quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz, zit alweer een tijdje te lurken, verveel me dood, op jou reageren is wel het laatste wat ik zou doen, maar toch
Lees eens PI's.quote:
Stfu biggenkop ga slapen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lees eens PI's..
Oja, kut, ik moet om 8 uur op school zijn.!
Jaja, ik moet ook nog huiswerk doen ofzo, sort off, zit te twijfelen om niet te slapen en gewoon door te gaan omdat ik toch om 12 uur uit ben, maar volgens mij is dat toch niet zo'n strak plan.quote:
quote:
Lees hem dan.quote:Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Hij is in de loop der tijd een ietwat veranderd....quote:
Ik vindt deze het tofste, geen nutteloze lijst van oude topics, niet te veel quotes, een puickend bierglas en een header.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij is in de loop der tijd een ietwat veranderd....
Je begint het te leren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:02 schreef InsertCredit het volgende:
Ja he, hij zag er mooi uit, alsof ik em ga lezen
quote:
Hoeft niet dude.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:02 schreef InsertCredit het volgende:
Ja he, hij zag er mooi uit, alsof ik em ga lezen
Is dat nog lekker?quote:
quote:
Klote.quote:
IK nu ook, weltrusten/quote:
Ik heb hem weer open gegooid. Ik kon het niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:43 schreef InsertCredit het volgende:
Nog niet dicht?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb hem weer open gegooid. Ik kon het niet.
Daar had ik vorig jaar in frankrijk ook al last van.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:58 schreef Janetje het volgende:
Men is hier dol op Heineken..
Ik ben Fok!-addicted. Help me er eens af.quote:
Zal ik een foto van mijn naaktheid posten dan??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben Fok!-addicted. Help me er eens af.
Zelfspot is een goed iets, VM.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mijn naaktheid posten dan??
Nee, toch maar niet, vind je veel te leuk dus wil je hier houden!
En over dat compliment wordt niets gezegd... Naja.. Jij bent natuurlijk niet anders gewend...quote:
Ik ben al klaar. Ik ken alles.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:28 schreef Thin_Man het volgende:
Ik dacht dat jij met Frans aan het leren was.
O. Dank je, sorry.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En over dat compliment wordt niets gezegd... Naja.. Jij bent natuurlijk niet anders gewend...
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. Ik ken alles.
Vraag iets, en ik weet het..
Wat voor huis ga je kopen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. Ik ken alles.
Vraag iets, en ik weet het..
Lánge Frans?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:38 schreef Thin_Man het volgende:
Maar nu ga ik 'werken'. Tot later! Veel plezier met Frans!
Van wie kwam die?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:06 schreef Litso het volgende:
Vangen, Frans!
Als ik toch bezig ben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:00 schreef Litso het volgende:
En wee?
Wellicht als ik me er tegenaan bemoei?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:23 schreef ehqo het volgende:
Bloedeloos kuttopic.
Doe eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wellicht als ik me er tegenaan bemoei?
Bloed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wellicht als ik me er tegenaan bemoei?
Ecco.quote:
Verdulleme.quote:
Ja hallo. Jij bent de toekomst van dit land, hoor. Jou educatieve ontwikkeling is uiteindelijk van belang voor ons allen. Ik ben er dan ook fel op tegen dat jij vroegtijdig, onwettig, school zou verlaten.quote:
Maar! Ik neem alleen maar een korte pauze!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja hallo. Jij bent de toekomst van dit land, hoor. Jou educatieve ontwikkeling is uiteindelijk van belang voor ons allen. Ik ben er dan ook fel op tegen dat jij vroegtijdig, onwettig, school zou verlaten.
En nu aan het werk, anders bel ik je school dat je straf moet.
Pauzes zijn voor het plebs.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar! Ik neem alleen maar een korte pauze!
+ Hoi Lits..
"Vol verwachting klopt ons hard" zal nooit meer het zelfde klinkenquote:
"Hoor wat klopt daar kind'ren, hoor wat klopt daar kind'ren".quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
"Vol verwachting klopt ons hard" zal nooit meer het zelfde klinken
Totdat je tegen het glazen plafond stoot.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
Ik zal eens posten in dit topic. Je zult zien; Het niveau stijgt gelijk mijn penis.
Topic?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef Stofje het volgende:
Bah. Met gruwel dat Maikuuultopic en die rondleiding gelezen. Je krijgt toch gewoon de neiging om de trein te pakken naar die mongool en z'n ribben doormidden te breken? Of klinkt dat te agressief?
En al die kneusjes die z'n taalgebruik nadoen. Hahah, hendig sjiek, boh gek haahha.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Topic?
Oh wacht, ik ga toch niet kijken. Met zijn Limburgse aandachtsgebrek.
Jeweet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
En al die kneusjes die z'n taalgebruik nadoen. Hahah, hendig sjiek, boh gek haahha.
Stelletje kansloze tyfusmongolen. Niet de allochtonen, maar dát soort volk moet het land uit. Nu worden er mensen het land uitgezet omdat ze hier, volgens de papieren, niet vandaan komen. En dus moeten ook mensen met universitair-, HBO en MBO-niveau het land uit en mogen zulke kansloze VMBO-rukkertjes gewoon blijven zitten waar ze zitten, met een pilsje in de hand zonder ook maar een sodemieter uit te voeren. Boh gek.
Daar wil ik eerst een goede reden voor hebben!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo scheetjes. Willen jullie me er voortaan aan herinneren dat ik niet meer afspreek met mensen waar ik niet mee wil afspreken?
Vertel ons wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo scheetjes. Willen jullie me er voortaan aan herinneren dat ik niet meer afspreek met mensen waar ik niet mee wil afspreken?
Nóg niets. Vandaag dan. Ik ga zo alleen met een collega de stad in, maar helemaal geen zin in. En ik maak wel vaker diezelfde fout. Zodoende.quote:
Ik durf gewoon niet zo vaak in andere topics te postenquote:
En toch kan het best gezellig worden.. Is vaker zo, dat iets leuk wordt hoewel je er tegen op zag...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nóg niets. Vandaag dan. Ik ga zo alleen met een collega de stad in, maar helemaal geen zin in. En ik maak wel vaker diezelfde fout. Zodoende.
Bij mij komt het vaker voor dat ik hoop dat het gezellig wordt maar het maar een dooie boel is en ik het aan de gang moet houden. Mensen, bah.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En toch kan het best gezellig worden.. Is vaker zo, dat iets leuk wordt hoewel je er tegen op zag...
waarop rijdt die trein? nou?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef ehqo het volgende:
De stroom ging net uit, nu is het weer aan, helaas. Ik zag mezelf al met een grijns de trein richting huis pakken.
in dat geval had je kunnen weten dat het de schoonmaakster was die de meterkast aan het stoffen was!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, maar. Het was alleen hier. Niet op CS. Hè.
Hij kreeg de stop niet meer teruggedrukt. Maar na 20 minuten wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in dat geval had je kunnen weten dat het de schoonmaakster was die de meterkast aan het stoffen was!
Gewoon laten liggen, er komt vanzelf wel één of andere kutzender met een schoonmaakprogramma die je huis smerig genoeg vindt om het schoon te maken met een camera erbij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:52 schreef mcDavid het volgende:
het meurt in onze keuken...
straks moet ik nog gaan schoonmaken!
quote:
Prima, wanneer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
Seks, uitlaatklep.
quote:
Nu. Tegelijk?quote:
Tot zo.quote:
Kwartet.quote:
Seks is voor het plebs.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:05 schreef Chowi het volgende:
Ik neem aan dat je geen aids hebt, ehqo.
*doet.quote:
quote:
Dan ben je een n00bzor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Wat een vaag topic
Maarja, ik kom hier ook nooit.
Mag ik kom wel gebruiken in een gewone zin
*doet.quote:
Misschien zo, we zijn nog bij het voorspel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
*doet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:20 schreef Chowi het volgende:
Ik wil ook wel eens wat.
Ah. Kom op.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:23 schreef Janetje het volgende:
Viezerds.
Yay, nog een erbij.quote:
"Komen" en "zin" gebruiken in een zin.. Netjes..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Wat een vaag topic
Maarja, ik kom hier ook nooit.
Iedereen, ik herhaal iedereen blijft van mij af...quote:
Voyeur.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Iedereen, ik herhaal iedereen blijft van mij af...
Oeh, hard-to-get spelen, hm?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Iedereen, ik herhaal iedereen blijft van mij af...
Daar heb ik geen moeite mee.quote:
Mtquote:
Hoezo spelen?quote:
Oh. Kut.quote:
Ik denk dat als je een handstand doet, dat je hetzelfde effect bereikt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:42 schreef Chowi het volgende:
Heb ik geen ervaring mee.
Sterker nog, dat is fysiek onmogelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:41 schreef ehqo het volgende:
Plassen met een erectie wil helemaal niet goed.
Okay, dat ga ik proberen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een handstand doet, dat je hetzelfde effect bereikt.
Onmogelijk, onmogelijk. Alleen het plafond hè.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is fysiek onmogelijk.
Never.quote:
heb je daar ervaring mee?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is fysiek onmogelijk.
Nou, het zou onmogelijk moeten zijn, want je prostaat zorgt ervoor dat je urineleider afgesloten wordt in geval van een erectie... Tenmiste, als ik me niet vergis...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je daar ervaring mee?
nee?
nou, laat ik dan als ervaringsdeskundige zeggen: dat kan wel. alleen praktisch is het inderdaad niet
tijdens een zaadlozing wel ja!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou, het zou onmogelijk moeten zijn, want je prostaat zorgt ervoor dat je urineleider afgesloten wordt in geval van een erectie... Tenmiste, als ik me niet vergis...
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou, het zou onmogelijk moeten zijn, want je prostaat zorgt ervoor dat je urineleider afgesloten wordt in geval van een erectie... Tenmiste, als ik me niet vergis...
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou, laat ik dan als ervaringsdeskundige zeggen: dat kan wel.
Gewoon goed persen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee. Zo'n warme damp die via je dammetje naar je balzak walmt. Niet mijn ding.quote:
In de ochtend naar de wc gaan met morning wood. Dan ben je gedwongen om je slang eerst rustig te krijgen of te gaan zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je daar ervaring mee?
nee?
nou, laat ik dan als ervaringsdeskundige zeggen: dat kan wel. alleen praktisch is het inderdaad niet
ach... vrouw zijn is ook niet alles!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In de ochtend naar de wc gaan met morning wood. Dan ben je gedwongen om je slang eerst rustig te krijgen of te gaan zitten..
Ik ga meestal zitten, en dan moet je met je lichaam helemaal voorover buigen, om niet onder de bril door te plassen. Zo tegen je enkels.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In de ochtend naar de wc gaan met morning wood. Dan ben je gedwongen om je slang eerst rustig te krijgen of te gaan zitten..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:14 schreef mcDavid het volgende:
onverkapte spam:
http://www.thermiekfotowe(...)yimage.php?pos=-4606
geef eens een goede beoordeling!
en als je hem dan naar beneden probeert te duwen zit je met je eikel tegen het porcelijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga meestal zitten, en dan moet je met je lichaam helemaal voorover buigen, om niet onder de bril door te plassen. Zo tegen je enkels.
Maar maar, vrouwen hebben toch geen morning woodie!quote:
Sprinkler-effect.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als je hem dan naar beneden probeert te duwen zit je met je eikel tegen het porcelijn
Haha, lekker koud, dat "porcelijn".quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als je hem dan naar beneden probeert te duwen zit je met je eikel tegen het porcelijn
verplicht 1x per maand sjachrijnig, PMS, zwangerschap, geen auto kunnen rijden, 2 van die stuiterballen op je ribbenkas... nah... blij dat ik man ben!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar maar, vrouwen hebben toch geen morning woodie!![]()
'Een kartonnetje nodig hebben om staand te kunnen plassen.'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
verplicht 1x per maand sjachrijnig, PMS, zwangerschap, geen auto kunnen rijden, 2 van die stuiterballen op je ribbenkas... nah... blij dat ik man ben!
IK heb daar op uitgevonden dat ik een beetje naar voren leun en hem gewoon strak naar beneden druk, dan gaat het precies het water in zeg maar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga meestal zitten, en dan moet je met je lichaam helemaal voorover buigen, om niet onder de bril door te plassen. Zo tegen je enkels.
Zulke dingen hoor je te weten, knul.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja ik schreef het vast vaut, had ff geen zin om het op te zoeken ofzo!
ook zoiets ja!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
'Een kartonnetje nodig hebben om staand te kunnen plassen.'
Weet je alles van he, slapend op de wc.quote:
Een trechter is wel handig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
'Een kartonnetje nodig hebben om staand te kunnen plassen.'
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh die van jou is niet zo lang?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
IK heb daar op uitgevonden dat ik een beetje naar voren leun en hem gewoon strak naar beneden druk, dan gaat het precies het water in zeg maar..
Hou op, hou op! Zo erg heb ik het nooit eerder gehad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je alles van he, slapend op de wc..
IT BUUUURRRNNSSSSSSSS.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:25 schreef mcDavid het volgende:
porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn porcelijn
trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn trijn
ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt ik wordt
dat krijg je dr van, mij die kalender door me neus boren! [afbeelding]
Ik duw hem zeg maar dat hij recht tegen dat gat aan zit. We hebben zo'n wc dat als je schijt het niet gelijk zo'n plons geeft, dus als ik hem helemaal door zou duwne komt hij daar wel tegen aan. Maar een klein stukje dan maakt hij zeg maar al een hoek dat de straal precies in het gat komt.quote:
BURN MOTHERFUCKER, BURN!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
WE DONT NEED NO WATER LET THE MOTHERFUCKER BURN!!!
oh, zo!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik duw hem zeg maar dat hij recht tegen dat gat aan zit. We hebben zo'n wc dat als je schijt het niet gelijk zo'n plons geeft, dus als ik hem helemaal door zou duwne komt hij daar wel tegen aan. Maar een klein stukje dan maakt hij zeg maar al een hoek dat de straal precies in het gat komt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:27 schreef cerror het volgende:
[me=cerror] danst op funkabeer's revenge van reed. \\o \o/ o//[/me]
* speakers boekt.quote:
Jij kan slotjes zetten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:40 schreef Litso het volgende:
Wat een kuttopic.
Jolijt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Dus ik vandaag nog wat ziek na gisteren weer naar school te zijn gegaan, dus ik denk bel ik vandaga nog ziek ga ik morgen, hoor ik dat ik morgen, donderdag en vrijdag vrij heb..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:14 schreef Misstique het volgende:
Lits!!
Snel dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef Litso het volgende:
Ik moet alleen net even boodschappen doen. Be back later
quote:
En zeg maar dag tegen de orale seks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:16 schreef Litso het volgende:
Ik krijg vandaag asperges voorgeschoteld.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:29 schreef Litso het volgende:
Mijn soort tumor.
Mijn tekst, wat doe je?quote:
Je waardigheid beschermen, zulks zegt een dame niet.quote:
True, true.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je waardigheid beschermen, zulks zegt een dame niet.
The Perry Bible Fellowship.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef Dagonet het volgende:
Waar vind je die Chow?
Dank.quote:
Fijn, ja.quote:
I'll settle for a hug.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:42 schreef Dagonet het volgende:
En aangezien ik je eer al verpest heb
Neuken?
Nog voorkeur voor een bedpartner?quote:
Arme kinders...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
In het keizerlijke China werden jongetjes op zeer grote schaal gecastreerd. [...]. De castreerder bewaarde de penis en ballen, die de eunuch later voor een fikse prijs kon terugkopen.
Immer.quote:
*fotoboek checkt.quote:
Alsof ik BS zou inruilen voor een "kLowJow".quote:
Heb je zn foto gezien?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof ik BS zou inruilen voor een "kLowJow".
Ja, maar ook die van BS.quote:
Daar heb je me.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof ik BS zou inruilen voor een "kLowJow".
Maar we vinden je allemaal heel cute!quote:
quote:
Ik zie een match!quote:
Die heeft Litso toch al, hunny-bunny?quote:
Heb ik wat gemist???quote:
Hoe kun je dat nou missen?quote:
Als je die klefzooi over het hoofd hebt gezien ben je hier echt lang niet geweestquote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:04 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Als je die klefzooi over het hoofd hebt gezien ben je hier echt lang niet geweest
Clumsy_clown -> Litso -> seks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:07 schreef Misstique het volgende:
Wie licht me ff in?
Daar geloof ik niks vanquote:
Oh ja, dat vergeet ik steeds.quote:
Dat klinkt al aannemelijker.quote:
Je trekt ze wel aan hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Krijg ik een oproep van een king0819, zegt ie niets, start zijn webcam en ik zit zo tegen een stijve pik die afgetrokken wordt aan te kijken
![]()
als iemand tegen jou zegt "een biertje, en dan neuken?" dan spring je dr ook eerst bovenop, om dan als je klaar [quote:
Hoefde dit keer niet eens mijn borsten te laten zien..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Je trekt ze wel aan he
en laat de 'af' grap maar alvast zitten mensen
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:28 schreef pc-fr34k het volgende:
c_c met Klowjow, puicke combinatie.
dan zou die cam ook gelijk weer uit gaan!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoefde dit keer niet eens mijn borsten te laten zien..
Ze zijn nogal overweldigend.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan zou die cam ook gelijk weer uit gaan!
nofi hoor!!
Vikingmeisje.zipquote:
Ik begrijp geen fuck van wat je zegt, maar dat ligt vast aan mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als iemand tegen jou zegt "een biertje, en dan neuken?" dan spring je dr ook eerst bovenop, om dan als je klaar [] bent je zeggen "oh ja, eh, bier..."
0 results for...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Vikingmeisje.zip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |