Kijk nog eens in de OP waar de stok overal is geweest. Hij is dat boerenland echt wel uitgeweest hoor. Hij is alleen weer terugquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:57 schreef Repeat het volgende:
Jezus christus, sinds ik hier een aantal maanden geleden voor het laatst keek is die stok het boerenland nog steeds niet uitgekomen
Kutgehuchten altijd
ok dan!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef nexcro het volgende:
Hij is inmiddels verplaatst, ben nu de foto's op mijn pc aan het zetten
hij gaat naar beneden, das altijd beter dan nog steeds in Frieslandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:21 schreef DaMart het volgende:
Dat ding gaat de verkeerde kant op... zo komt hij nooit in Noord Holland natuurlijk
Leg hem hier neer dan, dan haal ik hem opquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Whahaha wist niet eens dat de FOK!stok nog bestond
Ik doe zeker mee als die hier ergens is
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:28 schreef Repeat het volgende:
Wanneer komt dat ding eindelijk weer eens in de bewoonde wereld?
Hij is al 10 verplaatsingen in friesland ofzo
11 dusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leuke verplaatsingIk ben benieuwd of die nu richting Drenthe gaat
11 verplaatsingen achter elkaar in Friesland is namelijk denk ik eerst wel even genoeg
Hoe kan dat nou een stad zijn, er zijn er 11 in Friesland en Truttega zit er niet bijquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:20 schreef Ryoga het volgende:
[..]
het klinkt niet als een supergrote stad, ik neem aan dat het op loopafstand is![]()
Je noemt het iig niet Appelschaarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:10 schreef nexcro het volgende:
Hier ligt hij nu Appelscha op de grens van Drenthe met Friesland:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ligt dénk ik wel in de planning.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:26 schreef verzameldirk het volgende:
naar Groningen terug en een beetje vlot a.u.b.![]()
Jippiequote:Op zondag 21 mei 2006 12:27 schreef Renesite het volgende:
*stapt de auto in.
*vraagt zich af hoe rene aan z'n rijbewijs komtquote:Op zondag 21 mei 2006 12:27 schreef Renesite het volgende:
*stapt de auto in.
Jij doet wel erg veel moeite om er voor te zorgen dat Nikky door de brandnetels heen moet he?quote:
Hoe durf je zo over mij te denkenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij doet wel erg veel moeite om er voor te zorgen dat Nikky door de brandnetels heen moet he?
Wij kwamen over smilde en ik zag een bordje met assen en een visser zitten.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leuke verplaatsing
En in Drenthe, wat erg goed is, aangezien Drenthe te weinig aan bod komt. Nu nog iemand die hem in Assen neergooit
De wiki's zijn wer bijgewerkt
Ik ga zodalijk beginnen aan een nieuw kaartjequote:Op zondag 21 mei 2006 15:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leuke verplaatsing
En in Drenthe, wat erg goed is, aangezien Drenthe te weinig aan bod komt. Nu nog iemand die hem in Assen neergooit
De wiki's zijn wer bijgewerkt
Maar het is dus geen Groningen gewordenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij kwamen over smilde en ik zag een bordje met assen en een visser zitten.
"Leggen we hem daar neer!!!"
"Nee joh, Groningen is leuker!"
Sorry Tara
Gaafquote:Op zondag 21 mei 2006 17:15 schreef boebiedoe het volgende:
He's mine now..
Vanavond gaat 'ie naar Elst toe.
hehe, das maar 60km hier vandaanquote:Op zondag 21 mei 2006 17:15 schreef boebiedoe het volgende:
He's mine now..
Ik ga het overleggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:39 schreef dennistd het volgende:
moet dit topic niet naar Mens erger je niet ?
rustig joh. Dat forum is net nieuw. Vandaag en morgen zul je nog genoeg spelletjes overgeplaatst zien worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:39 schreef dennistd het volgende:
moet dit topic niet naar Mens erger je niet ?
Ik denk van niet, of hij moet daar sticky komen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga het overleggen.
maar best kans dat het hier blijft.
Hoe denken de spelers er zelf over?
Joah, Heb ik hem toch nog de 2e keer kunnen beetpakkenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:57 schreef MissHobje het volgende:
Hee tof ... komt weer een mooie verplaatsing dusvan de stok ( en maybe dit spel
)
Elst , gemeente Rhenen?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:15 schreef boebiedoe het volgende:
He's mine now..
BGquote:Op zondag 21 mei 2006 22:22 schreef roediej het volgende:
wat staat er op die stok AG?
Ja ja!quote:
Zover was ik nog nietquote:Op zondag 21 mei 2006 23:12 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ja ja!
Negeer je neefje maar weer.
Waarde neef:quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zover was ik nog niet
Ik wilde nog opmerken dat Elst (Amerongen) niet in mijn atlas staat, en waarschijnlijk tegen Elst (Rhenen) aanligt en min of meer bij die bebouwde kom hoort. Dat Elst (Amerongen) stelt iig geen flikker voor
hehhe verslavend is het zelfsquote:Op zondag 21 mei 2006 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joah, Heb ik hem toch nog de 2e keer kunnen beetpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |