Ja, grappig hé, de routeplanner in de auto had zo'n functie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Handig trouwens, die coordinaten. Ik weet nu precies waar hij in Dokkum ligt
(niet dat ik hem ga ophalen)
ga doen jijquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
OKe dan wordt het straks en anders morgenvroeg verplaatsen
mooizo, hij moet dus nog minstens 11 verplaatsingen in Fryslân blijvenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even statistiekjes
Ik heb alle 134 verplaatsingen doorgenomen, gekeken hoeveel er in welke provincie zijn gedaanZo is er te zien waar de stok het meest actief is.
01. Zuid Holland: 23x in deze provincie neergelegd
02. Groningen en Noord-Brabant: 16x in beide provincies neergelegd
03. Noord Holland: 14x in deze provincie neergelegd
04. Friesland: 13x in deze provincie neergelegd
05. Limburg: 11x in deze provincie neergelegd
06. Utrecht en Gelderland: 10x in beide provincies neergelegd
07. Overijssel: 8x in deze provincie neergelegd
08. Drenthe: 7x in deze provincie neergelegd
09. Zeeland: 4x in deze provincie neergelegd
10. Flevoland: 2x in deze provincie neergelegd
Hmmz tot hoe laat heb je tijd, zit momenteel in een zeer belangrijk gesprek. Hij zal iig richting damwoude die kanten uit gaan denk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Faceoff het volgende:
hup speedy, ik was bijna onderweg naar dokkum.... 10 km meer of minder maakt mij niet uit. dan haal ik m vanavond nog op.
Of gewoon die afsluitdijk over naar Noord Hollandquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooizo, hij moet dus nog minstens 11 verplaatsingen in Fryslân blijven
breng hem dan meteen ff naar zwaagwesteinde, dan is hij in mijn hometown geweest, en kan ik hem verder brengenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz tot hoe laat heb je tijd, zit momenteel in een zeer belangrijk gesprek. Hij zal iig richting damwoude die kanten uit gaan denk ik.
dan is damwoude ook primaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat is mij te ver fietsen, en al helemaal niet in het donker, dan zal dat morgen pas worden
Mijn vriendin zal straks wel offline gaan denk ik. Dan breng ik em wel weg, denk wat verder dan damwoude, maar ik zal kijken tot hoever ik em zal brengen, ik zal iig een sms sturen zodat jij sneller op de hoogte bent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef Faceoff het volgende:
[..]
dan is damwoude ook primaof nog dichterbij. ik heb een auto en tijd. dus haal hem vanavond nog op dan!
Hey voorzichtig he, anders kun je wachtenquote:
Dat vind ik wel een leukequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz ik kan em ook wel naar lauwersoog gaan brengen![]()
Dan wordt dat morgen, alleen dan hebben we regen dus dan heb ik al helemaal geen zin om em zover te brengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |