abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37958757
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zelfs in een Karimi-topic, gaat het nog over Hirschi Magan.
Ze heet hoe dan ook niet Hirsi Magan. Onder Nederlands recht heeft ze de naam Magan niet, en onder Somalisch recht bestaat de familienaam niet.
pi_37958966
Ayaan Hirsi Ali bestaat nog steeds volgens mij. Want zij heeft haar vluchtelingenstatus behouden waarop haar naam en geboortedatum staan zoals die ook op het paspoort staan.

kan iemand mij uitleggen waarom de minister die identiteit niet accepteert.
pi_37959079
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:32 schreef fokstra het volgende:
Ayaan Hirsi Ali bestaat nog steeds volgens mij. Want zij heeft haar vluchtelingenstatus behouden waarop haar naam en geboortedatum staan zoals die ook op het paspoort staan.

kan iemand mij uitleggen waarom de minister die identiteit niet accepteert.
Omdat die personalia niet konden dienen ter identificatie van de persoon aan wie ze werden uitgereikt.
pi_37959103
weet trouwens iemand of er nu zaken gaande zijn rond farah karimi? of er nog iets wordt gedaan, onderzoek etc. etc.?
yo
pi_37959179
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:38 schreef zamani het volgende:
weet trouwens iemand of er nu zaken gaande zijn rond farah karimi? of er nog iets wordt gedaan, onderzoek etc. etc.?
Lijkt me weinig zinvol aangezien Karimi onder Duits recht asiel heeft gekregen.
pi_37959215
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:25 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ze heet hoe dan ook niet Hirsi Magan. Onder Nederlands recht heeft ze de naam Magan niet, en onder Somalisch recht bestaat de familienaam niet.
HiZ, heb je daar ergens een bronnetje van oid? Van die familienaam in het Somalische recht? Ik heb wat gegoogelt maar niks zinnigs gevonden.

Bij voorbaat dank .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_37959352
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:42 schreef sigme het volgende:

[..]

HiZ, heb je daar ergens een bronnetje van oid? Van die familienaam in het Somalische recht? Ik heb wat gegoogelt maar niks zinnigs gevonden.

Bij voorbaat dank .
Geen echte bron nog, maar in Somalie werken ze met patroniemen. In het geval van Ayaan is het dus Ayaan, dochter van Hirsi, zoon van Magan.

http://www.culturalorientation.net/somali/sname.html

[ Bericht 11% gewijzigd door HiZ op 18-05-2006 19:02:03 (bron gevonden) ]
pi_37959391
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:47 schreef HiZ het volgende:

[..]

Geen echte bron nog, maar in Somalie werken ze met patroniemen. In het geval van Ayaan is het dus Ayaan, dochter van Hirsi, zoon van Magan.
Ok, dankjewel . Mocht je nog over iets naders struikelen zie ik het hopelijk wel ergens voorbijkomen.

Edit:

[ Bericht 9% gewijzigd door sigme op 18-05-2006 19:05:19 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38207573
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Impliceer je hiermee dat je elke moslim als extremist ziet? Je zegt immers dat ze streed tegen moslim extremisme, terwijl ze natuurlijk tegen de hele Islam streed, maar dat het volgens jou wel tegen het zere been van veel islamieten is?

Je laat je nu wel erg kennen.
Doen ze toch zelf wel erg goed hun best voor om zo over te komen niet?

zweedse moslims willen eigen wetten

http://www.stepstone.nl/artikler/zweden.html

Ok het is Zweden, maar ik zou niet direct weten waarom er een groot verschil zou bestaan tussen de situatie in Zweden en Nederland. Is dus wel 28% van de moslim gelovigen daar die lid is van een organisatie die wil dat er bijzondere wetten voor hen ingevoerd worden. En in de meeste gevallen is het percentage dat achter een bepaald idee staat altijd een stuk groter dan het aantal dat ook daadwerkelijk lid wordt van de organisatie.
  zondag 2 juli 2006 @ 20:23:05 #50
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_39456478
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:41 schreef Akkersloot het volgende:
Wat heeft Hirsi Ali met de moord op Van Gogh te maken ????????
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 2 juli 2006 @ 20:25:36 #51
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_39456536
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lekker boeien. Het gaat erom dat Ayaan opsodemietert. Ayaan is immers degenen die een kapitaal heeft verdiend over de ruggen van vele onwetende en naieve autochtonen en over de rug van iemand die nu door haar toedoen dood is.
Dus Theo is door toedoen van Hirsi Ali dood. Wel een kromme redenatie. Zijn alle slachtoffers van het islamofascisme vermoord door het toedoen van je geliefde zondebok.
quote:
Daarnaast misbruikt zij haar positie in de Kamer.
Islam is een ideologie en dus politiek.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_39456679
Lekker aan het topickicken om je geliefde stokpaardje te kunnen berijden?
pi_39456691
25 mei -> 2 juli
  zondag 2 juli 2006 @ 20:45:27 #54
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_39457068
Moet voor Karimi niet hetzelfde gelden als voor Ayaan Hirsi Ali
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')