de broer van Mark denk ikquote:
*ook aan slapen gaan denktquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef Cornerman het volgende:
Kijkcijfers van Nederland 3 dalen nu enorm![]()
![]()
Of Veenema, de gevaarlijke outsiderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef Pistol_Pete het volgende:
dit is een mooi avondje voor Frank Rutte
Hè ja, VOF De Kunst als tekstschrijverquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Waarom zij, waarom zo" was anders wel goed gevonden hoor.
Misschien wel maar nu is er eindelijk eens iemand snel en vlot en dan is het weer niet goedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ze had gewoon een weekje moeten wachten voordat ze die constatering zou doen, dan was er nu helemaal niets aan de hand geweest zijn.
Ik zie Rutten brullend van het lachen zijn campagne vervolgen..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:31 schreef gelly het volgende:
Als Verdonk gaat inbinden is d'r carriere wel voorbij, als ze het niet doet ook. Ik kan een glimlach niet echt onderdrukken..
Wat heeft de broer van Mark hier aanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef Pistol_Pete het volgende:
dit is een mooi avondje voor Frank Rutte
Een meerderheid vond dat, ik vraag me af hoe het idee nu leeft onder de mensen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou een meerderheid van het volk vindt dat ze gelijk heeft dus die schade kan nog wel eens meevallen... de enige die hier schade oplopen zijn die hypocriete kamerleden die het voor hun vriendin opnemen zonder naar de feiten te kijken
Rouvoet is een uitstekende debater, maar ik ben het niet met hem eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:31 schreef Uknowweloveu het volgende:
[..]
Ehm... dan ken jij Rouvoet nog niet goed genoeg.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Ik zie Rutte brullend van het lachen zijn campagne vervolgen..![]()
hij is heel sterk in debaterenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Rouvoet is een uitstekende debater, maar ik ben het niet met hem eens.
"Suzanne, ik ben stapelgek op jou" vind ik wel een graadje beterquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hè ja, VOF De Kunst als tekstschrijver
V.
De spanning stijgt weer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef Ole het volgende:
Krijgen we alsnog een motie van wantrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |