I just have that effectquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik begrijp geen fuck van wat je zegt, maar dat ligt vast aan mij.
We hebben het alléén over bier, hè?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:33 schreef Dagonet het volgende:
En Chow, biertje?
De titel alleen al zal vast veel views trekken.quote:
Zég, graag of helemaal niet.quote:
Niet zo hebberig!quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
De titel alleen al zal vast veel views trekken.
Heet jij Klowjow?quote:
Na 16 posts al >35% van de views van het vorige topicquote:
Van Misstique moet ik mij aanmelden.quote:
ja!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:43 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Na 16 posts al >35% van de views van het vorige topic.
Je verdraait mn woorden!quote:
Je legt gewoon een boekje op die F5-knop!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja!
maar nu begint mijn wijsvinger zeer te doen
Weet ik!quote:
Ecco!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:45 schreef ehqo het volgende:
Ik ben geen vrouw, toch post ik.
Hoe was de staazje en de reis?quote:
quote:
Ja, je bent een FA hè.quote:
Wów!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef ehqo het volgende:
Mên! Dit is raar. Ik zat net te denken aan dat stripje van The Tree of Irony, maar ik wist niet hoe die site heette. Nou zie ik dat je in het vorige topic er net plaatjes van postte.
[..]
Het kwartje valt.quote:
Ah, dus dát probeerde je me duidelijk te maken.quote:
Ik weet het. Ik heb net dat hele archief door zitten kijken.quote:
Orale seks met de instructrice.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:53 schreef ehqo het volgende:
Rijles.
Sex on the brain?quote:
Irriteert het?quote:
Wel realistisch blijven, hè.quote:
Puik.quote:
in de zin van: hoe snel de auto zich voortbeweegt ten opzichte van de weg, dus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
joah, net alsof je dan nog door hebt hoe hard je rijdt!
was dát ff een stoere topickill he!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
Joy.
En wel vijf minuten!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:11 schreef Misstique het volgende:
Hebben we al een gewillige dame gevonden overigens?
hij is donkerblauw, en we hebben jou!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:11 schreef Misstique het volgende:
Deze?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:11 schreef Misstique het volgende:
Ik geloof dat een kleine, doch aandachtrekkende kuch wel op z'n plaats is.quote:
Die is toch lesbisch?quote:
ok, hij is niet zo fris en fruitigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik geloof dat een kleine, doch aandachtrekkende kuch wel op z'n plaats is.
Ik ben reeds voorzien.quote:
Doe dan nikky, he'k er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben reeds voorzien.
Alhoewel een back-up donkerblauwe niet verkeerd klinkt..
Dat bepaal ik zelf wel!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dan nikky, he'k er ook nog wat aan.
Laat dat bepalen maar aan mij over.quote:
Wat bah? Krijg je weer ranzige SMS-jes?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef Chowi het volgende:
Bah.
dies toch paars?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dan nikky, he'k er ook nog wat aan.
JDude kleedt zich uit voor de cam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat bah? Krijg je weer ranzige SMS-jes?
Goed punt. Dank.quote:
En iedereen hier zonder camstreamrippers. Mên, hoe chantabel is dat!quote:
Ik zei toch van NOFI.quote:
Boe is het met je eens, denk ik.quote:
Voor hem is er dan ook niet zo héél veel keus, ik denk niet dat de andere vrouwelijke SA's geheel zijn smaak zijn.quote:
Ik wilde deze bijna inkoppen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor hem is er dan ook niet zo héél veel keus, ik denk niet dat de andere vrouwelijke SA's geheel zijn smaak zijn.
True.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor hem is er dan ook niet zo héél veel keus, ik denk niet dat de andere vrouwelijke SA's geheel zijn smaak zijn.
Ga je gang.quote:
quote:
Ze is makkelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoe krijg je het toch altijd voor elkaar, dat soort foto's los te peuteren!
Jij droomt echt raar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net gewdroomd over een vrouw met een stoma. Serieus. Ja, zonder details te zien ofzo, maar toch. Het idee dat ik erover droom doet me pijn.
Overweeg eens 's nachts te gaan slapen, net zoals wij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net gewdroomd over een vrouw met een stoma. Serieus. Ja, zonder details te zien ofzo, maar toch. Het idee dat ik erover droom doet me pijn.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan droom ik net zo raarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:01 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Overweeg eens 's nachts te gaan slapen, net zoals wij.
spreek voor jezelf, overigens!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:01 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Overweeg eens 's nachts te gaan slapen, net zoals wij.
Ik slaap immer 's nachts. Ik ga er alleen af en toe wat later in.. maar zit niet tot half zes nog te Fok!ken om dan de volgende dag om 13.00 weer te komen klagen dat ik zo moe benquote:
waarom dan het gebruik van het woord "wij"?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:06 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik slaap immer 's nachts. Ik ga er alleen af en toe wat later in.. maar zit niet tot half zes nog te Fok!ken om dan de volgende dag om 13.00 weer te komen klagen dat ik zo moe ben.
Oh, zo. Nouja, "de normale mens", dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:08 schreef mcDavid het volgende:
waarom dan het gebruik van het woord "wij"?
Dat komt heul niet zó vaak voor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:06 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik slaap immer 's nachts. Ik ga er alleen af en toe wat later in.. maar zit niet tot half zes nog te Fok!ken om dan de volgende dag om 13.00 weer te komen klagen dat ik zo moe ben.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:05 schreef Misstique het volgende:
Hey c_c! Wat is dat met jou en Lits?
Geil!quote:
het feit dat dat nodig is alleen al!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was van plan de vraagt tactisch te ontwijken.
[14.gif]quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook hierheen bitte, zodra MSN me weer aanmeldt ()
Behalve VM zelf en die zich maar afvragen wat er allemaal in zit.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Behalve VM zelf en die zich maar afvragen wat er allemaal in zit..
Ik zal het dan blijven herhalen tot ik antwoord heb.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was van plan de vraagt tactisch te ontwijken.
Zo is het! De aanhouder wint, immers.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zal het dan blijven herhalen tot ik antwoord heb.
Het blijft helaas opvallend stil.quote:
Eindelijk een duidelijk antwoord. Tof.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef Litso het volgende:
c_c en ik zijn verliefd.
Op elkaar?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:27 schreef Litso het volgende:
c_c en ik zijn verliefd.
tiek kom ff naar scquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eindelijk een duidelijk antwoord. Tof.
Ik ben er reeds.quote:
quote:
Ja?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Dagonet het volgende:
Tiek?
We live in a cynical world, a cynical, cynical world, and we work in a business of tough competitors. I love you. You complete me.quote:
You had me at hello...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We live in a cynical world, a cynical, cynical world, and we work in a business of tough competitors. I love you. You complete me.
Wil je met me trouwen?quote:
Dat moeten we nog bespreken.quote:
Niet zo hard!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:40 schreef ehqo het volgende:
*Bekogelt Mt. en dago met rijst.
Niet wéér toch, ehqo?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef ehqo het volgende:
Heel hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Ik was hem inderdaad al aan het opzoekenquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Tss, als ik een kratje zou krijgen voor elke keer dat iemand mij een aanzoek deed online..
nee, aangezien kratjes meestal bier (of andere drank) bevatten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domper.quote:
Ik schreef kratje en wilde drank neerzetten,quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, aangezien kratjes meestal bier (of andere drank) bevatten!
Ik wil echt met haar trouwen hoor. Anders is al die geile praat voor niks geweest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:50 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
We hebben het hier over serieuze aanzoeken.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Oh, dat topic heb ik volgens mij gemist.
je kunt haar toch ook gewoon verkrachten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil echt met haar trouwen hoor. Anders is al die geile praat voor niks geweest.
Dat gebeurt sowieso, ze is natuurlijk uitgehuwelijkt aan Litso voor 3 geiten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je kunt haar toch ook gewoon verkrachten?
een schaap voor een schaap, goede ruil!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso, ze is natuurlijk uitgehuwelijkt aan Litso voor 3 geiten.
Vergeet de gans niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso, ze is natuurlijk uitgehuwelijkt aan Litso voor 3 geiten.
Nee, we begrijpen zo wel dat je die drie geiten ergens tegen moet ruilen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef Litso het volgende:
Vergeet de gans niet.
Zoek je ruzie?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:59 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Nee, we begrijpen zo wel dat je die drie geiten ergens tegen moet ruilen.
Ik wou een lege quote doen, maar toch.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bent al wel goed geïntegreerd in de familie!
Ik heb alvast wat geoefend door mijn huisgenote te slaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bent al wel goed geïntegreerd in de familie!
Je moet nog een beetje werken aan de onderdanigheid, Litso. Volgens mij heeft ze een mening.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg!
Overigens deed deze opmerking, komend van jóu, me nog meer lachen dan de rest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een schaap voor een schaap, goede ruil!
Lits laat me een mening hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je moet nog een beetje werken aan de onderdanigheid, Litso. Volgens mij heeft ze een mening.
Ruimdenker, ik zie het al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits laat me een mening hebben. En ik mag ook domme grapjes maken, als ik regelmatig pijp
.
We zijn al goed op elkaar ingespeeldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits laat me een mening hebben. En ik mag ook domme grapjes maken, als ik regelmatig pijp
.
dat zegtie nu!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Je jat m'n woorden!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:14 schreef Chowi het volgende:
Puberliefde.
And proud of itquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:14 schreef Chowi het volgende:
Puberliefde.
En jij mijn achtergronden!quote:
quote:
die 11e spuit he,quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:14 schreef Litso het volgende:
Je bent trouwens offline mer.
Misstique? al gezien?
Ik wist niet of mer hem al had gezien. Ze heeft er nog niet gepost. Vandaar even de herhaling.quote:
Dat hoerige grafMSN laat me er niet op. En jep, gezien und gepost.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:14 schreef Litso het volgende:
Je bent trouwens offline mer.
Misstique? al gezien?
Oh jee, een hype.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef mcDavid het volgende:
ik hoor zojuist dat BS Chowi ten huwelijk gevraagd heeft!
Je lekt teveel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef mcDavid het volgende:
ik hoor zojuist dat BS Chowi ten huwelijk gevraagd heeft!
Wat, woon ik opeens ook in een Wezepse achterbuurt?quote:
Hey!quote:
Je weet wel wat ik bedoel. Zij. Carmen Electra.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Wat, woon ik opeens ook in een Wezepse achterbuurt?
Westmalle Tripel!quote:
Ja.quote:
Ik wacht nog een paar dagen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef mcDavid het volgende:
hebben we nog vrouwen over?
!!!quote:
Arm jochie.quote:
Hoe oud ben je? 21 of zo?quote:
Jij mag met Brechtje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef ehqo het volgende:
Straks moet ik met McD, uit armoe.
Een toffe user als jij kan toch wel wat beters krijgen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef ehqo het volgende:
Straks moet ik met McD, uit armoe.
Als ik niet al bezet was, zou ik het wel weten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Een toffe user als jij kan toch wel wat beters krijgen?
Valt nogthans tegen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Een toffe user als jij kan toch wel wat beters krijgen?
Kut.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik niet al bezet was, zou ik het wel weten..
Overrompeld door al het avontuur dat hedenavond te beleven viel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef kLowJow het volgende:
Sjonge...
maar dan telt het niet als BeF huwelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Dan zoek je het toch buiten deze reeks?
Je weet niet wat je mist. Ehqo heeft zulk leuk haar.quote:
Snifquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat hoerige grafMSN laat me er niet op. En jep, gezien und gepost.
Of misschien, over een paar jaar, is ze helemaal ingeburgerBeFd?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar dan telt het niet als BeF huwelijk
Daar zou ik niet wakker van kunnen liggenquote:
Dan fiets ik eerst even naar huis. Wacht je op me?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Lits! MSN wil echt niet, Skype proberen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Lits!Moe! MSN wil echt niet, Skype proberen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga moederziel alleen sterven, ik weet het nu al..
Uiteraard.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan fiets ik eerst even naar huis. Wacht je op me?
Met jouw hoofd denk ik dat dat niet het geval zal zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga moederziel alleen sterven, ik weet het nu al..
Blijf!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef Chowi het volgende:
Nou, ik ga maar eens wat anders doen.
Daag, en succes ermee, hè.
Mijn voeten zijn zo koud!quote:
Dekentje er over.quote:
Hier iig welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef Janetje het volgende:
Msn stuk?
Ja!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Overrompeld door al het avontuur dat hedenavond te beleven viel?
MSN werkt gewoon.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier iig wel. Skype aanzetten, dear.
Vertel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moemoe heeft al een vriendje. Ze zijn erg dik, samen. Daar kom je niet tussen
Droest hoor, Chowi.quote:Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Doei, dan maar hè..
Jij hebt een vrouw nodig lees ik? *cc naar voren schuift* waarom?quote:
Niet jij ook al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij hebt een vrouw nodig lees ik? *cc naar voren schuift* waarom?
Goed plan. Elf uur ben ik wegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef ehqo het volgende:
Slapen. Dromen.
Waarom ik een vrouw nodig heb? Oh... en dank je.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij hebt een vrouw nodig lees ik? *cc naar voren schuift* waarom?
Om te neuken niet waar? en de was te doen, te strijken, koffie zetten enzovoortsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waarom ik een vrouw nodig heb? Oh... en dank je..
ik hoop het niet!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of misschien, over een paar jaar, is ze helemaal ingeburgerBeFd?
Goed bericht, goed bericht.quote:
In welk universum zou ik zoiets roepen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
''JAAAAAAAAAAAA!!!! Daar is hij eindelijk gooi hem erbij alsjeblieftttttttttt, Seem!!''![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In welk universum zou ik zoiets roepen?
Wat geen sneer richtingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In welk universum zou ik zoiets roepen?
ik maak me zorgen om litso, als jouw broers erachter komen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, maar jij je maar geen zorgen.
Ik heb bij de McDonalds gewerkt dus ik ken zelf ook de nodige Mohammeds en Umits en Ferhads.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik maak me zorgen om litso, als jouw broers erachter komen!
Een soort Romeo & Juliet verhaal?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb bij de McDonalds gewerkt dus ik ken zelf ook de nodige Mohammeds en Umits en Ferhads.
Arme Litsoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, maar jij je maar geen zorgen.
Psst! Ik ga niet écht dood!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een soort Romeo & Juliet verhaal?
Ja wat is dat nou voor een anti-cliimax...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook maar leven
(Je galmt al door m'n kamer).
Eerder de West Side Story!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een soort Romeo & Juliet verhaal?
Wie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:58 schreef killswitch het volgende:
nog ff een gefeliciteerd aan dago en miss![]()
Mijn moeder gaat ook trouwen inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
je moeder en je grootste nachtmerrie, mag je zelf zeggen wie wie is
met je grootste nachtmerrie of?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat ook trouwen inderdaad
In september.
Nee, ik ben zelfs zijn getuige.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
met je grootste nachtmerrie of?
gefeli btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |