nee, dat deel is duidelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef oheng het volgende:
Als je een valse naam opgeeft bij je naturalisatie is die naturalisatie nietig. Dus sowieso was AHA al die tijd geen Nederlander.
Ben ik de enige in de kamer (en op dit forum) die recht heeft gehad en dit begrijpt ofzo?
Dat is toch die vadsige brillo die bij elk Suriname of Antillen item tevoorschijn wordt getoverd?quote:
Wat hij altijd doet: rustig, helder en to-the-point zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, ik heb tot 10 minuten geleden alles gemist, wat deed Rouvoet precies dat mensen hem de hele tijd aanhalen?
Femke is echt iemand die je niet serieus kan nemen en die keer op keer loopt te trollen en daarvoor ook naar voren komt om vragen te stellen.quote:
ik zie haar bijna elke dag lopen op CS ze is echt een vaag wijf maar wel coolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:37 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Maar goed dat ze vanavond niet bij mij thuiskomt
Maar, het is niet echt een valse naamquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef oheng het volgende:
Als je een valse naam opgeeft bij je naturalisatie is die naturalisatie nietig. Dus sowieso was AHA al die tijd geen Nederlander.
Ben ik de enige in dit forum (en in de kamer) die recht heeft gehad en dit begrijpt ofzo?
Nee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef oheng het volgende:
Ben ik de enige in dit forum (en in de kamer) die recht heeft gehad en dit begrijpt ofzo?
Hear, hear!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, dat deel is duidelijk
Wat niet duidelijk is, is waarom Rita daar nu opeens pas achterkomt en een partijgenoot een spreekwoordelijke dolk in de rug ramt voor haar eigen gewin terwijl heel fucking Nederland al sinds 2003 wist dat Ayaan gelogen had en waarom Rita geen gebruik maakt van de mogelijkheid om een uitzondering te maken voor Ayaan, zoals bepaald in het arrest van de hoge raad
Exact. Echt de verpersoonlijking van SCH.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Femke is echt iemand die je niet serieus kan nemen en die keer op keer loopt te trollen en daarvoor ook naar voren komt om vragen te stellen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
Zo op zo'n halfgare stream lijkt ze nog meer op Mabel dan normaal
Ja, maar het commentaar van de PG op een dergelijke uitspraak is behoorlijk relevant. En je mag best een eigen draai geven aan de uitspraak maar die van een PG heeft imho wel heel wat meer waarde...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Duh, zeker als de HR zich er volledig bij aansluit, lijkt me duidelijk. Ik reageerde op iemand die zei 'Probleem is alleen dat Rita een eigen draai geeft aan de uitspraak van de hoge raad... en volgens mij gaat Piet Hein daarover... en niet Rita'. Iedereen mag een draai geven aan de uitspraak, dat bedoel ik.
Nouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef Falco het volgende:
Ah Lousewies komt met een interessante (2e) vraag
Fijn voor je. Verdonk is je vast dankbaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef oheng het volgende:
Ik vind dat de Kamer zo snel mogelijk meer moet investeren in onderzoek naar tijdreizen zodat dit soort paradoxale situaties in de toekomst tot het verleden zullen behoren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
Dat ongrondwettelijk wordt wel erg makkelijk onder het tapijt geschoven.....
De kamer is de afgelopen periode niet compleet geweest
Dat is Bullshit, Verdonk kon er niet meer omheen. Wellicht liegt ze nu over het feit of ze nu wel of niet deze feiten allang wist. Feit blijft dat ze er met deze mediahype nooit meer omheen kon, ze moest toegeven aan haar "recht door zee". Netzoals bij "aandoenlijke" Taïda en Kaloutje.. Ze kan het niet maken om met 2 maten te gaan meten, tenzij geen hond ervan weet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef teamlead het volgende:
Wat niet duidelijk is, is waarom Rita daar nu opeens pas achterkomt en een partijgenoot een spreekwoordelijke dolk in de rug ramt voor haar eigen gewin terwijl heel fucking Nederland al sinds 2003 wist dat Ayaan gelogen had en waarom Rita geen gebruik maakt van de mogelijkheid om een uitzondering te maken voor Ayaan, zoals bepaald in het arrest van de hoge raad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |