quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:25 schreef erodome het volgende:
Het komt ook uit de urinebuis, in de urinebuis zitten kliertjes die dit vocht aanmaken, achter de vaginawand(aan de buikkant) zit een restje van een orgaan, dat wil zeggen wat bij mannen de prostaat is.
Je voelt dan ook voordat een dame gaat spuiten dat er zich een soort van "bal" vormt achter de vaginawand(aan de buikkant), die bal, daar zit het vocht in dat eruit gespoten gaat worden.
Nu kan dat eruit vloeien, eruit spuiten in verschillende hoeveelheden(van een enkel druppeltje tot een halve sloot), maar het kan ook zich naar binnen richten, dan spuit je in je eigen blaas zeg maar, dan heb je als vrouw zijnde wel dat totale klaarkom gevoel, maar spuit er niets uit.
In ieder geval is er een hoop mogelijk, alles van alleen het klaarkomgevoel of een enkel druppeltje tot een waterballet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:18 schreef badlittlegirl het volgende:
weet je toevallig ook waar dat vocht precies vandaan komt...want als ik vaak spuit plas ik minder..
Daar hoef je niet echt je best voor te doen hoor: dat vocht kan overal uit je lichaam vandaan komen, dus als je meer zweet, squirt, aan de diarree bent, wat dan ook waardoor je vocht kwijtraakt, dan plas je minder. Dat is toch zo klaar als een klontje?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:02 schreef erodome het volgende:
Ik ga mijn best wel even doen om te zien wat er gezegd wordt over van waar dat vocht onttrokken wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.machtig apparaat dinges...
Camera 1... 1!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef 2Mini het volgende:damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.machtig apparaat dinges...lijkt me dat het pijn doet als er steeds van die plastic tongen tegen je clitje aanslaan.. ook al doet hij er zelf glijmiddel op.. mja volgens mij kwam ze heftig klaar in ieder geval
![]()
als ik erg moe ben merk ik wel dat ik minder spuit..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef Gripper het volgende:
Zou je eigenlijk ook meer squirten als je veel water drinkt? Normaal moet je tenslotte vaak plassen als je veel water hebt gedronken (mits je het niet uitzweet)
nee.. hij staat niet ergens online... stuur maar een mailtje..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:14 schreef Buddow het volgende:
heb je dat filmpje ergens staan, littlegirl?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef 2Mini het volgende:hmmzz je moet Itunes instaleren om te kunenn kijken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.machtig apparaat dinges...
er komt ongeveer een kwart liter per orgasme uit.. meerdere keren op een dag.. het moet toch ergens zo snel vandaan kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Daar hoef je niet echt je best voor te doen hoor: dat vocht kan overal uit je lichaam vandaan komen, dus als je meer zweet, squirt, aan de diarree bent, wat dan ook waardoor je vocht kwijtraakt, dan plas je minder. Dat is toch zo klaar als een klontje?
Het is dus kennelijk een andere klier die vocht aanmaakt, want uit je blaas kan het niet komen, dan zou het naar plas smaken. Dat vocht onttrekt die klier aan die grote watervoorraad die je lichaam is, heel simpel eigenlijk.
Zou je eigenlijk ook meer squirten als je veel water drinkt? Normaal moet je tenslotte vaak plassen als je veel water hebt gedronken (mits je het niet uitzweet)
Quicktimequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzz je moet Itunes instaleren om te kunenn kijken??
Ik denk dat je de hoeveelheid een beetje hoog inschat, het lijkt veel, is minder dan het lijkt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
er komt ongeveer een kwart liter per orgasme uit.. meerdere keren op een dag.. het moet toch ergens zo snel vandaan kunnen komen.
ik heb ook wel eens tijdens een orgasme dat er op een gegeven moment niks meer uit komt..
maar 5 minuten later weer evenveel als de keer ervoor.
maar ik heb op tv een keer gehoord dat er wel sporen van urine in kunnen zitten..
ik weet dat het geen urine is want het is helder en niet geel.
Nou en? Dubbel feest!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef badlittlegirl het volgende:
maar ik heb op tv een keer gehoord dat er wel sporen van urine in kunnen zitten..
ik weet dat het geen urine is want het is helder en niet geel.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef 2Mini het volgende:idd!!! damn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.machtig apparaat dinges...
Dubbeldrankquote:
kwart liter???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
er komt ongeveer een kwart liter per orgasme uit..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:50 schreef rameijer het volgende:
8x klaarkomen en je bent geheel uitgedroogd![]()
Ja heeft iemand daar wat over te zeggen? ze krijgt dus buikpijn, maar is dat goed of slecht? ik stop uiteraard want ze heeft er last van, moeten we dan juist doorgaan? is dit normaal? komt het door het tegen houden? we (en vooral ik) willen graag dat ze zo klaar komt maar het lukt nog nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:19 schreef Blackletter het volgende:
t is me nog steeds niet gelukt, word wel opgewonden, heb ook wel een gevoel dat ik zou kunnen komen, maar voordat ik kom heb ik enorme buikpijn en moeten we even rustiger aan doen
Misschien moet je eens op wat andere manieren gaan plassen om het onbewust onderdrukken uit te sluiten. Dus in de staand of liggend in de douche en/of bad. Met en zonder Thrilled erbij. Wel of niet over jezelf en/of Thrilled plassen (als jullie daar geen bezwaar tegen zouden hebben).quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:25 schreef Blackletter het volgende:
nopesis nog niet gebeurt.
zelf denk k dat buikpijn komt van het onderdrukken, mja k weet het echt niet
je moet met 2 vingers over je g-spot "harken". niet mierenneuken op een plekje maar over het hele gebied. en je moet wel wat meer kracht zetten...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef Blackletter het volgende:
en zelf lukt het me niet om dat gevoel zo ver te krijgen, dat lukt mijn vriend alleen
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:59 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
je moet met 2 vingers over je g-spot "harken"
toch rare gedachtequote:Op woensdag 14 juni 2006 13:57 schreef badlittlegirl het volgende:
waarom niet? een erg goed middel om je lichaam te leren kennen. gewoon stoppen wanneer het pijn doet , en voor de rest lekker experimenteren.
Pijn is nooit goed(nou ja, ok, niet helemaal waar, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel), waarschijnlijk komt het door tegenhouden(onbewust), of is ze daar erg gevoelig waardoor het gewoon gaat irriteren voordat ze bij dat orgasme komt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ja heeft iemand daar wat over te zeggen? ze krijgt dus buikpijn, maar is dat goed of slecht? ik stop uiteraard want ze heeft er last van, moeten we dan juist doorgaan? is dit normaal? komt het door het tegen houden? we (en vooral ik) willen graag dat ze zo klaar komt maar het lukt nog niet
Behalve op de achterbank van mijn auto.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:57 schreef Charizma het volgende:
squirtende dames kan ik wel respecteren
als ik gewoon klaarkom kreun ik anders dan dat ik spuitend klaarkomquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef BiMeWet het volgende:
Het vreemde is, als mijn vriendin en ik het doen voelt ze nu wel een soort van 'stimulans', ze moet ook steeds best nodig plassen in haar idee, alleen weet ze niet of de stimulans pijn doet of of het fijn voelt.
Ermee doorgaan wil ze ook niet omdat ze bang is dat het iets verkeerds is of niet goed gaat. Ze begint wel enorme herrie te maken, te kreunen en echt heel snel te ademen et cetera, terwijl ze in bed normaal juist ontzettend rustig is.
Iemand enig idee?
Uh, is dat dit apparaat? Kan hem niet bekijken, geen zin in QuickTime.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
damnlijkt me dat het pijn doet als er steeds van die plastic tongen tegen je clitje aanslaan.. ook al doet hij er zelf glijmiddel op.. mja volgens mij kwam ze heftig klaar in ieder geval
jep dat is emquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Uh, is dat dit apparaat? Kan hem niet bekijken, geen zin in QuickTime.
[afbeelding]
Heb namelijk nog wel een aardig squirtfilmpje waar dat ding ook in gebruikt wordt,
uit de Howard Stern Show.
doe mij maar een glaasjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:04 schreef purplerose het volgende:
Erm, ik kan het wel, alleen komt het niet vaak voor en lijkt het meer op "guts" "guts" dan "squirt" "squirt"ofzo
Een glas nog wel!quote:
en al aan het oefenen geslagenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een glas nog wel!![]()
Dan mag ik er wel op gaan oefenen ofzo![]()
Begin toch wel nieuwschierig te worden naar al die manieren van klaarkomen van de vrouwen hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef Sylvana het volgende:
ikke en ik vind het heerlijk, echt veel lekkerder dan een clitoraal orgasme
nouja, zijn der meestal maar 2 hoor, clitoraal en vaginaalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Begin toch wel nieuwschierig te worden naar al die manieren van klaarkomen van de vrouwen hier![]()
![]()
Moet de hele tijd aan een mop over archeoloog en een geest denken bij deze discussie hahaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:07 schreef erodome het volgende:
Nope, als ik vaginaal kom is dat een ander gevoel dan wanneer ik via de g-spot kom, is lastig uitleggen, g-spot is als een opbouwen van spanning die dan echt met een klap wegvloeit, je hele lichaam doorgaat, spiertrekkingen veroorzaakt in heel je lijf, waar het vaginaal orgasme meer als een explosie is, met krampen enzo erbij in de vagina.
Tja, het is gewoon anders
Hij is bijna binnen dus vanavond es even kijkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:16 schreef erodome het volgende:
Squirting 2 van seymore butts, hij legt het aan de hand van voorbeelden uit zeg maar
deze snap ik niet zo bij deze opmerking(uit jouw mond danquote:
En hoe is die film ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hij is bijna binnen dus vanavond es even kijken
En blij dat je het kanquote:Op maandag 31 juli 2006 04:17 schreef zwartedoos het volgende:
oja en ontopic: sinds kort ben ik deze kunst meester![]()
Die was inderdaad toepasselijker geweestquote:Op maandag 31 juli 2006 04:06 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
deze snap ik niet zo bij deze opmerking(uit jouw mond dan) :
![]()
had er eerder deze bij verwacht:![]()
Mag ik die link ook PM me.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hij is bijna binnen dus vanavond es even kijken
Hm er lopen nu 2 topics over squirten, beetje onhandig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |