I just have that effectquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik begrijp geen fuck van wat je zegt, maar dat ligt vast aan mij.
We hebben het alléén over bier, hè?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:33 schreef Dagonet het volgende:
En Chow, biertje?
De titel alleen al zal vast veel views trekken.quote:
Zég, graag of helemaal niet.quote:
Niet zo hebberig!quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
De titel alleen al zal vast veel views trekken.
Heet jij Klowjow?quote:
Na 16 posts al >35% van de views van het vorige topicquote:
Van Misstique moet ik mij aanmelden.quote:
ja!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:43 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Na 16 posts al >35% van de views van het vorige topic.
Je verdraait mn woorden!quote:
Je legt gewoon een boekje op die F5-knop!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja!
maar nu begint mijn wijsvinger zeer te doen
Weet ik!quote:
Ecco!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:45 schreef ehqo het volgende:
Ik ben geen vrouw, toch post ik.
Hoe was de staazje en de reis?quote:
quote:
Ja, je bent een FA hè.quote:
Wów!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef ehqo het volgende:
Mên! Dit is raar. Ik zat net te denken aan dat stripje van The Tree of Irony, maar ik wist niet hoe die site heette. Nou zie ik dat je in het vorige topic er net plaatjes van postte.
[..]
Het kwartje valt.quote:
Ah, dus dát probeerde je me duidelijk te maken.quote:
Ik weet het. Ik heb net dat hele archief door zitten kijken.quote:
Orale seks met de instructrice.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:53 schreef ehqo het volgende:
Rijles.
Sex on the brain?quote:
Irriteert het?quote:
Wel realistisch blijven, hè.quote:
Puik.quote:
in de zin van: hoe snel de auto zich voortbeweegt ten opzichte van de weg, dus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
joah, net alsof je dan nog door hebt hoe hard je rijdt!
was dát ff een stoere topickill he!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
Joy.
En wel vijf minuten!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:11 schreef Misstique het volgende:
Hebben we al een gewillige dame gevonden overigens?
hij is donkerblauw, en we hebben jou!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:11 schreef Misstique het volgende:
Deze?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:11 schreef Misstique het volgende:
Ik geloof dat een kleine, doch aandachtrekkende kuch wel op z'n plaats is.quote:
Die is toch lesbisch?quote:
ok, hij is niet zo fris en fruitigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik geloof dat een kleine, doch aandachtrekkende kuch wel op z'n plaats is.
Ik ben reeds voorzien.quote:
Doe dan nikky, he'k er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben reeds voorzien.
Alhoewel een back-up donkerblauwe niet verkeerd klinkt..
Dat bepaal ik zelf wel!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dan nikky, he'k er ook nog wat aan.
Laat dat bepalen maar aan mij over.quote:
Wat bah? Krijg je weer ranzige SMS-jes?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef Chowi het volgende:
Bah.
dies toch paars?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dan nikky, he'k er ook nog wat aan.
JDude kleedt zich uit voor de cam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat bah? Krijg je weer ranzige SMS-jes?
Goed punt. Dank.quote:
En iedereen hier zonder camstreamrippers. Mên, hoe chantabel is dat!quote:
Ik zei toch van NOFI.quote:
Boe is het met je eens, denk ik.quote:
Voor hem is er dan ook niet zo héél veel keus, ik denk niet dat de andere vrouwelijke SA's geheel zijn smaak zijn.quote:
Ik wilde deze bijna inkoppen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor hem is er dan ook niet zo héél veel keus, ik denk niet dat de andere vrouwelijke SA's geheel zijn smaak zijn.
True.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor hem is er dan ook niet zo héél veel keus, ik denk niet dat de andere vrouwelijke SA's geheel zijn smaak zijn.
Ga je gang.quote:
quote:
Ze is makkelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoe krijg je het toch altijd voor elkaar, dat soort foto's los te peuteren!
Jij droomt echt raar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net gewdroomd over een vrouw met een stoma. Serieus. Ja, zonder details te zien ofzo, maar toch. Het idee dat ik erover droom doet me pijn.
Overweeg eens 's nachts te gaan slapen, net zoals wij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net gewdroomd over een vrouw met een stoma. Serieus. Ja, zonder details te zien ofzo, maar toch. Het idee dat ik erover droom doet me pijn.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan droom ik net zo raarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:01 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Overweeg eens 's nachts te gaan slapen, net zoals wij.
spreek voor jezelf, overigens!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:01 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Overweeg eens 's nachts te gaan slapen, net zoals wij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |