Jullie hebben gelijk ik vatte het gewoon verkeerd opquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lesje staatsrecht: Verdonk is geen kamerlid
V.
Ze had hoe dan ook zorgvuldiger moeten handelen, en niet op zo'n korte termijn hoeven optreden!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zit ik me nu ook al de hele middag af te vragen. Wat een hypocriete zooi zeg. Ik ben het helemaal eens met hoe Rita handelt/heeft gehandelt.
Ze had het nooit goed kunnen doen, anders had er weer commentaar gekomen dat ze niets doet. Ze had daar hoe dan ook gestaan. Bah... wat een huichelaars allemaal![]()
Verdonk is geen kamerlid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik neem aan dat verdonk zichzelf ook wel steunt?
Het is idd net een VVD'rquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef alwaysleft het volgende:
Femke praat weer vanouds alsof ze moet poepen![]()
"Briljant idee, Kay, kijk nou in welke shit ik zit".quote:
quote:
quote:Beste Frans (Weisglas red.)
Kan je die sufkut afkappen ?
xxx Rita
als verder niemand een alias heeft daar is het op zijn minst een hintquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef roelofjan het volgende:
Dat e-mail adres vind ik nou niet echt bewijs dat Verdonk of haar ambtenaren wisten dat AHA heeft gelogen over haar naam, goed dat adres is megan@tweedekamer.nl, maar als je puur alleen dat adres ziet kan je toch niet concluderen dat dat haar echte naam is, en dat ze gelogen heeft?
hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zit ik me nu ook al de hele middag af te vragen. Wat een hypocriete zooi zeg. Ik ben het helemaal eens met hoe Rita handelt/heeft gehandelt.
Ze had het nooit goed kunnen doen, anders had er weer commentaar gekomen dat ze niets doet. Ze had daar hoe dan ook gestaan. Bah... wat een huichelaars allemaal![]()
heeft ze niet gezegdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef ChillyWilly het volgende:
Heeft Halsema nog geen emailtjes gevonden? Dus stelletje jankerds, nog steeds geen bewijs dat ze gelogen heeft
Wat Halsema zegt klopt helemaal. Een juiste conclusie om aan te tonen dat de minister onzorgvuldig is en om duidelijkheid te krijgen inzake haar status.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
In principe zegt Halsema dus nu dat iedereen wist dat Hirsi Ali op valse gronden een paspoort heeft verkregen.... en dan is het normaal dat we dit goedkeuren?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Briljant idee, Kay, kijk nou in welke shit ik zit".
Nee, dat Verdonk wonderbaarlijjk kennelijk de enige is die het niet wist tot een week geledenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
In principe zegt Halsema dus nu dat iedereen wist dat Hirsi Ali op valse gronden een paspoort heeft verkregen.... en dan is het normaal dat we dit goedkeuren?
Niet echt, als je bedenkt dat het mailadres is veranderd i.v.m. bedreigingen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
als verder niemand een alias heeft daar is het op zijn minst een hint
Ik denk dat ze haar telefoon even heeft leeggemaakt!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Belangrijker: onder welke naam staat Ayaan Hirsi Ali in haar adresboek![]()
Haar enige nadeel, die kilo opperdoezers achter haar huig :`(quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef alwaysleft het volgende:
Femke praat weer vanouds alsof ze moet poepen![]()
Ik denk dat ze zojuist Ayaan's telefoonnummer uit haar telefoonboek heeft verwijderd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Belangrijker: onder welke naam staat Ayaan Hirsi Ali in haar adresboek![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef venomsnake het volgende:
Say: F
Say: E
Say: M
Say: K
Say: E
![]()
SAAAAAAAAAAAAAAY FEMKE
![]()
![]()
Femke vertegenwoordigster van een utopische partij, enkel goed voor een kritische noot (en vaak dan nog enkel uit effectbejag), maar niet meer.quote:
Hisi Ali is voornemens zich juridisch te beraden en in beroep te gaan tegen deze constatering.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
over 6 weken is de beroepstermijn verstreken en zal Rita naar het zich nu laat aanzien besluiten dat ze nooit Nederlandse is geweest...
Is maar waar je naar kijkt, of wil kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef alwaysleft het volgende:
Licht het nu aan mij of heeft Femke dikkere memmen gekregen, of komt het daar haar truitje![]()
Kopspijkers kennelijk weer terug op ned 3?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef Simpelweg het volgende:
"Cabaret & Co is komen te vervallen"
Mis ik iets?
idd dat argument van Halsema slaat ook helemaal nergens op...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef roelofjan het volgende:
Dat e-mail adres vind ik nou niet echt bewijs dat Verdonk of haar ambtenaren wisten dat AHA heeft gelogen over haar naam, goed dat adres is megan@tweedekamer.nl, maar als je puur alleen dat adres ziet kan je toch niet concluderen dat dat haar echte naam is, en dat ze gelogen heeft?
Nee hoor, je zit er midden in.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef Simpelweg het volgende:
Mis ik iets?
Nee hoor, andere poppetjes andere naam dezelfde voorstelling.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef Simpelweg het volgende:
Mis ik iets?
zit ik me ook al de hele tijd af te vragen, ik dacht ik zeg maar niets....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef alwaysleft het volgende:
Licht het nu aan mij of heeft Femke dikkere memmen gekregen, of komt het daar haar truitje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |