Ik neem aan dat verdonk zichzelf ook wel steunt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Welke 2 kamerleden? Ik tel alleen Nawijn. Maar verder sta ik nog steeds achter Verdonk, ze heeft goed gehandeld, alleen ik zie het wel somber voor haar in.
ik denk het ookquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef troje het volgende:
Mingelmans lijkt te denken dat Verdonk dit overleefd..
eenschquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef Jor-El het volgende:
Verdonk moet weg. Ze heeft enorm geblunderd met haar twee dagen deportatie tactiek.
Ze is totaal onhoudbaar geworden als minister.
Don’t let the door hit you in the a** on the way out.![]()
of het volk snapt het nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat de tweede kamer tekort schiet in de taak van volksvertegenwoordiging en vooral de eigen belangen behartigt.
Ik ben Ayaan,quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Tuinkers het volgende:
Waar komt de naam Ali eigenlijk vandaan? Heeft ze die gewoon uit de lucht geplukt?
dat doet ze slechts met haar eigen straatjequote:
Tis een vieze lijkenpikker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, hij is ook niet brandschoon in deze want eigenlijk is het inderdaad bizar dat niemand in Den Haag en omstreken hier sinds die bewuste Barend en Van Dorp-uitzending in 2002 al eerder op is gekomen.
Toen waren er toch nog wel mensen die naar dat programma keken, toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, hij is ook niet brandschoon in deze want eigenlijk is het inderdaad bizar dat niemand in Den Haag en omstreken hier sinds die bewuste Barend en Van Dorp-uitzending in 2002 al eerder op is gekomen.
leuke ondertitelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:19 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik ben Ayaan,
de dochter van Hirsi,
die de zoon is van Magan,
de zoon van Isse,
de zoon van Guleid,
die de zoon was van Ali,
die de zoon was van Wai’ays,
die de zoon was van Muhammad,
van Ali, van Umar,
van het geslacht Osman, de zoon van Mahamud.
Ze moet nog even wat laten veranderen bij het gemeentelijk archief.quote:
verdonk is geen kamerlidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik neem aan dat verdonk zichzelf ook wel steunt?
Minister Verdonk kan ook niet anders als zij geloofwaardig wil blijven en volgens de wet wil handelen. Zij heeft duidelijk de procedure uitgelegd hoe Hirsi Ali zich kan verweren en alsnog de Nederlandse nationaliteit opnieuw kan verkijgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hirsi Nederlander? Lijkt me lastig volhouden voor Verdonk, aangezien ze net een paar uur lang heeft verkondigd dat ze niet anders kon.
Lesje staatsrecht: Verdonk is geen kamerlidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik neem aan dat verdonk zichzelf ook wel steunt?
Dat zit ik me nu ook al de hele middag af te vragen. Wat een hypocriete zooi zeg. Ik ben het helemaal eens met hoe Rita handelt/heeft gehandelt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Rudy-F1 het volgende:
Waarom is 49% van het volk voor intrekking van de Nederlandse nationaliteit, en zijn er maar welgeteld 2 kamerleden die deze mening ondersteunen?!?! De 'kloof' is weer heerlijk aanwezig; stelletje hypocriete kamerleden.
over 6 weken is de beroepstermijn verstreken en zal Rita naar het zich nu laat aanzien besluiten dat ze nooit Nederlandse is geweest...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ze moet nog even wat laten veranderen bij het gemeentelijk archief.
Hoor je verdorie wel wat je zegt?quote:
Er werd tot drie keer toe gesteld of ze haar Nederlandse nationaliteit zou kunnen behouden, als in de komende zes weken zou blijken dat ze de naam Ali naast Magan met geldigheid magen dragen. Verdonk kon daar volgens mij geen duidelijk antwoord op geven. Heeft ze door die voorvader geen aansprak op de naam Ali?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
een voorvader van haar heette zo
Denk dat ze het erger vinden, dat ze voor een keer moeten "werken"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Moeten die ministers enzo niet slapen
arme mensjes, overuren maken.
Precies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zit ik me nu ook al de hele middag af te vragen. Wat een hypocriete zooi zeg. Ik ben het helemaal eens met hoe Rita handelt/heeft gehandelt.
Ze had het nooit goed kunnen doen, anders had er weer commentaar gekomen dat ze niets doet. Ze had daar hoe dan ook gestaan. Bah... wat een huichelaars allemaal![]()
Nog een extra naam van Ayaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |