Iemand sluit Mohammed en Paulus niet uit als profeten ----> sluit bestaan van Allah en God dus niet uit.quote:Topics over het bestaan van God bv, hebben slechts dan een plaats binnen dit forum wanneer dit vanuit filosofisch of wetenschappelijk onderbouwde opvattingen gepresenteerd wordt.
Of de knor'an.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:44 schreef Alicey het volgende:
Hee leuk, naast half citeren uit de bijbel en koran hebben we nu ook half citeren uit de FAQ.
Kan je van iemand geloven dat hij een profeet (een boodschapper van een godheid) is zonder in die bepaalde godheid te geloven ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:33 schreef Haushofer het volgende:
Ej Akkersloot, deine logica war schon nicht so gut, aber deine letzte topic schlagt alles ! Man, man, bekom ein leben !
Ik had graag dat Groot Varken dit deel van de Feedback had geopendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Alicey het volgende:
Starring:
Akkersloot in de rol van klager
Alicey in de rol van moderator
Doffy in de rol van moderator
Haushofer in de rol van knuffel-Duitser
Vorig deel : WFL Feedback 18
De kans dat jij een profeet bent acht ik kleiner dan dat jij een tatoeage van Hitler op je billen hebt. Kan ik ook een topic over beginnen, met het argument ´statistisch gezien kloppen de kansen behoorlijk´. Ben benieuwd of je dan nog steeds zo redeneertquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Kan je van iemand geloven dat hij een profeet (een boodschapper van een godheid) is zonder in die bepaalde godheid te geloven ?
Jij misschien wel.![]()
Net zoiets als "deze meneer komt uit Verristan maar Verristan bestaat niet".![]()
Groot Varken is kennelijk niet snel genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik had graag dat Groot Varken dit deel van de Feedback had geopend![]()
Ik open deel 20 wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik had graag dat Groot Varken dit deel van de Feedback had geopend![]()
Of Groot Varken maakt thans voor jullie een plaatsje vrij in zijn Grote Beerput.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef Alicey het volgende:
Groot Varken is kennelijk niet snel genoeg.
Die OPquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Alicey het volgende:
Starring:
Akkersloot in de rol van klager
Alicey in de rol van moderator
Doffy in de rol van moderator
Groot_Varken in de rol van God
Haushofer in de rol van knuffel-Duitser
KirmiziBeyaz in de rol van kloonpolitieagent
Vorig deel : WFL Feedback 18
Er is maar één Groot Varken en dat is Groot Varken !quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:40 schreef Alicey het volgende:
Groot_Varken in de rol van God
Akker, wat ben je toch een mislukte bezem, een nietsnut in de maatschappije?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Er is maar één Groot Varken en dat is Groot Varken !
Gebod nummer 1. Zie de Knor'an. Maar die heb jij zeker nog nooit gelezen![]()
Heb je ook een ISBN nummer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar die heb jij zeker nog nooit gelezen![]()
Zal ik dan een topic openen met de titel "De kans dat Mohammed een profeet is, acht ik kleiner dat Haushofer een tatoeage van Hitler op zijn billen heeft".quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef Haushofer het volgende:
De kans dat jij een profeet bent acht ik kleiner dan dat jij een tatoeage van Hitler op je billen hebt. Kan ik ook een topic over beginnen, met het argument ´statistisch gezien kloppen de kansen behoorlijk´. Ben benieuwd of je dan nog steeds zo redeneert![]()
Toch heb je gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Of Groot Varken maakt thans voor jullie een plaatsje vrij in zijn Grote Beerput.
Doe je badpak maar alvast aan.![]()
Nope, waar kan ik de Knor'an lezen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Er is maar één Groot Varken en dat is Groot Varken !
Gebod nummer 1. Zie de Knor'an. Maar die heb jij zeker nog nooit gelezen![]()
Vooruit, ik ben tenslotte ook de beroerdste niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als Haushofer knuffel Duitser mag zijn, wil ik knuffel Turk of knuffel moslim zijn
Kun je doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:01 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zal ik dan een topic openen met de titel "De kans dat Mohammed een profeet is, acht ik kleiner dat Haushofer een tatoeage van Hitler op zijn billen heeft".
Welk argument met "statistisch" heb ik trouwens gebruikt![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooruit, ik ben tenslotte ook de beroerdste niet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:05 schreef Haushofer het volgende:
, dus ik reageer verder wel in je toptopic in ONZ, mocht ik nog iets cruciaals te melden hebben![]()
quote:Kan je van iemand geloven dat hij een profeet (een boodschapper van een godheid) is zonder in die bepaalde godheid te geloven ?
Die kent alleen de Profeet. En Groot Varken natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:04 schreef Alicey het volgende:
Nope, waar kan ik de Knor'an lezen?
Maar ja. Zo'n mislukte bezem blijft natuurlijk wél drijven in de Grote Beerput. Van jou weet ik dat nog niet zo zeker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:59 schreef Triggershot het volgende:
Akker, wat ben je toch een mislukte bezem, een nietsnut in de maatschappije?
Maar van mij mag ie uit het topic... want voegt niets toe... wekt alleen maar frustratie...quote:quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ah, francorex is weer eens bezig. Wens je deze keer de dood van nog veel meer zwarte Amerikanen dan de vorige keer?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:17 schreef Invictus_ het volgende:
Mag ik even opmeren dat ik bovenstaande opmerking van Triggershot uitermate pijnlijk en stigmatiserend vind? Vreselijk dat daar niet is ingegrepen door de mods.
Bezems hebben ook gevoel hoor.
Ik vergeet inderdaad helemaal de lijst bij te werken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Doe mij maar een plaatsje tussen de spectators
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:19 schreef Doderok het volgende:
Te veel levensbeschouwing, te veel filosofie
Te weinig wetenschap![]()
Het mag dus wel.quote:Discussieer hier over alle aspecten van de wetenschap, filosofische problemen en zaken van levensbeschouwelijke aard.
Je OP vind ik niet echt duidelijk, en je eigen houding in het topic ook niet echt geweldig.. Waar wil je precies heen met het topic, en hoe vind je de laatste reacties?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:41 schreef Vraagvandeweek het volgende:
Geloof beter voor de samenleving?
Er komen daar paar lui aandacht tekort. Kan men die offtopic crap verwijderen?
Voel je vrij om wetenschappelijke topics te openen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:19 schreef Doderok het volgende:
Te veel levensbeschouwing, te veel filosofie
Te weinig wetenschap![]()
Dan bof je, want ik heb mn OP verderop alsnog verduidelijkt. En mn topic... het is gewoon ff een theorie tussendoor. Daarom wil ik even toetsen of hij wel helemaal klopt; het principe van hoor en wederhoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je OP vind ik niet echt duidelijk, en je eigen houding in het topic ook niet echt geweldig.. Waar wil je precies heen met het topic, en hoe vind je de laatste reacties?
Zullen we dan kijken hoe het nu verder loopt?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:21 schreef Vraagvandeweek het volgende:
[..]
Dan bof je, want ik heb mn OP verderop alsnog verduidelijkt. En mn topic... het is gewoon ff een theorie tussendoor. Daarom wil ik even toetsen of hij wel helemaal klopt; het principe van hoor en wederhoor.
En wat die laatste reacties betreft; véél beter dan die offtopic crap van Vava en xebrozius.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vergeet inderdaad helemaal de lijst bij te werken.
KLOOSSAK!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
* ATuin-hek zet de popcornmachiene aan.
Ik ben best benieuwd, van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:21 schreef Vraagvandeweek het volgende:
[..]
Dan bof je, want ik heb mn OP verderop alsnog verduidelijkt. En mn topic... het is gewoon ff een theorie tussendoor. Daarom wil ik even toetsen of hij wel helemaal klopt; het principe van hoor en wederhoor.
En wat die laatste reacties betreft; véél beter dan die offtopic crap van Vava en xebrozius.
Kloon?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd, van wie ben jij een kloon?
Ik vraag het me gewoon afquote:Op zondag 21 mei 2006 02:22 schreef Vraagvandeweek het volgende:
[..]
Kloon?
Op welke bronnen baseert u?
Oh, dat newbie-gedoe was ik helemaal vergeten!quote:Op zondag 21 mei 2006 02:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vraag het me gewoon afje hebt je geregistreerd op 19 mei maar je komt niet als een newbie over
verder geen aanval op jou hoor!
Ach ja, op een groot openbaar forum kan je verwachten dat niet iedereen met je mee gaat lullenquote:Op zondag 21 mei 2006 02:39 schreef Vraagvandeweek het volgende:
Lieve mods,
Jullie hebben een groot forumpje. Ik ken hier niemand.
2 vragen:
- Waar staan die knoppies rechtsboven voor?
- Hoe moet ik eigenlijk topics openen?![]()
Ikzelf gebruik deze vergelijking vaak (in het dagelijks leven, nog niet op dit forum) als een extreem voorbeeld. Bijvoorbeeld wanneer iemand zegt dat oordelen jezelf gelijkstelt aan de gene die je veroordeeld. Nu wil ik graag de leider van de holocaust veroordelen, zodat mijn punt zeer duidelijk wordt.quote:Op maandag 17 april 2006 14:40 schreef Alicey het volgende:
Met betrekking tot de holocaust
Het komt regelmatig voor dat er vergelijkingen met de holocaust worden getrokken in topics die daar niet over gaan. Hierbij wordt tevens o.a. gedoeld op het leggen van een link naar nazisme, fascisme of A. Hitler. Gezien dit als ongewenst wordt beschouwd zullen daarom vanaf heden al deze reacties verwijderd worden, en indien een topic starter hier aan meedoet het topic worden gesloten.
Het is onwenselijk omdat een discussie hierdoor vaak verschuift naar een discussie over nazisme, het over en weer elkaar uitmaken voor nazi, en andere afleidingen van het feitelijke onderwerp. Dat is onwenselijk voor iedereen dus in feite.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:48 schreef Zuur het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik deze vergelijking vaak (in het dagelijks leven, nog niet op dit forum) als een extreem voorbeeld. Bijvoorbeeld wanneer iemand zegt dat oordelen jezelf gelijkstelt aan de gene die je veroordeeld. Nu wil ik graag de leider van de holocaust veroordelen, zodat mijn punt zeer duidelijk wordt. Voor wie is dit onwenselijk, en waarom is dit onwenselijk?
De context is de FAQ.quote:Misschien is de context van de quote me niet helemaal duidelijk, ik hoop dat jullie het inzichtelijker voor me kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |