Haar waarschijnlijk ook, maar dat antwoord was een stuk moeilijker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, die vraag van Rouvoet was mij de eerste keer wel duidelijk hoor.
idd, Ayaan heeft dr hele asielverhaal bij elkaar verzonnen. De rest is politiek geleuter. Maar wel leuk politiek geleuterquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Bullshit, Verdonk heeft helemaal gelijk.
Juist. Pas over 6 weken volg het definitieve oordeel, mits er geen gerechtelijke procedures komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gezegd dat VOORALSNOG moet worden aangenomen dat het nederlandschap nooit is verkregen. DAT heeft ze gezegd..
Dat punt werd idd gemaakt door Verhagen, Rouvoet of v.d. Vlies.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef gelly het volgende:
"Het was slechts een constatering". Ja, uhm, waar kan Ali dan tegen in bezwaar gaan als er helemaal geen beslissing is genomen door Verdonk ?
Vind jij dat Verdonk het goed doet?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:58 schreef Zwansen het volgende:
Oie, 114 alweer. Kijk ff de andere kant op en ik mis 100 topics.
Ze houd zich goed staande naar mijn mening. Alles dat ze verteld tot nu toe klopt ook wel. Alleen Halsema had een punt toen ze zei dat Verdonk het niet publiek had moeten maken.quote:
Hirsi wordt gewoon ergens van 'beschuldigd' en daar kan ze tegen in beroep...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef gelly het volgende:
"Het was slechts een constatering". Ja, uhm, waar kan Ali dan tegen in bezwaar gaan als er helemaal geen beslissing is genomen door Verdonk ?
er worden toch geen houwitzers ingezet tegen Verdonk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |