quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz, zit alweer een tijdje te lurken, verveel me dood, op jou reageren is wel het laatste wat ik zou doen, maar toch
Lees eens PI's.quote:
Stfu biggenkop ga slapen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lees eens PI's..
Oja, kut, ik moet om 8 uur op school zijn.!
Jaja, ik moet ook nog huiswerk doen ofzo, sort off, zit te twijfelen om niet te slapen en gewoon door te gaan omdat ik toch om 12 uur uit ben, maar volgens mij is dat toch niet zo'n strak plan.quote:
quote:
Lees hem dan.quote:Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Hij is in de loop der tijd een ietwat veranderd....quote:
Ik vindt deze het tofste, geen nutteloze lijst van oude topics, niet te veel quotes, een puickend bierglas en een header.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij is in de loop der tijd een ietwat veranderd....
Je begint het te leren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:02 schreef InsertCredit het volgende:
Ja he, hij zag er mooi uit, alsof ik em ga lezen
quote:
Hoeft niet dude.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:02 schreef InsertCredit het volgende:
Ja he, hij zag er mooi uit, alsof ik em ga lezen
Is dat nog lekker?quote:
quote:
Klote.quote:
IK nu ook, weltrusten/quote:
Ik heb hem weer open gegooid. Ik kon het niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:43 schreef InsertCredit het volgende:
Nog niet dicht?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb hem weer open gegooid. Ik kon het niet.
Daar had ik vorig jaar in frankrijk ook al last van.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:58 schreef Janetje het volgende:
Men is hier dol op Heineken..
Ik ben Fok!-addicted. Help me er eens af.quote:
Zal ik een foto van mijn naaktheid posten dan??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben Fok!-addicted. Help me er eens af.
Zelfspot is een goed iets, VM.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mijn naaktheid posten dan??
Nee, toch maar niet, vind je veel te leuk dus wil je hier houden!
En over dat compliment wordt niets gezegd... Naja.. Jij bent natuurlijk niet anders gewend...quote:
Ik ben al klaar. Ik ken alles.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:28 schreef Thin_Man het volgende:
Ik dacht dat jij met Frans aan het leren was.
O. Dank je, sorry.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En over dat compliment wordt niets gezegd... Naja.. Jij bent natuurlijk niet anders gewend...
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. Ik ken alles.
Vraag iets, en ik weet het..
Wat voor huis ga je kopen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. Ik ken alles.
Vraag iets, en ik weet het..
Lánge Frans?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:38 schreef Thin_Man het volgende:
Maar nu ga ik 'werken'. Tot later! Veel plezier met Frans!
Van wie kwam die?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:06 schreef Litso het volgende:
Vangen, Frans!
Als ik toch bezig ben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:00 schreef Litso het volgende:
En wee?
Wellicht als ik me er tegenaan bemoei?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:23 schreef ehqo het volgende:
Bloedeloos kuttopic.
Doe eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wellicht als ik me er tegenaan bemoei?
Bloed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wellicht als ik me er tegenaan bemoei?
Ecco.quote:
Verdulleme.quote:
Ja hallo. Jij bent de toekomst van dit land, hoor. Jou educatieve ontwikkeling is uiteindelijk van belang voor ons allen. Ik ben er dan ook fel op tegen dat jij vroegtijdig, onwettig, school zou verlaten.quote:
Maar! Ik neem alleen maar een korte pauze!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja hallo. Jij bent de toekomst van dit land, hoor. Jou educatieve ontwikkeling is uiteindelijk van belang voor ons allen. Ik ben er dan ook fel op tegen dat jij vroegtijdig, onwettig, school zou verlaten.
En nu aan het werk, anders bel ik je school dat je straf moet.
Pauzes zijn voor het plebs.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar! Ik neem alleen maar een korte pauze!
+ Hoi Lits..
"Vol verwachting klopt ons hard" zal nooit meer het zelfde klinkenquote:
"Hoor wat klopt daar kind'ren, hoor wat klopt daar kind'ren".quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
"Vol verwachting klopt ons hard" zal nooit meer het zelfde klinken
Totdat je tegen het glazen plafond stoot.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
Ik zal eens posten in dit topic. Je zult zien; Het niveau stijgt gelijk mijn penis.
Topic?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef Stofje het volgende:
Bah. Met gruwel dat Maikuuultopic en die rondleiding gelezen. Je krijgt toch gewoon de neiging om de trein te pakken naar die mongool en z'n ribben doormidden te breken? Of klinkt dat te agressief?
En al die kneusjes die z'n taalgebruik nadoen. Hahah, hendig sjiek, boh gek haahha.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Topic?
Oh wacht, ik ga toch niet kijken. Met zijn Limburgse aandachtsgebrek.
Jeweet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
En al die kneusjes die z'n taalgebruik nadoen. Hahah, hendig sjiek, boh gek haahha.
Stelletje kansloze tyfusmongolen. Niet de allochtonen, maar dát soort volk moet het land uit. Nu worden er mensen het land uitgezet omdat ze hier, volgens de papieren, niet vandaan komen. En dus moeten ook mensen met universitair-, HBO en MBO-niveau het land uit en mogen zulke kansloze VMBO-rukkertjes gewoon blijven zitten waar ze zitten, met een pilsje in de hand zonder ook maar een sodemieter uit te voeren. Boh gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |