gewoon op scherp op de deur zetten.quote:
en dan kom jij binnenlopenquote:
Geen punt... ik kan ook best een emmer water gebruikenquote:
Dank je..... nu kan ik er wel weer tegenaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*gooi het water over nokje!*
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:53 schreef draculettetje het volgende:
komt een draakje met een fohn voorbij sjeesen....
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:08 schreef nokwanda het volgende:
Doe mij nog maar een emmer koud water. Over mijn rechterpoot.
Ik val net van de trap en dat deed zeer.
het valt mee. Maar pootje klapte in een soort overdreven ballerinastand verkeerd om.quote:
En daar dan een uur later pas achter komen......quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*emmer water over gaai heen*
beetje koud voor een watergevecht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
*Water-gevecht*
rolt de tuinslang uit en zet de kraan aan
Kan ik gelijk voetje van Nok koelen![]()
Middag allemaal
Koud ???quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
beetje koud voor een watergevecht.
Kan dat wachten tot het een graad of 25 is....minstens.
Ik zit een beetje te bibberen.
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
Heb ik net een tijdje geleden mijn achtertuin en de raamkozijnen in de meest wilde kleuren geschilderd......komen ze nu, na zoveel jaren, langs van de woningbouwvereniging voor schilderwerkzaamheden.
Maar ze zouden net doen alsof ze het niet gezien hadden, zeiden de heren, en mijn achterkantje voorbij gaan.![]()
Was net ff lachen hier.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:42 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er een beetje doorheen voor vandaag
Een kind hebben is vermoeiend.. en dan is die van ons nog makkelijk.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was net ff lachen hier.
Er lag ooit een plas beton die ik heb omgetoverd in een lijpe nepvijver.
Een van die kerels loopt erover heen en zegt: wat is dit water hard
Ik heb uitgeroepen.... gij zijt de Here Jezus!!!!![]()
Ze moeten wel denken dat ze hier in het gekkenhuis terecht zijn gekomen
He lekker, voel me meteen een stuk beterquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
shit moet nog tot 22:00... heb eccht geen zin meer
Mja, of je word er immuun voor wellichtquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ik vind dat makkelijker worden als ze groter zijn.
wat kijken jullie lief!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja, of je word er immuun voor wellicht
Nog een foto spammen van de kleine? Ik sta er jammer genoeg ook op maar ja.. zij is die kleine dan..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog een foto spammen van de kleine? Ik sta er jammer genoeg ook op maar ja.. zij is die kleine dan..
[afbeelding]
Die met de stoppels ben jij, toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is van het zweten. Jij hebt het heetquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een schatje!!!
die baby ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zit haast te soppen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is van het zweten. Jij hebt het heet
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een schatje!!!
die baby ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zit haast te soppen
Ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossiequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
leuke foto!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef Bastard het volgende:
hihi... touw eraan en je kunt m meenemen morgen.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:09 schreef draculettetje het volgende:
ow ja jippie en de jee! auto (waar ik toch niet in rij maar ja) is weer goed gekeurd! helemaal niks aan het handje!![]()
[..]
[afbeelding]
Dus jij valt op groot met stoppels....quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een schatje!!!
die baby ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zit haast te soppen
Ja ze heeft zelfs een beetje mijn gewoonte's alquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:30 schreef gaai het volgende:
[..]
Ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie![]()
( idd. één gezicht......geweldig )![]()
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:30 schreef gaai het volgende:
[..]
Ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie, ach gossie![]()
( idd. één gezicht......geweldig )![]()
Mijn plooitjes zijn ook schattigquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:50 schreef nokwanda het volgende:Grappig dat plooitjes bij baby's altijd schattig zijn
![]()
quote:
haha hij sopt ook op mij... dus ik ook op hem....quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dus jij valt op groot met stoppels....
(af) soppen wel toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha hij sopt ook op mij... dus ik ook op hem....
en mannen kunnen niet soppen
hi hi en wie bestuurt m'n auto dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hihi... touw eraan en je kunt m meenemen morgen.....
Vervelendquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:53 schreef draculettetje het volgende:
even een mededeling van huishoudelijke aard(ahum)
Bij de zoessie liggen de draadjes van de pjoeter los en ze weet nie meer hoe ze vast moeten,
dus ze is tijdelijk even offline![]()
volgens mij kennen we dat soort taferelen hier al dus laten we dat maar niet doen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Ik zou haar graag willen helpen maar meestal als ik draadjes met elkaar ga verbinden wordt dat gevolgd door een grote BOEM![]()
Van het geluid zekerquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:20 schreef vamperotica het volgende:
Hij doet t weer!
Keb alleen een draadje over???
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:20 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
voor de zoessie (leest ze vast ooit nog wel)
en tot vanmiddag......
sollyquote:
Kook nie.....quote:
Kun je andere draadjes mee bij elkaar bindenquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kook nie.....
Hi hi... altijd handig toch?
Een extra draadje
Pcies!quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je andere draadjes mee bij elkaar binden
Gelukkig een leeg kinderstoeltje op de achterbank (anders zou je wss helemaal niet gerookt hebben in de auto)quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:35 schreef Bastard het volgende:
Had daarnet weer bijna de auto in de fik gestoken..
Peuk uit het raam.. blijft ie aan mijn vinger hangen... flop zo op de achterbank
quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
solly![]()
is een beetje voor de dag van vandaag.......
overnieuw......
mogguh allemaal![]()
en nogextra voor de zoessie!
hi hi en alsnog tot vanmiddag
Klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig een leeg kinderstoeltje op de achterbank (anders zou je wss helemaal niet gerookt hebben in de auto)
Doen we samen delen, okee zoessie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]Als jouw zoessie wat extra nodig heeft, krijgt ze van mij ook...
![]()
hi hi ja is goe dank!quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Doen we samen delen, okee zoessie?
Goeiemorgenquote:
Nee, zoek me te pletterquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
[afbeelding]
Al de pot met goud gevonden?
Tis wat je over hebt gehouden van die kabouterattack laatst.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, zoek me te pletter![]()
Misschien iemand tips?
Hery youquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis wat je over hebt gehouden van die kabouterattack laatst.
Dus vindt iemand met een schepje en laat die je bij je bovenlichaam beetpakken terwijl jij rechtvooruit moet steken met je benen ontspannen en enigzins gespreid. Wanneer je benen raar over elkaar heen gaan slaan.....stoppen en graven. Aangezien jij nu de regenboog bent en de pot met goud aan jouw voeten moet liggen kun je jezelf als wichelroede gebruiken.
quote:
tot strakkiesquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:29 schreef draculettetje het volgende:
nou taxi (=schoonmoeder) is er dus ik ga op weg naar de zoessie!
Ehm.....pardón?!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:23 schreef nokwanda het volgende:
Er zat net een vreemde vent op de vensterbank in mijn slaapkamer
Ik schrok even. Het was dezelfde Here Jezus van gister.
Moest even denken aan de keer dat ik een kennis van vroeger hoorde zeggen dat ze de here Jezus over zich heen had voelen komen en hem sindsdien volledig toegewijd was![]()
Vroeg ik me ook al afquote:
Neeeeeeee, niet doodquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:07 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaa.... Wat heb je gedaan..... nu is het hier helemaal dood![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Neeeeeeee, niet dood![]()
Ben de "pot" aan het zoeken![]()
En dat zeg je nu pasquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb vandeweek trouwens mijn tweede sollicitatie gesprek bij het COC gehad. Hoor het volgende week wel
quote:
preciesquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bon jour.. wat heb jij een enge ava mir!
Past veeeeel beter bij je dan die zoete elfquote:
pffff, ja.... ik durf niet blij te zijn met een nieuwe baan die ik niet heb. Niet weer die teleurstelling van de vorige keer terwijl ik me er al helemaal op verheugd had. Dat doe ik niet meer.quote:
Ja jaaaaaaaaquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Past veeeeel beter bij je dan die zoete elf
zelfbescherming.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
pffff, ja.... ik durf niet blij te zijn met een nieuwe baan die ik niet heb. Niet weer die teleurstelling van de vorige keer terwijl ik me er al helemaal op verheugd had. Dat doe ik niet meer.
Daarom vergat ik het eigenlijk te vertellen hier. Ik hecht er niet zoveel belang meer aan.
Tuurlijk niet. Hallo!!!! Je weet wie het zegtquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja jaaaaaaaamoet ik nu beledigd zijn ?
@ barra, lees wat erboven staat... t is deels als grapje.
Maar aan de andere kant, nokwanda... ik voel me niet zoet momenteel maar vechtlustig !
(positief)
klopt ja. Het vorig debacel heeft me een heel pijnlijke knauw gegeven waardoor ik in alle opzichten aan mezelf ging twijfelenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
zelfbescherming.....
Maar het komt goed hoor !!
Jouw tijd komt...
Ik ook nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:52 schreef NgInE het volgende:
ik heb vandaag helemaal NIKS paranormaals meegemaakt![]()
En heeft die duif haar niet verteld waar die kabouters heen gegaan zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:13 schreef vamperotica het volgende:
Uhm..... We zijn vandaag bij het graf van onze ouders geweest....
Daar stonden drie kabouters......
Nu nog maar 1
En zoessie heeft een heel gesprek met een duif gehad...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:13 schreef Bastard het volgende:Ik heb een dode moeder gans gezien..
En het weer maakte het helemaal een treurig decor ... kuikens er bij staan in de regen ..
Kut he?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja jaaaaaaaamoet ik nu beledigd zijn ?
@ barra, lees wat erboven staat... t is deels als grapje.
Maar aan de andere kant, nokwanda... ik voel me niet zoet momenteel maar vechtlustig !
(positief)
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kut he?
En de afgelopen dagen reed ik er langs, en was het zonnetje er op.. moedergans lekker beetje die kuikens wegwijs maken. En die kuikens beetje spelen en doen..dat ik nog bang was dat er vandaag of morgen 1 onder een auto zou waggelen... en nu dit aanzicht![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:13 schreef Bastard het volgende:Ik heb een dode moeder gans gezien..
En het weer maakte het helemaal een treurig decor ... kuikens er bij staan in de regen ..
haaaaaai gaaaaaaiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:56 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zie die kuikentjes gewoon staan.......wat zielig!
't is geen gezellige binnenkomer.......![]()
cool wat is het een ocelot ofzo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:05 schreef Bastard het volgende:
http://worksafevideos.com/photos/animals/breed_cat.htm OMG!!
Een wattes?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
cool wat is het een ocelot ofzo?
Gáááf !quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer thuis na een file te hebben veroorzaakt in de parkeergarage,
de weg gelopen kabouters en gesprek met de duif (volgorde is niet helemaal oke)
Dank jullie voor de extra![]()
Ik vond het een fijne dag (been wat minder) en qas blij om bij de zoessie te zijn
en ik heb de baby gevoeld!!!!!
ocelot is te klein... bobcat denk ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een wattes?
Kheb geen idee, lijkt wel een uit de hand gelopen genetische grap!
Tjeemig zeg! Geen klein lief poesje dat je kan aaien..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ocelot is te klein... bobcat denk ik
http://www.kostich.com/bobcat.htm
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tjeemig zeg! Geen klein lief poesje dat je kan aaien..
Een tijgiewijgie ga ik nooit aaien.. no way Josequote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk wel!
ik heb zelfs een tijgiewijgie geaait!
groote poezen zijn lief...alleen een beetje groot!
nope....bobcat is anders van bouw. Die neus ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ocelot is te klein... bobcat denk ik
http://www.kostich.com/bobcat.htm
Waanzin !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:05 schreef Bastard het volgende:
http://worksafevideos.com/photos/animals/breed_cat.htm OMG!!
Jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:45 schreef gaai het volgende:
[..]
Waanzin !![]()
Laten ze'm nou zelf op een vis jagen in de badkuip en een hele kip slachten?
jeeej die foto had ik nog niet gezien!!! WTF!!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:45 schreef gaai het volgende:
[..]
Waanzin !![]()
Laten ze'm nou zelf op een vis jagen in de badkuip en een hele kip slachten?
cool beest hoor![]()
Barraaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
er zijn betere mannieren om wakker te wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:05 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen iedereen, gister weer naar school geweest, een hele intressante workshop.
Vanmorgen werd ik verkouden en met hoofdpijn wakker van een schreeuwend meisje dat een vieze broek had en al eigenlijk een half uur op school had moeten zijn.
Kortom, ik heb wel eens betere ochtenden gehad.
Maar goed het is peuterspeelzaal dus het is niet heel erg, alleen wel jammer.
Mooie kat trouwens....
quote:
ach ja... kanslozen hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:13 schreef Gorian het volgende:
Okeej! (ik durf jou niet uit te lachen!)
Zonder namen te noemen, is er een forum ontsproten uit een reeks die hier liep. Daar is momenteel een zeer vermakelijke discussie gaande. Soms duurt het wat langer, maar dan snappen zelfs skeptici het wel ...
....
de discussiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:22 schreef Gorian het volgende:
Wie?
Het lijdend voorwerp of de rolmaat?![]()
Of allebei?![]()
Ha ha ha, ja zo werd ik ook wakker.quote:
quote:
Stomme nachtmerrie gehadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
erop en nu weer blij kijken?
hoest met lil wic?
*wic een knuffel geeft*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Stomme nachtmerrie gehad![]()
Centraal dromen topic : Deel 2
ik werd om 4 uur wakker omdat de regen in mijn gezicht regendequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:44 schreef displission het volgende:
goedemorgen..ik werd wakker van de "grote-regendruppels" gisterenavond en de bliksem..gelukkig was de kat lekker binnen..en was het best wel knus zo..beetje muziek geluisterd in de avond..vandaag een beetje werken..
sup mate?quote:
niks speciaals, laatste dag vd week, ben brak, pa komt vandaag uit het ziekenhuis en het is kloteweer.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
niks speciaals, laatste dag vd week, ben brak, pa komt vandaag uit het ziekenhuis en het is kloteweer.verder gaat het wel goed hoor
Altijd bijkomend nadeel van onder een brug slapen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik werd om 4 uur wakker omdat de regen in mijn gezicht regende
droompje had je wel herkent ja...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:22 schreef Bastard het volgende:
Droomenvanger ook al een tijd niet gezien.. istie incognito gegaan? Neeeee... dan had ik m wel herkend.
Is hij op vakantie ofzo danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droompje had je wel herkent ja...
volgens mij had hij hier al lang weer moeten zijn... ik mis hem!
Vrouwtje gaat lekkerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mooizo!
hoest met de vrouw en het huisje
OMFG lil wic had gelijk1!!!!!11quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:19 schreef mien-moeke het volgende:
Jij: "Liefje, ik hoop dat je weet dat slikken heel erg goed voor je tanden is."
Zij: "Hoezo?"
Jij: "Als je het niet doet, sla ik ze eruit!"![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:13 schreef Gorian het volgende:
Okeej! (ik durf jou niet uit te lachen!)
Zonder namen te noemen, is er een forum ontsproten uit een reeks die hier liep. Daar is momenteel een zeer vermakelijke discussie gaande. Soms duurt het wat langer, maar dan snappen zelfs skeptici het wel ...
....
Hier. Had het even druk maar ik ben er weerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar is nokje eigenlijk?
Hey ... je bent nu wakker en het is echt niet zo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Stomme nachtmerrie gehad![]()
Centraal dromen topic : Deel 2
dat moet je eens tegen mijn ouders zeggenquote:
Ja, je hoeft me niet te geloven hoor...............quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
OMFG lil wic had gelijk1!!!!!11
Gaat alweer beter hoor, bedanktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey ... je bent nu wakker en het is echt niet zo.
Maar dat is echt een klote gevoel dat de hele dag bij je kan blijven hangen, ja. Ik weet.
k geloof dat je t gevoel n beetje hebt dorogegevenquote:
Dat was echt niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
k geloof dat je t gevoel n beetje hebt dorogegeven
Hoiquote:
Nee hoor.... Ik hou m wel ff en dan stuur ik m wel ergens de zee in of zo....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat was echt niet de bedoeling![]()
Stuur maar weer snel terug![]()
Mama's hand op de buik, visualiseren dat ze de pijn eruit trekt en weg zend doet wonderenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef Mirage het volgende:
Hier is het trouwens ook een vermoeiende dag.
Ik moet allerlei dingen doen, verschillende brieven tikken... verder met het inpakken van alle extra spullen zodat het huis er ruimtelijk uitziet voor de verkoop.....
maar Aiden heeft buikpijn... hij krijst.. niet te geloven... de hele ochtend al, mijn armen zijn lam vanhet wiegen en als ik hem neerleg gaat hij zo over de zeik dat ik bang ben dat er een ader in zijn hoofd knapt...
Hij is nu net héél even stil... even kopje koffie dus *zweet van voorhoofd veegt en kijkt of oren nog in tact zijn*
One of those days![]()
beepje op zijn buik op je knieen leggen in de lengte en over zijn ruggetje aaien en het er zo uit halen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mama's hand op de buik, visualiseren dat ze de pijn eruit trekt en weg zend doet wonderen![]()
quote:
weet je wel wie ik ben?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke reactie wil je nu uitlokken? Misschien kan ik er mee helpen?
Dat zou wel heel lief zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke reactie wil je nu uitlokken? Misschien kan ik er mee helpen?
hehe bedenk je wel dat ze er op een dag "te groot" voor zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:29 schreef Mirage het volgende:
Het is heel moeilijk een thema kiezen voor de jongenskamer
Als het huis doorgaat krijgen de twee oudsten namelijk de hele 2e verdieping...
Daar zitten nu 2 ruime slaapkamers... maar de jongens willen toch enig contact.. we gaan er dus een muur uithalen zodat het één groot L vorming vertrek wordt.
Ze zijn gek op straaljagers en dat soort dingen, maar ook een sterrenhemlkamer zouden ze leuk vinden... maar ook een onderwater kamer met Spongebob... maar ze zijn ook dol op draken en kastelen....
Nou zou ik de sterrenheml kamer met de draken en kastelen kunnen combineren, maar ik heb ook leuke ideeën voor Spongebob...
één grote muurschildering
En de jongens zelf ?
Die zeggen iedere dag iets anders... (het switchen gebeurd wel tussen bovenstaande dingen)
Voorpret is ook pret, zelfs als het niet door gaat![]()
alhoewel het behoorlijk werkelijk lijkt te worden![]()
![]()
![]()
sup matequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet je wel wie ik ben?
als ik dit doe :
dan betekend dat, dat iedereen hoi BG moet zeggen.
Dat moet ook !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe bedenk je wel dat ze er op een dag "te groot" voor zijn.
Hey!!!! onderwater-cd....... stop hem in een lekker badje met een beetje lavendelolie. Dat relaxed en dan vergeet ie misschien even zijn pijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:28 schreef Mirage het volgende:![]()
![]()
die disclaimer !!![]()
En ja.. mama doet wonderen.. vandaar ook het gewieg de hele tijd... als ik hem vastheb en we echt contact hebben is hij stil.
(je "voelt" trouwens wel echt zijn gespannen buikje en zijn verdriet)
Maar ik moet ook plassen, ik word ook moe.. en als ik hem dan even wegleg..... breekt de hel los.
Krijsen krijsen... hij krijst eigenlijk nooit.. jammert wel eens, wordt wel eens boos als de fles te lang wegblijft... maar verder is hij een rustig ventje.
Hij raakt op het moment zo overstuur als ik hem neerleg dat ik serieus bang ben dat er iets knapt.
Het huilen/krijsen zelf daar kan ik wel tegen, dat gaat gewoon langs mij heen.
Maar dat hij zich zo druk maakt, rood aanlopen, echt krijs geluid, en schoppen met de beentjes.
Op dit moment lijkt hij trouwens echt even rustig te blijven, wel heb ik een "onderwater" cd hard op staan.. dat lijkt hij mooi te vinden.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:43 schreef BaajGuardian het volgende:
sorry maar dat vind ik erg smakeloos in mijn conditie..
ik ben hier duidelijk weer op het verkeerde subforum.
Spongebob is fantasieloos en afgezaagd johquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:29 schreef Mirage het volgende:
Daar zitten nu 2 ruime slaapkamers... maar de jongens willen toch enig contact.. we gaan er dus een muur uithalen zodat het één groot L vorming vertrek wordt.
Ze zijn gek op straaljagers en dat soort dingen, maar ook een sterrenhemlkamer zouden ze leuk vinden... maar ook een onderwater kamer met Spongebob... maar ze zijn ook dol op draken en kastelen....
Nou zou ik de sterrenheml kamer met de draken en kastelen kunnen combineren, maar ik heb ook leuke ideeën voor Spongebob...
En de jongens zelf ?
Die zeggen iedere dag iets anders... (het switchen gebeurd wel tussen bovenstaande dingen)
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef senesta het volgende:
Je kunt toch ook alles combineren?
Spongbob in ridder outfit al rijdend op een zeepaard, een mooi zandkasteel op het strand , of schelpenkasteel op de bodem van de zee.
Hmm sorry mijn fantasie neem geloof ik een loopje met me...
Ik vind dit altijd erg leuk namelijk.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef senesta het volgende:
Je kunt toch ook alles combineren?
Spongbob in ridder outfit al rijdend op een zeepaard, een mooi zandkasteel op het strand , of schelpenkasteel op de bodem van de zee.
Hmm sorry mijn fantasie neem geloof ik een loopje met me...
Ik vind dit altijd erg leuk namelijk.
Ongeveer het enige waar ik echt goed in benquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef senesta het volgende:
Ik wilde dat ik mooi kon tekenen, aan ideeen ontbreekt het me meestal niet maar de uitvoering word bij mij helemaal niets![]()
Maarre Patrick is ook leuk![]()
ramen ingooien en aangifte doen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Mirage het volgende:
Ik heb een keer de deuren en ramen van een húúrwoning ondergekalkt....
dat is echt geen goed idee... enig idee hoe je dan de boel nog "in oorspronkelijke staat" achter moet laten ?
Hogedrukspuit huren?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Mirage het volgende:
dat is echt geen goed idee... enig idee hoe je dan de boel nog "in oorspronkelijke staat" achter moet laten ?
Nou snap je waarom het lastig zal zijn om hier ooit weg te gaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Mirage het volgende:
Barra's methode is makkelijkerquote:
Hierquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:46 schreef nokwanda het volgende:
Waar is iedereen?
Zingend zeker: I'm every womanquote:
Niks... je laat je prachtig bodypainten. O nee.... dat hoeft niet eens. Je hebt alle kleuren al. Ga je gewoon in RegenboogEva kostuum.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Heb ik even een probleem!
Kom er net achter dat we zondag af moeten dansen en ik heb niks om aan te trekken![]()
Die kleuren zijn al erg aan het vervagenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niks... je laat je prachtig bodypainten. O nee.... dat hoeft niet eens. Je hebt alle kleuren al. Ga je gewoon in RegenboogEva kostuum.
Nee, moeten morgen twee demo's draaienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:49 schreef nokwanda het volgende:
En anders heb je morgen nog om te gaan winkelen
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, moeten morgen twee demo's draaien![]()
Ja, ik vind afdansen eigenlijk niet zo boeiend maar het hoort erbij (zeggen ze)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hmmm
Maar hoe kan het nou dat je vergat dat je moest afdansen?
Waar dans je voor af trouwens?
Latin, ballroom? welk niveau?
Zit daar nog verschil tussen met rolstoeldansen en het gewone achterpootjes dansen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, ik vind afdansen eigenlijk niet zo boeiend maar het hoort erbij (zeggen ze)
We dansen Latin en Ballroom Top Klasse met Ster.
In principe zit er geen verschil in rolstoeldansen en valide dansen (nou ja..........een ervan zit in een rolstoel) verder dansen we alle figuren als de valide dansers, zij het soms wat aangepast.
Mijn oudste twee hebben samen de zolder....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:29 schreef Mirage het volgende:
En de jongens zelf ?
![]()
![]()
hehe kutje!quote:
goed zo pappaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
was tegelijkertijd wél ff een luier en kleertjes aan het verschonen jah,....
lol zonder grappen en grollen weetje welk nummer nu opstaat?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:36 schreef Oversight het volgende:
[..]
Barra, al een paar dagen niet aan mijn mail toegekomen, ik ben je niet vergeten hoor!!!
op mijn winamp lijst?quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:49 schreef gaai het volgende:
dit begint eng te worden.....
*zich even trugtrekt
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:52 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dan zou ik die webcam maar ff uitzetten gaai,...
Mooie lingerie trouwens....
and to awnser your question OverMorphiusSightquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hello barra,...
Welcome to the Oversightrix
[afbeelding]
Mirobiagequote:
Beetje late reactie maar ik lees de jouwe nu pasquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
uhuh... wat aangepast lijkt me wel ja. Ik zie je tijdens een rumba nog niet met een been omlaag zakken
Afdansen is eigenlijk ook niet echt boeiend nee.
Als kind vond ik van wel, natuurlijk Dat waren de hoogtepunten.
Maar doe je ook wedstrijden of alleen demo's?
Je zag mijn naam en dacht gewoon gelijk dat het ouwehoer was Pquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
was tegelijkertijd wél ff een luier en kleertjes aan het verschonen jah,....
quote:
Gefeliciteerdquote:
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 21 mei 2006 16:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nou, ik heb nog een zwart pak in de kast gevonden, wij gaan afdansen![]()
Oke, jij gelijk, ik had moeten zetten: 2 weken niet verplicht dansenquote:Op maandag 22 mei 2006 07:41 schreef nokwanda het volgende:
2 weken niet dansen??? Lijkt me helemaal niet leuk.
btw....goeiemorgen allemaal![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Oke, jij gelijk,
Goede morgen allemaal![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dat hoefde je niet expliciet te vermelden hoor. Het is een gegeven
Ik ook niet hoor. Maar het komt alleen maar zeer zelden voorquote:Op maandag 22 mei 2006 10:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Och ik heb er helemaal geen moeite mee om mijn ongelijk toe te geven
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:30 schreef gaai het volgende:mogge lil
mogge draakje
mogge nokje
mogge barra
ben een beetje lui, valt niet op toch....![]()
nope nog niet gezien... misschien dat ze vandaag wat van zich laat horenquote:
neejquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:34 schreef gaai het volgende:
[..]
neej![]()
en baai ze weej nok.....![]()
nog ontzettend gefeli met je nieuwe job !
![]()
![]()
met dit weer????quote:Op maandag 22 mei 2006 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit ik heb zin om te BBQ-en
een goed begin van de week! ha ha ha weet ik ook wel hoor, maar ik hap altijd....quote:Op maandag 22 mei 2006 11:55 schreef nokwanda het volgende:
Ow dear... tis maandag. Tuurlijk zijn de meeste mensen al lang op en hebben al tig dingen gedaan. Ik plaag maar wat
Dat hopen we, dan komt het allemaal vast wel in ordequote:Op maandag 22 mei 2006 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:
allah ackbar
Ey Baai..... Hoe is het eigenlijk met je?quote:
Jij hebt mail gehad van Yvonne toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat hopen we, dan komt het allemaal vast wel in orde![]()
ondertiteling: Allah is groot, Allah is genadig ---> iedereen is welkom
Ja jaquote:Op maandag 22 mei 2006 15:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij hebt mail gehad van Yvonne toch?
Kun je die beantwoorden?![]()
tof, wil je het dan ook naar mij mailen?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja ja![]()
ik ben net weer een kwartiertje thuis, heb de mail gelezenen ben ermee bezig !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |