Dat had ik laatst nog... ik zat luidkeels mee te bleren en mijn vriend (die jonger is dan ik ben) kijkt me aan van: 'Uhmmm, moet ik dat nummer kennen?'quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:Als ze op de muziekzenders jouw jeugdnummers gaan draaien tijdens het programma "Golden Oldies" ![]()
Maarre, van dat laatste zou je je toch juist jong moeten voelen?quote:Als rond de middagpauze de AH-beveiligingsmeneer de scholier die voor je loopt de toegang weigert en jij wel door mag lopen
Dat laatste heb ik dus zojuist meegemaakt, wat wel leuk was, was dat die jongen zei: "Waarom mag dat meisje dan wel doorlopen?!"![]()
Wanneer besef jij je ineens dat je oud aan het worden bent?!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat had ik laatst nog... ik zat luidkeels mee te bleren en mijn vriend (die jonger is dan ik ben) kijkt me aan van: 'Uhmmm, moet ik dat nummer kennen?'
Ja, vandaar ook het "quote:Maarre, van dat laatste zou je je toch juist jong moeten voelen?
*checkquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:Als rond de middagpauze de AH-beveiligingsmeneer de scholier die voor je loopt de toegang weigert en jij wel door mag lopen
Heb ik al met xx-xx-8xquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 't ook als ik hier mensen zie posten met als geboortedatum xx-xx-'91 ofzo
quote:
Ik heb 't ook als ik hier mensen zie posten met als geboortedatum xx-xx-'80 ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 't ook als ik hier mensen zie posten met als geboortedatum xx-xx-'91 ofzo
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:49 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Dacht ik ook, *checkt fotoboek XcUZ_Me*, zeur niet, jong zat![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef DarkElf het volgende:
als je je beseft dat je tien jaar geleden eindexamen hebt gedaan
ik ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik deed 10 jaar geleden HAVO-eindexamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |