abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:13:26 #281
40566 Ericr
Livewrong
pi_37915504
Barbertje moest hangen, Nederland is echt vervallen tot een Ordnung muss sein land. Maar dan alleen als de beleidsmakers het uitkomt, want nu moet er vooral ruimte worden gecreerd worden of gevonden.
pi_37915570
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:08 schreef Asskicker14 het volgende:
En verder is ze de beste het meest spraakmakende voorbeeld die je kunt vinden van inburgering binnen de Nederlandse samenleving.
Zo dan maar.
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:18:25 #283
3542 Gia
User under construction
pi_37915633
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:51 schreef MYND het volgende:
Zo zie je maar hoe het gaat in Nederland. Taida Paisic moet oprotten en Hirsi Ali mag blijven. Allebei geen recht op het paspoort toch? Een beetje oneerlijk niet waar, laat Hirsi Ali maar oprotten, alsof ze zo nuttig is.
Pasic had geen verblijfsvergunning, was niet langer dan 5 jaar in nederland, kortom geen recht op naturalisatie.
Ayaan wel.

oftewel: Niet te vergelijken.
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:19:34 #284
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_37915660
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef Tirion het volgende:

[..]

Zo dan maar.
Ken je betere voorbeelden van immigranten die het verder geschopt hebben dan Ayaan Hirsi Ali in Nederland? Ik hoor het graag.
Al ontken ik niet dat ze momenteel ook de meest spraakmakende is, ze is zeker ook het ideale voorbeeld van hoe iedere immigrant zou moeten inburgeren.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_37915708
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Pasic had geen verblijfsvergunning, was niet langer dan 5 jaar in nederland, kortom geen recht op naturalisatie.
Ayaan wel.

oftewel: Niet te vergelijken.
Paisc was wel langer dan 5 jaar in nederland en is alleen maar niet genaturaliseerd omdat haar ouders gekozen hebben voor terug gaan nadat hun verzekerd was dat hun dochter terug kon komen om haar opleiding af te maken .. anders waren ze gebleven en hadden zonder problemen genaturaliseerd kunnen worden
pleased to meet you
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:21:28 #286
3542 Gia
User under construction
pi_37915732
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:13 schreef Ericr het volgende:
Barbertje moest hangen, Nederland is echt vervallen tot een Ordnung muss sein land. Maar dan alleen als de beleidsmakers het uitkomt, want nu moet er vooral ruimte worden gecreerd worden of gevonden.
Ja, door degenen die vrezen voor andere onschuldige gezinnen die gelogen hebben. Het gaat hen helemaal niet om Ayaan, echt niet.

De persoon die het beleid uit moet voeren is echt niet van plan om voor Ayaan een uitzondering te maken.

Echter heeft ze wel snel gehandeld, zodat Ayaan alsnog het nederlanderschap aan kan vragen.

Die mogelijkheid zouden anderen, in dezelfde omstandigheden ook hebben.
pi_37915755
!!!!! RITA VERDONK !!!!!

woensdag 17 mei 2006 @ 14:22:23 #288
133805 MYND
Choose your alter ego !!
pi_37915757
Als Verdonk Taida uitzet is het sterk beleid voeren en wordt het op prijs gesteld, als ze Ayaan uitzet wegens dezelfde reden is het ineens slecht beleid en wordt ze teruggefloten. Hoe bedoel je we meten met twee maten? Ze zeikt altijd over de Islam terwijl ze nieteens weet wat de echte Islam is. Haar kut is dichtgenaaid door haar eigen vader, en daarom moet ze op haar eigen lompe cultuur kankeren ipv op de Islam. Kort gezegd, opdonderen met haar naar de regering van Bush. Daar zal ze zich overigens vast wel thuisvoelen.
The future lies before you, like paths of pure white snow. Be careful how you tread it, for every step will show.
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:23:13 #289
3542 Gia
User under construction
pi_37915781
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:20 schreef moussie het volgende:

[..]

Paisc was wel langer dan 5 jaar in nederland en is alleen maar niet genaturaliseerd omdat haar ouders gekozen hebben voor terug gaan nadat hun verzekerd was dat hun dochter terug kon komen om haar opleiding af te maken .. anders waren ze gebleven en hadden zonder problemen genaturaliseerd kunnen worden
Ze was op het moment dat die rechtszaak diende geen 5 jaar ononderbroken legaal in nederland. Sterker nog, ze was illegaal in Nederland.
Daarbij had ze geen verblijfsvergunning, hetgeen ook nodig was voor naturalisatie.
pi_37915785
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Uh, nee... het is dat Verdonk om 'onverklaarbare redenen' geen ruimte en tijd had om langer te wachten met dit bericht.

Volgens mij vrij duidelijk om voor blinde kippen over te komen als iemand met een ruggengraat.

En getuige dit topic werkt het voor sommigen ook nog

V.
Geloof je dat zelf?

Hirsi Ali is een publiekslieveling. Als dit vooropgezet is, dan zou Verdonk er geen enkele baat bij hebben.
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:23:49 #291
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_37915800
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:11 schreef Chadi het volgende:
ze is inderdaad het beste voorbeeld van hoe je hier het ijzer moet smeden als heet is ook al moet je daarbij liegen. ik vraag me af of ze echt besneden is of dat het gewoon ook verzonnen is net als de rest.
Liegen is kennelijk een rekbaar begrip in de politiek: als een minister in de kamer verklaard dat ze voor de uitzending van Zembla niet op de hoogte was van het gebruik van een valse naam door een tweedekamerlid en dit lid verklaard dat ze weken daarvoor tijdens een telefoongesprek over de zaak Taida Paisic tegen dezelfde minister heeft gezegd dat ook zij over haar identiteit heeft gelogen en een schrijver in wiens huis dit telefoongesprek heeft plaatsgevonden en getuige was van dit telefoongesprek het verhaal van het kamerlid bevestigd, wie liegt er dan?
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:24:29 #292
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37915823
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef MrBean het volgende:

[..]

Geloof je dat zelf?

Hirsi Ali is een publiekslieveling. Als dit vooropgezet is, dan zou Verdonk er geen enkele baat bij hebben.
Waar zeg ik dat ik denk dat het vooropgezet is

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37915841
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:42 schreef Loohcs het volgende:
Ik heb geen reactie op ’t debat, maar kan iemand het bestaan van die Ayaan-adepten verklaren? Wat de f*ck heeft zij nou bereikt? Die standpunten dat vrouwenbesnijdenis niet echt fijn is en dat er moslimvrouwen zijn die onderdrukt worden zijn nou niet echt enorm verrassend. Bovendien heeft ze ook niet de meest handige manier gekozen als haar bedoelingen al oprecht waren en ze echt iets voor die groep(en) wilde bereiken, waar je behoorlijk aan kan twijfelen als je ziet hoe niet-tactisch ze zich opstelt. Ze heeft voornamelijk mensen uit die groepen tegen zich in het harnas gejaagd en dat is niet echt bevorderlijk als je veranderingen wilt bewerkstelligen.
Ze heeft ook helemaal niets bereikt. De mensen, die beweren dat dat wel het geval is zijn mensen, die geilen op haar uithalen naar de Islam. Voor de rest moet je er niet al te veel logica achter zoeken.

Dat haar bedoelingen niet oprecht zijn zouden mensen ook door moeten hebben zoals jij het zegt was er haast niemand te vinden in die Moslimgemeenschap die haar serieus nam. Door te stellen dat de Islamzelf het probleem is kan die gemeenschap dan ook niet bereikt worden.

Ik vraag me dan ook af wat ze voor de Moslimgemeenschap wilde bereiken door te roepn dat Mohammed een pedofiel was en dat hij de Saddam Hoesein van zijn tijd was.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:25:17 #294
3542 Gia
User under construction
pi_37915845
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:22 schreef MYND het volgende:
Als Verdonk Taida uitzet is het sterk beleid voeren en wordt het op prijs gesteld, als ze Ayaan uitzet wegens dezelfde reden is het ineens slecht beleid en wordt ze teruggefloten. Hoe bedoel je we meten met twee maten? Ze zeikt altijd over de Islam terwijl ze nieteens weet wat de echte Islam is. Haar kut is dichtgenaaid door haar eigen vader, en daarom moet ze op haar eigen lompe cultuur kankeren ipv op de Islam. Kort gezegd, opdonderen met haar naar de regering van Bush. Daar zal ze zich overigens vast wel thuisvoelen.
Het zit je wel hoog, hè?
Taïda is uitgezet omdat ze geen verblijfsvergunning heeft en geen recht daarop.
Ayaan wordt niet uitgezet omdat ze wel een verblijfsvergunning heeft.

Daarbij is Kosovo veilig genoeg en Somalië niet.
pi_37915847
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze was op het moment dat die rechtszaak diende geen 5 jaar ononderbroken legaal in nederland. Sterker nog, ze was illegaal in Nederland.
Daarbij had ze geen verblijfsvergunning, hetgeen ook nodig was voor naturalisatie.
duh .. voor ze vertrokken waren ze wel 5 jaar hier .. ze zijn alleen terug gegaan omdat ze verkeerd zijn voorgelicht aangaande de opties van hun dochter .. hadden ze op dat moment er voor gekozen hier te blijven was hun naturalisatie een formaliteit geweest
pleased to meet you
pi_37915867
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik denk dat het vooropgezet is

V.
quote:
Volgens mij vrij duidelijk om voor blinde kippen over te komen als iemand met een ruggengraat.
pi_37915910
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Het zit je wel hoog, hè?
Taïda is uitgezet omdat ze geen verblijfsvergunning heeft en geen recht daarop.
Ayaan wordt niet uitgezet omdat ze wel een verblijfsvergunning heeft.

Daarbij is Kosovo veilig genoeg en Somalië niet. Kenya wel.
Ze is dus opgegroeid in Kenya. Somalië heeft er eigenlijk niets meer mee te maken.
pi_37915918
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef MOVO het volgende:

[..]

Liegen is kennelijk een rekbaar begrip in de politiek: als een minister in de kamer verklaard dat ze voor de uitzending van Zembla niet op de hoogte was van het gebruik van een valse naam door een tweedekamerlid en dit lid verklaard dat ze weken daarvoor tijdens een telefoongesprek over de zaak Taida Paisic tegen dezelfde minister heeft gezegd dat ook zij over haar identiteit heeft gelogen en een schrijver in wiens huis dit telefoongesprek heeft plaatsgevonden en getuige was van dit telefoongesprek het verhaal van het kamerlid bevestigd, wie liegt er dan?
de schrijver in deze is niet helemaal objectief lijkt me..
pi_37915957
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Ayaan was dus ook niet legaal in Nederland, volgens Verdonk.
pi_37915968
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

de schrijver in deze is niet helemaal objectief lijkt me..
verdonk die d'r huid wil redden wel ?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')