Als je ligt in een badkuip moet je meer kracht zetten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef OnlineGokker het volgende:
Het geeft in ieder geval wel een stuk minder rotzooi![]()
Nee de soepele aftocht van je voorgaande avondmaal is the key !quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:40 schreef longinus het volgende:
De volgende stap is een lekkere warme penis die je prostaat masseerd, maar als je het lekker vindt ga gerust je gang.
Dat ben ik met je eens, even flink schijten kan erg plezierig zijn, maar om nou te gaan rukken met die stank is niet echt iets wat ik voor mijn plezier doe.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nee de soepele aftocht van je voorgaande avondmaal is the key !
Dus geen binnenkomst maar enkel de wegtrekkende brei is heerlijck!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:07 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, even flink schijten kan erg plezierig zijn, maar om nou te gaan rukken met die stank is niet echt iets wat ik voor mijn plezier doe.
Maar je moet alles eens proberen.
* naar het toilet loopt
Probeer het nog eens met heino of een lekkere jodeler !quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:20 schreef longinus het volgende:
Ik zit te kort op de pot om het uit te proberen, de omgeving is gewoon niet opwindent genoeg.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:23 schreef dennispater het volgende:
Niet eg wa voor mij. Alleen de gedachte al.
Maar als je het hebt over genieten tijdens je ontlasting vindt ik wild plassen met uitzicht toch wel het meest fijne. Over een meer, weilanden, voetbalvelden, etc plassen is toch wel zeer fijn.
Alleen tis zo jammer dat dit weer is nie mag en tegen een muur moet aan kijken als je zit/ staat te pissen.
En het schijten ik vindt het maar niks je bent gelijk een halfuur van je leven kwijt. En bij deze zit ik me net te bedenken dat jij die tijd gewoon neemt om ff wat met jezelf te gaan spelen.
Maar zoals ik al zij ik begin er niet aan ik trek nu al een zeur gezicht.
Let op de windrichtingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:30 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het eens in een weiland proberen mên!
Thnx !
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zo vrij dit topic een zetje te geven richting ONZ.
Geen idee of men er daar blij mee is, maar de opzet en strekking van de OP lijken mij toch beter daar te passen dan in SEX. Zoniet zullen de collegae ONZ-mods daar uiteraard passende maatregelen voor treffen.
Gastzetje SEX --> ONZ
Hier begrijp ik geen hol van ONZ OPquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben zo vrij dit topic een zetje te geven richting ONZ.
Geen idee of men er daar blij mee is, maar de opzet en strekking van de OP lijken mij toch beter daar te passen dan in SEX. Zoniet zullen de collegae ONZ-mods daar uiteraard passende maatregelen voor treffen.
Gastzetje SEX --> ONZ
ONZ = Onzin, het forum waar dit topic beter tot zijn recht komt (of nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:33 schreef dennispater het volgende:
Hier begrijp ik geen hol van ONZ OP
Vat hem niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |