Jij ongeveer met een vertraging van 2 jaar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:42 schreef rudeonline het volgende:
Mag ik wel vragen met welke vertraging we de werkleijkheid waarnemen?
Zolang het geen materiaal betreft dat op enig recht inbreuk maakt, mag dat, ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:15 schreef Triggershot het volgende:
Mag er op het forum torrent links geplaats worden, of sites die linken naar betreffende bestand die betrekking heeft op een onderwerp?
Beter niet doen als ik het niet zeker weet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zolang het geen materiaal betreft dat op enig recht inbreuk maakt, mag dat, ja.
Lijkt me inderdaad verstandigquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beter niet doen als ik het niet zeker weet?
Dankje voor je adviesquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad verstandig
En oh ja, hoewel het is toegestaan als het geen gecopyright materiaal is, wordt je wel geacht uiterst spaarzaam met dit soort links om te gaan. Maar in dit geval dus maar beter helemaal niet doen
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij ongeveer met een vertraging van 2 jaar.
Krijg ik antwoord op de vraag waarom hier een complete religie genegeerd wordt ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:34 schreef Alicey het volgende:
Vorige deeltje : WFL Feedback 17
We gaan nu eens zinvol feedback gebruiken.
Game on.
38 Jullie hebben gehoord dat gezegd werd: “Een oog voor een oog en een tand voor een tand.”quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:26 schreef Akkersloot het volgende:
e moet eens weten hoe andersgelovigen in hun geschriften worden aangeduid
Typisch een voorbeeld van een reactie van iemand die de bijbel c.q. koran ziet als samenhangend geheel en niet het werk van één of meerdere geesteszieke personen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:55 schreef Doffy het volgende:
38 Jullie hebben gehoord dat gezegd werd: “Een oog voor een oog en een tand voor een tand.”
39 En ik zeg jullie je niet te verzetten tegen wie kwaad doet, maar wie je op de rechterwang slaat, ook de linkerwang toe te keren.
11 Gelukkig zijn jullie wanneer ze je omwille van mij uitschelden, vervolgen en van allerlei kwaad betichten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:07 schreef Triggershot het volgende:
Doffy, je wordt bijna uitgemaakt voor religion-lover
Je doet net als of er alleen maar dergelijke verzen in de bijbel en koran staan. En dus typisch het voorbeeld van iemand die de bijbel c.q. koran ziet als een samenhangend geheel en niet het werk van één of meer geesteszieke personen. Derhalve negeer je dus maar gewoon verzen zoals "kwaad sprekers over God die de dood verdienen".quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:09 schreef Doffy het volgende:
11 Gelukkig zijn jullie wanneer ze je omwille van mij uitschelden, vervolgen en van allerlei kwaad betichten.
4 En Mijn oog zal u niet verschonen, en Ik zal niet sparen; maar Ik zal uw wegen op u brengen, en uw gruwelen zullen in het midden van u zijn, en gijlieden zult weten, dat Ik de HEERE ben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Typisch een voorbeeld van een reactie van iemand die de bijbel c.q. koran ziet als samenhangend geheel en niet het werk van één of meerdere geesteszieke personen.
En bestrijdt hen totdat de godsdienst aan ((het hersenspinsel)) Allah hoort. enz enzquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:20 schreef Triggershot het volgende:
O, gij die gelooft, blijft geduldig en spoort anderen aan volhardend te zijn en blijft op uw hoede en vreest Allah, opdat gij zult slagen.
Ik zie net dat Nekto het ook al aangehaald heeft en het ook beter uitlegt dan ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:49 schreef Triggershot het volgende:
you lost me, wat bedoel je precies?
In hoeverre komt daar evolutie van te pas?
Nogal casus-achtig. Misschien zijn er wel mensen die resistent zijn, maar deze mensen hebben niet echt voordeel qua voortplanten. Misschien moeten daar een aantal mutaties optreden en gebeurt het simpelweg niet. Maar het belangrijkste is denk ik dat malaria niet overal is en dat het niet dodelijk hoeft te zijn. Het voordeel van resistentie wordt dus niet meteen uitgedrukt in relatief meer nakomelingen. De mutatie zal dus niet significant vaker voorkomen in de populatie. Maar ik weet weinig van malaria dus dit zijn slechts aannames.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen dan niet geevolueerd voor ziekten als Malaria?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |