Ze heet hoe dan ook niet Hirsi Magan. Onder Nederlands recht heeft ze de naam Magan niet, en onder Somalisch recht bestaat de familienaam niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zelfs in een Karimi-topic, gaat het nog over Hirschi Magan.![]()
Omdat die personalia niet konden dienen ter identificatie van de persoon aan wie ze werden uitgereikt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:32 schreef fokstra het volgende:
Ayaan Hirsi Ali bestaat nog steeds volgens mij. Want zij heeft haar vluchtelingenstatus behouden waarop haar naam en geboortedatum staan zoals die ook op het paspoort staan.
kan iemand mij uitleggen waarom de minister die identiteit niet accepteert.
Lijkt me weinig zinvol aangezien Karimi onder Duits recht asiel heeft gekregen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:38 schreef zamani het volgende:
weet trouwens iemand of er nu zaken gaande zijn rond farah karimi? of er nog iets wordt gedaan, onderzoek etc. etc.?
HiZ, heb je daar ergens een bronnetje van oid? Van die familienaam in het Somalische recht? Ik heb wat gegoogelt maar niks zinnigs gevonden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze heet hoe dan ook niet Hirsi Magan. Onder Nederlands recht heeft ze de naam Magan niet, en onder Somalisch recht bestaat de familienaam niet.
Geen echte bron nog, maar in Somalie werken ze met patroniemen. In het geval van Ayaan is het dus Ayaan, dochter van Hirsi, zoon van Magan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
HiZ, heb je daar ergens een bronnetje van oid? Van die familienaam in het Somalische recht? Ik heb wat gegoogelt maar niks zinnigs gevonden.
Bij voorbaat dank.
Ok, dankjewelquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Geen echte bron nog, maar in Somalie werken ze met patroniemen. In het geval van Ayaan is het dus Ayaan, dochter van Hirsi, zoon van Magan.
Doen ze toch zelf wel erg goed hun best voor om zo over te komen niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat je elke moslim als extremist ziet? Je zegt immers dat ze streed tegen moslim extremisme, terwijl ze natuurlijk tegen de hele Islam streed, maar dat het volgens jou wel tegen het zere been van veel islamieten is?
Je laat je nu wel erg kennen.![]()
Wat heeft Hirsi Ali met de moord op Van Gogh te maken ????????quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:41 schreef Akkersloot het volgende:
Dus Theo is door toedoen van Hirsi Ali dood. Wel een kromme redenatie. Zijn alle slachtoffers van het islamofascisme vermoord door het toedoen van je geliefde zondebok.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lekker boeien. Het gaat erom dat Ayaan opsodemietert. Ayaan is immers degenen die een kapitaal heeft verdiend over de ruggen van vele onwetende en naieve autochtonen en over de rug van iemand die nu door haar toedoen dood is.
Islam is een ideologie en dus politiek.quote:Daarnaast misbruikt zij haar positie in de Kamer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |