Boebiedoe heeft hem zondagmiddag opgehaald uit Nieuw Roden met de melding hem zondagavond naar Elst te brengen. Dat werd uitgesteld naar maandagavond vanwege werk en later uitgesteld naar dinsdagmorgen. Wij wachten inmiddels nog steeds in spanning afquote:
Dat is leuk voor Amsterdam of Rotterdam... die hebben zoveel plaatsnaambordenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:13 schreef thaduck het volgende:
Ik denk dat iedereen bij zijn of haar plaatsnaam bord moet gaan kijken of de stok zich daar misschien aan vast heeft geklampt
Dam;n dat was echt 10 kilometer bij mij (7huizen) vandaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Boebiedo heeft hem zondagmiddag opgehaald uit Nieuw Roden met de melding hem zondagavond naar Elst te brengen. Dat werd uitgesteld naar maandagavond vanwege werk en later uitgesteld naar dinsdagmorgen. Wij wachten inmiddels nog steeds in spanning af
Kleinigheidje heb je al gauw toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:27 schreef Dafar het volgende:
[..]
Dat is leuk voor Amsterdam of Rotterdam... die hebben zoveel plaatsnaamborden![]()
De FOK! stok is vanmorgen geplaatst, fotos worden nu van mijn telefoon afgehaald.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Boebiedoe heeft hem zondagmiddag opgehaald uit Nieuw Roden met de melding hem zondagavond naar Elst te brengen. Dat werd uitgesteld naar maandagavond vanwege werk en later uitgesteld naar dinsdagmorgen. Wij wachten inmiddels nog steeds in spanning af
waar ligt ie?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
De FOK! stok is vanmorgen geplaatst, fotos worden nu van mijn telefoon afgehaald..
Vooruit mensen, breng hem naar Den Haagquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
........
niet geweest:
-Assen
-Middelburg
-Maastricht
-'s-Gravenhage
dus die 4 moet ie nodig eens naar toe
Schelden doen we niet hier.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Voor de lullo die Warga en Wergea steeds maar blijft veranderen in de Wiki. Lees het overleg daar eens!
(ik ben dus de wiki's aan het updaten)
Discussie verder op de overlegpagina aldaar. Lullo was vanwege het feit dat iemand (jij dus blijkbaar) steeds anoniem bleef veranderen, ook na mijn oproep op de overlegpagina.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schelden doen we niet hier.![]()
De reden waarom het veranderd wordt, is dat de officiële plaatsnaam zo aangehouden wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |