Collega: "Geen idee"
Aidyl: "Laat maar.... ik neem t wel een keer mee dan kun je t horen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |