Had je dan verwacht dat ze vanavond even het kabinet ging opblazen?quote:
het land is moe, de hemel grijs, de wind is koud zo koud als ijsquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Ja, en de hond is dood, en m'n man is ziek, en de melk is zuur"
Ja, dat postte ik twee uur geleden alquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:55 schreef Type-R het volgende:
volgens mij loopt et gewoon af met een susser
sisserquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:55 schreef Type-R het volgende:
volgens mij loopt et gewoon af met een susser
Pas maar op, Rita neemt eerst je mannelijkheid af en dan trapt ze je 't bed uit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ga zo lekker dromen over een triootje met Femke en Rita.![]()
neuh, maar hoop doet levenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat ze vanavond even het kabinet ging opblazen?
Ha. Was jequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef tong80 het volgende:
FemkeCool dude. Hak haar kop eraf. Ga dwars door dat toneelspel heen.
Ah mooi Bos haakt er op in.
::P
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:55 schreef teamlead het volgende:
ze kondigt nu dus al aan dat ze zal heroverwegen, maar tot dezelfde conclusie zal komen.,...
Als je lange tijd dat hypocriete, doorzichtige en onnozele geneuzel van politieke opportunisten moet aanhoren, dan kan ik het mij voorstellen dat mevrouw Verdonk op een gegeven moment in tranen zou uitbarsten. Neemt niet weg dat zij doodeenvoudig gelijk heeft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef Type-R het volgende:
ik heb et gevoel dat Rita elk moment in tranen kan uitbarsten![]()
helaas toont links ook geen ballen en steunen ze diezelfde onzinnige motie...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:56 schreef venomsnake het volgende:
whahaha, wat een slap zootje zeg.
Dat zijn weer xtra stemmen voor links bij de volgende verkiezingen.![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
het land is moe, de hemel grijs, de wind is koud zo koud als ijs
mijn jas is dun, de kleur is vaal, de weg is lang, de boom is kaal
het oog is dof, het bloed is rood, het haar is grijs, het paard is dood
het vlees is taai, het werk is zwaar, het bier is duur, het lied is klaar
Succes, I.R.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik loop met het plan rond om m'n scriptie te schrijven over feminien gedrag in de tweede kamer, en de reacties op de manier waarop Verdonk nu praat sterken me eens te meer in de gedachte dat het toch als redelijk not done wordt beschouwd.
En ik ga slapen, morgen tentamen..
Nee hoor, dat regelt Wouter wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:56 schreef venomsnake het volgende:
whahaha, wat een slap zootje zeg.
Dat zijn weer xtra stemmen voor links bij de volgende verkiezingen.![]()
Helaasch.. uw conclusie is onjuist ende incorrect... svp paspoort inleveren bij ritaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als je lange tijd dat hypocriete, doorzichtige en onnozele geneuzel van politieke opportunisten moet aanhoren, dan kan ik het mij voorstellen dat mevrouw Verdonk op een gegeven moment in tranen zou uitbarsten. Neemt niet weg dat zij doodeenvoudig gelijk heeft.
Kan ze het beter nu doen. Krijgt ze misschien nog nacht van Verdonkquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:56 schreef the_disheaver het volgende:
Verdonk heeft er geen zin meer in
Gaat morgen aftreden.
En waarom ook niet? Lekker wachtgeld trekken tot de volgende verkiezingen en in de tussentijd je eigen partij oprichtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:56 schreef the_disheaver het volgende:
Verdonk heeft er geen zin meer in
Gaat morgen aftreden.
Ze bestaat wel. Ze leeft alleen nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:57 schreef rashudo het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Rita een brief kan schrijven aan iemand die niet bestaat.. hoe moet de postbode dat nou bezorgen?
ROFLOLquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:57 schreef rashudo het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Rita een brief kan schrijven aan iemand die niet bestaat.. hoe moet de postbode dat nou bezorgen?
Student.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:58 schreef PLAE@ het volgende:
Er zijn hier zeker alleen nog maar linksche schloebers over die morgen niet hoeven te werken![]()
Weinig kans op een kabinetscrisisis. De motie wordt kamerbreed gesteunt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kan ze het beter nu doen. Krijgt ze misschien nog nacht van Verdonk![]()
nope.. nog steeds VVD-lid en gestemd op Mark Ruttequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:58 schreef PLAE@ het volgende:
Er zijn hier zeker alleen nog maar linksche schloebers over die morgen niet hoeven te werken![]()
Ze heeft gewoon een postadres, ze woont toch ergens? Of mischien via interne post van de VVD/2e kamer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:57 schreef rashudo het volgende:
Ach ja, ze is een beetje in de war..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:58 schreef tong80 het volgende:
Nu is het plots mevrouw Hirschi Ali. Heel de dag was het Ayaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |