Het is geen oordeel, het is een constateringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:58 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Juist. Pas over 6 weken volg het definitieve oordeel, mits er geen gerechtelijke procedures komen.
Nee ze staat het gewoon uit te zweten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:59 schreef haagse_elfje het volgende:
meneer de voorzitter mag ik aub een plas pauze
vraag ik me af moet rita niet naar het toilet, of heeft ze een luier om?
Tegen de constatering natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef gelly het volgende:
"Het was slechts een constatering". Ja, uhm, waar kan Ali dan tegen in bezwaar gaan als er helemaal geen beslissing is genomen door Verdonk ?
ehmquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:56 schreef oheng het volgende:
Loesewies van der Laan snapt ook al niet wat nietigheid is.
Ik heb het idee dat zij het beter snapt dan jijquote:[ V ][ ^^ ]
opleiding(en)
type of school en plaats middelbaar onderwijs
- onderwijs op Duitse school te Washington (V.S.)
academische studie en universiteit
- internationaal baccalaureate Armand Hammer United World College of the American West (Montezuma, New Mexico, V.S.), tot 1984
- rechten: internationaal en Europees recht Rijksuniversiteit Leiden, tot 1990
post-academisch onderwijs
- internationale economische betrekkingen School for Advanced International Studies, Johns Hopkins University te Bologna, tot mei 1991
Ze heeft het zwaar, dat is wel duidelijk. Maar goed, ze zit ook niet in de meest makkelijke situatie als je echt iedereen over je heen valt. Ik ben altijd voor de underdog, dus GO RITA!quote:
die mag nog wat vragen beantwoorden dalijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:59 schreef troje het volgende:
wat heeft donnert hiermee te maken eigenlijk?
Bescherming van Ayaan misschien? Ik weet het ook niet precies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:59 schreef troje het volgende:
wat heeft donnert hiermee te maken eigenlijk?
Vind ik ook niet eens, wat Verdonk zei klopt, als blijkt dat er een 'vermoedelijk' (vooralsnog) geen Nederlander in het Parlement zit, moet ze dat 6 weken verzwijgenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:59 schreef nikk het volgende:
Alleen Halsema had een punt toen ze zei dat Verdonk het niet publiek had moeten maken.
tuurlijk......:')quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef typtypo het volgende:
Wat een fucking ouwe hoeren.
Ze blijven maar over besluit zeiken !
HET IS EEN CONSTATERING !!!!
iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bescherming van Ayaan misschien? Ik weet het ook niet precies.
totdat je dat zeker weet wel ja...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Vind ik ook niet eens, wat Verdonk zei klopt, als blijkt dat er een 'vermoedelijk' (vooralsnog) geen Nederlander in het Parlement zit, moet ze dat 6 weken verzwijgen
Ze had die 6 weken gewoon in de Kamer kunnen zitten en ze ís op dit moment nog gewoon Nederlandse.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Vind ik ook niet eens, wat Verdonk zei klopt, als blijkt dat er een 'vermoedelijk' (vooralsnog) geen Nederlander in het Parlement zit, moet ze dat 6 weken verzwijgen
waarschijnlijk wel, in iedere geval volgens femke wel...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |