Dank jequote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk hij is van de SGP
nope.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:46 schreef Ole het volgende:
Rita haalt het einde van de week niet!
check haar ogen die lichtte een btje wit op, of ligt dat aan mijn tv...quote:
Je had Lousewies daarstraks afgemaakt zien worden door Bos en Halsemaquote:
Nee, dat denk ik weer niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zal kabinet gaan vallen, mocht rita wegvallen?
vast niet, ze zijn veelste bang voor de verkiezingen die doen er alles aan om deze periode af te kunnen makenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
nope.
Hoeft niet per se, maar het is natuurlijk al wel erg wankel dit kabinet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
nope.
wanneer begint seizoen 10? en 3?quote:
Ze heeft naar mijn mening niet erg veel bereikt. Ook niet echt discussie's ofzo die er zonder haar niet zouden komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef doka het volgende:
[..]
Ayaan maakte alleen maar filmpjes en was bezig te verstoppen. Die heeft nooit echt in de kamer gezeten
Best wel:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, maar het is natuurlijk al wel erg wankel dit kabinet.
Dan blijft ze toch heten zoals ze heet, einde probleemquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:49 schreef Mtijn het volgende:
[..]
wanneer begint seizoen 10? en 3?
OT: Dus: Ayaan Hirshi Ali heeft wel nederlanderschap, maar Ayaan Hirshi Magan niet!
quote:
Ze kijken idd ook naar de peilingenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vast niet, ze zijn veelste bang voor de verkiezingen die doen er alles aan om deze periode af te kunnen maken
Ze is wel een mooi doelwit nu..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:50 schreef Brahimov het volgende:
Rouvoet is ook lekker bezig; het lijkt wel prijsschieten. Kinderen een kwartje
D66 (niet D'66!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:50 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Best wel:
D'66 wil eigenlijk pleite om te redden wat er nog te redden valt;
CDA'rs willen zich graag anti-VVD gaan profileren ruim voor de volgende verkiezingen;
VVD: heeft nu een groot probleem
Rouvoet maakt gebruik van zijn kortingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:50 schreef Brahimov het volgende:
Rouvoet is ook lekker bezig; het lijkt wel prijsschieten. Kinderen een kwartje
Ik naar dat roze vestquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef doka het volgende:
[..]Dat vind ik ook altijd. Als ze praat hoor ik nooit wat ze zegt. Ik zit alleen maar naar dat haar te kijken
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef haagse_elfje het volgende:
rouvoet maakt gehakt van haar
Vandaar dat je ze kunt hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef doka het volgende:
[..]Dat vind ik ook altijd. Als ze praat hoor ik nooit wat ze zegt. Ik zit alleen maar naar dat haar te kijken
Je kan stellen dat heel het debat omtrent integratie en immigratie meer open is gevoerd en het beleid an sich wat minder vrijblijvend is geworden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:46 schreef maril het volgende:
Zijn er trouwens wetvoorstellen van Ayaan door de kamer gekomen of op een tel erdoor gekomen?
Ja, heeft iemand de laatste 20 minuten nog iets nieuws gehoord? Waarom horen we niets over de 4 landen sinds dr 6e jaar die ze verzwegen heeft?quote:
this summerquote:
Juist, want nederlanders liegen nietquote:OT: Dus: Ayaan Hirshi Ali heeft wel nederlanderschap, maar Ayaan Hirshi Magan niet!
HW was het bij haar niet uitgekomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef harrie1 het volgende:
ik haat rita maar ze heb gelijk
als het fatima uroeboeroe was geweest uit afrika zuid oost bijlmer had ze ook mogen vertrekken
ze heeft gelogen
aha bestaat niet en ahm heeft niets gekregen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef harrie1 het volgende:
ik haat rita maar ze heb gelijk
als het fatima uroeboeroe was geweest uit afrika zuid oost bijlmer had ze ook mogen vertrekken
ze heeft gelogen
aha bestaat niet en ahm heeft niets gekregen
Inderdaad, deze discussie gaat werkelijk nergens over. Zelfs ik begrijp wat Verdonk uit probeert te leggen, maar elke vraag van elk persoon komt op hetzelfde argument van Verdonk neer. Vervolgens begint het gezeik weer over het feit of ze het nu eerder wist of niet.quote:
Erg goed die man.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef doka het volgende:
[..]
Als je Rouvoet tegen je hebt, heb je sowieso een probleem![]()
quote:
Ja, dat is zeg maar on-the-recordquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:51 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
D66 (niet D'66!!!) wil niet direct pleite. Ze willen alleen geen kabinetstandpunten steuenen waar ze echt niet mee eens zijn (naardermeer bv)
Rouwvoet roeleertquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ze durft in ieder geval niet in de kamer zelf te kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:55 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat Rita liegt!
Welnee man. Wat een onzin, AHA wordt helemaal niet het land uitgeflikkerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef Falco het volgende:
Het erge is dat Rita Verdonk extremisten nu hun zin geeft: Ayaan Hirsi Ali gaat weg uit Nederland. Lekker handig als je juist minister van Integratie en vreemdelingenzaken bent.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Halsema wordt zoals het een echte vrouw betaamt op haar minderwaardigheid gewezen.
TLquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rouwvoet roeleert
Ik ben opeens geen zwevende kiezer meer![]()
kom onder je steen vandaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef Falco het volgende:
Het erge is dat Rita Verdonk extremisten nu hun zin geeft: Ayaan Hirsi Ali gaat weg uit Nederland. Lekker handig als je juist minister van Integratie en vreemdelingenzaken bent.
Dat ligt imo wel aan de vragensteller en niet aan de beantwoorder.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, deze discussie gaat werkelijk nergens over. Zelfs ik begrijp wat Verdonk uit probeert te leggen, maar elke vraag van elk persoon komt op hetzelfde argument van Verdonk neer. Vervolgens begint het gezeik weer over het feit of ze het nu eerder wist of niet.
nee, die vond het blijkaar niet belangrijk genoegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef the_disheaver het volgende:
Is Jan Marijnissen er niet?
Misschien gaat de wit over ehm... Waar gaat dit precies over?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef the_disheaver het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef Nyrem het volgende:
[..]
maar oh zo intelligent
en dat is toch wat telt
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Halsema wordt zoals het een echte vrouw betaamt op haar minderwaardigheid gewezen.
nope, de wit is er...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef the_disheaver het volgende:
Phf oke, voortijdig uit de Tweede Kamer danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:57 schreef harrie1 het volgende:
[..]
kom onder je steen vandaan
ahm was zekers al weggegaan
niets reisburo rita
gewoon op eigen kosten vertrekken
Er zullen veel asielzoekers uit motieven van veiligheid voor familie een andere naam opgeven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef teamlead het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat de hoge raad alleen een verschrijving als "bijzondere omstandigheid" zou aanmerken
Verwacht ik niet.... Uiteindelijk zal de VVD haar geen pootje lichtenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Staat de positie van Verdonk nou echt aan een zijden draadje?
Dat had ze al veel eerder moeten doen. Ze geeft niet zo snel op hoor!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:59 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat verdonck zelf opstapt....
Valt wel mee, denk ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Staat de positie van Verdonk nou echt aan een zijden draadje?
Ze heeft ook andere voorbeelden gegeven, iets over bigamie, woonplaats e.d.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef teamlead het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat de hoge raad alleen een verschrijving als "bijzondere omstandigheid" zou aanmerken
hmz.. Rita is erg sterk in het herhalen, maar in het daadwerkelijk beantwoorden van de vraag van Bos is toch vrij lastig voor haarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:00 schreef Brahimov het volgende:
Komt Bos met Kalou aan. Niet slim
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef doka het volgende:
Neu, die lui blijven sowieso zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:59 schreef haagse_elfje het volgende:
Not on your life. Die is overtuigd van haar gelijk. En dat heeft ze ook. Als ze gaat, gaat ze door een motie, niet uit zichzelf.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:59 schreef haagse_elfje het volgende:
in the UK gaan ze massaal op de vuist, dat mis ik hier wel een btjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Toch is het wel mooi om te zien. Die gebroederlijkheid tussen alle partijen. Zie je niet zo vaak in de Tweede Kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |