abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37906582
Op 23 mei wordt er 11 september conferentie georganiseerd door http://ditkannietwaarzijn.nl/

Ik ben bij de organisatie betrokken en plaats dit topic omdat we naarstig op zoek zijn naar iemand met een technische achtergrond die eventuele academische vragen met betrekking tot bouwtechnische aspecten tijdens de forum-discussie kan beantwoorden.

23 mei wordt waarschijnlijk de meest belangrijke conferentie tot nog toe, omdat er een hele zware pers-delegatie aanwezig zal zijn. We hebben inmiddels signalen ontvangen dat enkele ingenieurs zich hebben aangemeld, die hele vervelende vragen zouden kunnen stellen. We hebben dus dringend behoefte aan een persoon die in staat zou zijn om deze vragen adequaat te beantwoorden.

Mocht iemand zich hiervoor interesseren; stuur ons aub een Email via de website.
  woensdag 17 mei 2006 @ 10:09:17 #2
124916 sssjibbbe
wederom een bult onzin
pi_37907181
spam!
pi_37907451
Wat voor lastige vragen van ingenieurs heb je het dan over?

Als ik de situatie even in mag schatten (zoveel informatie geef je niet in je openingspost) komt er een delegatie bouwkundigen om jullie theorie dat het WTC resp. Pentagon niet hoofdzakelijk zijn verwoest door een vliegtuiginslag aan te vechten.

Als je nu mensen zoekt om voor jou in de bres te springen, dan vind ik dat een zwaktebod. Je hebt er hele websites over, jij hebt die theorie, als die niet bestand is tegen wat kritische vragen dan lijkt het me duidelijk dat je niet al te sterk staat met je samenzweringstheorie. Als organistor van zo'n conferentie had je dit van te voren kunnen weten.

Ik gebruik hier jij en je, dat is niet op jou persoonlijk gericht, ik begrijp dat er meer mensen bij betrokken zijn.
pi_37907569
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:17 schreef PeregrineFalcon het volgende:
Wat voor lastige vragen van ingenieurs heb je het dan over?

Als ik de situatie even in mag schatten (zoveel informatie geef je niet in je openingspost) komt er een delegatie bouwkundigen om jullie theorie dat het WTC resp. Pentagon niet hoofdzakelijk zijn verwoest door een vliegtuiginslag aan te vechten.

Als je nu mensen zoekt om voor jou in de bres te springen, dan vind ik dat een zwaktebod. Je hebt er hele websites over, jij hebt die theorie, als die niet bestand is tegen wat kritische vragen dan lijkt het me duidelijk dat je niet al te sterk staat met je samenzweringstheorie. Als organistor van zo'n conferentie had je dit van te voren kunnen weten.

Ik gebruik hier jij en je, dat is niet op jou persoonlijk gericht, ik begrijp dat er meer mensen bij betrokken zijn.
Wij willen gewoon iemand die deskundig is.
pi_37907708
Mijn reactie daarop is: Nu pas?
pi_37907890
Oke, in eerste instantie; je regelt dit pas nu?

Daarnaast; madrid en london lijkt me genoeg bewijs om jullie WTC-iez-teh-not-truez0rz-malloten voorgoed de mond te snoeren.
Kutkloon.
pi_37913329
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef BiMeWet het volgende:
Oke, in eerste instantie; je regelt dit pas nu?

Daarnaast; madrid en london lijkt me genoeg bewijs om jullie WTC-iez-teh-not-truez0rz-malloten voorgoed de mond te snoeren.
Duidelijk iemand die er geen klap van af weet.
pi_37913345
Er is even iets mis gegaan................
pi_37913354
pi_37913370
pi_37913475
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef HIHIHIHI het volgende:
Wwwwat zeg je?
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:19:11 #12
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_37913688
Dus jullie gehele theorie is opgezet zonder academische kennis van bouwkunde.
En nu komen mensen die wel verstand van bouwkunde hebben, jullie theorie 'aanvallen'.

Goh, wat raar.

Zou het ook zo kunnen zijn, dat mensen die er echt verstand van hebben, jullie theorie nooit zullen ondersteunen, omdat die niet klopt?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:54:44 #13
40566 Ericr
Livewrong
pi_37922894
Ditkannietwaarzijn.
  woensdag 17 mei 2006 @ 17:59:58 #14
40566 Ericr
Livewrong
pi_37923093
Oh wacht ik begrijp het al, dit is natuurlijk een topic gestart door iemand die in het complot zit om daarmee degenen van ditkannietwaarzijjn.nl in een kwaad daglicht te stellen? Kan niet missen.
pi_37933270
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:51 schreef pseudo het volgende:
Ik ben bij de organisatie betrokken en plaats dit topic omdat we naarstig op zoek zijn naar iemand met een technische achtergrond die eventuele academische vragen met betrekking tot bouwtechnische aspecten tijdens de forum-discussie kan beantwoorden.

23 mei wordt waarschijnlijk de meest belangrijke conferentie tot nog toe, omdat er een hele zware pers-delegatie aanwezig zal zijn. We hebben inmiddels signalen ontvangen dat enkele ingenieurs zich hebben aangemeld, die hele vervelende vragen zouden kunnen stellen. We hebben dus dringend behoefte aan een persoon die in staat zou zijn om deze vragen adequaat te beantwoorden.
O, laat dit waar zijn!
pi_37933426
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:21 schreef pseudo het volgende:

[..]

Wij willen gewoon iemand die deskundig is.
Dit zegt wel genoeg, dat begrijp je zelf ook wel hé?
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:23:10 #17
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37933547

Het is zelden dat ik naar woorden moet zoeken om mijn gevoel van blijdschap uit te drukken zonder de hele reactie met "HAHAHAHA" te vullen.
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:49:35 #18
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_37934907
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:51 schreef pseudo het volgende:
Op 23 mei wordt er 11 september conferentie georganiseerd door http://ditkannietwaarzijn.nl/

Ik ben bij de organisatie betrokken en plaats dit topic omdat we naarstig op zoek zijn naar
iemand met een technische achtergrond die eventuele academische vragen met betrekking tot bouwtechnische aspecten tijdens de forum-discussie kan beantwoorden.

Mocht iemand zich hiervoor interesseren; stuur ons aub een Email via de website.
Ik heb zo'n vermoeden dat iemand met een technische achtergrond die eventuele academische vragen met betrekking tot bouwtechnische aspecten tijdens de forum-discussie gaat stellen
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 18 mei 2006 @ 01:40:11 #19
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37939764
geef jullie allen gelijk !
pi_37963683
Ik zou me niet druk maken om die vragen. Integendeel. Je moet het gewoon omdraaien. ZIj hebben er kennelijk verstand van, laat ze maar verklaren hoe het gebouw dan met vrije val snelheid en symmetrisch kan instorten. Dat kan alleen als alle steunbalken op alle verdiepingen tegelijk kapot gaan.
pi_37963732
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:46 schreef patricksavalledotcom het volgende:
Ik zou me niet druk maken om die vragen. Integendeel. Je moet het gewoon omdraaien. ZIj hebben er kennelijk verstand van, laat ze maar verklaren hoe het gebouw dan met vrije val snelheid en symmetrisch kan instorten. Dat kan alleen als alle steunbalken op alle verdiepingen tegelijk kapot gaan.
Ja, ga hem een beetje zitten aanmoedigen in z'n guerillapraktijken!
pi_37974876
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:46 schreef patricksavalledotco... het volgende:
Ah, daar hebben we een deskundige.
pi_37975013
Deze stichting is dus geheel en al afhankelijk van zijn vijanden. Zijn die er niet, dan gaan hele congressen op aan gezwam in de ruimte. Geweldig! Een soort neo-conservatieven.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:15:08 #24
132003 huupia34
veritas!!!
pi_37986645
the 9/11 thuth movement is groter dan ooit. binnenkort groot congres in new york, waar zat deskundigen bij zullen zijn, dus.....

de pijlen worden voornamelijk gericht op wtc 7, voorkennis bij handel in aandelen opties, norad stand down.

wtc 7 is volgens mij het zwakste punt.

voor de rest, wat een kinderachtige reacties hier. ik heb groot respect voor de heren van ditkannietwaarzijn, zij durven hun nek uit te steken om de grootste leugen op te lossen.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_37987751
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef huupia34 het volgende:
the 9/11 thuth movement is groter dan ooit. binnenkort groot congres in new york, waar zat deskundigen bij zullen zijn, dus.....

de pijlen worden voornamelijk gericht op wtc 7, voorkennis bij handel in aandelen opties, norad stand down.

wtc 7 is volgens mij het zwakste punt.

voor de rest, wat een kinderachtige reacties hier. ik heb groot respect voor de heren van ditkannietwaarzijn, zij durven hun nek uit te steken om de grootste leugen op te lossen.
Op jouw beurt draag jij niets bij met deze post, behalve dat je je gelijkgestemden steunt. Het enige dat je schrijft is dat 'de beweging groter is dan ooit', maar dat betekent niets. En een congres in NY waarbij 'zat deskundigen aanwezig zullen zijn'? Wie dan precies, en wat komen ze precies duidelijk maken? Wees daar eens concreet in, in plaats van een vage 'dus...' achter je zin te hangen, alsof we hierna maar zelf de conclusie moeten trekken dat jullie inderdaad gelijk hebben.

Ik ben het met je eens dat er altijd ruimte moet zijn voor een andere visie, en dat het goed is dat mensen die onder de aandacht proberen te brengen. Die mogelijkheid is o.a. via internet groter dan ooit, kijk maar eens naar het aantal 9/11 topics op dit forum.

Als er echter niet op een verantwoorde manier inhoudelijk gereageerd kan worden op vragen van experts begeef je je op glad ijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')